Goed nieuws bij de VK, maar jammer van de onzekerheid over Chiara, Koffieleutje. Hmmm Bebek....ik ben benieuwd! Belize..ik heb echt heel lang met de voeten omhoogt gezeten, ze gekoeld en al en dit is het resultaat
Oh my! Dat lijkt me echt niet fijn! Ik snp dat het totaal niet grappig is, maar je hebt echt van die simpson-voetjes! Meid, ik hoop dat je er snel vanaf bent! Het weer werkt ook niet echt mee, maar het wordt minder, hoop dat dat je enige verlichting gaat brengen!
Koffieleutje, sorry dat ik niet naar Chiara heb gevraagd; wist niet dat dat vandaag was! Maar kan me voorstellen dat die onzekerheid niet echt fijn is! Geruststellende gedachten dat ze haar onder controle houden! En wat betreft je echo: die kleine heeft een mooi eiegn willetje en wil papa en mama een verrassing bezorgen, hihi! Wel fijn dat alles goed was!
Koffieleutje: Nog steeds geen duidelijkheid dus? Jammer. Dat van die atypische cellen en de natuur die foutjes maakt klinkt wel logisch, maar goed dat ze het wel vervolgen. Maar met beebje was alles goed, das fijn! Hellen: arme voetjes! Tja, ze zeggen dat watermeloen en bleekselderij vochtafdrijvend werken....maar of dat ook echt zo is. Hier alles rustig. Temp weer omhoog en ergste menstruatiegevoel weer weg. Ikke niet meer begrijpen.
Dag meiden.. Ik haak hier weer even in... ben niet zo spraakzaam.. heb vorige week mijn middelste kind naar zijn paps verhuisd, dus het is stil hier. Mijn nod mag naar 1 september.. Iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte! Lieve groet, N.
Hellen, hier ook twee mollige voetjes.. Hoop voor je dat het minder wordt als het buiten weer wat afkoelt..echt niet lekker dat benauwde weer!! En ik ben niet eens meer zwanger...sterkte zwangere meiden! Koffieleutje, nog afwachten dus... In elk geval blijft ze onder controle, dat lijkt me wel enigzins een geruststelling? Met de kleine in elk geval alles goed! Maar eigenwijssie he!
Het gaat afkoelen vandaag,dus goed nieuws voor de mensen zonder enkels Heb last van (menstruatie?) krampen....maar ja...dat zegt ook weer niks.Geen bloed meer gezien.
Dank je wel lieve meiden (en Bebek je kunt toch niet alles bijhouden meissie ) maar ik zie het van de positieve kant hoor wrs is het niets ernstigs, ze wordt niet opgenomen o.i.d alleen tja ze weten het niet helemaal zeker. Dus dan kan een vergelijkings- MRI helpen..... Hellen en Belize sterkte met de dikke pootjes, ik probeer me ook weer door vandaag heen te worstelen.
Hoe is het hier? Gisteravond een dik uur een tórenhoge bloeddruk gehad ( denk aan 187/99) Slecht geslapen, lag pas om over 1 en om 8 uur ben ik door de pijn mijn bed uitgejaagd. Ik heb net zittend op de bank nog een uurtje kunnen dutten en daar ben ik nu helemaal groggy van. De voeten zijn weer wat geslonken (kan met moeite weer mijn slippers aan en dat ging gister écht helemaal niet meer) en de bloeddruk is ook weer gezakt. Ik ga straks naar het ziekenhuis voor een groeiecho en zal het hele gebeuren daar bespreken met de echo-dame. Die is immers ook verloskundige en kan me wellicht vertellen of ik me zorgen moet maken over een tijdelijk heel hoge bleddruk. Vanochtend was ie overigens voor het opstaan 132/74, dus da's netjes.
NOD 03-08 Bebek 06-08 Giegel 08-08 Benthe ??-08 Liesben 16-08 nefertary 16-08 Suzanne68 ??-08 Ladouce 01-09 Nienke07 AFSPRAKEN 10-08-2009: Hellen controle gynaecoloog 13-08-2009: ladouce afspraak ivf kliniek BEVALDATA 23-09-2009 Hellen1971 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe grrrrrrr, heel bericht getypt, wil het bekijken, ben ik ineens uitgelogd dus alles weg :x Bebek, uit de kooi, beter! Koffieleutje, nog steeds in onzekerheid over dochter. ik duim dat het niets ernstigs blijkt te zijn. alle zwangeren lijden onder de warmte. weet het nog goed, er was een hittegolf toen ik hoogzwanger was. houdt moed dames, de verkoeling is nabij Suzanne, wachtbankstress...we duimen voor roze hoor! nienke, ik vroeg me al af waar je was. wat waardeloos zeg! is je kleine man zo rustig dat het stil is in huis? dikke knuf! mezelf, had vandaag dus een belafspraak met de gyn. blijk ik dus toch een kleine afwijking in mijn bloedstolling te hebben wanneer ik dus weer zwanger blijk, moet ik direkt contact opnemen met de poli, en zal ik spuitjes, ik vermoed heparine, moeten gaan krijgen. ben er een beetje confuus van, had dit helemaal niet verwacht, aangezien ik nooit problemen met mijn bloedstolling heb gehad, en dit ook niet in de familie voorkomt
Nienke, kan me voorstellen dat dat geen leuke dingen zijn....Dan wordt het ineens wel heel stil he! Gelukkig heb je ons nog, dus als je het te stil vindt worden, kom je maar even lekker tegen ons aan beppen! Nef, da's schrikken meid! Wat kan dat inhouden voor de zwangerschap dan? Risico voor jou en/of de kleine? Wel goed dat ze het nu gezien hebben, want dan kunnen ze er tenminste vroegtijdig wat mee en niet als het straks te laat is! Hellen, succes én veel plezier bij de groeiecho straks, hou ons op de hoogte! En doe een beetje rustig aan met die hoge bloeddruk van je!! Suuz, kunnen die krampjes niet horen bij een innestelling? Ik denk dat ik mijn banner straks kan gaan aanpassen...gisteren diarree (sorry) en dat heb ik vaker voor de duivels en vanmorgen met afvegen helderrood bloed. Nog niks in het inlegkruisje, dus ik wacht het nog heel even af ivm de juiste NOD-dag, maar in ieder geval worden de zaken duidelijker hier... Dikke knuf voor iedereen! p.s. sjesus wat is het plakkerig, zweterig benauwd vandaag zeg!
Oja, had gisteren even een vraag gesteld op het forum aan de verloskundige, of die rare cyclus van de narcose kan komen en zij gaf me net antwoord dat dat GEEN invloed heeft op de cyclus. De stress voor een operatie zou wel van invloed kunnen zijn. Zij adviseerde een test, want ze gaf aan dat die vorige bloeding ook een soort afval-bloeding zou kunnen zijn geweest. Maar ja, dat zal niet twee maanden achter elkaar gebeuren neem ik aan....
Lees je berichtje nu pas Nienke.. Kan me voorstellen dat dat niet makkelijk is zeg... Sterkte meis.. dikke knuf!
@Bebek....je weet maar nooit toch?Ik duim vrolijk verder voor je. Misschien is het ook wel een beetje stom om bij 1 tussendoorbloeding gelijk te denken dat ik zwanger ben....ik heb verder echt nog nergens last van..behalve van kramp dan,maar met mijn geluk is mijn cyclus gewoon zo van slag nu,dat ik gewoon te vroeg ongesteld ga worden....einde negatief gezeur @Nienke.....blijf je wel hier lekker schrijven...denk dat een beetje extra steun nooit weg is.
voor mij heeft het geen consequenties. ik mag alleen geen pil -was ik toch al niet van plan, was daar al lang klaar mee- meer gebruiken, en bij een evt. operatie moet daar ook rekening mee worden gehouden. dit kan -in combinatie met mijn leeftijd- wel de oorzaak zijn geweest van de miskramen. enneh Bebek, ook al word je nu ongi, je pendel kan nog steeds uitkomen, want je volgende eisprong c.q. bevruchting valt toch in augustus, en daar moet je vanuit gaan!?
@Nefertary........dat lijkt me wel dubbel....aan de ene kant hadden je miskramen dan misschien voorkomen kunnen worden,maar aan de andere kant fijn om te weten,dat dat misschien de oorzaak is en de kans op een goede zwangerschap groter is.
Ja, het voelt inderdaad heel dubbel. Helemaal omdat ik er na de tweede miskraam al over dacht om naar de gyn te gaan, maar ik dacht ik geef het nog een kans. Maar dat is natuurlijk achteraf praten.......
NOD 03-08 Bebek 08-08 Benthe ??-08 Liesben 16-08 nefertary 16-08 Suzanne68 ??-08 Ladouce 01-09 Nienke07 03-09 Giegel AFSPRAKEN 10-08-2009: Hellen controle gynaecoloog 13-08-2009: ladouce afspraak ivf kliniek BEVALDATA 23-09-2009 Hellen1971 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe Hier zijn dus weer de duivels gekomen en ik heb het ziekenhuis weer gebeld voor IUI. De zomerstop is net afgelopen en omdat ik een korte cyclus heb met een vroege eisprong, heeft ze toch maar een afspraak gemaakt voor morgenvroeg voor een FM (tegen de regels omdat het weekend is). Het circus begint weer