Bebek,.. je houdt het wel spannend zo! Goh Nef, wat een verhaal. Ik hoop wel, dat hiermee ook het lek boven water is en je gewoon zwanger wordt en deze uit kunt dragen! Nienke: knuff! Succes Giegel! Ik is lichtelijk geschokt. De groeiecho was goed, hoor..no worries. Maar hij was een beetje té goed. Ik ben nog niet eens 34 weken en het buikje heeft inmiddels een omvang van -hou jullie vast- ruim 38 weken!?!?. Het beentje is ruim 37 weken en alleen het hoofd loopt qua omvang redelijk op tijd ( de doorsnede alleen was ook wel groot) en het kopje ligt al ingedaald, voor zover de echo dat liet zien.. Geschat gewicht is nu al 2795 gram. Ruim 5,5 pond dus. En dat baart mij zorgen..zeker gezien de staat van mijn bekken. Als dat kind in dit tempo blijft groeien en blijft zitten tot week 42, dan beval ik straks een peuter! Maandag heb ik een check bij een gyn ( de mijne is op vakantie) maar dit zal zeker onderwerp van gesprek gaan worden.. Bloeddruk is nu weer goed. Als ie zo hoog blijft, moet ik wel aan de bel trekken, maar een tijdelijke verhoging door warm weer en oedeem is nog acceptabel. Heb ook even de buik op de foto gezet, was ook alweer 2 weken geleden.
Wow Hellen!Je gaat van een reus bevallen.Kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt. @Giegel....succes morgen!
NOD 03-08 Bebek ??-08 Liesben 16-08 nefertary 16-08 Suzanne68 ??-08 Ladouce 01-09 Nienke07 02-09 Benthe 03-09 Giegel AFSPRAKEN 10-08-2009: Hellen controle gynaecoloog 13-08-2009: ladouce afspraak ivf kliniek BEVALDATA 23-09-2009 Hellen1971 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe Ook hier zijn de duivels weer doorgebroken... Het is dus onwaarschijnlijk dat ik mijn NOD heb tijdens de bruiloft, helaas wel tijdens de huwelijkreis... Gr. Benthe
Jeee Hellen! Die heeft het goed bij jou! Sophie was natuurlijk ook best zwaar, 4300 g. Maar die was tijdens de echo's eigenlijk gemiddeld, heeft dus echt de laatste weken aan zitten vetten. Kan me wel voorstellen dat je je daar een beetje zorgen om maakt, hopelijk blijft ze niet al te lang zitten dan. Scheelt toch, stel je voor dat Sophie nog drie weken was blijven zitten..moet ik ook niet aan denken! succes giegel!
Succes Giegel! Hellen: Ach, kleuters zijn ook leuk Grapje! Ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt. Hier nog steeds geen bloed. Wel flinke menstruatiepijnen op zijn tijd, lage rugpijn, zere borsten, en steken achter het schaambot. Lief vind dat ik er morgen toch maar eens een testje tegenaan moet gooien. Meten is weten zegtie heel romantisch. Dus dat doen we dan maar denk ik. Wie niet waagt wie niet wint.
@Liesben...spannend!!Duim duim duim duim. Hier nog afwachten,nog 8 dagen tot mijn NOD,dus er valt nog niet veel te testen.Maar buiten die bloeding nog geen enkele aanwijzing dat ik zwanger zou zijn,maar ook daar is het natuurlijk te vroeg voor.Gelukkig is geduld mijn sterkste eigenschap
De uitgangsecho was goed Wel zat er nog slijm in mijn baarmoeder, maar dat was minimaal en dat was verder goed. De eierstokken waren rustig en ik kan weer gaan spuiten. Maandag moet ik bellen om een afspraak te maken voor vrijdag voor een FM. Deze gyn luisterde wel en ze had ook een papier waarop mijn vorige cyclussen stonden. Ze wist daardoor dus ook dat ik vroeg in mijn cyclus een eisprong heb
Sorry jongens, ik heb heel weinig tijd dus niets bijgelezen. Danique heeft wel een schimmel op haar schaamstreek, zalfje gehad, hopelijk helpt dat snel want het jeukt en ziet knalrood. Straks met Chris z'n meiden zijn verjaardag een beetje vieren, daarna rijden we naar Hengelo om naar mijn stiefvader in het ZH te gaan en mijn moeder te helpen. Met m'n stiefvader gaat het redelijk goed, hij is gisteren gedotterd. Ik ben zondagavond weer terug, misschien kan ik maandag weer komen kijken hier. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!
Zo eindelijk weer een beetje koelte mensen @Hellen gaat lekker he met die kleine van je Zou idd even je zorgen met de gyn bespreken. @ Giegel, meid we gaan weer vreselijk voor je duimen ! @ Liesbeth het wordt toch weer beetje spannend meis. @ Nefertary en Bebek ik duim voor snel rose meiden. @ Natas beterschap met die kleine en gefeliciteerd met chris. Ik weet niet of ik verder nog iemand vergeten ben, is niet bewust in ieder geval. Voor de lijst: volgende afspraak echo en controle 18 augustus.
Hoe dat nou zit met het slijm in mijn baarmoeder weet ik niet. Ze zei dat dat nog wel weg ging, maar ik heb dat nog nooit eerder gezien bij de uitgangsecho en ik heb er toch al 6 gehad inmiddels. Kan het ook niet vinden via google. Irritant, want ik wil het weten hihhi @ Koffieleutje en Suzanne: Tnx!
Kan me voorstellen dat je er toch een beetje confuus van bent. Het verklaart in ieder geval wel de miskramen. Hoop dat je snel weer zwanger bent en dat de spuitjes helpen om de kleine uk te laten zitten.
Nienke, wat verdrietig dat je je middelste naar z'n papa hebt moeten verhuizen. Dikke knuf. Koffieleutje, de kleine laat jullie wel in spanning. En nog onzekerheid over je dochter. Sterkte. Giegel, ik duim voor je dat het deze keer mag gaan lukken!
Gieg, ik duim heel hard mee! Benthe, ik snap dat je niet op de duivels zit te wachten, maar beter nu dan tijdens de bruiloft! Enne, wie weet maak je juist wel iets heel moois op je huwelijksreis! Liesben, spannend meid! Ik duim ook voor jou heel hard! Suzanne, 8 dagen duurt lang he, als je zit te wachten...Ook voor jou maken de duimen overuren! Hellen, da's een flinke meid zeg! Snap dat je lichtelijk geschokt bent van het nieuws, maar misschien komt wurm wel eerder en wordt ze niet meer echt groter? Het gaat vast allemaal goed komen! Natas, ik begrijp dat Chris jarig is? Gefeliciteerd! Fijn ook dat het met je stiefvader beter gaat! Hier zijn de duivels toch echt op bezoek gekomen...ik denk dat ze gewoon te laat waren vanwege de operatiestress. In ieder geval is mijn nieuwe NOD nu 2 september. Detail: ik ben vruchtbaar op 18 augustus, mijn verjaardag! Wie weet wat dat voor leuks gaat brengen!
Meis ik weet wat je voelt mijn een na jongste woont sinds september vorig jaar bij haar vader, en ik weet dat doet vreselijk zeer. Heel veel sterkte en een dikke knuf !
NOD ??-08 Liesben 16-08 nefertary 16-08 Suzanne68 ??-08 Ladouce 01-09 Nienke07 02-09 Bebek 02-09 Benthe 03-09 Giegel AFSPRAKEN 10-08-2009: Hellen controle gynaecoloog 13-08-2009: ladouce afspraak ivf kliniek 18-08-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog + echo BEVALDATA 23-09-2009 Hellen1971 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe
Bah,ik sta in dat hele korte rijtje van niet-zwangeren... Ik heb witte sliertjes in mijn urine.Niet dat ik daar normaal op let,dus misschien heb ik het altijd wel rond deze tijd,maar misschien kan iemand er iets positiefs van maken hier?
Waar zijn jullie nou?Ik heb nu ook een raar zoemend gevoel in mijn onderbuik en ging hier zoeken op het forum...en kwam een bericht tegen....van mezelf toen ik zwanger was toen had ik dat ook blijkbaar.....begin nu toch wel serieus te stressen...of het dan echt zo is weer.....of niet en dat de teleurstelling van een menstruatie nu wel heel groot zou zijn....dus proberen er een balans in te vinden...tussen denken dat het zo is en reëel zijn en me beseffen,dat het net zo goed niets kan zijn....waaaaaaah!!!Hellup! Bij jullie is het natuurlijk weekend,maar hier alleen morgen een dagje vrij.Dus snap wel dat het rustig hier is en ook wel dat jullie er ook niks over kunnen zeggen,maar toch