Ik herken het ook niet Suzanne, en het is bij mij nu wel weer zo goed als duidelijk dat het weer in een ongi gaat eindigen , maar probeer nou een beetje rustig te blijven. ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat is, maar ik probeer er tegenwoordig maar van uit te gaan dat het toch wel weer niet raak zal zijn, en dat helpt wel een beetje. Maar ik duim wel heeel hard voor je dat het toch raak is hoor!
@Liesben........knuffffffffffffffffffff.Elke maand weer diezelfde teleurstelling..... @Nefertary......je zit op dag 21 toch?Dus het kan nog best.....of kijk ik nu verkeerd?
Oh die witte testen Ik ken ze nog maar op een maand heb je ineens een rose meid dus houdt moed. Suus hoe is het ?
Ja kweenie...denk zelf van wel,maar de (ook) spierwitte test denkt van niet.Manlief had geen geduld meer,maar ja,zit nog een week voor NOD,volgens mij kun je dan onmogelijk positief testen,dus maar weer verder afwachten
Een week voor NOD zou wel erg snel zijn meis, ik teste 2 dagen voor nod met een hele gevoelige test en had een heeeeeeeeeel vaag streepje.
Vertel dat mijn man maar die was er echt van overtuigd vandaag al wat vaags te zien..hihi.Dus om hem een plezier te doen een testje gedaan.Komt ook wel omdat ik de vorige keer 5 dagen voor NOD al positief testte.Ik zie het wel hoor.Je bent zwanger of je bent het niet.Ik loop mezelf nu alweer gek te maken met allerlei "symptomen".Ondertussen ben ik zo'n iemand geworden,die elke maand zwanger denkt te zijn......maar ja,die bloeding geeft hoop.Het wordt iig een lange lange week zo.
Nou, ik heb altijd al ruim een week voor mijn ongi ongiverschijnselen. Na de laatste miskraam is dat zelfs nog een tandje erger geworden voel me nu een week lang gewoon ziek, bah! Nu heb ik dat dus ook weer, onmiskenbaar, en verder ook niets dat op een zwangerschap kan wijzen. Wat mij betreft is het dus deze ronde ook weer niets geworden *huil* En ja, waardeloos die witte testen, is iedere keer weer zo'n domper We hebben hier wel zo hard roze nodig, die zwangerenlijst krimpt zienderogen... En inderdaad nienke, kom je nog eens langs? dat je zo weinig komt is niet echt een goed teken, dan moet er wel iets goed scheef zitten bij je
Spannend Suus!! Duim voor je! En witte testers..moed houden hoor! Al valt dat soms niet mee natuurlijk.. Sophie begint al een echt mensje te worden.. leuk hoor! M'n kleine biggetje... Zal nog wat foto's in m'n album zetten.
Goed, als ik een paar uur had gewacht, had ik me de trieste aanblik van die witte test kunnen besparen. Zie mijn banner. Maar er is ook goed nieuws! Een keurige cyclus van 30 dagen, met een door mezelf gespotte eisprong. Goed, eisprong+sex betekent niet altijd een zwangerschap, helaas. Maar ik vind dit ook al wat waard!
NOD 16-08 nefertary 16-08 Suzanne68 ??-08 Ladouce 01-09 Nienke07 02-09 Bebek 02-09 Benthe 03-09 Giegel 07-09 Liesben AFSPRAKEN 10-08-2009: Hellen controle gynaecoloog 13-08-2009: ladouce afspraak ivf kliniek 18-08-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog + echo BEVALDATA 23-09-2009 Hellen1971 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe Dat is dan tenminste een kleine troost Liesben, dat je cyclus weer van een 'normale' lengte is...
@Lotuss....mooie foto's!Wat een schatje! @Nefertary...ik blijf gewoon eigenwijs voor je duimen @Liesben....balen!Ik heb wel gehoord,dat September een goed maand is om zwanger te worden Hier nog steeds onzekerheid...het is ook wel weer een paar uur later natuurlijk .....ik weet het niet hoor....sommige dingen wijzen erop dat het wel zo is,maar ja...als je het wilt is alles een symptoom....
Ik test sowieso niet meer en wacht gewoon (on)geduldig tot de duivels komen. Witte testen heb ik genoeg gezien. Balen Liesben dat de duivels er weer zijn, maar mooi dat je weer een nette cyclus hebt
@Liesben: benijd je om de cyclus; zou ook wel weer eens regelmatig willen zijn. Verder dikke knuf van mijn kant; weet hoe het is om witte testen te zien en dan een paar uur later genoeg weten. @Suzanne: wordt een lange zit maar wie weet. @Nef: las over je onderzoek en uitslag. Sterkte. @Lotuss: blijf maar spammen hoor; heerlijk zo'n kleintje. @Nienke: knuf vanaf hier. Verder zal ik best nog mensen vergeten zijn maar ben het even kwijt. Heb even niet meegeschreven omdat ik het ook allemaal even niet meer weet. Gelukkig gaan we donderdag as naar R'dam naar het Maasstadzkh voor een 1e gesprek. Ben heel erg benieuwd. Volgens ov.testen dit weekend ei gehad, niets gevoeld en helaas maar 1x geklust op vrijdag omdat we het weekend in onze tent sliepen en ik het echt helemaal niets vind op een luchtbed. Daarbij kan ik ook op dit moment nog eens slecht tegen alcohol dus na 2 wijntjes lag ik al te snurken. Maar goed, de ene keer dat ik zwanger ben geweest was het ook een lucky shot door maar 1x te klussen dus we zien wel.
Wat een poppetje Lotuss, geweldig! Liesben, ik weet hoe het voelt, die kloteduivels, maar inderdaad toch het goede nieuws dat je cyclus weer normaal is en je zelf dus heel duidelijk je ei kunt opmerken! Giegel, ik vind het een hele goeie van jou: gewoon niet meer testen, lijkt mij ook een beter plan voor de toekomst, dus ik sluit me bij je aan! Suzanne, het worden spannende dagen! En anders kun je in september vrolijk je caravannetje inwijden! Maarre, is dat zo, dat september een goede maand is om zwanger te worden? Als we dat dan allemaal van de NOD lijst ff doen, kunnen we een nieuw topic starten: de mei/juni mama's! Nef, heb je het nieuws al een beetje kunnen verwerken? *knuf*! Nienke, dikke knuffel onder je steen! Hier laten de duivels even goed weten dat ze wat later dan normaal waren, maar ik ze zeker niet mag vergeten! Pfft, mijn buik doet pijn (ook een hele nare plek rechtsonderin mijn buik/maag, alsof je honger-steken hebt), ik laat alles vallen, ben niet vooruit te branden en heb echt een zonnig humeur! NOT! Van mij mag het dus wel weer over zijn!
p.s. vrijdag begon het licht, maar zaterdag werd het erger en vandaag nog erger (vannacht meer), zit ik dan goed om zaterdag als 1e dag aan te houden?