35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Wat vervelend he Suus..elke maand dat 'wel niet' gedoe.
    Toch kan je er niets van zeggen. Ik was juist WEL zwanger toen ik dacht het niet te zijn. Had echt pms verschijnselen en dacht dat het ieder moment los zou barsten. Niet dus... dus ik blijf nog even voor je duimen hoor!

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ja maar ik test oook nog steeds negatief en de vorige keren testte ik rond deze tijd allang positief.Plus dat ik me echt voel alsof ik elk moment ongesteld ga worden.Alles voelt precies zo.Mijn borsten,mijn buik en ik ben altijd licht verkouden van tevoren.Ik denk dat ik gewoon te vroeg ongesteld ga worden.En die rare zwangerschapslucht aan mijn huid is totaal verdwenen.Nou ja,volgende maand dan maar....

Lotuss,niet nog een leuke dochter erbij? :D

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Nou..nee hoor Suus! Vind het echt wel welletjes zo! Haha!

Inderdaad, nieuwe rondes nieuwe kansen toch!

4. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik lees al weken weer vanalles en nog wat en voel toch de behoefte me aan te sluiten bij een positief clubje. Ik zie dat een aantal meiden veel geluk hebben en lekker zwanger zijn, ook een aantal die maar blijven wachten en hopen.

Even heel kort mijn verhaal;
    Ik ben net 36 geworden en heb al het een en ander meegemaakt. Vorig jaar april een ma bij 10 weken en 25 februari van dit jaar ben in bevallen van Eline* ze was helaas erg ziek (trisomi 13) en we hebben haar met ruim 16 weken op deze wereld gezet.
    Na een aantal maanden van diepe ellende en verdriet probeer ik nu echt weer positief naar mijn lijf te kijken en we willen voor een broertje of zusje voor Eline* gaan We zijn eigenlijk al sinds april bezig want diep in mijn hart wil k zo snel mogelijk weer zwanger zijn, niet omn Eline* te vervangen maar mis het gevoel zo en heb zo'n enorme kinderwens.

Helaas gaat het niet helemaal zo snel als ik graag zou willen , de vorige keren duurde het ook bijna een jaar.

Nu kan ik maandag al weer testen maar ben bang dat het weer niet raak is, maar wie weet.....

Ik hoop hier iedereen een beetje te leren kennen en zo gezellig met elkaar mee te leven.

groetjes Nicole

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Zo, lekker gekletst hier zie ik.

Natas, hoop dat je stiefvader zoals hij hoopte inmiddels thuis is en dat het daarmee met je moeder ook weer beter gaat.
    En hopelijk is Danique snel van de schimmelinfectie af. Niks zo vervelend als een schimmelinfectie op DIE plek.

Anna, weer terug van vakantie en lekker genoten lees ik. Leuk dat Yara het lezen zo leuk vindt. Yelina slaat alle boekjes uit je hand. Niks rustig ontspannen lezen. Jammer, maar dat komt vast wel goed.
    Ze is er in ieder geval bijna altijd bij als we Alyssa voor het slapen gaan voorlezen.

Koffieleutje, leuk, een meisje. Eindelijk heeft ze zichzelf blootgegeven. Hoe vinden je andere kinderen het, dat het weer een meisje is? Je zoon hoopte geloof ik op een jongen?

Hellen, hoop voor je dat ze je inderdaad niet zolang laten doorlopen, maar helaas is het beleid in veel ziekenhuizen inderdaad dat ze je het liefste laten doorlopen tot de kleine zichzelf aandient.
    Leuk he? Die babwasjes.

Lotuss, leuke foto's weer. En lekker vlot weer ongi.

Nieuwe meiden, welkom en hopelijk mag jullie wens snel in vervulling gaan!

Giegel, ik duim voor je meid! Vind ook wel dat het onderhand eens tijd voor je wordt om met een knalroze test in je handen te zitten.

Benthe, het aftellen kan beginnen!!! Leuk!

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Welkom Nicolioo!!
    Wat erg voor jullie dat het zo af is gelopen met Eline..
    Lijkt me vreselijk.. Hoop voor je dat je snel zwanger zal zijn! Er vliegen in elk geval genoeg HCG'tjes in het rond! Wie weet vang je wat!
    Ik zelf ben pas bevallen van m'n 4e kindje, op m'n 41e. 40 toen ik zwanger van haar was.
    Twee grote zonen van 16 en 18 en twee dochtertjes van 22 maanden en 3 en halve week.
    Succes met zwanger worden!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Welkom Nicolioo! Wat erg dat je al die nare dingen hebt meegemaakt! Ik hoop dat het snel raak mag zijn en dat het beebje zich dan goed vasthoudt!

Nef, hyves is leuk!! Via hyves kom je ook allerlei mensen van vroeger tegen en je kan zelf bekenden opzoeken. Er zijn publieke hyves en hyves over bepaalde onderwerpen waar je lid van kunt worden. Ik ben bijvoorbeeld lid van een hyves over turks-nederlandse relaties, wat hartstikke leuk is, want daar haal je leuke herkenbare verhalen uit! En je kunt elkaar krabbelen en chatten enzo en berichtjes achterlaten die zichtbaar zijn voor al je hyvesmensen. En je kan heel makkelijk foto's plaatsen en ook op hyves kun je een weblog bijhouden. Als je er aan begint is het wel even zoeken, maar als je het eenmaal door hebt is het hartstikke leuk!

Suuz, wat een eikel zeg, dat ie zijn hond schopt! Ik snap wel dat je er niks van zei, je kan zo zelf een knal krijgen, maar ik geloof dat ik er een aantal verwensingen uitgflapt zou hebben! Nou ben ik nogal een flapuit, ook niet altijd even handig, dus waarschijnlijk heb jij het nu het beste opgelost! Was vast zo'n opgeschoten puber die geen zin had om de hond uit te laten, maar die moest van zn ma!

Ik heb trouwens ff een koffer aangeschaft om de hcg'tjes te vangen! :D

8. Suzanne68

@Nicolioo......jeetje ,wat een verhaal.Ben er stil van.Heel veel sterkte met je verlies!En welkom natuurlijk!

*is een grote stofzuiger aan het knutselen met megazuigkracht om HCG op te zuigen*

9. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    welkom nicolio

zeg suzanne.. vind die stofzuiger beetje over de top :p

10. Suzanne68

:D hihi

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Is Coto trouwens nog op vakantie? Tijd niets meer van haar gehoord toch? Coto..! Ben je nou??

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee Suzanne...wat ongelofelijk balen. Wat kan je lichaam je dan voor gek houden, he? KNUFF!

Nicolioo: wat een verhaal zeg..respect! Ik hoop, dat jullie wens spoedig mag worden vervuld!

*zwaait even hard aan Dombo*

Bebek: als je nu een koffer vol HZCG hebt, dan deel je toch ook wel een beetje uit aan anderen he ;)?

Suzanne: euhm...waar wou je die stofzuiger gaan stoppen ? *wordt een beetje bang nu*

Hier na een enorm korte nacht ( ik zat tussen half 2 en kwart voor 4 op omdat ik maar niet kon slapen van een drukke buik en een druk hoofd) weer heel laag onderin veel last van de onderbuik. Alsof er een bowlingbal in ligt, of de kleine eruit komt vallen. Er zit ook echt wat in de weg, want ik moet wijdbeens gaan zitten en de trap op klauteren. Ik vind het vervelend dat het zo rot voelt en pijnlijk is. Herkenning iemand van de moeders?

Nog even een vraagje m.b.t. de kleertjes aan de hier aanwezige mama's. Het valt me nl. op dat er vrijwel niets in de droger mag. Toch zitten er veel dingen bij van 100% katoen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik heb nl. ook best veel gebruikte kleertjesd, vooral rompertjes. Ik zit eraan te denken die gewoon in de droger te doen. Wat is jullie ervaring hiermee? Of heeft er iemand tips? Ze zijn van harte welkom...

13. Suzanne68

Superego:

Ik kan echt gewoon niet geloven,dat ik niet zwanger ben.Heb gewoon nog een test gedaan en weer spierwit.Was er echt van overtuigd deze keer.Weet wel dat het te vroeg is om te testen,maar voel aan alles dat ik niet zwanger ben.Normaal testte ik allang positief.Ging eigenlijk testen om te kijken wanneer het 2e streepje er zou komen deze keer,maar niet dus.Van mij mag die stomme menstruatie ,die ik al aan voel komen mooi doorzetten nu dan.Ben echt beetje boos op mijn lijf,wat nu ook al zwangerschappen faked bovenop die stomme onregelmatige cyclus,die ik na de curretage heb :x Plus dat als ik alweer zwanger raak ooit,wie zegt dat het dan blijft zitten en die stomme klok ,die tikt maar door *tik*tik*tik*tik* bah!
    Misschien moet ik maar gewoon een kindje stelen ergens...leuk chinees meisje ofzo en dan zeggen,dat ze echt uit China komt. Dat zeg ik heel vaak tegen mijn man als we een leuk kindje zien ergens.Meenemen?maar hij vindt het nooit een goed idee.Ook thuis mag ik niks ;):p

14. Suzanne68

@Hellen....gewoon in de lucht hoor...geen zorgen ;) maar hij is nog niet af.

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hellen, ik heb nauwelijks iets weg kunnen kapen! Nef kwam met netten aanzetten en Suus trekt al het gereedschap uit de schuur en ik sta daar maar te staan met mijn koffertje....:(:$

16. Suzanne68

Euhm,ik heb wel een tip,maar niet zo'n goede.Gewoon wat ik met al mijn andere kleren ook doe.Gewoon in de droger stoppen en kijken hoe het er weer uit komt.Want bij mij verdwijnt toch alles wat er niet in mag een keer in de haast wel in de droger en 95% overleeft het meestal gewoon ;)

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    #13737 Bebek Istiyorum, Aug 12, 2009
    Last edited: Aug 12, 2009
    Ik mis meer meiden naast Coto...zie Ritje nooit meer voorbij komen en Miss Daantje ook niet meer! Vraag me af hoe het met de meiden is! En ook nog steeds jammer dat we afscheid hebben moeten nemen van Mex...die hoorde toch ook echt bij ons cluppie!

18. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja waar is coto? ik hoop het goed met haar gaat, met haar man etc. pfff. ik heb ook zoo eeen slechte dag. straks naar VK op de fiets. en het regent. en we zullen zien of er een verandering is met de ligging. ik heb wat gelezen over dwarsliggers. is heel moeilijk hoor. KSnee moet het waarschijnlijk. pffff. baaalen

19. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    en mijn regenjas past niet meer.

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Da's balen. Je zou zo'n regenponcho moeten hebben, die passen vaak nog wel....Succes bij de VK!

Share This Page