35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Limmeke wat een naar nieuws. Ik hoop dat je het een beetje kan verwerken en het een plekje kan geven Het is zo'n rotgevoel en toch kan je er niets aan doen.

Anna: ik ben blij dat je misselijk bent, al hoop ik niet dat je Kaat achterna gaat, maar misselijkheid is een goed teken en na 16 weken ben je er meestal van af :D (16 lange weken dus).

Ik hoop dat de school iets voor je kan regelen, anders toch wat anders?

Hier slecht nachtje achter de rug. Toen ik naar bed ging (laat) werd Jules actief. Wel genoten van hem hoor. Hij was zo lief aan het rondkijken. Weet je wat nou zo raar is, ik zou zo weer zwanger willen worden, maar ja we hebben besloten het hierbij te houden. Was ik maar 10 jaar jonger, dan zouden we zeker voor nr 3 gaan, maar ik ben wel megahappy nu ik twee van die mooie jongens heb en dat na mijn veertigste.

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mis je ook de zwangerschap zelf Nino?
    Dat kan ik me best voorstellen namelijk, het lijkt me heel vreemd om ineens geen buik meer te hebben ondanks dat er dan een prachtige baby naast je ligt.

Sheila, als je eisprong eerder is geweest kun je die tijd in mindering brengen op het berekenen van je NOD. Dus in jouw geval is je NOD dan 2 dagen eerder ja.

Benthe : [-o<

3. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    @4xmama: ik temp ook en als ik zo een daling heb weet ik dat mijn kans verkeken is. Mijn temp blijft op hetzelfde nivo als ik zwanger ben. Zou willen dat ik een ander bericht voor je had.....:sad:

4. veronika

veronika Niet meer actief

Hai allemaal,

Even kennismaken: ben al beetje actief op het NOD juli forum (gemiddelde leeftijd 25 ongeveer?), maar was toch ook nog op zoek naar wat "leeftijdsgenoten" en heb nu dit topic gevonden! NOD-ers en zwangeren bij elkaar zie ik, ook leuk. Fijn in elk geval om alvast een beetje mee te lezen en te weten dat ik niet de enige ben die al 35+ is!

Wij gaan nu 2e ronde voor een eerste kindje. Manlief is nog wat schoorvoetend, maar ik voel de bio-klok, dus we houden het ieg niet meer tegen. Hij hoopt stiekem dat het nog even duurt, want hij vindt het wel een beetje eng, een kindje... Ik hoop stiekem dat het heel snel raak is, maar ja, de realiteit leert natuurlijk dat het even kan duren.

Succes voor de NOD-ers, Limmeke: wat afschuwelijk, en het is al niet je eerste zie ik, logisch dat je verdrietig bent, zwangeren sterkte nog!

5. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoi hoi,

hier nog steeds geen ei :( wel al best donkere test maar nog niet + !

Natas had jij de laatste ei ook niet zo'n "raar" ei? dit is echt laat voor mij normaal 13 dgn +test!
    Nou ja hoop gewoon op groot goed ei!

7. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Welkom Veronika, heel gezellig hier hoor! En euh, leuk een 36er erbij!

8. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Weet iemand waar Molly gebleven is! Heb al een paar keer naar haar uitgekeken maar ze is 29 juni voor het laatst online geweest. Iemand iets gehoord van haar?

Ik denk dat mijn testdag toch iets te vroeg is. Ik denk dat er 2 bij op moet. Ik had eerst 14 juli en zit nu op 11 juli. En mn ei was 2 dagen ter vroeg dus volgens mij moet ik nog 2 dagen langer wachten. Toch?

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Sheila, mijn lf na ei is altijd zo 13 dagen.
    Vorige maand had ik dag eerder ei dus dag 26 ipv 27 ongi. Nu heb ik later ei dus nu ook langere cyclus.
    Als je uitgaat van 14 dagen na ei kun je wel testen hoor...

Ik was ook al op zoek naar molly...

10. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Welkom Veronika,
    ja hoor hier ist een gezelige oude boel met kindjes die geboren worden en ook nieuwe zwangerschappen....
    en bolle buikjes,

Nin0 wel ja dat buikje zal een gemis zijn de kwaaltjes kan ik me voorstellen dat je die niet mist,
    mooi zo das snel al 10 kilo kwijt!
    en strak buikje doet ons goed dit te horen...
    ik kwam eerst redelijk bij maar schommel nu en blijf op gewicht kilo bij kilo af zit nu nog steeds tussen de 6 en 7 kilo op gewicht bij dan vroeger...
    Natuurlijk is ventje bezorgd en probeert me goed laten te eten, maar de zin is er niet meer, doe wel mijn best, raar tegen mijn eerste zwangerschap,
    toen at ik veel.....

Geniet van dat lieve kleine hummeltje en neem je dutjes tussen in als je kan hoor, verzorg je goed!

Ritje

11. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    NOD

30-06 molly
    11-07 Benthe
    11-07 Shiela
    12-07 Giegel
    13-07 4Xmamma
    14-07 Diana
    22-07 Ellenk
    22-07 Sandra1967
    23-07 Diaantje
    26-07 Sens

AFSPRAKEN

11-07 Sens IUI
    14-07 Inez gyn
    16-07 Lola verloskundige (18.20 uur)
    17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur)
    Eind juli: Diaantje start IVF
    01-09 Diaantje 1e echo IVF

BEVALDATA

06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob
    12-03 Anna

BEVALLEN

29-06 Nin0 - zoon Jules

12. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    NOD

30-06 molly
    11-07 Benthe
    11-07 Shiela
    12-07 Giegel
    13-07 4Xmamma
    14-07 Diana
    22-07 Ellenk
    22-07 Sandra1967
    23-07 Diaantje
    26-07 Sens

AFSPRAKEN

11-07 Sens IUI
    14-07 Inez gyn
    16-07 Lola verloskundige (18.20 uur)
    16-07 Miss Daantje IVF intakegesprek
    17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur)
    21-07 Miss Daantje start IVF (spuiten decapeptyl)
    Eind juli: Diaantje start IVF
    01-09 Diaantje 1e echo IVF

BEVALDATA

06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob
    12-03 Anna

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06 Nin0 - zoon Jules

Veel succes morgen, Sens! [-o<

Ik heb moeite met het plaatje goed te krijgen dus heb hem maar even verwijderd. :oops:

Liefs, Daantje

13. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Bij mij is het nou juist als het op hetzelfde niveau blijft ben ik niet zwanger, tenminste al paar manden zo. Van mijn ei tot mijn ongi 37,1 andere maand 37,3. Pas tweede dag van mijn ongi daalt het weer.Maar nu opeens daling. Ik kijk morgen hoe het is. Ik heb iets gehoord van spoting of zoiets, ik weet niet echt goed wat het is, maar volgens mij had Anna ook zoiets. Kortom, ik wacht even af, zo laang is het niet meer.

Toch bedankt voor je reactie.

Ik ben vandag weer hele dag misselijk. Echt vreemd. Zelfs als ik aan eten denk word ik niet goed.

14. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Pffff.... Nog zolang wachten! Ik ben nu eventjes alleen thuis en ik moet echt op mijn handen zitten om niet stiekem te gaan testen :) Ik ben echt zoooo nieuwsgierig. Met lijf zegt "ja" maar mijn hoofd zegt "vast niet". Mijn symptoompjes zitten vast meer in mijn hoofd dat dat ze er met reden zijn!

Maar ik heb het plechtig beloofd, dus ik mag echt niet testen voor zondag! Als sinds dag 1 na de eisprong (volgens mij kan dat helemaal niet) heb ik gevoelige tepels, beetje licht in mijn hoofd. En sinds vandaag met vlagen misselijk, zwabberbenen (zo'n raar gevoel in je benen). Dit zou misschien wel kunnen duiden op een zwangerschap maar met mijn geluk heb ik waarschijnlijk een griepje onder de leden!

Er zit niks anders op dan geduld te hebben...

Gr. Benthe

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoera hier ei gevonden.... ;)

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hoeraa, op naar de Gamma, er zijn weer mooie aanbiedingen Ellen, maak er gebruik van!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Limmeke, ik word er even stil van. Heel veel sterkte meid!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, oei spannend weer. Wat zou het toch mooi zijn om er weer een zwanger bij te krijgen bij ons oudjes. Ik duim voor je meid!

Anna, oei, da's inderdaad lastig mbt zwangerschapsuitkering. Maar weet je zeker dat je er dan geen recht op hebt? Ik dacht dat het zo was dat wanneer je contract ophoudt binnen zoveel tijd voor je verlof dat je dan wel zwangerschapsuitkering kreeg.

Veronika, welkom bij ons oudjes, gezellig dat je hier mee komt kletsen.

4xmamma, spannend hoor.

Sens, heel veel succes morgen. Ik duim voor je!

19. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Benthe is ben ook door clomid zwanger geworden en heb eens gevraagd naar dit resultaat met dit geneesmiddel,
    en gemiddeld na de 3 de maand veel kans al op zwangerschap, als het je eitje is dat toch speciaal wat hulp nodig heeft, veel succes, erzonder was het hier waarschijnlijk ook niet meer gelukt!

Ritje

20. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Limmeke: heel veel sterkte toegewenst de komende tijd!

@Shiela: spannend weer!

En de rest vd dames die binnenkort kunnen testen ,ook succes!

Deel Deze Pagina