Ja 4 uurtjes Belize, van wee 1 tot de geboorte. Balen dat de kleine dwars ligt zeg.. Nou he Liesben... vind ik ook hoor! Rot dat je je zo voelt vandaag..
@Anna,dan zal ik de jouwe niet meenemen Ik lag vroeger altijd wakker,omdat ik bang was,dat de kinderen uit het raam zouden vallen.Is gelukkig nooit gebeurd.We hadden nml van die hele lage vensterbanken. @Liesben...knufffffff.het schiet mij ook steeds vaker te binnen,dat ik bijna moest bevallen nu.Ik hoop dat het beter word als we de uitgerekende datum voor bij zijn.....en het is ook $##$% zo'n stomme ongesteldheid.Het is normaal gesproken al niet leuk,maar het betekent ook nog eens ,dat we niet zwanger zijn.Ik hoop dat je in Madeira een beetje bij gaat komen.
Ik had er geloof ik wel 9 Een aantal van die mutsen die ik de eerste keer zag, waren zelf halverwege met zwangerschapsverlof En uiteindelijk ben ik natuurlijk in het ZH bevallen, zul je net zien, daar in de 24 uur ook wel een stuk of 15 mensen aan mijn bed gezien. Tel ik het OK personeel nog niet eens mee
We kúnnen um natuurlijk eerst onder de roze-witte duo penotti smeren en um daarna wurgen met de kipkep. Een soort van zwangere vrouwen pek-met-veren variant
@Anna,wat een gezelligheid bij je bevalling ik had er ook een boel bij mijn bed,toen mijn jongste besloten had,dat ze er gelijk al genoeg van had en haar navelstreng 2x om haar nek gedraaid had.Maar dat is me achteraf verteld.Eigenlijk zal het me een worst wezen ,wie er allemaal aan mijn bed staan.Ik heb het toch allemaal niet bewust meegekregen.Maar het is ook wel fijn als er een vertrouwd gezicht aan je bed staat. @Hellen.....volgens mij zijn het kleine potjes Duo Penotti.Moeten we er wel een boel van inslaan dan Ik ben echt vreselijk moe....van de hele dag beetje niks en lollig doen
Ja doen we mijnheertje ondersmeren en dan wurgen met een kipkep Is zijn eigen schuld met zijn stomme kop en zijn grote klep......
hahaha.. dát rijmt ook nog! Hellen.. enkels nog niet weer terug? Suus.. je bent LieFF.. anderen ook trouwens hoor! (Cin dank voor je bloemetje op mijn hyves *soen* ) Ik was ERG blij met mijn éénvrouws vkpraktijk. Alleen mijn eigen vk en haar vaste invalster gezien.. zálig.. Tijdens de bevalling in het ziekenhuis natuurlijk wel een heel bataljon, maar dat kon me niet schelen... als 'dat kind' er maar uit kwam Lies.. ik ken dat .. het overvalt je gewoon.. ik had het gister.. dinnetje vertelde dat ze zwanger was (maand 1, 1x klussen) Hartstikke leuk voor haar.. en ik ben heus blij.. maar moest er toch even van janken toen ik thuis kwam... Bebek.. is je balkon al dicht? :x Hier gaan we er maar weer voor.. zo na de vakantie ben benieuwd.. er staat me iets bij van een pendel van Hellen voor september.. en mijn eerstvolgende NOD is in september, 1 september.. met mijn 28daagse cyclus hebben we dus 2 kansen om september te 'halen' Ik ga lekker plat.. manlief zit in de studio.. die komt voorlopig niet thuis, dus daar ga/kan ik niet op wachten. Morgen weer werken... Trusten lieve meiden!
Hallo meiden, wat een gezellig geklessebes hier! Heb net als Nienke erg moeten lachen om het gekeuvel over een Kipkep en roze-witte duo Penotti.... @ Hellen: wat een enorme klojo zeg! Je snapt toch werkelijk niet waarom mensen het gevoel hebben dat ze zomaar het recht hebben om commentaar op iemand anders te geven! Zo ontzettend onbeschoft en onnodig kwetsend, waar bemoeien mensen zich mee! Ik ben ook behoorlijk aan de maat en weet helaas ook uit ervaring hoe lomp mensen kunnen zijn!!! Kan me er zo boos om maken! @ Nicolooi: Welkom hier! Wat vreselijk wat jullie hebben meegemaakt met Eline! Ik hoop dat het snel lukt met een broertje/zusje voor haar... Nog een paar daagjes werken en ik heb vakantie! Heerlijk! Ben er ook echt aan toe, het is zo ontzettend druk op de zaak en zoveel stress!!! Als ik ga komt ook zo'n beetje iedereen terug van vakantie, heel mooi want dan zijn de troubles ook voor hen! Ik lig er wakker van en dat is niet helemaal waar ik me druk om wil maken voor de bruiloft! Aard van het beestje, hoor! Ik kan niet om 5 uur stoppen met me ergens druk over te maken! Vind het zelf niet zo'n probleem maar hou mijn hubbie2b ook wakker met mijn gedraai! Hahaah In maart hebben we mijn trouwring besteld en hij was nog steeds niet klaar!!! Whoahhh, ik veranderde spontaan in een bridezilla!!! Daar krijg je toch de kriebels van, het gaat je toch niet gebeuren dat je ring niet klaar is! Maarrrr, mijn tierende belletje van gister heeft toch nut gehad. Morgen wordt de ring thuisgebracht! Nooit achter mezelf gezocht dat ik zo'n bitch kon zijn! Hihi Ohhh boy, ik heb zo'n zin in de bruiloft! Ik vergeet er zelfs zo af en toe onze kinderwens door! Groetjes, Benthe
Zeg me waar!! :x Neem ik mijn allerliefste, 50 kilo wegende rotti even mee voor een potje ballen bijten!! :x
Pfft, jullie hebben gewoon echt zes (!!) pagina's geschreven over klipklappen, behangetjes en roze duo penotti's....En dat sinds 5 uur vanmiddag!! Lach me rot! En dan heb ik nog geeneens alles bijgelezen! Moet ik toch maar even doen want hier gebeuren veel leukere dingen dan het turks wat ik nu al de hele avond met manlief probeer te praten... Ik kom morgen de rest lezen! Ga nu ff uitpuffen met een roze roseetje...om maar even in de kleurstelling te blijven!
En Hellen, laat m lullen die draak! Is gewoon zo'n hersenloze hema-onderbroek die geen leven heeft en daarom jaloers is op een mooie, zwangere vrouw die er gelukkig uitziet!! (maar toch: zeg me waar!! Mijn rotti is gek op hersenloze hema-onderbroeken!!):x
Haha...hersenloze hema-onderbroek....die ga ik onthouden. Kijk je wel uit met je behang met dat roze roseetje. Zou ook wel een wijntje lusten,maar ben nog niet helemaal overtuigd van mijn nietzwangerzijn.Voor 99% wel hoor,maar je zal het net hebben...
@Benthe.....wanneer was je trouwdag ook alweer precies? Maar goed dat je erachter aan bent gegaan met die ring,die dingen kosten geen kwartje hoor....beetje service mag er wel aan vast zitten.
Meurning meiden! Ik ga werken.. Heb geloof ik het verhaal van Nicolooi gemist.. welkom hier en ik blader later op de dag nog wel even terug! Voor iedereen:
@Nicolooi: welkom hier en sluit me aan bij de vorige reacties. Is niet iets wat in je koude kleren gaat zitten. Sterkte en succes. @Hellen: wat een eikel zeg. Was vast iemand die niet aan de vrouw kan komen; met zulke opmerkingen. @Benthe: ben echt zo benieuwd naar je jurk. Ga nu lekker genieten van de laatste dagen tot de grote dag. @Lotuss: kipkep en roze duo penotti; lijkt me een leuke combi. Hoop snel zo'n kipkep nodig te hebben. @Bebek: hoe is het met je bouwvakkers? -ego berichtje- Vandaag naar het Maasstad ziekenhuis. Ben onwijs zenuwachtig. Weet wel dat er vandaag weinig gaat gebeuren maar ben zo bang dat die dokter gaat zeggen dat hij ons niet wil behandelen. Weet niet waarom hij dat zou zeggen maar het is wel m'n grootste angst. Iedereen verder een fijne dag.
Ladouce: Die dokter gaat jullie gewoon behandelen hoor! Heel veel succes meid!! Suzanne..zo hee...niet getest. Wat stoer van je! *egobericht* Hier echt een enorme dip-dag. Ik ben zó op van slaapgebrek en de nog immer toenemende pijn, kan alleen nog maar janken. En dat heb ik dus al een paar keer gedaan sinds de dag ultravroeg begon. Bléh. Heb er een hekel aan om zo'n weekdier te zijn! Ik zie overal tegenop, zelfs al tegen opstaan om een bakkie thee te zetten. Alles is teveel nu. En dan zit je hier hele dagen alleen te vegeteren. Pff..het valt niet mee. Kon ik mezelf nu maar een weekje of 4 vooruit zappen. Gewoon mijn lijf weer terugkrijgen en lekker tutten met wurm. Maar goed..geduld is een schone zaak, zeker als zwanger zijn zwaar valt.... En ik weet wel, dat er hier dames zijn die dolgraag zwanger willen worden. En ik zou deze tijd ook nooit willen missen hoor..maar zo af en toe heb ik even een zwak moment. Dus denk niet dat ik minder dankbaar ben als ik dit soort dingen schrijf, maar ik moet ff ventileren, in de hoop, dat ik dan weer de knop om kan zetten en weer met frisse moed door kan gaan.