35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hihi, ja was weer feest! :p Beetje boel jammer alleen dat hij een invaller was en vandaag voor het laatst...:(
    Maar....ik kreeg complimentjes dat ik zo goed vooruit gegaan ben! Ik mag nu zelfs al stukjes gaan fietsen en dagjes weg, joepie!
    En het schatje...ik zei dat ik dinsdag jarig ben en toen vroeg ie of ik 26 of 27 werd....je zou toch spontaan verliefd worden! Toen ik zei dat ie er maar een paar jaar bij moest tellen zei ie; ok, maar niet hoger dan 30 toch!
    Aaahhh, smelt!

Wij hebben lekker makkelijk gehapt vandaag; gebakken kipschnitzels op brood, lekker hoor! En nu probeer ik Lief warm te krijgen voor een avondje kroeg, maar dat gaat me niet lukken denk ik...

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik word ook altijd veel jonger geschat,maar laatst dacht iemand ,dat ik de vrouw van mijn schoonvader was :$ dat was geen leuke dag ;)
    Wel jammer dat die fysiomeneer nog maar 1 keertje komt.Ben blij dat het wel goed helpt!

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :$ Nou lekker dan, zo'n complimenteus tiep! Heb je m Hans Andersje aangeraden? 8)
    Enne, fysiomeneer komt niet meer, heb vanmiddag zijn laatste bezoek gehad...;)

4. Suzanne68

@haha nee..geen Hans Andersje aangeraden.Mijn schoonvader heeft de hele dag lopen glunderen :D

5. Dop07

Dop07 Bekend lid

:Dmwhoehaha.. wèl fijn voor je schoonvader Suus! :D Enne.. jij hebt het er maar druk mee... Is manlief weg? Las ik dat nou ergens? En... redt je je een beetje?
    Waar woon je eigenlijk? Anders kom ik ff een bakkie doen morgen om je verveling te verdrijven ;) *edit* zie het al Gouda.. niet echt in de buurt ;)

Ook van hieruit alle nieuwe meiden welkom! Dat jullie maar snel roze mogen kleuren!

Aaaah.. Bebek.. jammerrrrrr.. zulke mannen zijn ZÓ fijn voor je ego!
    Heb ik met een patatbakker op vakantie adres.. stróóit met complimentjes en kijkt me dan aan met zijn mooie blauwe ogen *smelt*
    (hij staat er wel om bekend..dat het een kjoetie is.. sprak laatst een voor mij vreemde secretaresse op één van onze locaties.. Terschelling kwam ter sprake..bleek dat zij daar ook al járen komt.. en net als ik paardengek is.. dus ik liet vallen van mijn karongeluk.. Riep ze: "Was JIJ dat?? " Het had al gegonsd op het eiland dat de woest aantrekkelijke patatbakker met een vrouw onder de kar gelegen had :D )
    En vorige week op een bruiloft zei iemand nog tegen mij: "Goh.. elke keer dat ik je zie, zie jij er weer jonger uit, hoe doe je dat toch??!!" *glimmmmmm* :D Was wel een vrouw.. maar tóch leuk!
    .. en wb die flat.. dacht eerst dat het alleen tijdens de verbouwing was.. maar je kan straks sowieso alleen via je voordeur naar buiten??!! Idióót gewoon.. denken ze wel na daar??!! :x

Ik begin wat beter in mijn vel te komen gelukkig... zou het dan toch helpen om erover te praten? :) (manlief heeft me min of meer gedwongen eergister.. werd natuurlijk een tranendal.. maar goed ;) )

En ja.. waar is Nef??

Lies.. wanneer gaan jullie nou ook weer? En hoe is het op je werk?
    Nog griepgevallen??

Ladouce.. hoe was het??
    Marnat.. pfieuw.. 11 jaar :$
    Leutje.. ik wordt altijd zo blij als ik jouw verhaal lees.. betekent dat ik bèst nog even tijd heb!!
    Nicolioo.. hoe was de film? Welke was je?
    Hellen.. moeilijk hoor meis.. als je niet veel meer kan.. de dagen kruipen dan zo... het helpt niet echt.. maar ik denkt tóch aan je! *knuffel*
    Lotuss.. net nog even foto's gekeken in je album.. wat een ONWIJS mooie meidjes hebben jullie toch gebakken!!

Ik vergeet vast nog mensen.. maar niet expres hoor! :)
    Ik ga lekker bankhangen.. hoef ff niets van mezelf.. morgen weer een dag..
    (ben overigens goed bezig.. hard aan het werk en hou zowaar de keuken bij met schoonhouden (deze week elke dag na het eten fornuis, aanrecht èn vloer gesopt) en de wasmand is ook standaard bijna leeg! *geeft zichzelf een schouderklopje*

Voor straks alvast trust meiden!

6. Suzanne68

Ja ,die is naar een festival in Boedapest voor zijn werk .Die komt maandag weer thuis of met een beetje geluk zondagnacht al.Dan is ie 2 dagen thuis en dan moet ie 4 dagen naar Lowlands.Maar ik red me prima tot nu toe.Maar een bakkie komen doen mag altijd hoor ;)
    Word alleen een beetje sjaggie van mijn (verder erg lieve) moeder.Die heeft msn sinds een week.En dan spreekt ze me aan en ik zeg dan netjes wat terug.Zegt ze net...doe jij niks anders dan computeren :$ terwijl ik haar net vertel dat ik al op 3kwart van de heg snoeien ben vandaag(de restanten van de heg,die groeien weer aan...ding is echt een nachtmerrie) en die heg is 25 m.En dan wil ik mezelf toch verantwoorden.Wat onzin is,want ik ben 40 en als ik heel de dag achter de pc wil zitten,dan moet ik dat helemaal zelf weten.

Wat goed van je man dat ie je een beetje heeft aangemoedigd erover te praten.Wat mij opbrak was dat ik het maar probeerde te begrijpen.Toen ik daarmee ophield ging het een stuk beter allemaal.

7. Dop07

Dop07 Bekend lid

Gouda is me nèt ff te ver weg voor ff een bakkie helaas ;) Wel super dat je je redt. .ik = trots op je!!
    En moeders... kind.. volgens mij blijft het zo hoor.. ik loop me toch ook altijd te bedenken hoe ik dingen moet brengen.. terwijl ik het ook toch ALLANG lekker zelf mag weten :D

Begrijpen doe ik het niet.. het IS ook niet te snappen.. maar het IS .. en het doet 'gewoon' PIJN .. :x

8. Suzanne68

Ja,dat doet het ook.....ik wilde dat ik iets kon zeggen om je pijn te verzachten...hele grote dikke knuffel van mij.En wel een beetje flauw dat je geen bakkie komt doen ;):D

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suuz, wat doet je man voor werk? Ik heb een aantal vrienden die druk zijn in de evenementenwereld en het klinkt alsof jouw lief dat ook doet!

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Nou meiden weer terug uit Rotterdam, met positief nieuws.
    We hadden een heel goed gesprek met een allervriendelijkste arts en deze zag geen enkel obstakel om niet met ivf te beginnen. Wel nog even echo gehad, deze was goed. En zowel ikzelf als manlief moesten bloedprikken; dit zou theoretisch nog roet in het eten kunnen gooien als hier iets vreemds uit zou komen. Uitslag volgt 7 september. Als dit ok is dan kunnen we op de eerst volgende nod starten (rond 17 sept. schat ik zelf). Het wordt wel een feest van verschillende ziekenhuizen want we gaan dus starten in het Maasstad, zij coordineren ook alles. Dan de echo's in het Spaarne en vervolgens punctie weer in Rotterdam en de terugplaatsing in Gent. Dit op advies van gyn omdat ze in Gent assisted hatching doen. Ga me nog niet exact vragen wat dat is want dat moet ik allemaal nog lezen maar volgens gyn is er bij onderzoek uitgekomen dat met name vrouwen boven de 40 hier profijt van hebben. Zijn advies was dus Gent omdat ze dit daar doen en niet in NL.
    We hebben een "spuit" schema meegekregen en al even gezien wat ik moet gaan spuiten (wel enge naalden hoor). Ook de recepten zijn meegenomen. Ben wel blij maar het voelt ook wel weer vreemd. Een enorme opluchting maar nu dus nog weer afwachten tot het echte moment daar is. Kortom, een goed bezoek.

11. Suzanne68

Mijnes werkt bij de radio.

@Ladouce......dat klinkt echt heel positief!!!

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dat opent weer deuren Ladouce! Fijn dat jullie zo'n prettig gesprek hebben gehad en er nu naar de toekomst gekeken kan worden! Spannend, maar wel mooi dat jullie aan een volgende fase kunnen gaan beginnen!

13. Suzanne68

Assisted Hatching betekent zoiets als 'hulp bij het openbreken van de eischil' De gedachte erachter is dat er embryo's zijn die wel van goede kwaliteit zijn, maar waarvan de schil 'te hard' is zodat innesteling niet mogelijk zou zijn. Door het kunstmatig openbreken van de schil zou de kans op innesteling groter worden.

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo, jij hebt echt niks te doen he? :D Geintje!
    Heb ik weer wat geleerd!

15. jowjow

jowjow Bekend lid

Jun 28, 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    wat is het hier gezellig druk...

16. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND

Ik lig hier met tranen in mijn ogen te rollen op de bank van het lachen. Niet om jou hoor,;) maar het idee. Hoe oud is die van jou?
    Mijn schoonpa wordt dit jaar 80.
    Nou bedenk ik me opeens een detail dat hij 'omgang' heeft met een dame die jonger is dan ik. 8) Zo zie je maar, het zou best eens kunnen.

Bebek, jammer dat je de fysiomeneer niet kunt aanhouden als personal trainer. Zou erg goed zijn voor je gezondheid. Even navraag doen bij je zorgverzekeraar?!

17. Suzanne68

@Jowjow...ja,het is lekker druk de afgelopen dagen he.Ik heb nog gezocht in je berichten naar je vehaal,maar kon het niet vinden en ben erg nieuwsgierig ernaar.

Ja nou wacht ik natuurlijk expres heel lang met reageren,zodat het lijkt alsof ik verder nog een leven heb :p

18. jowjow

jowjow Bekend lid

Jun 28, 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    alleen is iedereen nu stil.. of slaapt al, ook niet heel gek natuurlijk. Nou doegie kom morgen nog wel weer even kijken en horen...

19. Suzanne68

Die van mij is "gelukkig" nog maar 56,maar toch ...hihi

20. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Huh:$ waar is mijn berichtje??

Ik schreef net dat ik heel hard had moeten lachen om Suus.

Share This Page