oooh, nou breekt mijn klomp, het staat er wel. Nou ja, bedtijd dan misschien maar. Wat vinden jullie van mijn avatar?
Suzanne: bedankt voor het uitzoeken. Heb hier een heel boekwerk van het UZ Gent (plus een prachtige prijslijst) Dit weekend alles maar eens rustig doorlezen. Heb net wel nog een keer de verzekering gemaild om te vragen wat ze nu precies willen betalen. Hopelijk valt het mee. Ga nu m'n mandje in; ben best wel afgedraaid na zo'n zkh bezoekje.
Nog heel even dan Suzanne68, had eigenlijk besloten lekker te gaan tukken omdat het iets te stil bleef maaruuuhh...... ,mijn verhaal is eigenlijk nog heel ongecompliceerd (in vergelijking met wat ik hier soms lees). Ben 35 jaar en heb 2,5 jaar geleden eindelijk de liefde van mijn leven gevonden. Ruim drie maanden terug hebben we samen besloten om voor een beebje te gaan, alleen ben zelf best een beetje bang dat mijn biologische klok mij vooruit gesneld is . Maar we zijn dus eigenlijk nog maar net in de race (hahahhaha 8)). Zoals we er nu staan willen we in principe niet de MM in, dus we hopen dat de natuur het toelaat om ons nog een verassing te schenken! Nou hoor ik jullie denken hier op dit formum dat ik nog maar een jonkie ben bij jullie cluppie en dat is ook zo natuurlijk 8) Dat is eigenlijk wel mijn verhaal, als je nog meer wilt weten, vragen staat vrij hoor
Ow. Annna.. wat een kjoetie! *smelt* Wordt ook alweer gróót hè?! Suus... gewoon doorkletsen hoor.. gezelli!! Enne.. nog zo nuttig ook wat je doet.. we worden nog echte slimmerds hier! (misschien kan je Bebek ook even helpen met haar turkse lessen? En ik heb hier nog wel wat administratieve klussen liggen? BTW aangifte? Moet je ook best slim voor zijn en gaat ook via internet! *mwhoehahahaha* ) Ladouce.. klinkt als een intensief schema... MOET wel goedkomen! Ik moet ècht plat... morgen weer geen mens! *ligt het aan mij of hebben we gewoon bedroevend weinig smileys hier?! :x *
Haha Suus, ik zat gewoon ff te geiten hoor! Trouwens, ik kan dat alleen maar weten als ik zelf ook regelmatig kom spieken! Anna, ik wil ook zo'n avatar! Om op te vreten echt! Hihi, heb ik een leeftijdsconcurrent? Ik was altijd de jongste hier... Nee hoor, grapje. Ik ben gewoon weer bijna een jaar wijzer! Whoehaahaha! Geloof het zelf geeneens!
Anna, dat ik daar zelf niet opgekomen ben; ik ga morgen de verzekering bellen dat ik heel blij wordt van mijn fysiomeneer en blije mensen leven langer! Is het proberen waard toch?
Haaaai Jowjow *zwaait* Jonkie inderdaad.. maar dat geeft niet hoor.. boven 35 en ouder is welkom hier (en hoe ouder hoe gekker *proest* ).. Niet rot bedoeld, maar ik moet altijd zo lachen om taal/typfouten... daar denk ik dan altijd meteen wat bij en zie plaatjes en zo... Zo dacht ik toen ik je post las aan dat ik toch alweer een paar weken gestopt ben met roken Asbak leeg.. geen verassing dus.. Uiteraard hoop ik voor jullie wèl op een verRassing!
Bebek.. DOEN!!! Je bent nog LANG niet opgeknapt hoor... het gaat nog HELEMAAAAAAAL niet... je oefent je suf, maar je REDT het gewoon alleen niet.. je hebt ECHT nog wéken fysio nodig... van die ene meneer!!!!!!! *mwoehahahaha*
Nou ik probeer even die pagina's weg te werken, wat een gezellige kletsers zijn jullie. Ik heb geleerd dat het handig is een extra venster te openen zodat ik niet alles hoef te onthouden. Hellen, ik kan me helemaal voorstellen dat je er soms helemaal doorheen zit. Maar wel echt geweldig dat je zwanger bent en dat alles goed gaat met de beeb. Wel erg jammer dat het op deze manier eigenlijk niet genieten is van je zangerschap, maaaaarrr het is voor een goed doel en dat zal je er meestal wel doorheen slepen. Volhouden he!! Ik had zelf rnd de 9e week dat mijn hele rug in begon te storten , heb toen 3 keer per week weken lang bij de fysio gelopen en toen ging het wel gelukkig , maar leuk is wat anders als je steeds pijn hebt. Bebek, jee ook naar dat je meerdere herniaoperaties hebt moeten ondergaan, is ook erg lastig klussen dan, tja doe je niets aan. Ik heb geprobeerd een foto te uploaden van onze honden. (moet dan hier straks in dit bericht staan) Suzanne, we gaan elkaar gewoon in de gaten houden met al dat getest, meer geduld hebben en we worden er niet zwangerder van als we meer testen (helaas anders had ik alle zwangerschapstesten uit de hele wereld opgekocht!) Welkom Jootje. Suzanne; Zit ik lekker op de bank met een ijsje....hoor ik opeens een boel lawaai aan het kattenluik.Komt de hond van de buren binnen!!!!Ik was er niet zo heel blij mee Misschien kun je het volgende proberen; De hond erg erg hardhandig met veel kabaal uitgooien aan kop en kont, honden leren associatief dus de associatie met het binnenkomen door dat luik moet naar iets naars worden. Nu beloont het zichzelf want het hondje vindt het denk ik wel leuk, Of een kattenluik kopen waarbij je eigen kat een bandje om moet die het deurtje open maakt, zo kunnen andere katten ook niet lekker op jouw bed gaan liggen slapen... Oh ja en ik zie nu al een paar keer de NOD lijst genoemd worden , waar is die lijst? ben dol op lijstjes en wil er ook wel op als dat kan . Suzanne , heerlijk voor je man een baan waarbij die allemaal festivals mag/moet bezoeken voor zijn werk. Ga jij wel eens mee? Vind je het moeilijk dat hij regelmatig weg is of juist wel lekker? Ik woon trouwens dicht bij jou, heeeel dicht bij, in Gouda haahhaa. (wie weet hebben we elkaar wel eens gezien?) Ladouce, dat lijkt me zo'n opluchting, dat je wel weer voor jullie droom kunt gaan. Zal allemaal best zwaar worden de hele behandeling maar we zullen je hier steunen. Fijn dat je ook zo snel mag beginnen. Jowjow ik ben ook net pas 36 dus ook niet zo oud in dit topic, hahahaha heerlijk om weer eens een van de jongsten te zijn. Nou lekker toch dat jouw verhaal lekker ongecompliceerd is, ik hoop dat je lekker snel zwanger bent, ongecompliceerd is goed! Zo ben dus nu bijna een uur bezig geweest op alles waar ik dacht op te moeten reageren te reageren en de poging van de foto die waarschijnlijk mislukt is , jee wat een verhaal is het geworden. Jullie moeten gewoon wat minder schrijven. Oh ja nog even ego (ja zou bijna mezelf vergeten zeg. De film werd niets Omniversum was compleet uitverkocht, we wilden naar sealife, niet dus. Toen maar naar Madurodam, een sesamstraatspeurtocht gedaan en toen naar de sesamstraattentoonstelling die er ook was. Lekker gegeten op de Fred (leuke straat in den Haag) en toen weer lekker naar huisje. Eindelijk het huis afgepoetst, kwam steeds niet aan de vloer toe, en dat moet wel echt met die 2 moddermonsters hier in huis. Oh ja ik zag nog iemand met konijnen (leuk fotootje) , ik heb ook een konijn, een hangoorrex en een halflanghaarborstelcavia (leuk scrabbelwoord) Morgen weer een beetje vorbereiden voor school 9moet de 226e weer voor de klas en heb er echt zin in. Trusten iedereen, ik ga nog even lekker surfen op het net en dan met boek het bed in. En proberen niet te testen hahaha, kan nu echt met die gevoelige van sensitest, kan 6 dagn voor NOD en maandag is mijn NOD. Maaarrr ik ga het niet doen, en ook morgenvroeg niet... Het gaat gelukkig langzaam echt beter met me , ik heb de ergste maanden achter de rug, afgelopen zondag was ik eigenlijk uitgerekend. Ik wil deze maand nog kijken of ik ergens een tattoo kan laten zetten van haar voetjes (echt te schattig voor woorden , zooo klein maar helemaal perfect) Ik denk dat ik ze op de binnenkant van mjin pols wil hebben, kan ik ze lekker vaak zien. Nicole jaaaaaa de foto is gelukt
Staat iedereen in de slaapmodus? Mijn Lief heeft eindelijk vakantie, ligt ie al vanaf half negen in zijn bed te stinken...wat een gezelligheid!
Bij gebrek aan foto's van mijn kinderen die ik niet heb moeten de dieren er maar aan geloven; hier nog een paar; (in de hoop dat jullie dat een beetje leuk vinden...) Hier nog vrolijk zwanger bedenk ik me net, en met gek wind-mee kapsel altijd leuk.
ow, ik was weer te snel! Leuke hondjes Nicolioo! Vind je het trouwens goed als ik je Nicole noem? Ik krijg een beetje nare associatie-rijm op de naam nicolioo... Ik ken dat met die beesten; moet echt iedere dag vegen en dweilen, wat een zand en haar komt er uit zo'n beest zeg! Maar je hebt wel een leuke dag gehad zie ik? Je had het weer in ieder geval mee! Nienke, ik had die veRassing ook gespot, moet wel weer vreselijk om jouw reactie lachen, heerlijk!
Ow Nicole.. wat een leukerds!!! (then again.. ik vind ALLE honden leuk *grinnik* ) En die Hellen.. ookal met de muziek mee! *mwoehaha*