35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    GO FOR IT! SHEILA.

Word zo opgehaald door een collega, we hebben een bruiloft van een andere collega. Ik heb er mega geen zin in. Heb zo'n hele elegante insnoer tenonderbroek aan om mn buikje weg te werken.Die is door de hormonen opgezet.Aleen nou komen de rollen erboven uit.Ga maar dicht achter een tafel zitten en kom er niet meer vand aan,haha.Hoop niet dat mn baas met me dansen wil............

2. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Nu ik m'n eisprong heb gehad, hoop ik weer heel erg dat ik zwanger wordt deze maand terwijl ik juist voor de eisprong alleen maar hoop dat het gaat lukken om een derde te krijgen. Als de duivels op bezoek zijn merk ik ook dat ik het enorm jammer vind en een paar dagen later prijs ik me gelukkig met de twee meiden die ik al heb.

Het proberen (weer) zwanger te worden doet me toch meer dan ik eigenlijk had gedacht en het verlangen naar een baby is ook groter dan ik dacht. Als ik dan ook nog lees dat de kans om zwanger te worden zoveel kleiner is als je 35 bent (ben ik bijna) dan zakt mij de moed toch wel in de schoenen.

Al met al dacht ik er best wel luchtig over toen we besloten te stoppen met de pil en het valt me zwaarder dan ik dacht :oops:
    En dat terwijl we pas in ronde vier zitten sinds m'n cyclus regelmatig is (1,5jaar na besluit te stoppen met de pil)

Ik heb dus ook niet het gevoel dat het snel gaat lukken :(
    Niet echt een gezellig stukje, maar de omgeving weet niet dat we een derde proberen te krijgen en het op deze manier kenbaar maken is toch wel fijn.

Knuf,
    Giegel

3. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Zo, de banner is aangepast! heb weer een top nacht, dus heb alle tijd om de banner aan te passen......

fijn weekend,
    Kaat

4. Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Hier weer een Update van mij : zit weer in de afwacht fase eisprong gehad want had positieve ovu test

dus nu weer afwachten geblazen hahahaha
    TOMTOM weer netjes ingesteld op eileiderlaan 15 in baarmoederdorp

misschien weten ze deze x wel de straat te vinden hahahaha en het dorp natuurlijk

san: zeg maar tegen je mannetje hey schat ik ben het ouderlijkhuis ooit uitgegaan om wat te vertellen te hebben kom nu niet aanzetten wat ik wel en niet moet jij hebt alleen het genot er nog maar van gehad dus zuig lekker zelf en doe gelijk onder de dekens ook hahahahahahahah

nou fijn weekend meiden tot 3 juni hahahah

liefs kaley

5. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Het kan nog heel goed hoor, ook als je 35 bent! en ouder ook nog (kijk maar naar de dames op dit forum). Positief blijven denken......!

Succes in ieder geval, ook met je kat......!

fijn weekend,
    Kaat :p

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Mogge

Hij is lief, Kaat! Maar we scheelden toch maar een dag of 2?

7. kaat11

kaat11 Niet meer actief

He Molly,
    Ja, dat is fout gegaan, ik heb het 10x over moeten doen en nu is de datum weer fout. Ik ga eens kijken hoe dat nu weer kan en ga het aanpassen (tenminste een poging doen tot).

Heb je nog plannen voor het weekend?
    Kaat

8. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Mooie banner, in ieder geval een stuk duidelijk 8)

Heb geloof ik last van wisselende stemmingen rond het zwanger proberen te worden :oops:
    Maarja, ik kon 8 en 6 jaar geleden zwanger worden dus nu zou het ook nog moeten kunnen.

Die kat maakt mij op het moment gek met haar gemiauw, maar gaat verder goed(komen)!

Knuf en prettig weekend,
    Giegel

9. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@kaley: prima, je tomtom is ingesteld, nu maar hopen dat er even geen wegwerkzaamheden zijn. dan moet het toch goed komen.

@sanrob: was je blij dat je insnoer ondergoed uit kon...lijkt me echt niet lekker zitten nu. Was het wel een leuk feestje? Toch heel veel plezier op vakantie, het gaat vast leuk worden.

@mollyvg, nu klopt de datum ook! heb je nog leuke plannen voor het weekend?

Mijn haar blijft in grote hoeveelheden uitvallen, echt niet gewoon. deze week voor het eerst naar de VK, ga eens vragen of er niets tegen te doen is. Het is niet het ergste, maar leuk is anders.

Fijn weekend allemaal,
    Kaat

10. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Heb vent uit coma gehaald ;) en hij zit nu met shaggie en koffie op de bank tv te kijken, cq wakker te worden. We gaan zo nog wat extra hout halen voor de nieuwe kattenbuitenren. De oude was na 13 jaar verrot.
    Wil wel op tijd naar de paarden toe. Heb gisteren een paar mooie momenten bij ze gehad, de Fjord deed lekker gek, wilde het weilandje niet uit en ging headbangend, galopperend en piepend op een oor de bocht door en was vreselijk verbaasd dat ik niet boos werd of achter hem aan liep maar alleen maar glimlachend naar hem keek. Daar bovenop de lieve lieve oogopslag van de merrie toen ze me aankeek van "ja, lekker, hooi, ik heb honger"...zwijmel...

Ik heb vorige week bij mijn banner de datum maar veranderd van 18 januari naar 19 januari, kreeg em ook niet goed.

11. @Moby: Ja, mijn brief is inderdaad geplaatst, met als flauw onderschrift (zoals Panorama altijd doet...):

'Wees blij dat uw urine mannen gelukkig maakt!'

@Annna: Moeders voor Moeders is een onderdeel van NV Organon dat uit de urine het hCG-hormoon wint. Dit hormoon wordt door verschillende farmaceutische bedrijven verwerkt tot geneesmiddelen die gebruikt worden bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Het is een farmaceutisch bedrijf echter niet verboden er (ook) iets anders van te produceren (zoals die beruchte afslankkuur...), daar heeft Moeders voor Moeders dus niets over te zeggen helaas...

@Kaat: Vreemd dat jij juist zo'n last hebt van haaruitval, meestal gebeurt het tegenovergestelde! Ik maak weer iets anders mee: Sinds december laat ik mijn haar groeien (had het altijd errug kort...) en nu blijk ik ineens een kop met krullen te hebben! Ik had altijd heel stijl haar... :(

@Molly: Hoeveel paardjes heb je eigenlijk?

12. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Jawel, 2 dagen niet online geweest en weer veels te veel geschreven hier! :D

Hihihi Benthe, moest wel lachen om je verhaal over de bloeddrukmeter tijdens het klussen 8)

Zico, heel veel sterkte en hou je maar super rustig!

Kaat, wat een verhalen over dat hcg van moeders voor moeders gebruikt wordt in afslankmiddelen..... ik had hier nog niet eerder van gehoord. Hmmm, ik vind toch dat vrouwen die zwanger willen worden sterk voor gaan op een afslankmiddel.

Molly, fijn dat je dit keer op een betere manier afscheid hebt kunnen nemen van je vlindertje.

Ellen, wat ontzettend jammer voor je.

Mijn update is kort : alles nog hetzelfde hier, en druk druk druk ;)
    In mijn album staan nieuwe buikfoto's.

13. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Dames, straks ga ik. Tot over 2 of 3 weken.ik hoop dat ik dan allemaal goed nieuws hoor.
    (heb op de rommelmarkt een bedje gekocht en een bed als het ouders is)

Dag dag allemaal.

14. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Heel veel plezier SanRob!

15. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Fijne vakantie SanRob!

Mooie buik, Natas!

@ Lola, 4 paardjes. De hengst staat bij vrienden aan de andere kant van het land. De merrie en mijn eerste paardje staan hier 10 km vandaan en de bijna 14mnd oude dochter van de hengst en de merrie staat weer 16km bij die 2 vandaan bij leeftijdgenootjes om onbezorgd jong te zijn.

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Oh Anna, wat fijn om te horen dat je vindt dat wij weinig miepen! :D Ik heb juist het gevoel dat ik constant aan het miepen ben. Goed te horen dat dat wel meevalt.

Wij hebben besloten om eerst op vakantie te gaan omdat dat de enige 3 weken zijn dat we tegelijk vakantie kunnen nemen. Gisteren hebben we een vakantie naar Bali geboekt, 18 dagen even alles vergeten. Van klussen zal niets komen :( , mijn stiefzoon en schoonmoeder gaan mee.

17. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Dank je Nin0

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    [quote="Lola
    @Diaantje: Wat fijn dat alles er goed uitzag bij jullie. Ik ben blij dat jullie hebben gekozen om er toch voor te gaan.
    Gefeliciteerd met je achternichtje![/quote]

Hey Lola: ja wij waren ook opgelucht. :)

19. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Kaley, je zou toch denken dat het de ooievaar met al die aanwijzingen op TommieTommie nu toch eens een keertje zou moeten gaan lukken. Ik duim voor je.

Kaat, mooie banner. En nog gefeliciteerd met je nieuwe baan. Lijkt me een leuke baan en straks als die kleine ooit naar school gaat hebben jullie zo ongeveer tegelijk vakantie. Scheelt weer in opvang en oppas.
    Kijk je wel uit met röntgenfoto's? Las dat je daar ook mee bezig was op je werk. De straling ervan kan schadelijk zijn voor je kindje.

Lola, wat een goed artikel van je en leuk dat hij geplaatst is. En ach, die opmerking van de redactie. Da's Panorama zullen we maar zeggen.

Natas, mooie buikfoto's weer hoor!

Molly, wat heerlijk zijn dat soort momenten met de dieren toch altijd. Net even een gekke bui van de beestjes op het juiste moment kan een mens zo opfleuren.

SanRob, fijne vakantie meid! En leuk, alvast een bedje gekocht. Was je in Ugchelen geweest voor de rommelmarkt? Daar zou vandaag ook wat zijn geloof ik.

Vandaag nog even aan het shoppen geweest. De geboortekaartjes ga ik zelf maken. We hadden mazzel, de zaak waar ik het papier haalde heeft verbouwingsopruiming dat scheelde behoorlijk op het papier.
    En verder nog een paar leuke shirtjes en nieuwe schoenen gekocht voor Alyssa en nog een leuk setje voor de kleine.

20. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Time flies he, Inez, je bent al weer bijna 32 weken zwanger!

Share This Page