@Nienke.......ja,we waren bang dat je je zou vervelen als je weer hier kwam,dus hebben een stukje voor je doorgeschreven @Liesben...wat een schatjes!!! Ik spam alvast een babyfoto Bekijk bijlage 9575
Nienke, dat doet Roosje nou nooit... ze is altijd in de weer,(behang vol smeren met duo penotti bijvoorbeeld) heeft helemaal geen tijd om te kroelen, ze wil liever stoeien! Alleen als ze 's avonds wel eens wakker wordt, dan is ze zo moe dat ze wel even wil knuffelen. M'n jongens deden dat vroeger wel trouwens.
Liesben: wat een schatten van katten, zeg!! Ahh Suzanne: jij was ook een schatje hoor Enne: op naar de volgende ronde!!! Ik ben vanochtend gebeld door mijn Cesarpeut. Ze heeft nog overleg gehad en kon me eigenlijk niet veel meer bieden dan ze al gedaan had. Van de 14 sessies die slechts worden vergoed bij BI ( belachelijk trouwens, maar dat terzijde) hebben we er 10 gehad en de laatste 4 bewaren we voor de revalidatie na de bevalling. Andere suggesties had ze niet echt, ik ben met mijn hypermobiliteit gewoon een extreem geval. Ze dacht nog aan het spine and jointcentre in Rotterdam, maar die zullen me in zo'n vergevorderde zwangerschap ook niet meer behandelen. Vervelende is het cirkeltje waarin ik ben beland: moe en slecht slapen door de pijn, leidt tot nog meer pijn, leidt tot nog weer slechter slapen en steeds vermoeider worden en weer meer pijn. En dat heeft weer zijn weerslag op mijn fysieke conditie en mijn gemoed. Ik moet ( en doe ook echt mijn best) om te blijven bewegen en tja ze had nog maar één advies: overleg met de gyn of je toch niet ingeleid zou kunnen worden. Ik geef het weinig hoop, gezien de reactie van haar vervanger afgelopen week. Bovendien ben ik pas op 4 september weer bij haar (in week 38) -er zit véél meer tijd tussen dan wanneer je bij de VK bent!- en dan verwacht ik ook niet veel meer. Maar goed...het is me duidelijk dat ik nog tegen een flink aantal weken pijn aankijk. En eerlijkgezegd word ik ook wel een beetje bang voor de bevalling en de tijd erna. Ik hoop zo..dat ik er heelhuids uit kom. Helaas kom ik in mijn werk regelmatig vrouwen tegen, waarbij het niet goed ging en dat krijg ik best moeilijk uit mijn hoofd..
Tjonge wat hebben jullie veel gekletst !!! Helemaal gezellig maar weet ff niet meer wat jullie allemaal hebben gezegd Wel lekker hoor kopje koffie erbij en heerlijk ff die bladzijden lezen, ga zo door meiden Ladouce goed nieuws meis, dat van Gent wist ik daar heeft Maasstad hele goede ervaringen mee tevens met dat assisted hatching, stom dat ze dat in Nederland nog niet doen. Ik las dat Suus alweer bruin spotte , Hellen in een torenhoog bed moet slapen (ik heb een waterbed hoe moet ik dat doen ???? ) en heb schattige foto`s gezien van kindjes, poezels en hondebeesten. En oh ja nog een Jo erbij welkom meis ! Spam ik nog ff door. Onze spike (wordt een oud chagrijnig mannetje, nou ja manneTJE ? )
Suzanne, gezellige beestenboel. Wij hebben ruim een jaar 3 honden en 2 katten gehad. Was ook erg druk met voeren en met wandelen met een hoogbejaarde afghaan, een puppie deerhound en een clowneske mechelaar was het ook altijd feest, maar wel erg gezellig. Nu hebben we alleen nog de Deer en de Mechel die op leeftijd beginnen te komen. Een jaar geleden is mijn lieve rode kater helaas platgereden en onze oude zwarte kat hebben we net voor kerst laten inslapen omdat ze ziek was. Katten komen hier waarschijnlijk niet meer, we hebben al van 2 katten afscheid moeten nemen die zijn doodgereden en dat willen we niet nog een keertje meemaken. En je kunt ze ook niet echt binnenhouden. Maar een leven zonder hond(en) kan ik me niet meer voorstellen. Giegel, succes, ik duim voor je! Hellen, vervelend dat ze vinden dat ze voor nu even niks meer kunnen betekenen. Een vriendin van ons heeft bij haar 3 zwangerschappen vrij heftig last gehad van BI, bij haar is het gelukkig weer goedgekomen. Koffieleutje, een waterbed kun je inderdaad niet hoger zetten. Voor zover ik weet moet je dan een ander bed regelen voor de bevalling die wel omhoog kan, anders kunnen ze vervelend doen voor wat betreft de bevalling en kraamhulp. Alyssa is vandaag bij oma en van die gelegenheid wilde ik vanochtend gebruik maken om eens heerlijk een flink eindje te fietsen met Yelina om zo het nieuwe voorzitje uit te proberen. Dat was heerlijk tot .... jawel ... band leeg op ruim 2 1/2 km van huis en bijna 1 km van een fietsenmaker af. Dus dat werd lopen naar de fietsenmaker. Helaas was het feest van een door de fietsenmaker opgepompte band van korte duur. Dus toch ook de laatste kilometer lopen. Band was dus echt lek, dat wordt een band plakken vanavond.
Ben gisteren toch net te vroeg weggegaan, moest vanmorgen nog flink wat bij lezen. Heerlijk zo lekker ouwehoeren.... Heb allemaal leuke foto's voorbij zien komen van mooie, leuke, gekleurde, grote, kleine en gezellige beesten. Behalve een paar muggen/vliegen en een muis in de schuur hebben wij geen beestjes in huis, hahahhaha.
Hihi, wat blijkt? De man van mijn stiefzusje is ook fysiomeneer en die blijkt hem te kennen...heb ff op zijn hyves gespiekt en daar staat mijn leuke fysiomeneer bij! *gniffel* Maarre, er komt inderdaad een fysiocentrum hier onder mijn balkon zo'n beetje, maar hij zei dat ie echt alleen maar invaller was! En tegen die tijd heb ik geen fysio meer nodig hoop ik! Wat is er gezellig veel geschreven en wat een leuke poezels en doggies heb ik weer voorbij zien komen! Heerlijk al die beesten! Ik ga zo even lekker met manlief naar het centrum, even kijken of ik nog wat leuks kan spotten voor mijn feestje morgenavond en dan ben ik eindelijk, na 6 weken, weer eens in het centrum geweest! Joepie!
Ja zoiets hoorde ik ook Dombo maar bevallen mag ik niet thuis en ik zou echt niet weten waar ik een extra bed kwijt moet, zelfs in de woonkamer kun je bijna je kont niet meer keren
Nee zeg, heb volgens mij in 2 etappes 10 pagina's bij moeten lezen. Wat kunnen jullie kleppen zeg! Zag een heleboel beestjes voorbij komen. Wij hebben 6 nijnen en die staan allemaal in mijn album. Zit nu op kantoor dus kan helaas geen foto's plaatsen. Nef: ik heb nog een eerdere nod (hoop het niet ) op 20 aug. De enige echte concrete afspraak is nu een belafspraak op 7 sep. voor de bloeduitslagen. Suus: shit zeg. Nou dan toch met z'n allen voor die mei baby!! Ik weet verder echt niet meer te reageren; het was zoveel. Vandaag wel weer een collega die komt vertellen dat ze zwanger is. Echt niet leuk, het zijn er nu 4; ok wel niet op mijn afdeling maar toch, ik zie ze elke dag. Ga nu gauw nog even wat doen, straks alweer weekend.
Ik heb de follikelmeting gehad en heb rechts een follikel van 13mm en links een kleintje. Ze wilde een nieuwe afspraak voor een follikelmeting maken voor maandag, uitgaande van een normale follikelgroei en eisprong. Hier was ik het niet mee eens omdat ik weet dat mijn ei vroeg springt en dan krijg ik sowieso weer een mislukte IUI, waardoor het gesprek enigzins moeizaam verliep. Uiteindelijk is afgesproken dat ik maandag mijn 4e IUI heb en zaterdag moet ik de Pregnyl zetten. Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet, want dan hebben we bezoek maar dat gaat wel lukken.
schoot het maar op hihi sommige hoeven hun lichaam maar tegen elkaar aan te leggen of de pil vergeten of nog maar kort met de pil gestopt en ze zijn zwanger maar helaas behoren wij daar niet bij ik en mijn man willen nu die onzekerheid kwijt dus we gaan er weer voor
@Marnat...volgend jaar hebben we gewoon allemaal een baby Ben bijna klaar met de heg...echt nog een heel klein stukje,maar mijn rug en ikzelf hebben echt geen zin meer.Vandaag is mijn nieuwe koptelefoon gekomen,die ,mijn man gratis kreeg bij zijn telefoon.Ik heb me er heel de week op zitten verheugen,maar vind hem erg tegenvallen kwa geluid....
Gieg, ik weet niet precies hoe het allemaal werkt, maar 13mm is goed toch? Je mag in ieder geval voor de 4e iui en ik weet zeker dat het raak is deze keer!! Ik duim zo vreselijk hard voor je!
Of je stelt het geluid van je Ipod beter in dan is het opeens wel een goede koptelefoon... Ik heb er ook geen verstand van Giegel,maar het lijkt me idd wel dat je zelf wel beter weet wanneer je eisprong is.Lekker eigenwijs daar. Ik ga deze ronde weer voor je duimen!