Even een foto van mijn stoere man in Boedapest 3FM @ Sziget 2009 on Flickr - Photo Sharing! Ben stiekem ook wel heel trots op hem
Ik zal zijn stoere image maar niet gelijk teniet doen door te vertellen,dat ik vroeg of het goed was dat ik die link hier neerzette en hij zei:neeeeeeeeeeeeeeeeee...ik ben dihhhhiiiiik op die foto Soms vraag ik me af wie de vrouw in onze relatie is hoor Maar later vond ie het wel goed hoor...haha.
Wauw! Mooi buikje koffieleutje! Nicolioo, hoop dat je vage streepje een duidelijke vette streep gaat worden!
Hahaha.. Suus.. goed dat je het er even bij zei ('die kale links is mijn man') Ik zat al pittig naar die in dat geruite hemd te turen en kon er al niks van maken in combi met jou en je voorliefde voor NIN gieg.. Het is toch wat.. alsof jij achterlijk bent.. en bovendien.. noteren die lui wel eens wat??? Er is toch al eerder een IUI mislukt wegens snel-springende-eieren bij jou???!!! Wel gaaf dat je nu een roze ei voor je verjaardag krijgt!!!! Hellen... wat kunnen die paar weken dan een eeuwigheid duren hè? *knuffel* Hier verder niets bijzonders! Dagje rustig aan! Iedereen een fijne dag..
Oh ja.. en Nicolioo.. Wel spannend zo'n streepje wanneer is je NOD? Het is niet dat ik de pret wil drukken.. maar even voor de realiteit... Ik heb niet zulke goeie ervaringen met vage streepjes ruim voor je NOD... Ik denk dat het vaker voorkomt dan de meeste mensen zich realiseren, dat er wel een bevruchting plaatsvind, maar dat dat uiteindelijk géén zwangerschap wordt. Je kan dan al vaag positief testen, maar wordt gewoon (of iets later dan normaal) ongesteld...
Ja, dat heb ik ook regelmatig gehad Nienke. Maar ook dat het wel raak was gelukkig! Het kan inderdaad gewoon nog alle kanten opgaan zo voor je nod. Griezelig spannend..
Thnx voor de complimenten over mijn buikje meiden, haha vind hem zelf ook mooi dit keer Nicole nog getest meis ?? Enne Suus leuke vent 8)
koffie... Was ik gisteren nog helemaal vergeten door de stress, maar ik vind je buik ecvht supermooi! Eentje om trots op de zijn, en fijn dat de inhoud het ook zo goed doet. Ook de hondjes vind ik mooi, die zwarte soreekt me het meest aan maar dat komt omdat ik niet zo van de kleine (gezelschaps)hondjes ben. Suus Leuk dat je een foto van je vriend plaatst, duidelijk genoeg dat wij een beeld krijgen maar vaag genoeg om redelijk anoniem te blijven. Fijn voor jou dat hij last heeft van zijn knie hahahhaa (maar iets minder voor hemzelf lijkt me toch) een collegaatje heeft een man die sportjournalist is, die zit ook regelmatig weken alleen en die baalt ok regelmatig... Ik heb zelf trouwens een man met hetzelfde kapsel, geen haar op zijn hoofd. Nu wat betreft het testen, de testen zijn op...... Ik had er nog eentje van sensitest en die heb ik vanacht om 3.30 gebruikt en.....het streepje is er weer en ietsje donkerder. Ik heb het houdertje er weer afgesloopt om het beter te kunnen zien. Straks maar even die kruidvattesten halen daar hoor je hier goede dingen over, wat is jullie advies. Oh ja en mijn NOD is maandag dus niet erg ver weg meer. Heb vnacht wakker gelegen van niets (al een paar nachten gehad na mijn ei en dat herken ik wel van mijn vorige zwangerschappen, nu alleen geen zere borsten en dat had ik toen wel. ) Nou we zien wel we durven het beiden eigenlijk nog niet te geloven maar dat er iets aan de hand is in mijn baarmoeder dat is goed te voelen, nu maar hopen dat het goed is wat er gebeurd daar... Ik ga vanmiddag en morgen weer testen en kijken of het streepje donkerder wordt. Spannend.....
Aha! Niet zo ver voor je NOD dus... spannend hoor! Enne.. als je een gewoon zichtbaar streepje hebt op NOD.. nou.. dan ga ik je feliciteren hoor!!! Nú duim ik vooral nog even HEEL hard!!! Oh ja.. syl.. ik ook vergeten te zeggen dat je buukje echt té mooi is!!! Bij deze! Mijn man is ook veel weg.. tenminste.. 's avonds en in het weekend.. overdag doordeweeks is hij veel thuis.. maar dan werk ik (drie dagen).. ik vind het niet erg.. we zijn nog vaak genoeg samen.. doen veel samen áls we allebei thuis zijn... en verder komen we zo ook aan onze eigen dingen toe. (zoals bv een avond vol l*llen over duopenottie, kipkeps en rotties! ) Ik merk wel, dat ik het nu met Dopje soms iets vervelender vind om alleen te zijn.. hoewel het ook wel weer heel gezellig is met het wurm om me heen
@m,an weinig zien: ik zie de mijne dus alleen in het weekend en dan wil ik hem het liefst de hele dag bij me hebben. Maar dat heb ik al afgeleerd: want hij heeft ook een eigen leven, net als ik. Normaal ben ik ook lang niet zo'n behoeftig tiepje als nu hoor..die hormonen en de stress die alleen zwanger-zijn met zich meebrengen zijn best pittig! Dus als hij lekker world of warcraft wil spelen, laat ik um. Hoewel ik wel regelmatig co-piloot speel, samen met mijn kat. Zo'n weekend is wel weer heel snel voorbij
Wat een mooi buikje Koffie! Dat wil ik ook! Gieg, de duimen draaien op volle toeren hier! Nicole, ook voor jou duim ik dat het streepje doorzet! Ben ff beredruk hier met de voorbereidingen voor mijn 'feestje' vanavond. Ik vraag me toch iedere keer weer af waarom ik het allemaal doe, want vind het niks, al die schoonmaak- en boodschappenstress! Grrr! Enniewees, alle boodschappen zijn binnen, het huis is schoon (tot mijn Lief weer terug komt met onze kwijlende, verharende lobbes, dan kan ik weer opnieuw beginnen!), ik moet alleen nog mijn outfit strijken en de hondenstoel stofzuigen, want die is hondlief even kwijt voor vanavond! En het is hier nu al bloedheet...de reling voor mijn balkon is weg, dus kan de deur ook niet meer openslopen; levensgevaarlijk! Ik hoorde al dat er maandagavond eentje van de flat gesprongen is hier, midden op het pad. Ik begrijp dat nooit; als je er een eind aan wil maken, vreet dan een pot pillen leeg, maar ga niet van een flat springen op een weg waar kinderen kunnen lopen en waar anderen je zien liggen en de zooi op moeten ruimen! Klinkt misschien hard, maar ik begrijp dat gewoon niet! Begrijp sowieso niets van zelfmoord; heb zelf genoeg meegemaakt en ik geloof echt dat er altijd een weg uit de ellende is. Maar volgens mijn Lief en mijn vrienden ben ik dan ook een überpositief mens...
Grrr!! &^%$*&@#:x Ga ik net mijn nieuwe tuniek strijken, raad eens wat er gebeurt! Er staat in dat het op de temperatuur van katoen gestreken mag worden, maar dat vertrouwde ik al niet, want het is van dat doorzichtige spul. Dus ik zet de strijkbout nog voor het streepje van linnen, de koudste stand en wat denk je: er brandt zo een gat in!! Ik wist niet dat ik zoveel krachttermen had en dat ze zo snel mijn mond uit kunnen rollen! Enniewees; niks nieuws om aan te trekken dus...begint al gezellig! :x
Jaaaaaaaaaaaaaa het is nu officieel ik ben zwanger volgens; de sensitest 2 keer , de kruidvat 2 voor 5 eurie een lichte maar duidelijke streep en volgens de clearblue 1-2 weken !!!!!!!!!! Wat het extra bijzonder maakt is dat dit beebje verwerkt is in de week dat Eline geboren zou zijn..... dit moet wel goed gaan vind ik dusssss.... Bebek, en superstom van die blouse, kun je nog terug ermee naar de winkel. Ik strijk nooit maar dit lijkt me heel heftig , gewoon een gat erin gebrand tssssssssss. Ik ga zo mijn eigen nagels voor het eerst zelf acrylen, ze zien er niet meer uit en ik moet het nu zelf gaan leren van de buuf, dus eerst een uur vijlen , dan spul erop en dan acryl aanbrengen en dan in model vijlen en dan polijsten, tja je moet er wat voor over hebben voor die heksennagels. oh en morgen krijgen we een logeehondje, een basethound (een Franse voor de kenners) Sophie'tje heet ze. tot strakkies, ciao. Ik ga trouwens pas over een paar weken strooien met HCG heb het nu zelf hard nodig vrees ik. Maar Suus ik denk aan je, over een week of 2 stuur ik toch echt wat jou kant op.
Gefeliciteerd Nicole! Zeker weten dat het goed gaat komen! Enne, mag ik vast een emmertje neerzetten voor wat hcg'tjes? Wij willen ook zo graag een keer roze zien... Volgnde week vruchtbare dagen en ik heb zo'n gevoel dat dit 'em gaat worden! Dames, vorige keer was ik exact volgens de banner qua eisprong, dus ga er maar van uit dat dat nu ook wel zo zal zijn. Mijn ei zou dan op de 20ste zijn, is het dan slim om de 17e al met de ovutesten te starten? En hoe vaak per dag? En op welk tijdstip? Heb het 1x voor de probeer gedaan, maar weet er eigenlijk niks van....tips please!