35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jowjow

jowjow Bekend lid

Jun 28, 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Wat superrrrrrrrrr.......... lees het net pas, was gister niet in de gelegenheid om hier langs te komen. Van harte en het is jullie van harte gegund .... :D:D:D

2. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Dank je Bebek , het moet nu gewoon goed gaan hoor...

Ik kan je van alles vertellen over ovutesten. Als je de 20e je ei verwacht dan zou ik 5 dagen ervoor al gaan klussen en testen, dan mis je 'm zeker niet (ik nam altijd het zekere voor het onzekere) .
    Je moet ook echt voor je ei geklust hebben. soms doen zaadjes er een paar dagen zelfs over om op the place to be te komen.

Als je meer vragen hebt, je mag me alles vragen!

gr. Nicole

Oh ja en hoop over een week of genoeg HCG voor iedereen die hier wil te hebben. Dus ook een emmertje voor jou Bebek

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Nicole: Gefeliciteerd!!!

Er mag nog meer rose komen.

@Bebek: ik test altijd als ik uit mijn werk kom. Zo rond 17.30/18.00. Dit is voor mij het best omdat ik niet op kantoor wil lopen klooien met testjes. Ik heb eigenlijk nog nooit 2x op een dag getest. Wel bijv. afgelopen keer op donderdag test streep iets lichter dan controle streep, vrijdag geklust, jammergenoeg niet eerder kunnen testen dan zondagmiddag en toen witte test. Ga er dan maar vanuit dat ei gesprongen is ergens tussen vrijdag en zondag.

Ik weet niet welke testjes je gaat gebruiken maar sinds kort gebruik ik die stickjes van sensi test en die bevallen me heel goed.

Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel.

4. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden , sorry dat ik niet zo actief meedoe. Heb huiselijke problemen met men wederhelft.
    Zelf heb ik vannacht naar de dokter gebeld om 4u dat ik het allemaal niet meer zag zitten want ventje is nog verder af dan voorheen.
    Hij heeft nu nieuwe medicatie en ik hoop echt dat er nu beterschap gaat komen, mocht zelf zijn medicatie ook 14 dagen innemen aangezien om er zelf ook wat terug bovenop te komen door alle stress van de laatste maanden.

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Gefeliciteerd Nicolioo!!! Eindelijk weer roze hier! Dat is pas de eerste hoor meiden! Nu gaat het vast weer roze kleuren hier!

Wat rot zeg Zico, sterkte!

Wat erg van je tuniek bebek! Ergelijk zoiets! En dat gestress he..dat herken ik ook zo..vreselijk altijd van tevoren dat soort dingen!

Ik moet weer even spammen hoor...deze zijn zo leuk!!

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
  7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Nicole...gefeliciteerd!!!
    @Zico....he bah,wat naar allemaal meis....dikke knuffel!

Ik heb het warm en ben heel de dag bezig geweest foto's op mijn bruiloftssite te zetten.Goh nu al?;)Moest ze allemaal verkleinen voor ik ze erop kon zetten.Voor wie het spannend..je mag me pben voor de link.Ik was er opeens mee bezig,omdat we bijna een jaar getrouwd zijn en een beetje aangestoken door de aankomende bruiloft hier denk ik.

@Nienke....ik vind het onregelmatige van dit leven ook wel veel voordelen hebben.Maar zo 7 dagen weg,vind ik wel wat lang.De ene keer heb ik er meer moeite mee dan de andere keer.

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Aaaahch...zijn ze niet cute!! :p

9. Suzanne68

@Lotuss....wat een mooie foto's!

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Die van jou ook, van de bruiloft!
    Leuk hoor!

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ach en deze vind ik zo lief.....

12. Dop07

Dop07 Bekend lid

Aaah... Lotuss... *zucht* Spam nog maar even door hoor.. ik zit te genieten hier!!! Wat een schátjes!

Zico.. klinkt niet fijn.. pas goed op jezelf en op je kuikens... *knuffel*

Suus.. doe mij maar een linkje per pb hoor!

Ik ga zo lekker op tijd plat.. manlief staat ergens op het water te spelen (hij belde.. podium is letterlijk op het water.. publiek zit op het terras een meter of 20 verderop! ) en Dop ligt lekker plat. Ik heb vanmiddag een flink eind gefietst met hem. Even buurten bij een vriendinnetje en haar paarden. Was gezellig.. wel véél wind.. echt storm tegen op de heenweg.. Gelukkig waaiden we dus terug zó naar huis! Al met al toch een km of 22 achter de rug..

Hoop dat Bebek nog wat gevonden heeft om aan te trekken en dat het een beetje feestelijk is in haar huuske waar de balkondeur niet van open kan!!

13. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Lotus wat een mooie foto's wauw zeg wat een mooi fotogeniek stel.

En suus ik wil ook wel een pb voor de fotooooos, leuk hoor kiekjes van anderen kijken.

Hier gaat verdriet en vreugde weer eens samen. Ik heb ook nog een cavia, Bommes en die woont samen met een rexmannetjekonijn Rex. Nou is Bommes vanavond ontsnapt en is hij gegrepen door Ben (de grote hond) en die heeft er voor gezorgd dat ik 5 minuten later bij de dierenarts zat voor een spuitje voor Bommes, hij is heeeeel lang gaan slapen. Echt er bestond geen leukere grappigere cavia dan Bommes, hij was supertsm en kwam altijd op iedereen aflopen.

Nu sta ik voor het dillema, een meisje voor Rex erbij of Rex een nieuw thuis, ik neig naar het laatste omdat ik zo bang ben dat het nog een keer gebeurd en ik wil de konijnen niet hun hele leven opsluiten en de deur staat hier altijd open als het lekker weer is... poeh naar hoor, heb er net al lekker om zitten janken.

Weet iemand hier iemand die een waanzinnig mooi en lief rexdwerghangoorkonijn zoekt. Hij is ongeveer 1 jaar oud en gecastreerd. Eventueel mag het hog erbij. Ik kom hem overal in Nederland brengen. Heeft iemand een plekje voor hem bij een leuk meisje??? Hij is goed te koppelen want hij is er rustig en opgevoed door Bommes...

Nicole

14. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Ik laat ook weer eens wat van me horen! Sorry dat ik jullie zo links laat liggen....:)
    Hoe is het hier?
    De vakantie is heel goed gegaan, meisje is heel lief geweest!
    Daarna ben ik al weer 2 weken aan het werk....en dat bevalt heel goed zo...ik werk ene week 4 en andere week 3 dagen...maandag altijd vrij en vrijdag om de week ouderschapsverlof ene week papa en andere week mama!
    Maar goed dat betekent dus heel druk....ik zal hier waarschijnlijk niet meer zo vaak komen (of er moet ooit ineens een wens ontstaan voor een 2e) maar ik wilde iedereen toch heel veel succes wensen met zwanger worden of met de zwangerschap!
    lieve groetjes van Coto

15. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    @Suus: wil je mij ook de link sturen.

@Lotuss: oeh, schattiggggggggggggg

@Nicole: sorry, heb er 6 en er past er geen eentje bij. Hopelijk lukt het je om een ander thuis te vinden.

16. Suzanne68

@Nicole.....jeetje,kan me voorstellen dat je geen leuke dag had zo....ik zou er ook om huilen hoor....ik huil al om een hamster

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Even snel de rest lees ik morgen wel (ga lekker mijn bedje in ;) )
    Nicole gefeliciteerd !!!

18. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Ladouche , echt niet???? jammer maar ik snap het helemaal. Als het me niet lukt volgende week een nieuw thuis voor hem te vinden dan ga ik er een meisje bij halen uit de opvang.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Heey daar ben je Coto!!! Jammer dat je niet meer vaak langs gaat komen.. hopelijk zien we je toch nog eens af en toe meis.. en je kleine schatje natuurlijk!

Wat een drama nicolioo...ik zou het ook niet weten..

Ziet er lekker ontspannen uit he..die foto's van de meiden..
    nou..schijn bedriegt hoor! Moet je eens proberen in je eentje met een meisje in de peuterpubertijd die het prachtig vindt om juist niet mee te werken natuurlijk...
    om je nek een zware camera, in de bloedhitte en dan ook nog oppassen dat grote zus kleine zus niet plat walst steeds..ze bedoelt het goed maar is nog een beetje lomp..
    Kan je hobby maar zijn, fotograferen..;)
    Maar met resultaat ben ik dan altijd wel weer blij! Zooo leuk ook voor later! :p

20. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Nicole: nee echt niet, zijn nu 3 stelletjes. Niet stoken in drie goede huwelijken:D.

Share This Page