35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Lotuss.....hihi,dat moet je er gewoon niet bij vertellen ,ze lijken zo zoet saampjes ;) peuterpubertijd...leuk! :D

@Nicole....kan je helaas ook niet helpen met 4 katten en een hond al...

2. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Ik heb misschien een plekje bij een vriendin, die heeft eenvoedster alleen tussen de kippen, wie weet klikt het wel.

En kan iemand me helpen met een banner maken het lukt me niet. Ik ga naar banners en kopieer de link voor het forum, die zet ik dan in mijn vakje onder mijn handtekening en haal dan eerst het http/www weg anders is dat namelijk dubbel.. Wie helpt..

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Nicolioo: Vlgs mij moet je de hele BB-code kopiëren en in je handtekening plaatsen! Zoek maar een mooie zwangerschapsbanner uit ;)
    Vergeet je mij ook niet wat HCG te sturen over een paar weken?
    Wat betreft beesjes: achossie! Helaas hier geen dieren in kooitjes. Hoop dat ze bij vriendin kan!

@ Lotuss: Wat een prachtige foto's weer!

Verder niet helemaal bijgelezen. Iets over mannen op water en zo.
    Hier alles goed. Menstruatie over, dus klustijd kan weer aanbreken.
    Nog 2 weken werken en dan....VAKANTIE!

4. Suzanne68

Net mijn man aan de telefoon gehad.Die gaat morgenochtend weer 16 uur terug rijden (met de studio en alles) Hij wil proberen in 1 keer te rijden,maar ik gok,dat hij er pas maandag weer is.Mis hem nu wel heel erg....maar sowieso morgen de laatste dag zonder hem....tot donderdag dan.Dan is hij nog 4 dagen weg en dan gaan we saampjes 3 dagen weg.Eindelijk!Ben er erg aan toe.Maar ik heb mezelf verbaast de afgelopen week en me prima gered deze keer.Ik leer het nog wel eens een keer ;) Ik heb wel altijd als ie zolang weg is,dat ik me heel erg besef hoe blij ik met hem ben.Dat is dan weer een positieve kant van alles.

*einde ego*

5. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ nicolioo: Gefeliciteerd!

@ Bebek: Balen dat je shirt kapot is.
    We hebben tegelijk onze verjaardagen gevierd :)

@ Zico: Sterkte!

Terwijl iedereen buiten zat, voorzien van een hapje en een drankje, heb ik vanavond weer de Pregnyl gezet. Het ging deze keer erg lastig en het was pijnlijk, maar het is weer gelukt.
    Op naar de IUI maandag :)

6. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    NOD

16-08 Suzanne68
    17-08 nicolioo
    20-08 Ladouce
    01-09 Nienke07
    02-09 Bebek
    02-09 Benthe
    03-09 Giegel
    07-09 Liesben
    12-09 nefertary

AFSPRAKEN

17-08-2009: Giegel 4e IUI
    18-08-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog + echo
    21-08-2009: Hellen groeiecho
    04-09-2009: Hellen controle gynaecoloog
    07-09-2009: ladouce belafspraak ivf kliniek

BEVALDATA

23-09-2009 Hellen1971
    03-11-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Belize
    19-11-2009 Koffieleutje
    21-02-2010 Mexicang

BEVALLEN

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
    23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie
    11-06-2009 Limmeke - dochter
    18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel
    22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe

nicolioo, gefeliciteerd!

zico, wat rot voor je, sterkte!

Giegel, succes! dit moet 'm nu eens gaan worden hoor! ;):D

7. Suzanne68

Mijn fijne buren,die al vanaf vanmiddag aan het zuipen zijn,zitten nu nog in de tuin met harde muziek aan :x en normaal zou ik wel ondertussen de politie gaan bellen nu,maar het zijn dezelfde buren,die als ze niet zoveel drinken heel lief zijn en in de vakantie geven ze altijd onze katten eten...alhoewel ik nu toch wel begin te twijfelen of ik dat nog wil :( maar ik zit dus te hopen dat iemand anders gaat bellen.Ik heb hun hond vandaag ook alweer 2 keer uit mijn huis moeten jagen :x Ik ben bang dat ik andere kattenetengeefmensen moet gaan zoeken,want ik ga zeer binnenkort erg uit mijn slof schieten.Maar klaarwakker dus....

8. Suzanne68

Ik heb nu dus met die vieze gore warmte (sorry,echt boos ik) mijn raam maar dicht gedaan.Wel hard dicht gedaan in de hoop dat de boodschap zo overkomt.

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Okee slecht slapen van de pijn en dan een hele lap tekst tikken én die kwijtraken is dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeel slecht voor je huneur. Althans wel voorhet mijne en ik ga dus nu niet opnieuw beginnen als ik net voor tig pagina's heb zitten reageren. BAH!

10. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Giegel, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad, naar dat die prik zo'n pijn deed, maar ja je weet waarvoor je het doet. Was je nou maandag jarig? en dan IUI ? Heeeeel veel succes is wel speciaal dan.

Suus en Hellen, heel veel sterkte vandaag met julliezelf ....

Ik zou niet weten wat te doen bij die buren, is wel lastig zeker als ze je katten altijd doen. maar aan de andere kant, stom hondje wat telkens binnenkomt en de hele nacht herrie tot aan de ochtend:x:x Ik zu er ook echt woedend van worden.
    Ik hoop dat je snel weer samen met je mannetje bent.

Hellen, jee ja heel herkenbaar. Nou dan maar een keer niet zo heel uitgebreid reageren, het is je vergeven :D.

En ja hoor het is gelukt met de banner, ik plakte hem telkens in het verkeerde vakje (gewoon niet gelezen wt er staat)

Ik ga zo Sophie'tje ophalen en dan trainen met Ben, daar ben ik meestal de hele dag wel zoet mee.

groetjes Nicole

11. Dop07

Dop07 Bekend lid

Gieg.. gaat em worden hoor! Op je verjaardag.. kan niet missen!!!

Suus. .. dank voor je link! Leuke foto's! Heb ook even het spel gedaan.. had maar 20 vragen nodig.. niet eens zó beroerd aangezien ik jullie verder niet ken :D
    Wat een drama.. die buren.. maar eh.. had je er niet beter gewoon even héén kunnen lopen? Óf om te vragen of het zachter kon.. óf om mee te borrelen.. je lag nu toch ook wakker :D

Nicole.. yess.. een banner.. het wordt steeds echter!!
    Hier ook geen beesten in kooitjes..

Hellen.. ook dát nog! ;) Je hele bericht weg... on top of it all... *knuffel*

Lotuss.. hihi... niet vertellen joh! Laat ons nou in de waan dat het twee suikerzoete meiskes zijn!!! :D

Hier staat er een appeltaart in de oven. Ging broodjes (af)bakken en toen was de oven tóch opgewarmd... meteen maar even de appels uit eigen tuin tot een taartje 'gedraaid' dus! (appeltaart en appelmoes is het enige dat je ermee kan doen trouwens.. zó eten is geen succes want zuur en erg veel wormpjes waaroor er per appel maar een halve bruikbare overblijft!)

Over een half uurtje manlief maar eens wakkermaken.. die moet om 12.15 de deur al weer uit en dan kan hij voor die tijd nog even rustig een vers broodje eten en met zijn hummel knuffelen voordat hij weg moet!

12. Suzanne68

Nou het probleem met deze buren is,dat ze zo'n bord voor hun hoofd hebben,dat vriendelijk ergens wat van zeggen niets helpt.De eerste keer dat ik de hond terug ging brengen naar ze was ik duidelijk boos en heb ook gezegd,dat de kat er ook niet erg blij mee was en ik hem nog net weg kon trekken.Waarop ze zeiden...ooooh,hij krijgt hier ook wel eens een haal ...zucht!En ik heb toen best boos gezegd,dat ik hun hond in mijn huis vond.Zo van...kijk eens wat ik heb gevonden...in mijn huis!!:xMaar ze wuiven altijd alles weg...niet alleen van mij hoor.Maar mijn man is beter in het diplomatiek brengen van dingen.Ik niet.....ik ga gelijk schelden.Want ik ben dan al zo boos,dat iemand uit zichzelf niet zoveel fatsoen heeft om te snappen dat dat niet kan.Maar als ik ze vandaag zie ga ik er zeker wat van zeggen,dat ik wakker heb gelegen.Maar die hond durft alleen nog maar voor het kattenluik naar binnen te kijken,want ik ben de 3e keer zo boos op die hond geworden en heb hem naar buiten gejaagd.Zelfs mijn eigen hond ging van schrik in zijn bench liggen.Ik heb echt geen zin om 3 x op een dag dat beest terug te gaan brengen.En het ergste is dat ze er pas na een half uur achter zijn dat de hond weg is.....en een tijdje terug maar janken toen hun kat was aangereden...maar uit hun gedrag blijkt maar dat het ze blijkbaar niet zo boeit allemaal wat er met hun beesten gebeurt.......
    Maar ik ben dus duidelijk niet zo goed in confrontaties.

Oja....en mijn NOD is een WOD....nieuwe NOD is 11 september.

13. Suzanne68

Om even de reactie weer te geven die ik voorspel als ik er gister heen was gelopen om wat van te zeggen....ah joh buuv...kom erbij en neem ook een biertje....en dan had ik gezegd,dat ik liever wilde slapen ,dan hadden gewoon blijven zeggen...doe niet zo flauw en neem ook een biertje.En vervolgens de muziek gewoon aan laten staan.Eigenlijk zijn ze best asociaal.Dat van die kat meende ik niet hoor,maar ben het gewoon een beetje zat.

14. Suzanne68

@Nienke.....oe lekker appeltaart....zou jij niet een bakkie komen doen hier?;)

15. Suzanne68

@Hellen.....jij had je nacht ook niet helemaal geloof ik.....knufffff
    @Giegel.......alvast veel succes morgen!!!!

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    @Lekker zulke buren Suus, toch nog een beetje uitgerust ?
    @Nicole staat je goed die banner ;)
    @Giegel een gezellige verjaardag gevierd ?
    @Bebek zonde zeg van dat shirt maar ik ging er wel mooi mee terug !

FF helemaal ego ik heb sinds eergisteren een enorme brandende, pijnlijke onderrug, weet niet hoe ik zitten of liggen moet. Als julleTips hebben heel graag ....

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

Koffie.. ik had een geboorte tens.. die deed ook vóór de bevalling al súper dienst bij bijvoorbeeld rugpijn!

Hihi.. Suus.. lekker tegen jezelf aan het kletsten? ;):D
    Ik snap het hoor.. dan kan je misschien maar het beste negeren... ik weet het anders ook niet..

Manlief was even wakker.. maar slaapt alweer..
    Het was nogal een klucht gister geloof ik.. Verdwalen in en rond Giethoorn...met bootjes van en naar het podium... bootjes zoek.. geen eten en drinken etc. Hij had lekker gespeeld uiteindelijk, maar was nog een beetje moe 8)

Ik ga even een rondje fietsen met Dop.. niet zover als gister.. gewoon een klein rondje 'tijdverdrijf' ;)
    Als Dop plat gaat, ga ik ook nog even. Vanmiddag komt een lieve vriendin met haar dochter even bij mijn paard omklungelen. Gezellig!

18. Suzanne68

@Koffie.....nou nee,best wel moe nu,maar ja....mag niet klagen..Hellen heeft elke nacht zo'n nacht.Helaas heb ik geen tips voor je rug.
    @Bebek en Giegel,hoe was jullie verjaardagsfeestje?

19. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Nicole, van harte gefeliciteerd!!!
    Ik keek even in je profiel en zag dat je op 6 maart jarig bent, ikke ook :D (Wel met het grote verschil dat ik aardig wat jaartjes ouder ben :p). Ik denk dat ik ergens jouw komst in dit topic heb gemist, nog welkom hier! Ik lees dat als het de vorige keer goed was gegaan je dochtertje deze maand geboren zou zijn, dat lijkt me heel zwaar.

Bebek, over ovutesten : ik zou zelf eerder beginnen, op dag 15. En weet je heel zeker dat je eisprong zo 'laat' is? Zo niet, dan zou ik nog eerder beginnen.
    Ik testte 2x per dag, 1x 's ochtends na het opstaan en 1x einde v.d. middag/begin avond (hing er een beetje vanaf hoe het uitkwam met een paar uur niet plassen). Ik deed het 2x per dag omdat het kan gebeuren dat je die piek mist, daar was ik als de dood voor.

Zico, heel veel sterkte!

Coto, fijn even te horen dat alles goed met jullie gaat.

Suzanne, fijn dat je mannetje weer bijna thuis is.

Giegel en Bebek, nog van harte met jullie verjaardagen!

20. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0

Dank je voor de felicitaties, ik moet mijn profiel maar eens aanpassen want ik ben 27 juni jarig, ik word dan 37.

groetjes Nicole

Oh ja we gaan nijnman koppelen aan nijnvrouw van mijn vriendinnetje. Heeft iemand daar nog tips voor?

Share This Page