35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dop07

Dop07 Bekend lid

:DBebek.. ik was er ff niet.. maar als ik er wel geweest was, had je nóg niets aan me gehad.. NUL verstand van ovutesten namelijk:D

Die van mij wil altijd wel klussen.. behalve dan als ik denk dat het nódig is ;) .. 't is toch wat?! *grinnik*

Ik ben een trouwkaart voor mijn ouders aan het knutselen.. voor hun 50 jarige bruiloft in oktober...
    Om één of andere reden krijg ik Macromedia niet op de Laptop.. *&^&%$&^% .. en ik wil niet bij de vaste PC... te veel verweven met asbak en roken.. en het gaat net zo goed.. wil ik graag zo houden!

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Bebek....wat een nare vriendin zeg!Ze zou mijn huis ook niet meer inkomen.Wij beginnen met klussen een paar dagen voor de eisprong en dan om de dag t/m een paar dagen na de eisprong.Mijn man houdt ook niet van moeten,maar op de een of andere manier gaat het wel goed zo elke keer.We maken er vaak maar een grapje van.Maar we hebben ook wel een periode van "geen zin" gehad vanwege het moeten.

Nu even ego,toevallig ook over een nare vriendin.
    Ik heb dus een vriendin ,die heb ik al jaaaaaaaaaaaaaaaren en die is heel dwingend.Alles moet zoals zij het verzint en zo niet dan gaat ze echt lullig doen.Zo had ik een barbie gekocht voor een van haar kinderen en daar zei ze over:geef die maar aan je nichtje ,want voor mijn kind moet je dit en dit kopen.Toen ik ging trouwen zou ze mijn haar doen,maar op het allerlaatste moment kon ze niet met de auto en moest ze met de bus komen.Heel gedoe en toe wilde ze dat ik haar (op mijn trouwdag!) op ging halen van de halte (20 minuten lopen),terwijl ze heel goed de weg weet.En nog meer van dfat soort onzin.Ik heb bedloten toendertijd om mijn haar ergens anders te laten doen.Haar kinderen zijn echt vreselijk.Ze was hier een keer op visite en toen zat de jongste met haar handen in de wcpot om ze vervolgens aan de wcdeur af te vegen en zij blijft gewoon zitten.En haar oudste trok zo mijn net geplante appelboom uit de tuin.Waar ze op zei:ach,dat is toch niet zo erg :$ 1 van haar kinderen was nog heel klein en liep elke keer mijn trap op(wij hebben een trap in de huiskamer) dus ik zeggen,joh je kind gaat elke keer de trap op.Zegt ze:eek:ja,ze is er net al 2 keer afgevallen..:$En als klapstuk was ze laatst op een verjaardag hier en zakt ze zo door mijn bank.En niks...geen sorry,geen verzekering,helemaal niks.En ze neemt nooit een kadootje mee voor volwassenen,want dat vindt ze onzin.Maar ze komt wel met 5 man je boel opvreten en slopen.En al kocht ze maar wat van 1 euro....het gaat om het idee.Nu heb ik dus van de week een mail naar haar gestuurd,dat ik mijn verjaardag(omdat we het verder ook zo druk hebben) klein vier..alleen met familie ...is al erg lief van mij dat ik haar erover mail...ik had het ook gewoon niet kunnen uitleggen.Krijg ik een hele nare mail terug van haar.Nu had ze al niet heel veel krediet meer,maar geloof dat het nu een beetje op is bij me.Als ik mijn verjaardag klein wil vieren moet ik dat helemaal zelf weten.Maar ik was er alweer over de rooie van natuurlijk......

3. Suzanne68

@Nienke....hoelang ben je al gestopt?

4. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Bebek, een bekend probleem met het klussen hier. Mijn lieverd wil wel maar niet precies dan en dan.... we hebben er zelfs een keer ruzie om gemaakt:(
    Wat hier heeft geholpen is het duidelijk uitleggen hoe het zit met vruchtbare dagen, op een gegeven moment ging hij zelf de ovutesten bekijken :D
    Ik zou dus nu inderdaad om de dag gaan klussen. Succes met het verleiden dus.

Ik ben deze maand zwanger geworden van een ochtenklus op vakantie, zondagochtend en ik had mijn ei denk ik dinsdag.

Dus beter even van te voren naar mijn idee, in het ziekenhuis hadden ze dat ook aangeraden omdat zaadjes gewoon wat tijd nodig hebben en je kon het maar beter klaar hebben liggen vertelden ze haaha.

groetjes Nicole

5. Suzanne68

Wat is het stil hier.....kan wel een beetje leuke afleiding gebruiken....manlief komt of over 5 uurtjes thuis of morgen pas....dat hangt er een beetje om....vind de laatste loodjes best een beetje zwaar :( komt ook wel door die stomme vriendin....nou ja,niet door haar,maar om hoe ik ermee omga natuurlijk..................

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, irritant he, die vriendinnen! Aan de ene kant wil je ze niet kwijt, want ze zijn toch je vriendin, maar aan de andere kant houdt het een keer op met het hebben van begrip en de andere kant opkijken omdat ze je vriendin is. Zelfs een vriendin kan haar credits verbruiken en ik ben er geloof ik ook een beetje klaar mee....Ik krijg er nl ook niks voor terug! Als zij nou verder heel lief en behulpzaam was, maar nee. Ze is 1x bij me thuis geweest na mijn operatie en alleen omdat ze met iemand mee kon rijden en verder heb ik niks van haar gehoord! En gisterenavond belde ze aan, doe ik de deur open, staat ze nog even gauw 5 euro in een envelopje te frotten, want dat had ze nog niet gedaan...thuh, ze weet al 3 weken dat ik mijn verjaardag vier en dan staat ze voor de deur en moet ik mijn ogen dicht doen omdat zij 5 euro in een floppie moet doen! Euh...ik wordt 36 hoor, ben geen 12 meer!!
    Enniewees, je hebt voor mij gelijk; het is jouw verjaardag en die moet je lekker vieren zoals jij dat wilt!!!

Weet niet meer wie dat zei over uitleg geven over ovutesten, maar dat heb ik gedaan, heb het hem zelfs laten zien, maar Lief zegt rustig dat ie het niet op commando kan en dat ie wil klussen voor de lol...en als ie dan toevallig op ei-dag geen zin heeft en de volgende dag wel, dan is dat dikke pech hebben!
    Lastig mannetje hoor, die turk van mij!

Ga er wel mee stoppen voor vanaaf, ga zo toch maar even mijn verleidingstechnieken in de strijd gooien, haha. Op een leuke, succesvolle klusweek zullen we maar zeggen! ;)

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hihi, zo duf, zie net dat Nicole dat zei over die ovutesten en ook gewoon echt twee berichtjes geleden...hoezo wazig ikke!

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Suzanne, aan zulke vriendinnen heb je niet zo heel veel.

Een inmiddels voormalige vriendin van me had ook van die fijne onopgevoede kinderen. Die mocht je vooral niet terechtwijzen. Ik ergerde me meer en meer aan haar en aan haar kinderen.
    Op een gegeven moment waren we verhuisd en we hoorden maar niks van ze. Dan verwacht je toch best wel enige belangstelling van ze voor jouw nieuwe huis, temeer omdat toen zij een nieuw huis hadden gekocht en daar flink aan het klussen waren kwamen we geregeld even kijken hoe het vorderde.

Vorig jaar stonden ze ineens na 8 jaar een week voor m'n uitgerekende datum zomaar op de stoep. Ik ben niet zo iemand die een ander zomaar wegstuurt en het was echt niet ongezellig ofzo, maar ik had er helemaal geen behoefte aan om de banden weer aan te halen.

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hebben de inmiddels mama's ook zo'n hekel aan met name al die voor jou onbekende mensen die zo maar in de wandelwagen hangen om je spruit te bewonderen?

Als ze nu alleen maar zouden kijken en hooguit alleen maar tegen de kleine zouden kletsen, daar heb ik geen moeite mee, maar ze moeten met hun tengels van MIJN kind afblijven. Weet ik veel waar ze net allemaal aan hebben gezeten?

Ik ben dol op kinderen, vind het best leuk om even in iemand z'n wagen te kijken, maar geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om het kind aan te raken. Dat deed ik al niet toen ik nog geen kinderen had en nu nog steeds niet.

Gisteren in de supermarkt ook weer. Een oudere vrouw blijft bij de wagen van Yelina stilstaan, begint tegen haar te kletsen en ja hoor ... daar gaan die handen naar de kleine meid toe.

Ik zei: 'Ze is niet om aan te komen'.
    'Oh, vindt ze dat niet leuk?' vroeg die mevrouw.
    'Nee, ik vind het niet leuk als mensen aan haar komen'.

Die mevrouw was erg verbaasd, mompelde nog wat en ging weg bij Yelina.

10. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, lastig hoor, mannen willen wel kinderen, maar niet op 'commando' presteren, anders voelen ze zich gebruikt. Het lullige is, dat zij in principe dagelijks kunnen 'leveren'. Wij maar 1x per maand. Als hij dan net niet wil, dan is dat meer dan lullig. Mijn man maakte daar gelukkig geen probleem van.

11. Suzanne68

@Bebek en Dombo.....het probleem met deze vriendin is een beetje,dat ze juist wel altijd voor me klaar heeft gestaan..zelfs toen er niemand meer voor me was....ik heb haar dan nu ook een mail geschreven,dat ik het jammer vind,dat ze er zo over denkt,maar dat ik haar nog steeds even belangrijk vind als altijd.

:D sorry,maar ik heb me rot gelachen bij het beeld van een vriendin ,die nog ff gauw 5 euro in een flop stouwt bij de deur.....hihi...wat een muts..

12. Suzanne68

@Dombo....mijn man heeft ook zo'n periode gehad....wel bezig zijn met wanneer de eisprong was en alles,gestopt met roken.Maar op het moment zelf ho maar (zal ie leuk vinden dat ik dit vertel :D) Alsof ie niet meer snapte,dat kindjes toch echt daarvan kwamen.Maar kan me voorstellen,dat je niet kunt presteren als je moet.Het werkt bij mij ook niet bepaald lustverhogend,maar ja,ik hoef niks te presteren...:D

13. Suzanne68

En ik werd er ook vaak best kwaad om....ook niet echt een turn-on voor een man...hihi.Sorry....beetje melig....heb al die tijd niks gedronken en nu op WOD 2 wijntjes op ;)

14. Suzanne68

Dan laten jullie me nog alleen hier ook....dan moeten jullie het zelf maar weten...klets gewoon in mijn eentje het hele topic vol ;)

You go girl!!!Is in dezelfde categorie als vreemden die aan je zwangere buik gaan zitten.....en wacht maar....je hebt ook nog totale vreemden,die zich met je kindje gaan bemoeien.
    Ah,dat kindje heeft koude handjes zo(nadat je kind al 300x zijn/haar wanten heeft uitgedaan en je hebt opgegeven)
    of:ze kan toch nooit lekker liggen zo,als ze scheef in de buggy in slaap zijn gevallen.Ik zei dan altijd:ze ligt toch te slapen,dus blijkbaar ligt ze prima.8)

15. Suzanne68

Ojee.....nu heb ik gezegd dat ik het hele topic vol zou kletsen en ik weet niks meer ;)

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, ja, die ken ik ook inderdaad. Mensen vergeten dat die kleintjes flexibeler zijn dan wij volwassenen.
    Lastig inderdaad, die situatie met je vriendin, zeker omdat zij wel voor je klaar stond toen je haar nodig hebt. Goed van je dat je je vriendin een mailtje hebt gestuurd.

Bebek, vervelend hoor, een vriendin die dronken op je feest komt.

Hellen, hopelijk is je humeur weer een beetje opgeklaard.

Koffieleutje, wat naar dat je zo'n last hebt van je rug. Heb helaas geen tips voor je, maar hoop wel dat het snel weer overgaat. Misschien eventueel even een lekkere warme douche en een paracetamolletje?

Oja, nog even over mannen die niet willen of kunnen wanneer moet, ik vertelde m'n man nooit wanneer ik m'n ei had. Denk wel dat hij het wist wanneer het zover was, aangezien ik mijn cyclus altijd heel regelmatig is geweest.

17. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Zico, sterkte meid, vervelende situatie. Hopelijk klaart de lucht voor jullie snel weer op.

18. Suzanne68

Oh hellup....ik moet nu aangeschoten de hond nog gaan uitlaten.....ik hoop dat het heeeeeeeeeeeeel rustig is op straat...

19. Suzanne68

Pfieuw....niemand tegen gekomen ;)

20. Suzanne68

En mail terug van vriendin,dat ze me gewoon mist...

Misschien nog 3,5 uur voordat man thuis is.....hij zal toch niet die laatste 3 uurtjes nog een hotel gaan zoeken.....duim,duim,duim,duim.....

Share This Page