35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik was in slaap gevallen ;) en ik schrok wakker en toen schoot me opeens het volgende te binnen:

@Giegel..............er is er 1 jarig hoera hoera,dat kun je wel zien,dat is ziiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjhiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjj.Dat vinden we allen zo prettig jaja en daarom zingen we blijjjjjjjjjjjhiiiiiiiiij!!!Ze leve lang.....enz enz

Gefeliciteerd!!!!!!!

2. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Gefeliciteerd Giegel, veel plezier vandaag en vooral veel succes!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dop lekker appeltaart ! Ik waagde me gister even aan een cake. Voor mijn schoonzussie. Jouw ouders 50 jaar in oktober? De mijne 40 ..we zijn druk aan het plannen voor een bescheiden feestje

Nienke: naar dat je zoveel ergernis hebt aan je buren..

Nicole: succes met de knijnkoppelpoging. Ik hoop, dat mevrouw meneer ziet zitten, anders is er ruzie in de tent

Bebek: het ligt NIET aan jullie. Dergelijk gedrag va je vriendin is onacceptabel. Maar als iemand werkelijk alcoholist is, is dat gedrag niet zomaar af te leren. SOms moet je hard zijn naar iemand waar je om geeft, in de hoop dat ze zelf gaan inzien dat hun gedrag niet door de beugel kan. Enne succes met je augustus-ei he ;)

Dombo: ik heb nog geen kleine, maar ik zou het graaigedrag van vreemden ook niet zo zien zitten. Als ik reageer op kindjes van een ander, dan klets ik er wel regen of ik zwaai, maar ik zou het niet in mijn hoofd halen om er zomaar aan te gaan zitten!

Gieg: gefeliciteerd meid en ongelofelijk veel succes vandaag. Ik gun je roze voor je verjaardag!

Dank voor de lieve reacties! Nu Lief er weer een paar daagjes is (vanavond gaat ie weer) is het gevoel er zo alleen voor ste staan weg en ben ik een stuk rustiger.

Ik heb wél echt enorm oedeem in mijn voeten.ZO erg, dat ik niets meer aan kan en dat ze constant pijn doen ( ze voelen beurs aan). Ik ga vandaag dus toch even de huiarts of gyn bellen, of daar niet iets aan kan worden gedaan. Mijn bloeddruk was nog redelijk netjes, maar als die voeten NU al zo dik zijn, wat wordt het dan wel niet in de komende dagen, als ze meer dan 30 graden opgeven?

4. Dop07

Dop07 Bekend lid

Meurning lady's..

Pff Hellen.. ik vrees dat er weinig méér opzit, dan met de pootje omhoog in de schaduw!
    Sterkte er maar mee!
    (enne.. ik heb geen last van mijn buren hoor.. tenminste.. niet dat ik hier heb opgeschreven ;) .. maar breek me de bek niet open *grinnik* )

Suus.. en en en ?? Manlief thuis?!

Gieg!! van heel harte gefeliciteerd.. en natuurlijk HEEL VEEL SUCCES vandaag! Op naar ROZE!!

Ik heb mijn gebruikersnaam even laten veranderen... zat gister te googlen en vond dat ik toch wel héél makkelijk vindbaar was (aangezien ik de vorige gebruikersnaam ook op andere fora gebruik :) ) Hoop dat jullie me aan de AVA nog gewoon herkennen :D

Hier gisteravond laat ei gesprongen.. niet benut... man was net thuis van spelen en ging nog niet slapen zei hij.. (slapen, slápen.. wie heeft het over slapen??!! :$ ) Maar goed... vrijdagnacht om 00.30 nog geklust.. dus zou opzich genoeg moeten zijn.. of niet.. of wel ..of niet..
    Oftewel.. kan ALLE kanten op deze maand! ;)
    We wachten het maar weer af!

Ik ga eens even fietsen naar de Lidl zo (buurdorp) .. Er zit een broodje in de bakmachien, maar het duurt nog wel even voordat die klaar is....

Fijne dag allemaal!!

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gefeliciteerd Giegel!!

6. Dop07

Dop07 Bekend lid

NOD

16-08 Suzanne68
    17-08 nicolioo
    20-08 Ladouce
    01-09 Dop07
    02-09 Bebek
    02-09 Benthe
    03-09 Giegel
    07-09 Liesben
    12-09 nefertary

AFSPRAKEN

17-08-2009: Giegel 4e IUI
    18-08-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog + echo
    21-08-2009: Hellen groeiecho
    04-09-2009: Hellen controle gynaecoloog
    07-09-2009: ladouce belafspraak ivf kliniek

BEVALDATA

23-09-2009 Hellen1971
    03-11-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Belize
    19-11-2009 Koffieleutje
    21-02-2010 Mexicang

BEVALLEN

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
    23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie
    11-06-2009 Limmeke - dochter
    18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel
    22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe

Even de lijst aangepast (mijn naam veranderd ;) )

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dag Nienke, hallo Dop!

Giegel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en .... een digitoast op een geslaagde IUI!!!

Suzanne, wat een lief mailtje terug van je vriendin.

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Giegel gefeliciteerd vandaag enne succes zo.

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Giegel

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Suus: manlief weer thuis?

Dop: welkom :D

Dombo: heb zelf nog geen kinderen maar kan me helemaal vinden in je reactie. Begrijp niet waarom iedereen maar denkt dat ie het recht heeft om aan andermans babies en/of zwangere buiken te zitten.

Hellen: sterkte de komende warme dagen

Bebek: hoe is het met je tuniek, ik zou zeker terug gaan. En wat die "vriendin" betreft, dat is in mijn ogen geen vriendin. Als je je zo laat gaan dan heb je totaal geen respect voor welke vriendschap dan ook. Jammer dat het zo'n stempel op je verjaardagsfeestje heeft gedrukt.

Ego: voel weer van alles, donderdag nod, wil me inhouden om niet eerder dan zaterdag te testen als het rode gevaar wegblijft. Maar goed jullie weten precies hoe het is.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ben ik ook weer eens.

Bebek: Jeetje, wat een gedoe met die vriendin. Maar het ligt zeker niet aan jullie. Dit is gewoon asociaal gedrag, en ik had haar hoogstpersoonlijk buiten de deur gezet, dus ik vind dat jullie het nog netjes hebben gedaan. maar lief heeft wel gelijk als hij zegt dat ze niet meer welkom is. Hard, maar noodzakelijk.
    En lief wil niet op commando? Tja, das een mannenkwaal geloof ik.

Giegel: Gefeliciteerd, en ik hoop dat we dat zeer binnenkort nogmaals kunnen doen!
    Hoe is het met dochterlief afgelopen? Ze had toen 24-u ECG?
    Misschien heb ik er overheen gelezen, maar sommige meiden kletsen zo veel de laatste tijd :D

Ladouce alweer bijna NOD, succes meid!

Suus was dronken begreep ik? Goed zo, heb ik ook gedaan op mijn WOD ;)

Nienke is vervangen door DOP. Prima hoor, die kennen we ook ;)

Dombo heeft last van allerlei graaiende handjes. Heel begrijpelijk, ik snap ook niet waarom iedereen vind dat ie zomaar aan kleine kinderen mag voelen. Zwangere buiken schijnt ook zoiets te zijn. Vreselijk onbeschoft.

Hier weinig nieuws. Ik heb besloten deze maand nog even niets met ovulatietesten te doen. Ik probeer gewoon op mijn gevoel te vertrouwen. Dat is me al eerder gelukt.
    Over twee weken vakantie, en ik hoop gewoon dat ik niet ongesteld word ;)
    Als ik het wel word, wil ik ze daarna toch echt gaan proberen. Maar op een of andere manier vind ik het zo'n stap. Gek he?
    Verder heb ik gewoon enorm veel zin in de vakantie. Madeira, here we come!~(maar eerst nog even 8 dagen werken voordat ik vakantie heb...)

12. Suzanne68

Jaaaaaaaaaaaaaaaa......hij is thuis!!!!!!!!!!!!

13. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Fijn hoor Suus, zien w je waarschijnlijk even niet zo vaak meer hier als de afgelopen dagen :D

14. Suzanne68

Haha,nee,maar hij staat nu onder de douche....en het slechte nieuws voor jullie is dat ie over 3 dagen er weer 4 weg gaat :p

15. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Toch niet erg genoeg met zijn knie?:D

16. Suzanne68

Haha....helaas niet,maar ga vrijdag met mijn mama naar de kapper en zaterdag vier ik mijn verjaardag op het eiland van mijn schoonouders,dus die 4 dagen zijn vast zo om ;)Hij is weer onder de douche vandaan....tot veeeeeeeeeeeeeeeel later allemaal ;)

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

Suus.. Eiland van je schoonouders???!!! :(:(

Mijn oudste was ALLERschagttigst.. met grote bruine ogen .. en zwarte krullen... IEDEREEN zat altijd áán hem.. ik werd er gèk van! Echt.. vooral van die oude besjes met rimpelhandjes...
    De middelste had exceem.. dat schéélt enórm in het aanrakingsgehalte :D
    En de jongste? Dop duikt gewoon weg als ze te dichtbij komen.. dus ook dat regelt zichzelf!.. :D

Hier Dop om 11:00 uur al plat. Dan is hij hopelijk op tijd wakker en kunnen we vanmiddag nog even naar het strand..
    Toen Dop plat ging, manlief wakker gemaakt... en toch het ei nog maar even benut.. :D .. wel wat laat.. maar beter laat dan laat maar :D

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Giegel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En heel veel succes vandaag met je iui, het moet gewoon goed komen! Ik duim echt heel hard voor je!

19. Suzanne68

Haha,ja stoer he,mijn schoonouders hebben een eiland.Gewoon in NL hoor....maar je kunt er zwemmen en alles.Zijn er eigenlijk 3 aan elkaar.Zij hebben de middelste.Het is best nog groot....ik vraag elke keer hoe groot,maar vergeet het ook gelijk weer ;) Goed uitgezocht die man van mij he ;)

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha, ik zie dat helemaal voor me! Zo droog echt! :D Ik vind dat je het super hebt opgelost, je hebt helemaal gelijk!
    Ik zit me nu heel hard af te vragen of ik dat weleens gedaan heb...volgens mij niet, want vind dat altijd wat vreemd, maar het zou best kunnen dat ik een ker in mijn enthousiasme ook een vinger over een wangetje gehaald heb :) Zal het nooit meer doen, ik beloof het plechtig!

Deel Deze Pagina