35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Nicolooi.....Gouda kun je gewoon bellen voor een afspraak.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je voor de tip!
    Ik had gisteren ook wel wat gedronken, maar een paar slokjes en nu had ik twee koppen thee naar binnen gekieperd vlak voor de test!
    Maar dan kan het dus zijn dat daardoor de test iets lichter is en hoef ik me geen zorgen te maken? :(

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Bebek: ja, dat is nogal een verschil. 2 Koppen thee is heel wat vocht. Toch even wachten en opnieuw proberen. (en inderdaad geen zorgen maken.)

4. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Bebek, jezelf dus even een beetje uitdrogen en niet plassen van te voren. Komt helemaal goed.

Uh suus, als je mijn forumnaam gebruikt dan heet ik echt nicolioo en geen nicolooi hahaaha maar Nicole is dan makkelijker. Maar wat ik eigenlijk wilde vragen, wanneer moet ik dan gaan bellen?

5. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Bedankt allemaal :)

De IUI is goed gegaan en goed getimed volgens de gyn.
    Nu dus weer afwachten...............

@ Liesben: Vandaag hebben we ook de uitslag gekregen van de ECG en die was helaas niet helemaal goed, maar het is niet echt ernstig. Ze heeft een sinusaritme met enorm hoge pieken van 218 slagen per minuut. Nu moeten we achterhalen waar het vandaan komt.
    Niet echt een fijne uitslag dus, maar gelukkig niet heel ernstig.

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik ken het Giegel het is dan niet ernstig maar het klopt niet en das wat je dan niet lekker zit als het bij je kind gebeurt.

Fijn dat de IUI goed is gegaan meis. Fijne verjaardag !

7. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Fijn dat de IUI goed is gegaan. Nu extra lekker van je verjaardag genieten.

Dat andere verhaal dat is echt chinees voor mij.

8. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    goede link koffie. bedankt. vette vis=zalm, haring en makreel daar houd ik van, gelukkig. ik ben een beetje aan het deprimeren in de laatste tijd dus ik ga vaker vis eten, kijken of het beter gaat.
    goed giegel, nu weer wachten wachten en nog eens wachten!
    bebek, hoop het dit keer lukt. ingewikkeld hoor ovu testen! doe je geen temp?

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Nicole.....ik geloof dat je met een week of 6 kunt bellen voor een afspraak een week later.Ze zijn heel snel daar,maar je kunt ze sowieso nu wel even bellen om te vragen hoe of wat.Laat je niet afschrikken door de chagerijnige receptionisten/afspraakmevrouwen aan de telefoon.De gynaecologen zelf zijn heel lief.

10. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Oh dank je, ik ben trouwens niet zo snel af te schrikken. En ik heb gehoord dat Gouda erg goed bekent staat met de afdeling gyn. De rest is erg beroerd maar dat schijnt goed te zijn.
    Ik ga volgende week maar eens bellen ofzo.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Fijn dat de IUI goed ging.
    Helaas een niet zo goede uitslag van het ECG. Ik ben er niet mee bekend, maar wat gaan ze dan nu doen? Wat zouden oorzaken kunnen zijn?

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik dacht dat ik het al gezegd had, maar kan het niet terug vinden dus zal wel beetje in de bonen zijn!
    Wilde in ieder geval Giegel even feliciteren met de goede iui! En nu duimen we heel hard dat er een prachtig mensje uit groeit wat zich goed vasthoudt! Veel plezier op je verjaardag verder!

En inderdaad, wat kan zo'n hoog sinusritme betekenen? Heeft dat ernstige gevolgen of is dat iets waar je rekening mee kunt houden of waar ze overheen kunnen groeien? Ik ben er ook niet zo bekend mee....

Hier toch wat nerveus! Ik drink heel veel altijd, dus ik vind het moeilijk om niet te drinken en nu durf ik niet nog een keer ovu-test te doen...ik heb er ook nog maar 3 en vind het gewoon eng!
    Komt ook omdat ik helemaal perplex ben van die twee identieke pendels...dat moét iets betekenen toch?

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hihi, steeds als ik er ben is er niemand en als ik dan weer ga wordt het ineens heel druk!

En ik wil zo graag weten of jullie het ook een teken aan de wand vinden van die 2 pendels....:(

14. Dop07

Dop07 Bekend lid

Bebek.. Ja

:D:D:D

15. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Bebek: niet l.llen maar klussen:D

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Uhm, hoe graag ik ook Ja zou willen zeggen Bebek, ben ik helaas toch geneigd om Nee te zeggen.
    Ik geloof er absoluut niet in, sorry :)
    Ik heb me ook wel eens laten pendelen, kreeg geloof ik 4 dezelfde pendels voor 1 maand, en werd gewoon ongesteld.

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik geloof er ook niet in om heel eerlijk te zijn maar ik ga wel super voor je hopen dat het WEL zo is.

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Bij mij is de pendel uitgekomen bebek..dus het kan wel!
    Bij iemand anders ook en die voorspelde ook dat het een miskraam zou worden..kwam helaas ook uit bij haar.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Maar ja..hou er wel rekening mee dat het net zo goed niet uit kan komen..

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oehh Ladouce...spannend!

Ik duim voor je Liesben, dat het een NOD blijft over 2 weken!

Ghehe * wenst de man van Suzanne even succes* ;) Wow..leuk..schoonouders met eiland ..

Belize: vette vis is niet iets waar je zomaar dik van wordt (tenzij je de gepaneerde en gefrituurde versies neemt), want het zijn goede vetten ( d.w.z. onverzadigde vetzuren) Heel belangrijk voor jou en de kleine!

Lotuss..ook als je wat langer nodig hebt ben je superwoman hoor ;)

Oeh Bebek....die pendels ..het heeft wat. Ik hoop echt dat het uitkomt! Helaas heb ik geen verstand van ovutesten..

Zoo..Nicole: jij weet dat je zwanger bent, geloof ik. Sterkte met je kwaaltjes. Ik denk dat je gewoon het ziekenhuis kunt bellen, hoor...ik zou binnenkort gewoon bellen.

Gieg: hier wordt nog steeds voor je geduimd!

Heb vanochtend de huisarts eens gebeld, maar inderdaad: er is weinig te doen aan mijn dikke voeten, behoudens dat wat ik al doe. Je mag er tijdens de zwangerschap geen medicijnen voor gebruiken, helaas. Dus ik zit nog wel even mwet mijn pijnlijke olifantenpootjes.

Lief is ook weer naar huis...bah..mis um. Zelfs als ik halve nachten opzit en hij gewoon in mijn bed ligt, is het toch een hele fijne gedrachte dat er iemand is.Ik ben ook veel minder gestressed als ie er is. Maar goed..vrijdag komt ie weer. We hebben een kort weekje zo :)

Share This Page