Ja Bebek! als je een positieve test hebt krijg je binnen 24 tot 36 uur een eisprong dus dan ben je nog op tijd hoor! Moet lukken, doe je best he, vanavond!
Haha....het vuurwerk spat er bij voorbaat al vanaf Er is een pakketje gekomen voor ons.En nu heeft de postbode het bij de buren gebracht.....die andere zeurbuuv....dat wordt gezellig
hihi.. bebek en bebekman gaan samen zorgen dat het weeralarm niet ten onrechte afgegeven is! En dan bij mij op het wachtbankje hoor!! En opweg naar roze!!! Ik merk dat ik er tóch alweer mee bezig ben *zucht* .. en het wachtbankje duurt echt nog even bij mij! Heb zowiezo besloten dat ik niet voor 6 september test als de duivels na 1 september wegblijven... De afgelopen 3x positief getest, ging mis na 5 dagen... dus voor mijn gevoel is het toch pas 'voor het eggie' als ik die 5 dagen voorbij ben... nu nog afwachten of het me lukt om zo lang te wachten met testen (als de duivels wegblijven tenminste 8) ) We hebben 'goed' geklust deze maand, dus spannend is het in ieder geval! (en zwanger wórden is ook niet echt het probleem hier ) Ik ga zo naar huis.. ben er wel klaar mee.. kan ik hier nog 3 kwartier gaan lanterfanten.. maar ik kan ook gewoon gaan natuurlijk...
dop, ik bedoelde, suus kreeg wentelteefjes, kofffie kreeg koffie en ik ruzzie na de eerste nacht. omdat ik heel erg ongesteld was had ik een slechte nacht. maar goed dat was nu heel lang geleden... pfff morgen wordt t weer koeler!
goed zo bebek! ik had trouwens ergens gelezen dat vrouwen in zomer en in winter verschillende tijden ovuleren. in de zomer overdag en in winter snachts of andersom of zoiets. ik weet het niet meer.
Hier ook niets..er wordt wel gedropen..maar dna door mij. Het is echt geen sinecure om op de heetste dag van het jaar, hoogzwanger en al, je huis te moweten poetsen.... Over een uurtje komen de kijkers..ben benieuwd
@Hellen....ik ga heel hard voor je duimen! en een knuf voor het warme weer...een virtuele ,anders krijg je het nog warmer
Hellen succes met het huis, zal voor je duimen. Bah wat is het vies plakkerig warm, ik heb er hartkloppingen en misselijkheid van. Wordt er ook enorm chago van bleeeeeeeeeeeeeeeeegh. Mijn vriendin zei al je kon er altijd zo goed tegen, kon je niet heet genoeg zijn. Ja maar nu ff nie
Alleen zit ik met net te bedenken,dat de caravan naast het huis op de parkeerplaats staat op een vrij open plek .....hij zal toch niet wegwaaien haha....ik heb weer wat gevonden om me druk over te maken.Het zal wel loslopen toch?
Jee Ladouce, ik kan me voorstellen dat je even flink hebt staat te vloeken en tieren. Het is soms allemaal zo oneerlijk verdeeld. Ik realiseer me ook erg goed dat ik heel veel geluk heb dat ik redelijk makelijk zwanger wordt als we erg ons best doen tenminste. Ik ga echt zo voor je hopen dat je straks 4 maanden zwanger in Marokko zit. Ben je er ooit eerder geweest? Ik vind het daar echt geweldig , ik ben 2 keer bijna 6 weken geweest, zelf rondgetrokken met een vriendin. Fijn dat je in ieder geval iets hebt om naar uit te kijken in de vorm van een leuke vakantie. koffie.... leuk dat je vriendin er is he, wel jammer dat ze de rose alleen op heeft moeten drinken maar dat kan over een tijdje weer. Bebek, is ook niet te doen in een dichte slaapkamer met dit weer, ik snap het helemaal, maar je maakt echt nog alle kans hoor! Wij hadden zondagochtend geklust en ik heb in de nacht van dinsdag op woensdag waarschijnlijk mijn ei gehad. Dus een paar dagen ervoor maakt meer kans dan ietsje na of op je eisprong is ons verteld in het ziekenhuis. maar voor de zekerheid vanavond nog maar een keertje , en dan hopen op snelle zwemmertjes (quote) Ehm, ik heb een klapper van een ovu-test, de teststreep is nog donkerder dan de controlestreep én kwam meteen opzetten, betekent dit dat ik nog een kans heb als ik mijn Lief vanavond tot een klus kan verleiden?? Of ben ik vanavond al te laat? Overdag lukt het me nl zéker niet met die hitte... (quote) Perfecte timing zou ik zeggen, die streep kleurt namelijk niet meer als je ei al geweest is, dus zet 'm op!!!! Dit gaat 'm worden Dop, jee is het bij jou dus 3 keer misgegaan voor de 5 weken.. Kan me voorstellen dat je dan even wacht met testen, gelukkig wordt je dus wel makkelijk zwanger. Hier ook nog benauwd zonder regen, al begint het af en toe wel flink te waaien en is het zonnetje verstopt achter een dik pak wolken. Ik hoop dat jullie caravan niet het nieuws haalt vandaag . Helen, succes met het poetsen en ik hoop dat deze kijkers helemaal weg zijn van jullie huis. (staat het op funda? en zo ja mag ik dan een kijkje nemen, ikm vind huizen kijken zoooo leuk) Ik kan me ook voorstellen dat je dat niet wilt want ik weet dan natuurlijk wel meteen waar je precies woont ik heb net gewerkt en ben weer lekker thuis Ik hoop dat het vanacht goed afkoelt ook l heb ik redelijk goed geslapen vanacht, dat is echt super deze dagen. Weet iemand van jullie trouwens hoe het zit met de mexicaanse griep, zwanger zijn en op een basisschool werken. Ik schrok vandaag een beetje door de hele lijst voorzorgmaatregelen die er getroffen worden.... Ik ga hier maar eens even speuren. groetjes Nicole
Ja,hij staat gewoon op poten en op zijn rem en alles.En het waait nu al vrij hard en er zit geen beweging in nog.Dus zal wel goedkomen en zo niet,ik kan hem niet meer verplaatsen nu,want ben alleen.En het waait te hard om hem nog te verplaatsen.Zat me net ook te bedenken,dat er ook mensen met storm op een camping staan met zo'n ding en dan waaien ze ook niet massaal weg.Toch?haha....ik ben wel een beetje een stresskip soms hoor
Jippie, hier begint het nu ook te waaien! Lekker de voordeur open gezet en doortochten die handel! Ik zie in de verte al een ietwat dreigend, donker gevaarte aankomen, maar volgens buienradar.nl duurt het nog tot een uur of 19 tot het hier losbarst! Mijn Lief is in een niet al te best humeur, maar staat wel lekker voor me te koken, de schat. Ik denk dat het min-humeur ook door het weer komt, want ik kan persoonlijk ook niet veel hebben...Maaaaarrrrr....ik zet alles op alles voor dé klus van de maand! Duim voor me dat het hier wat afkoelt en dat ik mijn knuffeltje zo ver krijg, haha!
Hallo lieve meiden! Hier ben ik ook weer eens. Ben er schandalig weinig de laatste tijd, maar ja...Heb er even wat minder behoefte aan deze maand. Word erg verdrietig van al die verhalen van zwangere dames, zit gewoon absoluut niet lekker in mijn vel nu. Ik heb dan ook niet alles bijgelezen. Wel dat Hellen straks kijkers heeft? Ik duim! Bebek een knalpositieve ovutest, dus daar duim ik ook voor. Hier beginnen de ovulatieklachtjes wat te komen, dus ik heb lief al vast fijntjes verteld dat ie de komende dagen regelmatig aan de slag kan Hij moet er wat voor over hebben als ie niet wil dat zijn vriendin ongesteld is op vakantie Nog 6 dagen werken, en dan is het zo ver...VAKANTIE.
@Liesben.....jeej!!!Bijna vakantie...zonder ongesteld te zijn natuurlijk . Ik zit gezellig te wachten tot mijn menstruatie weer zo erg doorzet,dat het eruit stroomt :x de bijbehorende buikpijn heb ik iig alvast. Nu zeggen ze weer dat het vanavond pas gaat noodweren.....maar ik wil nu afkoeling!