35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ik hoop dat nu de zomer echt afgelopen is. want ik kan het niet langer aan.
    nicol, over mexicanse griep weet ik alleen dat de vrouwen die langer dan 3 maanden zwanger zijn benaderd worden vr inenting aan eind october. ik vind het heel eng. want ik heb ook astma.
    ik ben ook bang omdat sommigen nu al gaan beweren dat er straks geen genoeg kraamzorgsters of gyn's of VK's zullen zijn om ons te helpen.pfff.ik hoop dat het allemaal meevalt.

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    @Nicolioo: ben er nog niet eerder geweest maar kijk er wel naar uit. We gaan waarschijnlijk een georganiseerde rondreis doen. Heb wel offertes liggen voor zelf rijden maar manlief vindt het eigenlijk wel relaxed om gereden te worden.:D

@Hellen: de duimpjes draaien hier op volle toeren.

@Suus: wij zaten een paar weken terug in een tentje boven op een heuvel in Groesbeek met windstoten van ca 80 km en dat heeft onze tent gehouden. Denk dus dat jullie sleurhut het wel moet overleven.

Jeetje wat moet jij trouwens lang wachten tot je ongi volledig is doorgekomen. Ik ben er meestal vanaf met 3 dagen vanaf.

@Bebek: je mooiste lingerie al aangetrokken?:D:D:D

@Liesben: lekker aftellen. En alvast veel klusplezier de komende dagen.

Hier nog geen regen, wel vanochtend al rond 09.00 u. Het waait hier al een tijdje, heb ook al onweer gehoord maar het wil maar nog niet doorzetten. Hoop dat het snel komt en snel gaat.

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Ladouce....nee,ik ben tegenwoordig een week ongesteld en dan 5 dagen later weer mijn eisprong en dan zeggen mensen,dat je er niet zo mee bezig moet zijn,maar ik voel mijn eisprong ook al een dag of 2/3 van tevoren aankomen.Zielig he allemaal ;)

@Hellen,hoe waren de kijkers?

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hihi, die lingerie pluk ik zo uit de kast Ladouce! :)

Nou, vette hap hoor, dat weeralarm...NOT:x Het heeft welgeteld een half uur geonweerd (hmm, wat een raar woord! maar wel goed volgens de Dikke...), wel heftig en altijd heel mooi om te zien vanaf 16 hoog, maar om nou te zeggen dat het een weerlarm waard was...nope. En het is hier nog steeds warm!
    Ik hoop maar dat ik een traag ei heb, want voor een uurtje of twaalf vannacht gaat het er niet van komen :D

5. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Hier ben ik even. heb het heel erg druk, want morgen is de kleine meid jarig :D

ik heb heel vluchtig teruggelezen. zag dat Hellen er klaar mee is. ik duim voor je dat ze wat eerder komt ;)

Suzanne aan het rellen geweest :D wrijf het ze maar flink in hoor, wat heb je aan dat stomme geroddel -stomme wijven :) -

Bebek staat op springen. dat roze moet er komen hoor, zet 'm op!

Ga er weer vandoor, moet nog zooooo veel doen! ;)

6. Suzanne68

@Nefertary....alvast gefeliciteerd!!

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Niets /niemand weggewaaid? Bij mij heeft het heerlijk gestort van de regen..heb er nog even in gestaan ook. Zálig!

Nicole: je hebt een pm hoor :)

Liesben: heerlijk..aftellen naar je vakantie enne....laat jue Lief maar even hard werken hoor ;)

Nef: alvast gefeliciteerd he!

De kijkers, ik heb ze even gezien, ik heb geen idee wat ik er voor gevoel bij moet hebben. Ze vonden het huis heel mooi, maar waren benieuwd naar het prjsverschil met de woning hier verderop in de rij. Wel, die stamt nog qua interieur en voorzieningen uit 1967 ( net als mjijn huis voordat we het kochten en geheel verbouwden). Gelukkig was de makelaar slim genoeg geweest om ze die woning dus ook te tonen, om zo aan te geven wat je voor welke prijs hebt. Ze zouden erover nadenken en er na het weekend op terugkomen. Ik ben benieuwd.Bedankt voor het duimen, ladies!!! (Keep up the good work )

Ben wel gesloopt. Zeker toen ik even had gezeten merkte ik pas hoe hard ik mezelf had belast. Ik heb de pufklas dus afgezegd, lekker iets te eten laten komen en de hele avond met de beentjes omhoog gezeten. Ik zie nu wel een beetje op tegen de nacht, want na inspanning heb ik over het algemeen veel meer pijn. maar we zullen zien. De uk is zelfs rustiger en dat terwijl het gisteravond wel een éénpersoonsfeestje leek in mijn buik. Morgen om 9.15 uur weer een groeiecho......

8. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen!

Allereerst Nef van harte met je hummeltje!! Hele fijne dag toegewenst!

Hellen.. ik duim nog even door hoor.. zou toch een pak van je hart zijn als dit ging lukken!!!

Bebek.. enenen??? ;):D

Vandaag zie ik mijn oudste kinderen voor het eerst in drie weken en voor het eerst sinds Levi's verhuizing weer! Ik verheug me erop.. *juich*

Ben wel een beetje moe.. Het is al een paar nachten op rij groot feest in onze slaapkamer.... muggen-feest wel te verstaan... wij zijn elke keer weer uitgenodigd... als buffet welteverstaan ... *grmpf*

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Gefeliciteerd Nefertary! :)

10. Suzanne68

@Bebek.....ik ook nieuwsgierig :D
    @Nienke, veel plezier met je kinderen vandaag.

11. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Nefertary :)

Nienke fijn dat je je oudste kinderen weer ziet, geniet ervan !!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gefeliciteerd Nef!

Zo, eierklu(t)stijd is hier aangebroken.
    En ik heb zere borsten, hoofdpijn, en al 2 dagen buikpijn.
    Hoop dat dat een teken is dat ei er aan komt!

13. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Gefeliciteerd Nef!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nef en Nefhubbie, van harte gefeliciteerd met jullie kleine!

Hellen meis, ik duim voor je dat je je huisje verkocht hebt, zou toch zo mooi zijn, zo precies op het einde van je zwangerschap! Echt een nieuw begin! Ik duim meid!

Ik hoop dat Benthe een mooie dag heeft gehad en lekker aan het feesten was toen het slecht weer werd! De weergoden hebben goed meegewerkt, want het zou eerst al vroeger gaan regenen!

Eh, schaam schaam, ik ben de rest alweer vergeten...sollie

Nou, en ik ga op de wachtbank :D Gisterennacht manlief kunnen verleiden :) Ik moet er tot mijn grote schaamte heel eerlijk bij zeggen dat het mij echt om het beebje ging en daar voel ik me best schuldig over...Maak me wel een beetje druk, want ik geloof niet dat de volle lading terecht is gekomen waar het moest zal maar zeggen, hahaha:D:)
    Het wordt dus écht spannend! Je hebt er maar 1 nodig natuurlijk....

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben, succes met het klussen! Ik zeg; op naar de mei-mama's!

Nienke, wat heerlijk voor je dat je je kids weer ziet! Geniet ervan!

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    goh wat is het hier stil....

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

:D:D.. altijd als jij hier tegen jezelf zit te kletsen! :D:D

.. dus gezellig op het wachtbankje voor de mei-mama's!
    Spannend hoor.. hier ook echt goed geklust deze maand.. nu maar hopen op raak èn op stevige ankers ;)

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    #14298 Bebek Istiyorum, Aug 21, 2009
    Last edited: Aug 21, 2009
    Ik duim voor je meis, ik gun het je zo! En als het raak is dat beebje zich goed vast blijft houden!

Ik kan niet zeggen dat wij echt goed geklust hebben...maandagavond en vannacht. Maar Lief was iets te snel, waardoor het niet allemaal op de juiste plaats kwam, dus ik hoop maar dat er één pieter-van-den-hoogebandje tussen zit...Ik ga vanaaf nog even ovutest doen, ff kijken of ei geweest is en dan in spanning gaan zitten!
    Ik hoop dat de (pendel) goden me gunstig gezind zijn! Ik hou me maar voor dat er maar één goed zwemmertje voor nodig is...

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Go Bebek..go Bebek...ach..een keertje sexen voor een beeb is toch geen ramp? Als het maar niet elke keer zo wordt, want dat lijikt me een enorme moodkiller

Liesben: succes met je ei !

Dop: heel veel succes..ik duim!

Zo. Mijn nacht was waardeloos en ik stik van de pijn. Maar het kan niet tegenvallen, want ik wist, dat ik na een dag als gister de rekening zou krijgen. Dus ik heb een paracetamolletje op en hou me lekker koest vandaag in mijn ultraschone huis :)

De echo was weer buitengewoon goed. Wurm's buikomvang is nu al zo groot als die van een voldragen baby (bijne 41 weken, zelfs *slik* ) en de beentjes gaan richting de 38 weken. Geschat gewicht op dit moment: 3075 gram. Dat wordt dus nog wat!

De echodame kon niet zeggen of het nu al is ingedaald, dat is alleen te voelen, maar ze moest wel héél diep met de echokop duwen om het hoofdje er nog een beetje behoorlijk op te krijgen, dus volgens haar ligt wurm wel "heel erg laag". Nu weet ik dus nog niet of dat volledig ingedaald is of niet en zal ik dus voor de zekerheid moeten gaan liggen mochten mijn vliezen breken. Wel jammer..maar ach...wurm groeit als kool ( okee..het mag van mij nu wel iets minder hard gaan!!) en dat is goed.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ok, heb net weet ik hoe lang zitten googelen en dit heb ik ontdekt: het schijnt zo te zijn dat in het voorvocht de sterkste en actiefste zaadcellen zitten, dus we maken misschien toch wel kans!
    Het schijnt trouwens ook dat bij coïtus interruptus (voor het zingen de kerk uit, geslachtsgemeenschap onderbreking) 6 tot 47 (!) op de 100 vrouwen zwanger raakt!

Share This Page