Sorry dat ik niet eerder een mailtje stuurde maar heb een weekje ardennen erop zitten en dit hadden we als gezinnetje dringend nodig. Aangezien ons gezinsgeluk serieus vertroebeld was. Ik hoop dat we een nieuwe start als gezin kunnen maken doch zijn we het gevaar nog niet geweken en moeten we hieraan blijven werken. Ik heb het zeer moeilijk geestelijk ben letterlijk op. Ook heb ik zeer slecht nieuws net mogen vernemen dat een goede collega van me vrijdag zelfmoord heeft gepleegd en heb dit nog maar net vernomen doordat ik van een andere een sms kreeg dat er een begrafenis was voor vrijdag die moet gaan komen om 10u. Na die persoon op te bellen, lig ik als een klein kind te huilen zeg, pffffffffff.......Ik had het van haar totaal niet verwacht Ook hoorde ik nog een verhaal dat de keuken van m'n werk zou afgebrand zijn, maar dat was maar op 1 plek een vuurhaard van een fritketel die uitgebrand is. Zo zie ik maar dat ik niet de enigste was die moeilijkheden heb maar ik zie nog een lichtpuntje en zij heeft dit blijkbaar niet meer gezien. Helaas laat ze wel 2 kindjes achter , 2 schatten van meiden. Ik ga met m'n ego bericht stoppen sorry....
@Zico.....ach meis toch.geen sorry hoor.Was je weekje Ardennen wel leuk?Of hing er toch nog een nare spanning? Wat erg van je collega....logisch dat je daar overstuur van raakt en zeker als het thuis allemaal niet zo lekker gaat.Ik leef met je mee.....hoop dat het tij gauw weer voor je keert.Knufffffff
De eerste dagen hing er toch een sfeer, maar gelijdelijk aan is die toch veranderd, ook zijn er 2 werkcollega's gekomen en met hen is het steeds lachen geblazen, ook de nieuwe medicatie begint stilaan aan te slagen.
Zico, fijn dat je er weer bent. Wat een vreselijk nieuws van je collega zeg. Gelukkig maar dat jij de lichtpuntjes wel ziet. We willen je hier niet missen hoor! Hooguit even als je met vakantie gaat, maar verder niet. Hellen, groot gelijk meid, lekker rustig aan doen, zeker met dit weer. Hier een paar drukke dagen voor de boeg. Dinsdag sta ik op een Braderie in Harskamp en zal morgen druk bezig zijn met de voorbereidingen hiervoor. Mannetje heeft dinsdag een papadag. Ben benieuwd hoe dit hem zal bevallen.
Zico, geen sorry meid! Kan me voorstellen dat je stuk bent van dat nieuws, zeker als je het niet aan ziet komen! Vind het ook heel verdrietig voor je dat het thuis niet helemaal lekker loopt, ik hoop dat jullie er uit komen met elkaar! Maar je kunt hier altijd je hart luchten hoor, is niet ego, dat lucht soms gewoon even lekker op! Dikke digi-knuf! Hellen, lekker he, die turken!
Het was heerlijk, Suzanne Jee Zico toch...wat een bericht zeg! Pas je op jezelf? Hier nemen de harde buiken wel wat toe en gister was er voor het eerst eentje pijnlijk. Da's raar zeg..die kende ik nog niet! Lief gaat vanavond weer naar huis en hij haalt me donderdag, als mijn ouders weg zijn, weer op. Omdat ik dan bijna 37 weken ben, neem ik dus mijn vluchttas mee, de maxicosi, papieren van het ziekenhuis hier, etc. De kans is natuurlijk klein...maar je zult het net zien dat je 150 km van je huis en dus je baby-uitzet bent, en dat dan de bevalling zich aankondigt. Ik hoop...dat wurm blijft zitten tot ik weer thuis ben, trouwens. Lijkt me zo'n gedoe!
Goh Hellen..alweer 37 weken zeg! Gaat nu opschieten! Lijkt nog gisteren dat je een positieve test had. Voor jou niet natuurlijk.. Wat rot allemaal Zico. Hou je taai meis, hoop dat het allemaal wat beter zal gaan met je gezin nu en dat van je collega gaat ook niet in je koude kleren zitten natuurlijk, zeker als je al niet lekker in je vel zit. Sterkte hoor!
NOU..vaak ook nog wel hoor. Soms gaat de tijd heeeel langzaam -zeker de nachten of als ik heel veel pijn heb- maar soms kan ik ook schrikken van de gedachte, dat ik tussen nu en een weekje of 5 ons kindje al in de armen zal hebben!
Goeiemorgen dames! Zico sterkte! Het is niet niks allemaal! Lotuss. .. supermom!! Hoe is het bij jou? Hellen.. het hééft ook wel wat toch? Als wurm besluit dat het geboren wil worden, daar waar haar mams het het fijnst heeft!! Bebek... al wachtbank gevoel? Suus.. Enenen? Manlief aangekomen? (zal wel ) Wanneer gaan jullie nu met de sleurhut op pad? (en waar gaan jullie ook alweer heen?) Oh ja.. en wat ik nog zeggen wilde, wat heb jij twee pláátjes van dochters! Hoe oud zijn ze? Ik heb nog een mooie donkere bijna 17 jarige in de aanbieding? Is dat wat??!! Gisterochtend dus Levi naar huis gebracht.. NIET LEUK.. Toen eerst maar even gaan slapen.. slapen is fijn.. dan voel ik niets 'S middags speelde manlief een paar dorpen verderop op een soort buurt-park-feest. Daar maar lekker met Dop naartoe gefietst. Heerlijk in het zonnetje gezeten, terwijl Dopje uit zijn plaatje ging in de speeltuin! Op de terugweg nog even langs de super voor makkelijk eten. 's avonds lekker op de bank gezeten. Zo om een uur of 10 eerst maar eens naar het strand. Het is mooi weer en vanmiddag zou het alweer gaan betrekken. Nou.. dan zijn wij vast alweer terug, want Dopje zal het rond 14:00 wel gehad hebben! Iedereen een hele fijne dag!
@Hellen,je zal het maar net hebben dat het zoch daar aankondigd,maar ik denk dat ze daar ook wel ziekenhuizen hebben hoor maar lijkt me ook fijner in je eigen omgeving.Ik zal alleen nu even duimen,dat het nog niet komt @Dop....ja,manlief is thuis,maar heb er nog weinig van gemerkt...hij was er volgens mij om een uur of 5...is wel even komen knuffelen boven,maar ik lag zo in coma,dat ik me omgedraait heb en gelijk weer in slaap gevallen ben en nu ligt ie ook nog te slapen.Om er om een uur of 12 uitgegooit te worden om naar Friesland te rijden.Was helemaal zijn plan hoor,niet de mijne....ik vond dat hij te weinig slaap kreeg zo,maar hij wou er echt vandaag al tussenuit. Wat mijn meiden betreft de jongste is 15,die denkt dat ze biseksueel is,maar ik weet al jaren dat ze gewoon op meisjes valt,maar ze wil nog wel eens een jongen uitproberen zo nu en dan En de oudste (de blonde) staat op het punt haar vriendje te dumpen,dus.....haha.Maar das geen makkelijke hoor...dus ik weet niet of ik die wil aanbevelen aan je zoon.Ze is nml nogal wispelturig wat jongens betreft.En die is bijna 17. Maar bedankt voor het compliment.Ze zijn mooi he.Heb ik goed geknutseld in mijn buik 8)
Lekker naar het strand Nienke! Hou jezelf maar even goed bezig want slapen is dan inderdaad heerlijk, maar kan niet de hele dag helaas he.. Hier gaat het goed hoor! ondanks de nachtvoedingen voel ik me steeds beter en lukt het me ook steeds beter dingen te plannen en de deur uit te komen. Heb gister wat hele leuke kleding gekocht! Van Desigual, een spaans merk. Helemaal mijn ding, beetje flowerpowerachtig. Mooie kleuren ook. Niet goedkoop maar ach..mama mag ook wel eens wat! Geef altijd alles al aan die meiden. Bovendien, ik pas nog niet in al m'n kleding natuurlijk (baal baal) dus dan is het helemaal lekker even te gaan shoppen!
o suus ze is 15 nog puber en je zegt dat ze al jaren op meisjes valt? ze is nog een kind! ook al ze denkt dat ze volwassen is. hersenen blijven groeien tot de leeftijd 20-21! tijdens de puberteit vanwege de hormonen kunnen kinderen verschillende gevoellens hebben, het lijkt me niet verstandig nu te beslissen over 'de voorkeuren'. ik weet dat alles tegenwordig met veel haast gebeurt maar jaa. als moeder moet je n beetje onpartijdig blijven misschien over deze kwestie? want als hetero weet je niet echt hoe dat nou voelt toch? ik bedoel goed suus. wees ni boos op me wegens mijn bemoeines. ik geef maar mijn eigen mening.
Het was zálig op het strand! Kleine Dop genóót.. en wij dus ook! Suus... wat een heerlijke moeder ben je toch.. Ik denk dat heel veel jongeren die twijfelen over hun geaardheid hun handen dicht zouden knijpen bij een moeder die er zó mee omgaat! Petje af meid!!! Enne.. die wispelturige.. laat die maar even uitwaaien.. stellen we ze over een jaartje of 3 gewoon aan elkaar voor! Lotuss .. lekker geshopt! Heeft een mens soms nodig!! Ik ga plat! Trust allemaal!
Ik heb heel snel bij gelezen, ik heb gewoon te weinig tijd om het hier rustig bij te houden. Met ons gaat alles goed. Chris heeft zondag mijn jongste stiefdochter naar Duitsland gebracht, daar gaat ze 5 maanden stage lopen. Met Danique gaat alles super, eergisteren heb ik het 1ste kiesje ontdekt. Met mijn stiefvader en moeder gaat het helaas niet zo goed. Zico, heel veel sterkte meid. Bebek en Suzanne, nog gefeliciteerd met jullie verjaardag! En Benthe is inmiddels getrouwd, van harte! Bebek, ik heb ook een keer meerdere posi ovutesten gehad over een paar dagen verdeeld. Geen stress, dat kan. Je ei springt gemiddeld 24 uur na de START van de LH-piek, maakt niet uit hoe lang die piek duurt maar de start is het belangrijkste.
Natas1.. fijn om tóch even wat van je te horen hoor! Vervelend dat het niet goed gaat met stiefvader en moeder. Wel fijn dat het voor de rest allemaal wèl goed gaat! Ik ga aan het werk! Fijne dag allemaal!
Hey allemaal, Hier een enorm vermoeide Liesbeth. Man, ik ben echt kapot! Van klussen is het ook niet meer gekomen, we waren beiden niet in "the mood". Nou ja, maar hopen dat ei al geweest is dan. Nog drie dagen werken, en dan is het vakantie! Op een of andere manier heb ik een beetje het idee dat alle stress er nu uitkomt. Het huilen staat me soms ook nader dan het lachen. Ik blijf ook wat lichamelijke klachten houden. Nou ja, eerst vakantie, daarna voel ik me vast weer beter.
Fijn om weer even wat te horen van je Natas, sterkte !! Liesbeth ik denk dat een vakantie jullie allebei echt goed zal doen, de vermoeidheid straalt uit je berichtje. Heerlijk het is weer afgekoeld, ik was eergisteren op het strand toen was het zalig, gisteren daarentegen kreeg ik op het strand koppijn en misselijkheid. Alleen in het water was het heerlijk alleen de eerste 5 min niet
Heej Natas, fijn je weer even te zien hier! Sterkte met je stiefvader en moeder! Wat gaat het snel he, dat Danique al een eerste kiesje heeft! Liesben meis, lekker even alles loslaten en heerlijk gaan genieten van je vakantie straks en dan ontspannen weer terug en...roze klappen! Weer even ego: Het is een rare vraag, maar weet niet aan wie ik hem anders moet stellen Ik was gisterenavond bij een marktonderzoek geweest en toen ik terug kwam wilde Lief ineens klussen. Nu had ik al een wat gevoelige buik, maar aangezien mijn Lief nooit wil klussen, greep ik die kans natuurlijk aan, dat snap je! hihi. Maar tijdens het klussen en met name daarna kreeg ik vreselijke pijn in mijn onderbuik, vooral daarna; ik kon bijna niet meer rechtop staan, zo'n soort kramperige pijn had ik! Toen ben ik even gaan liggen en zakte het weg, maar nu wil ik natuurlijk weten hoe dat komt? Het is nu nog iets gevoelig, maar geen pijn meer. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn??
Lieve Bebek, Het kan ècht van álles zijn.. daar kunnen we zo geen zinnig woord over zeggen... Innesteling, eisprong, 'gewoon kramp', blinde darm ontsteking (o.k. vergezocht, maar toch..) etc etc etc etc etc... Ik weet.. wachtbankje is stress en roept vragen op.. maar meer dan afwachten kunne we niet.... Sterkte en een knuffel van je mede wachtbanker!!!