Dank je JowJow! Het was op, mijn geduld en ik geloof ook niet dat mijn lijf dat zelf aanmaakt, dus ik kan het goed gebruiken! Dop en Hellen, ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt! Dop, jij mag eerder testen dan ik en ik wed dat je roze knalt! Ik duim voor je meis! Wij gaan zo naar vliegveld Teuge...heb mijn Lief voor zijn verjaardag in december een proef vliegles kado gedaan in een tweemotorig vliegtuigje en om 15u vanmiddag mag ie dus zelf 20 minuten gaan vliegen! Spannend! Beetje jammer dat die man ineens zei dat ik als passagier mee mocht...doodeng! Maar ja, het is wel een mooie kans om zoiets eens mee te maken...ik twijfel dus nog, maar denk dat ik het wel ga doen! Griezelig hoor, zeker omdat manlief vliegt, haha! Ik praat jullie straks bij! Duim voor me voor een goede afloop!
Hee Dop: het was weer drama ja...dank voor de knuf. Kan hem wel even gebruiken! *zeurmodus aan* Hier een zo mogelijk nog weer slechtere nacht. Ik dacht, dat ik wel aardig aan de max zat met de bekkenpijn, maar ik heb gister echt gejankt van de pijn, nadat ik in bed was gaan liggen. Ik wist me geen raad meer. En de gedachte dat het zo nog rustig 5 weken kan duren (en dus NOG erger kan worden) stemde me even diep verdrietig en wanhopig. Ik heb nu ook weer meer pijn aan stuit en schaambeen. Ik neem vandaag dus maar ff een baaldag op....want ik zie het echt even niet meer zo zitten. * zeurmodus uit*
O Hellen..heb zo met je te doen! Wat kunnen die weken dan lang duren voor je gevoel.. tijd is iets raars, het kan eeuwen duren en ook voorbij vliegen echt! Wat zijn nou 5 weken? Nou..aan het eind van je zwangerschap lijkt het eeuwen en als je dan ook nog eens zoveel pijn hebt..
Bebek.. heb je al het geduld zelf nodig.. of wil je delen met mij? *please* Ik voel een pukkel op mijn kin.. dat zou dan toch duivels betekenen... argh!!! Nog een week op het bankje, eerder wil ik niet testen!!! (krabbel al terug, want was eigenlijk van plan om pas op z'n vroegst 6 september te testen *dniffel* )
Ik deel het met alle liefde met je! Ik blaas het nu naar je toe! Die pukkel kan ook een zwangerschapsding zijn toch? Nog lang de moed niet opgeven hoor! Ik heb ineens gevoelige tepels, dus bij mij gaat er ook weer van alles door mijn hoofd....Aagh, wat een drama is dit toch altijd!
Zo ben ik ook weer ff, alles weer even bijgelezen. Ik duim ook voor de meiden op de wachtbank en ik ben na de bevalling ook niet weg hier hoor, tenminste das niet het plan. Heerlijke foto`s voorbij zien komen Ik heb vandaag ook ff een luie dag, ik heb gisteravond gejankt van moeheid, je wil zoveel doet dat ook maar wordt meteen weer afgestraft.
Dames met pukkels: de eerste weken van mijn zwangerschap zat ik er helemaal onder..dus het hoeft echt niet per definitie een ongi-ding te zijn!
Bebek en Dop: Koest, af en in je mand. Geduld hebben dames! Ik wacht (en duim) met jullie mee. Alhoewel ik er (voor mezelf) geen goed gevoel over heb deze maand. Jammer, want dat zou wel eens ongesteldheid kunnen beteken op Madeira straks. Hellen: Dikke knuf meid, je krijgt het niet kado.....
Zo, we zijn weer terug van ons vlieg-avontuur! We hadden een hartstikke leuke piloot, die mijn Lief helemaal zelf liet vliegen; hij mocht zelfs stijgen! Hij vond het helemaal fantastisch! Ik zat achterin beetje te filmen en vreselijk wagenziek te worden...euh, luchtziek dus! Ik word ook beroerd achterin een auto en dit gehobbel en gedraai was ook niet echt heel bevorderlijk voor mijn maag. En het was ook nog es bloedheet in dat ding, dus bebekje was blij dat ze eruit mocht! Maar Lief heeft de tijd van zijn leven gehad en het was zijn kado, dus ik ben ook blij! Liesben meis, ik zal me koest houden! Maarre, vind je het wel goed als ik nog ff voor je doorduim? Gaan ze hoor; fingers crossed! Dop, goed spreiden he dat geduld! En leer mij dan meteen ff hoe je dat doet, haha!
He meiden, Het is al een tijdje geleden dat ik nog ben komen spammen met onze kleinste meid, ondertussen is ze weeral 11 maanden geworden http://img529.imageshack.us/img529/4662/sterre10maanden3.png
Zico, wat is ze een plaatje zeg! Ze is ook best veranderd zeg! Je mag wel vaker met haar komen spammen hoor, vinden wij helemaal niet erg!
Nee, niet verdwijnen hoor Koffieleutje!! En rustig aan doen he..het is gewoon zwaar zo naar het einde toe. Dat zeg ik..haha..mevrouw ik moet alles al weer kunnen, op orde hebben en al weer op gewicht zijn... ja ja... Maar doe toch maar rustig aan jij, haha! Ze is zeker groot geworden Zico! Lekker grietje zeg..eigenwijs koppie heeft ze, heel guitig! Arme Bebek in dat bloedhete vliegding, luchtziek...dapper van je hoor! Echt stoer! 8) Gelukkig had je lief het meer naar z'n zin dan! Een extra dosis geduld voor de wachtenden van mij!! En dat is lief want ik kan het zelf eigenlijk ook gebruiken..maar eerlijk delen dus.. Vroeg me af waar Suus is maar die is paar daagjes weg met haar mannetje toch? Suus?
Leuk dat je man zo'n plezier heeft gehad Bebek! Ik vind vliegen niet erg, maar zou niet graag in zo'n klein ding gaan..want je wordt er inderdaad sanel misselijk in. Nou Zico...dat ziet er goed uit!
Ben weer thuis....Friesland was mooi en vooral kort Ik lees morgen weer even bij hier. Bekijk bijlage 11946