35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Vond het ook een beetje raar die losse flodder....en was misschien een beetje tegen het zere been getrapt(is dat een uitdrukking?)want ik vond mijn PND op 25jarige leeftijd vrij pittig ....verder ben ik een beetje ziekjes vandaag....heb veel geslapen en ga echt vanavond wel reageren hier.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Je houdt het zeker spannend Dop! Ik duim voor je!

Suus, beterschap! Geen mexje hoop ik?

Hier alles ok, zweet me alleen het apezuur de hele tijd! Terwijl het toch niet zo heel warm is...Gisterenavond had manlief weer een klusbui (waarom nou nooit als het mijn vruchtbare periode is?!) en toen had ik gelukkig geen buikpijn! Heb wel nog steeds bij vlagen een wat gevoelige onderbuik, maar ik durf nergens meer op te hopen... :(

3. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    HET is zoals suus schrijft PND geen PMS zoals je schreef noralin...pms is heel wat anders. kwam je ons ff te waarschuwen of zo over onze leeftijd? tja dat vind ik zo raar.

4. Suzanne68

Nee,geen mexje hier ;) mijn hersens werken niet zoals het hoort en als ik dan teveel info van buitenaf te verwerken krijg,dan wil het nog wel eens kortsluiten en dan krijg ik een vrij heftige aanval en die had ik vannacht dus gehad en dan de volgende dag ben ik heel moe en ziek.Voor wie zich zorgen maakt om mijn aanstaande kindje (want die komt er ooit nog) ik heb een goed vangnet van mensen ,die hem/haar van me over kunnen nemen als het gebeurt(zo eens in het half jaar) en meestal gebeurt het als er iemand bij is,die me overprikkelt...nooit als ik alleen ben.En met die meiden ging het altijd goed.......voor als je je zorgen maakt ;)Maar nu heel moe dus en wat lastiger dingen te volgen hier.....

5. Suzanne68

@Bebek.....mijn duimen draaien op volle toeren hier voor je.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wow, ik zag een paar schattige foto's van Ollebolleke + Lupe voorbij komen! Blij dat het goed gaat nu, maar wel spruw gehad begreep ik?

Noralin...tja...ik geloof dat ik daar maar niet op reageer.

Reintje: dankjewel :)

*Gaat weer op de wachtbank zitten*

7. Suzanne68

*duimt ook voor Liesben*

8. Suzanne68

Oja...normaal voel ik nu allang mijn eisprong aankomen en nu nog helemaal niks....en moet morgen al springen :( heb natuurlijk al een doemscenario in mijn hoofd over eitjes,die niet meer springen...
    Wel netje geklust (in de caravan...hihi) op onze trouwdag,want leek ons wel romantisch,verwekt op de trouwdag :D Verwekt op onze verlovingsdag hadden we nml al een keer gedaan,dus dat vonden we niet origineel meer.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ow, ben ik het alsnog vergeten:
    Suus: van harte gefeliciteerd met je trouwdag!! Zat ik er eerst 3 weken naast, vergeet ik het slanog! * schaamt zich* Enne, ik zet in op dat bruiloftsei; duim voor je!
    Heftig zeg, van die aanvallen! Heb je dan ook dat je jezelf bezeert of is het meer een angst aanval? Ik geloof echt wel dat je alles goed geregeld hebt voor een beebje hoor, je hoeft je geen zorgen te maken dat er iets anders/'slechts' over je gedacht wordt: wij weten allemaal hoe verantwoord je bent! En zo heeft iedereen wel iets, iedere gek zn gebrek zeg ik altijd maar! * gesproken door een ras-adhd'er* :)

Digi-knuf en knap maar gauw op!!

10. Suzanne68

@Bebek....kweenie eigenlijk.....het is meer dat kleine dingen in mijn hoofd opeens hee groot worden dan...dan heb ik vorige week ergens een keer gedacht:goh,mijn man heeft het wel vaak over dat meisje (wat dan niet zo is,heeft ie haar naam misschien 2 x genoemd in een week en dan ook nog over werkdingen) en dat vergeet ik dan weer....en dan als ik oververmoeid raak of gewoon teveel aan mijn hoofd heb,dan wordt die ene gedachte die ik toen had opeens helemaal uitvergroot en dan raak ik er helemaal van in de war......word ook nog es boos op mijn nietsvermoedende man,die niet eens weet dat ik daar mee bezig was en raak echt elk gevoel voor realiteit kwijt.En dan raak ik heel erg overstuur.Ik weet wel wat ik mankeer hoor,maar die ziekte heeft zo'n slechte naam (soms terecht,maar meestal niet) dat ik dat liever niet hier opschrijf,maar het is erg verwant aan ADHD.En daarbovenop ben ik ook nog eens licht autistisch...en als er dan dingen gebeuren waar ik me niet op ingesteld had,dan kan ik helemaal niks meer.....zo heb ik wel eens heel hard staan huilen in een winkel,omdat ze alles veranderd hadden :D het klinkt nu allemaal erger dan het is hoor........het grappige is,dat mijn meiden er heel goed mee om kunnen gaan.Die snappen heel goed,dat ik er niks aan kan doen.Het is een beetje alsof je constant zwanger bent,maar dan zonder een baby in je buik.Ik moet heel erg opletten,dat ik niet teveel doe.....ook niet teveel leuke dingen,genoeg uitrust enz.En veel structuur is ook goed...dat was best lastig in het begin met het werk van mijn man,maar nu heb ik een structuur gevonden in de chaos van het rooster van mijn man.Voor elk soort dienst heb ik een dagindeling...als ie nachtdienst heeft doe ik het zo en zo....avonddienst heb ik ook een indeling voor...enz enz.....maar de aanleiding was dus,dat ik dacht:mooi nog 2,5 week voor de vakantie...eitje!En dat ik te horen kreeg dat er plots onaangekondigd nog 4 nachtdiensten aankomen in die tijd.dat kortsluit dan in mijn hoofd en alles wat er dan al in zat (deze keer niet zoveel dus,alleen een of andere collega van mijn man..lol) dat neemt hele rare proporties aan.Maar vertrouwen is wel mijn zwakke punt dus.....en het erge is nog,dat ik wel weet dat het niet klopt wat ik allemaal denk dan,maar het niet meer kan stoppen.Maar net als bij jou ontbreekt het hier wel eens aan een rem.Hierdoor heb ik wel heel lang getwijfeld over weer een kindje,maar heb eens gevraagd aan mijn meiden en die zeiden,dat ze voor geen goud een normale moeder hadden willen hebben.Normale mama's waren saai.....

11. Suzanne68

En bedankt voor de felicitatie...ik ben zelf ook altijd zo attent dat ik iedereens verjaardag enzo altijd vergeet hoor ;) en al lief ,dat je er aan gedacht heb....en allemaal sorry voor het lange egoverhaal.

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Suus: we zijn hier allemaal toch voor de ego-verhalen? Zowel luisterend als vertellend?

Enne...wat betreft felicitaties enzo; hier nog 1 die standaard alles vergeet.
    Dus bij deze nog iedereen gefeliciteerd die de afgelopen tijd iets te vieren had :D

13. Suzanne68

hihi.....van mij ook....en iedereen die nog wat te vieren heeft alvast gefeliciteerd!!! :D

@Liesben....vind je onderschrift helemaal leuk!Van dat Think Pink dan.

14. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Even niets bijgelezen Even een update van mijn kant, ik ben de kluts aardig kwijt en heb momenteel forse hartkloppingen en een bloeddruk (zelf gemeten net) van 150/90
    Mijn dochter (15) heeft vorig jaar besloten bij haar vader te gaan wonen.
    Met veel verdriet, pijn en moeite heb ik dat geaccepteerd maar dat ging niet zonder slag of stoot dat is voor mij een echt rouwproces geweest. Zelfs de ovulatie bleef erdoor uit.
    Nu is ze 3,5 week bij me geweest (vakantie) en vandaag moest ze weer terug, ik heb het nergens over gehad in die 3 weken, heb haar op de trein gezet en ben naar huis gegaan.
    Ik was nog maar net thuis of de telefoon ging, ze wilde terug, hield zichzelf voor de gek al maanden maar wilde haar vader geen pijn doen.
    Ze zat in de trein bij Alkmaar, ik heb haar gezegd uit te stappen en terug naar den helder te komen om rustig te praten. Nou het besluit is genomen ze komt terug bij mij wonen, ze heeft haar vader gebeld die hels op haar was en flink op haar gevoel heeft gespeeld. Morgen moet ik natuurlijk heel veel regelen maar nu weten jullie wat er bij mij een beetje speelt.

15. Suzanne68

@Koffie.....nou ,die hartkloppingen lijken me wel te verklaren,maar wat fijn!!Dat je kind weer terug komt natuurlijk,niet van de hoge bloeddruk enzo.En inderdaad een boel geregel enzo.En een hele verandering in je leven weer zo plotseling,maar vooral erg fijn.Maar toch heel veel sterkte ermee en kijk je uit dat je jezelf niet voorbij loopt.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, het klinkt inderdaad best wel als adhd...ik herken die achterdocht, het moeite hebben met vertrouwen, maar ook het idee dat je in je eentje de hele wereld aan moet kunnen. Ook ik ben tegen heel veel vooroordelen aangelopen voor wat betreft mijn adhd, maar ik ben er altijd open over geweest en heb altijd tegen alle negatievelingen geroepen dat adhd'ers een bovengemiddelde intelligentie hebben, zeer creatief zijn en tien dingen tegelijk kunnen, in tegenstelling tot die mensen die alleen maar konden zeuren! Maar wat ik ermee wil zeggen is dat ik je beter begrijp dan je denkt...
    Als ik het zo hoor heb je meer dan aardig je weg gevonden in je eigen denken en emoties en dat is iets om trots op te zijn!!! Dat mag je nooit vergeten!

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffie, ik kan me voorstellen dat je hele wereld even op zijn kop staat, maar wel op een leuke manier! Spannend allemaal, maar wel hartstikke leuk voor je!

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nog even snel ego voordat mannie weer terug komt van hondje lopen en zijn turkse serie op youtube wil volgen: mijn boobies doen pijn en ik heb het heet! Ongi verschijnselen of...? ;)

19. Suzanne68

@Bebek....ik ben idd ook bovengemiddeld slim :D niet veel bovengemiddeld hoor.....kan me nog niet aanmelden bij de Mensa..haha.Maar ja emotioneel niet zo handig dus.Erg leuk voor mijn man vooral ;)

Voel trouwens heel weinig van mijn eisprong deze keer nog steeds dus.....wel vaag een beetje nu...zal ik later zijn dan normaal?Of gewoon minder voelen?Ik zal nog maar een keertje extra klussen van de week....voor de zekerheid.

20. Suzanne68

*duimt stug door*

Share This Page