35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Met mij op het strandje :

2. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Met haar pappie:

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Lieieief Natas!!

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    #14544 Bebek Istiyorum, Aug 30, 2009
    Last edited: Aug 30, 2009
    Zegguh, komt Noralin alleen maar langs om haar blog te promoten of heeft ze ook nog iets zinnigs te melden?:( Wat mij betreft kun je gewoon beter niet meer reageren op dit topic...

Natas, wat een scheetje is ze zeg! Heerlijk meissie! *kijkt vertederd doch een ietsiepietsie jaloers*

Over die twijfels kan ik helaas niet meepraten; geen last van! :D

Vandaag gezellig met mijn Lief naar Beverwijk geweest. Heb leuke handtas en een nieuwe portomonnaie en een schilderij voor de slaapkamer gescoord, ben er helemaal blij mee! Verder zakken vol fruit en mezelf even een bak heerlijke, groene olijven kado gedaan! :p
    Er gebeurde alleen weer iets wat me vreselijk deed opwinden: er stond een oud vel (sorry, in dit geval geen respect voor dit ouwe mens!) bij een kraam waar Lief en ik ook stonden te kijken. Dat mens zat te bakkeleien over een prul met de turkse verkoopster, die af en toe in het turks aan haar moeder moest vragen of een bepaalde prijs akkoord was. Ik sta daar ook te kijken en mijn Lief staat bij me en zegt iets tegen mij. Draait dat ouwe kreng zich om en zegt ze, out of the blue, tegen mijn Lief dat ie nederlands moet praten!! :$ Terwijl ie dat gewoon deed, en al deed ie het niet heeft zij daar nog niks mee te schaften! Dus ik kijk haar echt überverbaasd aan en zeg: heeft u ergens problemen mee ofzo? Wordt ze knalrood en zegt "ow, is dat uw man?" Dus ik zeg, 'ja, dat is mijn man ja, dus als u ergens problemen mee hebt wil ik dat graag NU van u horen!' Mijn Lief had hal heel netjes gezegd dat ie gewoon nederlands praat en toen murmelde ze nog iets, het rascistische ouwe kreng! Ik ben niet gauw boos, maar ik dacht echt dat ik ontplofte! Dat ik zulke dingen nog mee moet maken anno 2009....Waarschijnlijk dacht ze dat hij bij die kraam hoorde en mee praatte over de prijs ofzo, maar echt zo ongepast!
    Zo, dat moest ik even van het hart, want krijg er stijgende bloeddruk van! :x

Verder was het heel gezellig hoor, hihi!
    Ben alleen de hele dag aan het broekloeren, want mijn (.)(.) staan echt op klappen en ik heb normaal een dag of 2, 3 voor NOD al bruinverlies en nu dus nog niks... heb wel wat lichte kramp op mijn schaambeen, alweer, dus moet broekloeren, haha. Maar nog niks gezien... zal vast wel gewoon weer ongi worden, maar ja, een mens blijft hopen he!

Sorry voor het lange verhaal weer!

5. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Hoi meiden, hier weer even enrgie om te reageren hahaah (dacht er al aan om te gaan slapen maar schrok een beetje van de tijd, het is nog maar half 7 hahahah dus nog minimaal een uurtje of 2 rekken.

Bebek, was het leuk vandaag op de markt? Heb je nog wat leuks gekocht en doet je rug het nog een beetje??:)
    Ook ben ik inmiddels een beetje gekalmeerd wat betreft de auto maar dan moeten ze morgen niet ineens moeilijk gaan doen, gewoon die auto komen halen en maken zodat ik maandagavond weer een auto heb (of uiterlijk dinsdag!:x)

Dop, leuk dat je zoon langskwam, wij hopen dat als de zoon van mijn vriend wat ouder is hij ook zelf eens langskomt, nu moeten we het doen met de grillen van zijn moeder:x niets aan te doen, vaders lijken echt geen enkel recht te hebben alleen de plicht om je helemaal blauw te betalen.... (ja er zijn echt vaders met exen en kinderen die het wel goed willen doen meiden)
    Lijkt me wel bijzonder trouwens als je kinderen hebt die heel bewust meemaken dat ze een klein broertje of zusje krijgen, had mij wel leuk geleken toen ik een jaar of 16 was:D , ik moest het doen met een 3 jaar jonger opstandig broertje.

suus, moeilijk he op dat eten letten, ik vind echt lijnen moeilijker dan stoppen met roken en heb beiden inmiddels gedaan met wisselend succes. Gestopt met roken is goed gegaan , wel erg moeilijk maar gelukt. Het lijnen is niet echt super nodig maar wil er graag wat kilootjes vanaf, nou das nu helemaal lastig vrees ik.
    Heb jij een bepaald dieet wat je volgt of let je gewoon een beetje op?
    Vroeger (voor mijn 30e en voor ik stopte met roken) kon ik echt alles eten en nog ondergewicht blijven houden echt ik was hardstikke dun , zoals die modellen op de catwalk, nu ben ik toch heel wat kilo's zwaarder, ik kwam 15 kilo in 3 weken aan ten ik gestopt was met roken en ik at niet echt veel meer:$ kon allemaal nieuwe kleren en laarzen kopen:(

Die inbraak hier is echt een beetje idioot en draagt totaal niets bij aan de gezelligheid die wij hier hebben wat mij betreft, we zijn hier echt niet een stel naievelingen bij elkaar die zomaar wat doen:x

Giegel, heb je toch nog een beetje kunnen slapen? Lijkt me erg vervelend als je zo'n pijn hebt dat pijnstillers niet meer helpen.
    Ennn inderdaad als jij het zegt wordt het weer tijd voor roze, en graag blijvend inderdaad!

Dop ik kan me voorstellen dat je deze gedachte hebt na 3 keer een mk, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Alleen jij weet hoeveel jij aankunt en hoe graag je het wilt. Ik vind 41 echt niet te oud trouwens hoor! (Je bent zo oud als je je voelt, toch?;))

Natas, gefeliciteerd met je moeder. Erg speciaal lijkt me dat de ontwikkeling van je kleine zo te volgen, het zijn allemaal kleine maar heel belangrijke stapjes.
    Mooie foto's ook. Voor je het weet kletst ze echt de oren van je hoofd.

Het is lekker rustig hier, scheelt wel een hoop bijlezen.
    Hier nog steeds hetzelfde, vandaag een babbeltje gehad met mijn lief over hoe en wat wat betreft onderzeken gedurende de zwangerschap. We zijn eruit; we laten een nekplooimeting doen en als daar vanuit de echo niets verdachts naar voren komnt blijven we gewoon via de echo's de boel in de gaten houden. is er wel een verdikking dan gaan we voor een vruchtwaterpunctie. Zo'n combitest is echt heel naar als de uitkomt heel slecht is en we zitten zowieso al in een risicogroep i.v.m met de vorige zwangerschap. Dus ik wil niet opgescheept worden met een onzekere uitslag.
    Ook wil ik de belangrijke echo's in Leiden laten maken en verder in Gouda onder controle blijven.

Nou spannend , dinsdag over een week eerst een echo en dan naar de gyn.

iedereen een fijne avond nog !

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bebek op de zwarte markt geweest. Ben er ooit een keer geweest, en ga nooit meer. Mij te druk. Brrr. Maar ik hoor meer mensen die het geweldig vinden, en je bent ook nog leuk geslaagd!

Suus: ik vind op mijn eten letten ook zo moeilijk.....jakkes. Maar ik ben ooit ook gestopt met roken, dus dit moet ik ook kunnen denk ik wel eens...

Giegel gaat voor roze, das mooi. Dat is vast 1 ;)

Dop: tja, die onzekerheid he. En dat dilemma. Kan er maar 1 beslissen, maar ik denk dat je er nog best voor kan gaan hoor.

Nef: wat leuk dat je weer eens langswaait!

Natas: wat een prachtige foto's weer, en leuk om jou te zien :D

Hier een wat zware dag. Vandaag is de sterfdag van mijn vader, nu alweer 5 jaar geleden. Damn, wat gaat dat hard! Hij was zo'n leuke opa geweest, maar hij heeft zijn kleinkinderen nooit gezien. Zo triest.
    Verder nog 4 nachtjes slapen....

7. Dop07

Dop07 Bekend lid

Bebek... beverwijk is hier om het hoekje.. ik was er niet.. anders hadden jullie mooi een bakkie kunnen komen doen ;)

Liesbeth.. Zo'n dag blijft een dag met een randje hè? Ik merk het aan mijn lief.... zijn vader leeft niet meer... 'Traditiegetrouw' laat ik hem op de sterfdag alleen (dat wil hij graag).. gaat de bel uit en de stekker uit de telefoon. Hij zit dan de hele dag in zijn muziekkamer. Leest brieven en kaartjes die hij bewaard heeft...
    Dit jaar november is het 10 jaar geleden dat hij overleed. Er zijn al verschillende mensen die ons benaderd hebben of er iets 'gebeurt' rond zijn sterfdatum, maar lief heeft er niet zo'n zin in .. er wordt wel een website gelanceerd met een overzicht van zijn carriere... Best heftig wel...

Hier zetten de duivels nog niet door... van mij mogen ze komen.. ik heb besloten er in iedergeval tot januari nog voor te gaan.. daarna zie ik wel weer verder...

Leuke dag gehad! ben om 11:00 gaan rijden, naar lieve vrienden die in de buurt van Dokkem wonen... daar lekker ge-koffieleut en soep met brood gegeten. Toen achter hun aangereden naar Leeuwarden waar lief in een park optrad. Dop heeft zich vermaakt! Lekker rond gestekkert en het laatste nummer op het podium naast de drummer doorgebracht, mèt een paar drumstokken.. lekker meetikken op de bekkens.. Achteraf kwamen er heel wat mensen op me af om te vertellen hoe schattig ze dat vonden en dat hij verbazend goed maat kan houden voor een spruitje van nog geen twee :D

Zo lekker douchen en plat! Hopen dat ik morgen wakker wordt met vette duivels.. kunnen we weer door naar de volgende maand ;)

Fijne nacht allemaal!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Dop: Wij zijn met zijn allen naar het Dolfinarium geweest vandaag. Wij gaan traditiegetrouw iets "leuks" doen. In de geest van mijn vader. Als er iemand van leuke dingen doen en gezelligheid hield was het mijn vader.

9. Dop07

Dop07 Bekend lid

Lies.. dat zou ook meer mijn ding zijn denk ik .. maar lief doet het anders...en dat respecteren we dus dan ;) Doordat we dus op die dag hem alleen laten, ging ik toen de jongens hier nog woonden dat wel altijd wat leuks met ze doen ;)

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dop, we gaan best vaak, dus volgende keer kom ik dat bakkie halen! ;)

Liesben, mijn mama is dit jaar november ook 10 jaar overleden en hoewel mijn vader dat tot ons grote verdriet vaak 'vergeet' (ik geloof dat eerlijk gezegd net, ik ga voor de term verdringen) doen mijn zusje en ik altijd iets samen op haar sterf- én verjaardag. We proberen dan sowieso samen te eten en dan drinken we een wijntje op haar. Wat Dop al zegt; het blijft een dag met een zwart randje, maar ik vind het altijd wel mooi!

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Dop...volgens mij ben je een hele lieve vrouw voor je man,dat je hem de ruimte geeft om het op zijn manier te verwerken.

Ik zit lekker beneden na te genieten van de laatste klus in onze klusronde met kaarsjes aan...man is in slaap gevallen...haha....heb maar zijn deken over hem heen gelegd en ben zachtjes naar beneden gegaan,want hij had maar 4 uur geslapen vannacht.
    Met de meiden was het deze keer heel gezellig....ik vond het echt fijn dat ze er waren...ik vind het altijd wel fijn hoor,maar heb er toch altijd een naar gevoel bij ,dat er iets niet klopt,omdat ze weer weg gaan,maar deze keer heb ik er geen nare bijgevoelens bij gehad.
    Ik besefte me vandaag,dat ik eigenlijk wel heel stoer ben dat ik mijn leven weer zo opgepakt hebt nadat ze weg zijn gegaan....dat ging niet zo makkelijk,maar ik heb het maar mooi gered allemaal.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Mijn vader is 23 jaar geleden overleden. Sinds een aantal jaar doen we niets meer speciaals, zonder het zo met elkaar af te spreken is het zo gelopen.

Sterkte Liesben met deze dag, en het gemis van je vader.

Nicolioo, ik meen me te herinneren dat je lief zijn zoon niet of nauwelijks ziet? Dat lijkt me heel moeilijk voor hem. Mijn man heeft 2 dochters uit een eerder huwelijk, nu 23 en 20 jaar. Zij hebben jaren 50% bij ons gewoon in co-ouderschap, wat ook zo z'n moeilijke kanten heeft.

Suzanne, ik vind het knap van je!

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

Suus, je bent een KEI.. ik ondervind aan den lijve hoe moeilijk het is.. en heb dan nog eens géén SPH etc... Petje af voor jou hoor!
    Voor alle meiden hier trouwens.. ik geloof dat we allemaal wel ons 'deel' gehad hebben! ;)

Lekker uitgeslapen vanmorgen! Het was zomaar na zevenen, terwijl het de afgelopen weken steeds ruim voor half zeven was! Lekker hoor.. scheelt toch :D

Nog geen duivels... zal dus toch wel weer 28 dagen zijn deze maand... voor mijn eigen gevoel even getest en die was witter dan wit. Ik weet zeker dat mijn ei ruim twee weken geleden gesprongen is, dus dan had er nu toch echt iets te zien moeten zijn naast dat teststreepje... duivels mogen van mij doorzetten.. maar ja.. ik heb het niet voor het zeggen natuurlijk.. en geduld geduld.... Het doosje dat ik van bebek kreeg is al leeg... :D

Ik ga ontbijten!!

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dames, even advies...

Zoals jullie weten ga ik donderdag op vakantie :D
    Nu is mijn plan om woensdag vast een testje ertegen aan te gooien.
    Want eigenlijk wil ik deze vakantie echt vakantie (dus ook van het zwanger worden) en dus ook een glaasje op zijn tijd. Ik weet dat veel meiden tegen zijn, en normaal doe ik het ook niet. Dus die discussie wil ik niet voeren. Maar zou een testje dom zijn? Mijn NOD is ergens zaterdag-zondag.

15. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    testen kan altijd liesben... ook 4 dagen voor NOD... doe woensdag maar testen en dan foto hierplaatsen zodat limmeke met haar laserikziealtijdwelstreepjesogen kan roepen dat je dat glaasje wel kan vergeten in de vakantie :)

16. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Uh gewoon doen zou ik zeggen.:D Met wel in je achterhoofd dat het niet echt uitsluitsel geeft. Ik zou dus toch nog een paar testen meenemen.
    En wat betreft dat wijntje een glaasje kan in de eerste weken niet echt veel kwaad. Er is dan nig geen bloedcontact tussen jou en het beebje (heb ik me laten vertellen)
    Dus als je woensdag nou negatef test en je wilt donderdag een rose..... nou ja zijn keuzes die je zelf moet maken. Ik begrijp je in ieder geval wel.
    Ik vond het ook steeds een opgave om er zo mee bezig te zijn, dan wel drinken dan niet, jeee echt niet leuk meer en zeker niet op je vakantie.

Fijne vakantie in ieder geval. Ennn als je zwanger blijkt te zijn wel naar een pc rennen en dat even melden hier he :D

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

:D

Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik laat dat glaasje met alle liefde staan. Zo erg is het niet. Maar we zijn nu een jaar bezig, een jaar waarin ik mezelf veel heb ontzegd, voor het goede doel. Maar het was ook een emotioneel jaar.
    Dus nu wil ik eigenlijk eens twee weken doen wat IK wil. En niets te moeten laten. Daarna ga ik weer me weer keurig gedragen 8)
    Maar ja, ik ken mezelf, ik blijf denken: stel nu dat....
    Aan de andere kant, de eerste 8 weken is er nog geen bloedband met je kindje toch? Dus af en toe 1 glaasje kan niet echt veel kwaad?
    Mocht de test nu al licht positief zijn, dan is het duidelijk. Alleen ranja voor Liesje.

18. Dop07

Dop07 Bekend lid

Lies, Als je weet wanneer je ei gesprongen is.. en je test een dag of 10 à 12 daarna met een heel gevoelige test, zou er toch 'iets' te zien moeten zijn hoor.. als niet... lekker een rozétje in de vakantie!!! Ik gun em je van harte en snap je heel goed... (niet dat ik het met drank heb.. maar wel met roken ;) ) Ik ga er nu één dag voor Nod met een volledig blanco gevoelige test ook vanuit dat de duivels komen...

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat is een beetje mijn probleem, ik weet niet zeker wanneer ei is gesprongen. Ik denk het te weten.
    Maar voor hetzelfde geld heb ik nu weer zo'n dramacyclus van 6-7 weken?
    *Zucht*
    Nou ja, ik zie wel.

20. Dop07

Dop07 Bekend lid

Weet je Lies.. doe dan gewoon dat ene rozétje... echt... ik kan me zó voorstellen dat je gewoon even 'VRIJ' wil zijn!!

Share This Page