Zico .. sterkte.. klinkt heel naar... Bebek en Lies (en de andere wachtbankers): Ik duim voor jullie!!! Syl.. fijn hoor, dat ze weer terug is.. enne rustig aan met dat griepje!! Meiden.. mijn NOD kan naar 29 september.. niet onverwacht, toch balen...
Koffieleutje, wat ontzettend fijn dat ze weer terug is. En beterschap meid, groot gelijk dat je even contact opneemt met de huisarts. Meiden, nog even een brutaal vraagje: velen van jullie weten inmiddels wel dat ik een webwinkel in baby- en kinderkleding heb. Ik denk erover om een nieuwe lijn in mijn collectie op te nemen en ben benieuwd naar hoe jullie dit vinden. Willen jullie eens bij deze link kijken? Deze kleding is overigens wel aanmerkelijk duurder dan wat ik nu heb. Nu zit ik in het laag-segment, deze kleding valt in het middensegment en zal qua prijzen komen te liggen tussen de 20 en 60 euro. Het betreft grotendeels 2 tot 4-delige setjes en wat losse kleding. De ningnang is wat goedkoper dan de schuss. Verder erg leuke schoentjes die goed te wassen zijn in de wasmachine zonder dat de vorm daarmee verloren gaat. Even laten drogen met een flinke prop papier erin om de vorm te behouden en ze zijn weer als nieuw. Deze komen rond de 20 euro.
@ Dombo: die jurkjes zou ik zo kopen. Lief! (ik roep ook om het hardst dat ik een dochter wil qua kleren) En zo enorm duur is het nog niet toch? Zeker niet omdat je ook een "goedkope" serie hebt. @ Dop: balen, al wist je het wel. Je blijft toch hopen he?
@Koffie.....kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over je Het zou ook kunnen zijn dat er nu opeens een boel spanning van je afvalt nu je dochter weer thuis is en dat je daar griep van hebt. @Zico....meis,wat erg en dat met zo'n kleintje erbij nog......ik weet niet zo goed wat te zeggen,behalve dat ik met je meeleef..... Hier valt er weinig bijzonders te vertellen,behalve dat ik het nu echt zat ben en vakantie wil.Nog 9 dagen en dan heeft mijn man vakantie!!!jeej!eindelijk.....
M'n zoon, echt een kind van z'n moeder... Hij is 1 dag naar school geweest (HBO integrale beveiliging) en had gelijk gezien dat het niets voor hem was. Had er al een hard hoofd in want hij was gewoon niet gemotiveerd en ik had de vakken gezien die zou zou krijgen...zou voor mij ook niets zijn. Maar hij heeft al een ander plan wat me haalbaarder lijkt voor hem. Hij wil ten eerste gaan werken (goed plan want scheelt mij veeeel geld) en daarbij een deeltijd studie gaan volgen aan het HGU (Hogeschool Geesteswetenschappen Utrecht) Lijkt mij een hele interresante opleiding die ook echt bij hem past. Goh...hij lijkt echt op mij.. Hij is de laatste tijd zo aan het veranderen, zie hem steeds meer ontdooien en ontwikkelen, z'n zachte kant komt weer naar boven nu hij langer bij z'n vader weg is. Prachtig om te zien. Niet dat we er al zijn met hem hoor, hij zal nog heel wat schoppen onder z'n kont nodig hebben om hem te blijven motiveren, zeker wat die baan betreft. Maar hij gaat in elk geval iets doen wat hij leuk vindt, als hij nog in kan stromen dit jaar tenminste. Het is wel een risico wat betreft zijn keuze alleen...juist omdat hij nog zo aan't veranderen is. Hij is helemaal niet religieus opgevoedt namelijk. Ik ben zelf wel spiritueel maar hang geen bepaald geloof aan. Maar ja...dit is wat hem nu bezighoudt dus, so be it!
Heh Dop....toch is het balen.... Dombo: ik heb de link bekeken en vind er wel erg leuke dingen bij zitten, hoor! Lotuss: wat bijzonder dat je zoon nu zo'n periode van groei doormaakt.. Ik meld alleen even dat ik, tot mijn eigen stomme verbazing, ineens ene -voor mijn doen- heel goede nacht heb gehad. Ben helemaal blij, ook al lost het natuurlijk niet in één keer de enorme vermoeidheid van maanden slaapgebrek op.
Ach lieve Zico, wat een vreselijk verdrietige toestand zeg! Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat je echt wel weer uit die put klimt en dat er een heleboel toekomst voor je is: je prachtige kinderen, die toch altijd bij je zijn, ook al zie je ze nu niet iedere dag! En bovendien ben je zelf ook de moeite waard om mee de toekomst in te nemen! Heel veel sterkte meis! Dikke knuffel voor jou!
Lotuss, dat lijkt me toch wel heel mooi om te zien, dat je zoon zo'n ontwikkeling doormaakt! Hij is duidelijk echt volwassen aan het worden en volgt zijn hart en maakt zijn eigen keuzes. Mooi dat hij daar ook de ruimte voor heeft! Ik weet nog toen ik wilde stoppen met mijn studie, ik heel bang was dat mijn ouders boos zouden zijn, maar die zeiden ook meteen dat ik iets moest doen waar ik me gelukkig bij voelde, zolang het maar mijn eigen, weldoordachte keus was. Vond ik heel fijn en het is allemaal helemaal goed gekomen met me, ook al was dat na veel omwegen! Hellen, wat fijn dat je eindelijk een nachtje goed hebt kunnen slapen! Daar was je wel aan toe he! Dop, die kl*te duivels ook altijd! Hier voorspelt het allemaal weinig goeds...gisterenmiddag eventjes flinke buikpijn, gisterenavond 1 veeg roze, daarna helemaal niets meer. Vannacht onrustige nacht met veel gedroom over de dood, bleh. (kan ook komen doordat mijn hond mank liep en ik me allerlei ellende in het hoofd haalde!) Vanmorgen een veeg rood met klein klontje (sorry voor de details) en daarna helemaal niets meer. Geen slijm, geen roze/rode vegen, geen buikpijn. Wel vrij emotioneel. Het wijst er dus op dat de duivels er toch aan komen.... Hoewel ik me nu even vasthoudt aan al die verhalen van vrouwen die zwanger waren en dit ook hadden op hun eigenlijke NOD, vrees ik het ergste... Weet dus niet of samen testen morgen nog doorgaat Liesben...Als er vandaag geen ongiverschijnselen meer langskomen zeg ik: deal, samen testen morgen! Maar anders moet ik je in de steek laten, maar dan draaien mijn duimen wel heel hard voor je! Ik hou jullie op de hoogte!
Net weer naar toilet geweest, nog steeds niks. Net ook weer gelezen over vrouwen die dit ook hebben gehad en toch zwanger waren. Ik zit mezelf dus weer helemaal knetter te maken!! Enerzijds heb ik al weekje ofzo het gevoel zwanger te zijn, anderzijds ben ik er nu van overtuigd dat de duivels eraan komen. Waarom doet een vrouwenlijf zo moeilijk???
De huisarts is net geweest, ik heb idd een griep, zou de mexicaanse kunnen zijn maar als je een gezonde zwangere vrouw bent is het beter die gewoon uit te zieken met paracetamol, drinken en bedrust. Van Tamiflu is te weinig bekend wat betreft bijwerkingen en effecten op de baby dus die raad hij met klem af. Zijn jullie ook weer op de hoogte, gewoon uitzieken dus.
Koffie, mijn zusje heeft ook griep gehad en dat bleek een gewone griep. Ook koorts en spierpijn en hoofdpijn en heel moe! Als je niet verkouden bent is het sowieso geen mexicaanse! Goed uitzieken meis en goed naar je lichaam luisteren! Veel beterschap! Digi-knuf-met-mondkapje!
Ja Bebek, is inderdaad super om te zien. Ik weet alleen niet of zijn keuze doordacht is. Maar goed...het past nu wel goed bij hem in elk geval. Ik heb zelf ook veel verschillende dingen gedaan, wist ook nooit wat ik nou eigenlijk wilde. Van visagie/grime tot peuterleidster, kleuters, ontspanningsmassage, wat horeca tot bij de politie..haha! Misschien vergeet ik zelfs nog wel wat.. O ja! Ben zelfs nog een paar weken gaan 'proppen' in Spanje..op m'n 36e ofzo.. Ach ja...zo doe je in elk geval ervaring op.. Wat bloedverlies betreft en toch zwanger blijken, ik heb het beide gehad. Meestal werd ik toch gewoon ongesteld maar ik heb het ook gehad dat ik inderdaad wel zwanger was. Beterschap Koffieleutje!
Ik duim gewoon nog even door Bebek Koffie: beterschap! Hier weinig nieuws. Net even heerlijk bij de kapper geweest. Haren weer op kleur en in model. Verder de nodige kwalen die zowel op menstruatie als zwangerschap kunnen wijzen, dus die negeer ik maar gewoon. Ik ga nu even de nodige zomerse kledingstukken strijken, zodat die morgen keurig in de koffer kunnen. Zonnebrand heb ik in huis, evenals aftersun, boeken en puzzelboekjes. Nog anderhalf nachtje slapen
Nog steeds niks...geen krampen ook. Ik probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn, hoewel ik het broekloeren niet kan laten, haha! Net wel voor de zekerheid maar ff een doos met 32 tampies aangeschaft! Liesben, irritant is dat he, dat die kwalen op 2 dingen kunnen wijzen! Dank je wel dat je voor me duimt; ik kan het goed gebruiken! Ik duim voor jou ook, heel hard! Ik gun het je zo! Lotus, ik was ook zo hoor! Voor mij was het op dat moment een doordachte keuze om met mijn opleiding Journalistiek & Voorlichting te stoppen. Later heb ik ook duizend baantjes gehad, tot ik vorig jaar, op 35 jarige leeftijd, eindelijk mijn droombaan in de TBS wereld heb gevonden! En daar was ik eerder ook niet klaar voor geweest, mentaal gezien, dus uiteindelijk heeft het met veel omwegen toch iets opgeleverd! En een hoop levenswijsheid en zelfkennis! Die jongen van jou komt er wel, zeker met zo'n moeder die hem zijn eigen ding laat doen, maar hem wel ondersteunt en zijn vangnet is! Hoor mij, ik lijk wel een ouwe taart! Hahaha!
Ben blij dat ik weer wat kan betekenen in zijn leven! Ook zo fijn als hij zegt dat hij met mij zo goed kan praten over dingen, dat doet hij ook echt. Als hem iets dwars zit komt hij echt bij me. Bijzonder als je nagaat dat er zoveel jaar tussenuit is, dat dat vertrouwen er nog steeds gewoon is.