Ik geloof dat ik mezelf een beetje in de weg zit nu...ik wil gewoon dat er iets gebeurd, dat geklooi met die duivels altijd die al drie dagen van te voren druppelgewijs aanwezig lijken te zijn! Ik wil NU gewoon duivels of niets!! Word hier knetter van!
Zat er toch zomaar een (soort van) leuke foto van mij tussen toen we de foto's van afgelopen zondag bekeken Hij staat in mijn album.
Ik vond van wel. Ik dacht al veel te weten, maar heb er toch zeker nog nuttige dingen bijgeleerd. Bijkomend voordeel in mijn geval was, dat de lactatiekundige die de cursus gaf, straks ook dezelfde persoon is, wiens hulp je kunt inroepen als het niet naar wens verloopt.
@Liesben....ik vind dat je op die andere foto's ook leuk staat. Gelijk heb je hoor....lekker zonder contact met de buitenwereld op vakantie....veel plezier alvast!
ok, dankewel hellen en koffie vr antwoord, ik heb me ook opgegeven. ik zie dat het hier steeds spannend is.ik hoop dt de rozelijst veel langer wordt deze maand!
Thnx Dames, ik log uit, tot over 2 weken. Kan er iemand een samenvatting maken voor als ik terug ben? Ik verwacht veel roze te zien. Bebek, Giegel. En mezelf natuurlijk
geen kraambezoek!helemaal geen, ook geen familie raden de kenners aan totdat de baby 2 maanden oud is
NOD 02-09 Bebek 02-09 Benthe 03-09 Giegel 07-09 Liesben 11-09 Suzanne68 12-09 nefertary 17-09 Ladouce 29-09 Dop07 AFSPRAKEN 03-09-2009: Koffieleutje afspraak gynaecoloog + echo 04-09-2009: Hellen controle gynaecoloog 07-09-2009: ladouce belafspraak ivf kliniek BEVALDATA 23-09-2009 Hellen1971 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang ??-??-2010 nicolioo BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe zo, even uit mijn hoofd, met mijn momenteel rampzalige korte termijngeheugen ; Koffieleutje ziek, beterschap, ziek het maar goed uit, en je lekker laten vertroetelen Bebek en Liesben nog steeds in spanning op de wachtbank. Liesben fijne vakantie, en wel roze terugkomen hè! oh ja, en voor Giegel is het ook superspannend. alleen rot dat haar dochter in het ziekenhuis is opgenomen. ik duim keihard dat het allemaal meevalt Giegel! Hellen heeft het helemaal gehad. ik hoop echt voor je dat ze op zeer korte termijn komt! ooh en nu weet ik het al niet meer. nou ja, sterkte en knuffels voor een ieder die het nodig heeft!
Ik heb het gelezen, ik ga er niet in mee, ik zie het al gebeuren, gelieve de eerste 2 maanden geen kraambezoek. Wat ik wel zou doen, maar dat had ik anders ook gedaan, is een anti-bacteriele zeep neerzetten en vragen of ze hun handen willen wassen voordat ze de kleine oppakken. Verkouden mensen ontwijken, niet bij zieke mensen op bezoek maar is dat niet wat je altijd zou doen met een pasgeborene ? Ik denk dat het de complicaties zijn bij de mexicaanse griep die zwakke en zieke mensen kunnen doen overlijden. Hoe denk jij er dan over Belize ?
Giegel hoe is het nu met je dochter ?? Ik denk dat ik eroverheen heb gelezen, kan het ook niet meer terugvinden ?
Goeiemorgen! Ik heb denk ik ook gemist van Gieg d'r dochter! Lies.. je bent al weg.. héél veel plezier toch nog!! En natuurlijk graag roze nieuws bij terugkomst! Koffie.. ik ben het met je eens. .. bij een pasgeborene laat je iedereen de handen wassen en vermijd je zoveel mogelijk zieke/verkouden mensen, Mex griep of niet... Ik ben laat.. te kort geslapen Manlief is gister weer gestart met zijn groepslessen. Hij ziet daar altijd wat tegenop.. hij had ook grote groepen (populair dus, die lessen van mijn man ), al met al spannend... Dus lang nagekletst over hoe het was en hoe het ging.. (leuk en goed gelukkig ) Nu werken.. fijne dag allemaal!!
Ik geloof ook niet dat ik het hier had gezegd dat mijn dochter gister is opgenomen. Ging een beetje snel en onverwacht omdat ik belde om haar medicijnen stop te zetten na een aanval, maar ze wilden haar opnemen. Ze ligt aan een monitor die haar hartslag in de gaten houdt en ze weten nog niet hoelang ze moet blijven. Ik ga er nu zo weer naartoe en mijn man is thuis voor de oudste. De duivels zijn nog niet gekomen, maar ik heb ook nog niet getest. Ik ga er vandoor, doei!
Och Gieg.. wat een zorg nou toch!!! Kan me voorstellen dat je even iets anders aan je hoofd hebt dan testen! Heel veel sterkte, ook voor je meissie!
hihi.. ladouce.. dat dacht ik ook net.. tot ik bedacht dat het nog geen vrijdag is.. en Bebek gister zei dat ze 'pas' op vrijdag zou gaan testen *zucht*