35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja, hier nog geen nieuws...nog steeds een komen en gaan van veegjes, maar inlegkruisje blijft droog...Wel weer aanvalletje van misselijkheid gehad na het eten en ik zit sneller vol, maar heb ook sneller honger. Ben niet vooruit te branden, heb steeds lichte hoofdpijn, last van winderigheid en boeren, dorst en droog haar. Genoeg om me van alles in het hoofd te halen dus, maar omdat ik die vegen niet kan verklaren reken ik nog steeds op een spier- en spierwitte test morgen!

2. Dop07

Dop07 Bekend lid

Bebek houdt het spannend!!! *duimt zich de ple*ris voor roze*

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :D:D:DHaha, hoe je dat weer zegt ook! Kom niet meer bij! :D:D Maarre, dank je, ik hoop dat het helpt!!

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hmm, ook nog maagzuur...heerlijk! Wedden dat het weer niks wordt! Dan ga ik helemaal uit mijn plaat, mijn lijf moet maar eens ophouden met die fratsen!

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    #14685 Bebek Istiyorum, 3 sep 2009
    Laatst bewerkt: 3 sep 2009
    Rare vraag misschien, maar ik heb, verdeeld over de dag, steeds een trillertje aan de rechterkant in mijn buik. Dat heb ik al een paar dagen, het is heel gek, een soort tintelend gevoel! Kent iemand dit?

6. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Hoi iedereen,
    Bijna weekend en vriendlief is tot en met zondag met de motor door Zwitserland aan het rijden samen met een vriend dussssssssss heb ik even tijd om bij te lezen en te reageren, daar gaat ie;

Liesben; je bent al weg maar ik wens je een hele fijne vakantie en heeeeel veeel roze.
    Giegel; heel veel beterschap voor je dochter, is wel schrikken zeg, gaat het al een beetje beter met haar?
    Oh ja en natuurlijk jij ook veeel roze gewenst.
    koffie... tja daar moet je allemaal over nadenken nu , als ik dat zo hoor heb je er goed over nagedacht en klinkt het allemaal erg verstandig.
    Belize; ja lijkt mij wel dat je extra moet oppassen , kun je ar geen advies van de ggd over opvragen ofzo?
    koffie; beterschap, ik hoop inderdaad niet dat je een zwangerschapsvergiftiging hebt.
    Bebek, je maakt er een soap van hahahah jeeee wat spannend, het kan echt alle kanten op, ik zet alles in op zwanger:D,
    ik kan je niet helpen bij je meest recente "klacht" :( misschien iemand anders wel. Test nou gewoon dan kun je daarna lekker zwanger zijn en beppen over je klachten f boos worden op dat stomme lijf wat je voor de gek heeft gehouden grrrr Dus testen!!!!!!
    En als je echt pas morgen gaat testen, hoe laat dan:D Kijk ik even op mijn werk tussendoor hihihihihi .

Hier nog dezelfde uitputtingsslag , heb ik altijd de eerste maanden (verder ben ik nog niet echt gekomen helaas).
    Over een klein uurtje is het al weer bedtijd voor Nicole, met al die slaap red ik het net op mijn werk. Moet ook net doen of er niets is daar aangezien ik het nog echt voorlopig niet wil vertellen.

groetjes Nicole

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je telefoon die op trillen staat? :p

ik ken het gevoel niet.. maar verder als ik alles lees bij jou had ik al 40 testen versleten denk ik :) succes morgen.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    koffietje.. beterschap meis.. lees net van je griep!

9. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hahaha Bebek.. volgens mij gewoon een zenuwtrek.. ;) niet zo gek ook met die spannende toestand die jij ervan maakt *grinnik* :D

10. Dop07

Dop07 Bekend lid

Nicole.. ooooo.. die vermoeidheid.. dat kèn ik.. slópend is dat! Overigens knapte ik wel wat op van Floradix.. ken je dat? Is een kruiden en vooral ijzerhoudend drankje! Sommige mensen vinden het vies.. ik vind het gelukkig best te drinken.. goed spul !!

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Bebek....ik snap wat je bedoelt....ik had dat ook toen ik net zwanger was,maar ik heb het ook wel eens gehad,toen ik niet zwanger was.......ik ga duimen voor het eerste...
    Doe gewoon lekker een test :p zijn wij ook allemaal uit de stress hier ;)

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ze ligt nog in het ziekenhuis en krijgt morgen weer een ECG.
    De cardioloog komt morgen ook langs en dan gaan ze kijken of ze wordt overgeplaatst naar een ander ziekenhuis met een kindercardiologie afdeling of dat ze haar medicatie gaan aanpassen.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jeetje Giegel, lees net dat je dochter is opgenomen in het ziekenhuis. Heel veel beterschap voor je dochter en veel sterkte voor jullie allemaal.

Koffieleutje, beterschap meid!

Bebek, je maakt het wel spannend allemaal zeg!

14. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Gedemorgen allemaal!

Giegel, hmm dat klinkt allemaal best naar eigenblijk moet ik eerlijk zeggen. Het klinkt alsof je dochter nog wel even in het ziekenhuis moet blijven. Heel veel sterkte in iedere geval, zal zwaar voor je zijn.

Dop , ik ga van de week eens kijken naar dat middeltje, bij mijn zwangerschap deze winter had ik ook een ijzerwaarde die op het randje zat dus een beetje extra ijzer kan geen kwaad. toen dronk ik roosvise (hoe schrijf je dat eigenlijk????) met extra ijzer maar die hadden ze niet staan bij de appie gisteren.

BEBEK, HEBBIE AL GETEST????????????????????? IK WIL HET WETEN NU:D, DUS HUP PLASSEN OVER DAT TESTJE.

spannend........

Ik ga weer aan het werk bijna weekend JOEPIEDEPOEPIE.

Ik heb nog wel een vraagje aan de eerste symptoom deskundigen. Ik heb vooral 's nachts een ongerust gevoel in mijn baarmoeder, het si een beetje als bij mijn ei-sprong, een warm beetje zeurend gevoel in mijn hele baarmoeder (dus niet in mijn liezen o.i.d) , ben elke keer dan zo bang voor een miskraam, en dat terwijl ik die nog nooit spontaan heb gehad, ik kan me maar ergens druk om maken.
    Ik heb namelijk vernomen dat pijn aan 1 kant oke is maar niet de hele baarmoeder pijnlijk. Poeh wat ben ik blij alsmwe dinsdag een hopelijk goede echo hebben gehad, meteen daarna ook intake bij de gyn.

Fijne dag en ik kom vanavond wel even spieken, of misschien tussendoor kijken of bebek al getest heeft.

groetjes Nicole

15. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    ik weet niet van wie je dat hebt, maar die pijn kan komen door het groeien van de baarmoeder, en die groeit niet alleen maar aan één kant ;)
    verder lees ik van de meeste zwangere dames -gold voor mij trouwens ook- over ongipijn, en ook die treedt niet alleen maar aan één kant op.
    ik zou me dus maar niet zo druk maken. :)

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Beeeebeeek!!??? ?????? :( :D

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Even ego: Ik heb het zo vreselijk benauwd door dat continu gehoest vannacht, het is net of er slijm vast zit. Mijn neus zit verstopt en ik krijg er giga hartkloppingen van. Die kleine zit dan als een idioot te bewegen. Kan toch geen kwaad meiden ???

Uitslag bloed was goed hoor, niet toppie maar binnen de marge, gewoon dinsdag terug op controle.

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nicole: de eerste weken heb ik ook steeds ongi-pijn gehad in mijn hele baarmoeder. Zoals al gezegd: dat komt van de groei! Het is heel vervelend en ik dacht ook steeds dat het niet goed was, maar tja..mijn banner geeft aan dat het niet zo was :)

19. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames, vanwege werk kan ik niet iedere dag hier altijd komen maar zo af en toe spiek ik even om het hoekie. 8)8)8)

Bebek: testen meid, dan weet je het zeker
    Koffie: meid je hebt het flink te pakken hoor, beterschap
    Giegel: sterkte met je dochter
    Rest: sorry niet allemaal terug gelzen

Ego: Hier alles goed maar spannend...... dacht maandag nou daar komt de ongi omdat ik 2/3 druppels bruine spotting kreeg:(:(. Maar tot mijn verbazing stopte het na dinsdag en tot op heden niets meer (dus allen donkerbruine spotting=oud bloed):D:D. Dus toen dacht ik hellup wat is dit nu weer. Voel me niet zwanger hoor, maar dat zegt niets heb ik begrepen hier op het forum. Komt ook omdat ik 3 dagen goede griep heb gehad net tijdens de eisprong, we hebben wel vlak daarvoor nog geklust dus tja.... A fijn morgen is mijn NOD, dus als het rustig blijft moet ik er morgen maar eens een testje aan wagen.
    Wat denken de ervaringsdeskundigen onder jullie, zou het een innestelbloeding geweest kunnen zijn?;););)

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Volgens mij niet hoor Koffieleutje. Zover ik weet kan een griepje geen kwaad voor de kleine. Die is natuurlijk geirriteerd omdat jij haar steeds uit haar slaap houdt met je gehoest! Maar als je je zorgen maakt bel je de verloskundige toch even? Gewoon doen hoor, vinden ze vast niet erg!

Deel Deze Pagina