Heerlijk dat er weer roze te melden is hier. Ik hoop, dat er snel nog meer volgt Solly Nef...had er echt overheen gelezen *bloos*
ooo balen Bebek....:x:x:x Maar zolang er nog geen bloed is blijf ik hopen voor je! Nog een dikke knuf voor je meis..!! Goh Hellen...kan maar niet geloven dat je alweer bijna gaat bevallen! Maar gaat nu toch heeel echt opschieten!
@Gieg....echt waar! wow!Gefeliciteerd!!!! @Bebek.....balen he als je het eigenlijk zeker weet ,dat het wel zo is en dan zo'n stomme witte test :x maar we blijven hopen.....*duim duim duim duim* Hier nog niks natuurlijk....nog een week voor NOD,maar denk zelf 9 dagen voor NOD,omdat mijn eisprong later was.Maar ik ga me sowieso niet meer gek laten maken door alles wat ik altijd in mijn lijf voel rond NOD,want zoals vorige maand al bleek,dat zegt allemaal niks.Maar voel nu nog niks hoor....haha.
Ja, ik baal inderdaad stevig! Ik snap er gewoon helemaal niks van! Heb echt een gevoelige buik, maar na gisterenavond is er ook geen veeg meer te zien geweest! En ik ben dan zo'n domme doos die gaat zoeken op internet en dan kom je ineens hele verhalen tegen van vrouwen die weken negatief testten en toen toch 12 weken zwanger bleken....ik word gek van mezelf, echt waar! Kan wel janken van ellende: als het niet raak is prima, maar kom op dan met die duivels!! Of geef me gewoon een mooie roze test...!
Zie net in het krantje van de Zeeman een denim legging staan, lijkt op een skinny jeans. Nu ben ik wel een dikkerd, maar met een tuniek erover en een paar mooie laarzen, staat dat altijd wel mooi, dus ik ga maar es ff kijken. Gaat tot maat xxl, maar of dat past is altijd de vraag bij Zeeman, haha. Maar ik moet iets om mijn gedachten te verzetten; lijk wel een vette neuroot zo! Mannetje ligt te slapen; die werd vanochtend beroerd wakker, warm en koud, misselijk, hoofdpijn. Heb hem een paracetamolletje gegeven en weer in bed gestopt. Daarna heeft ie wel ontbeten en ging het beter, maar een paar uurtjes slapen kan geen kwaad denk ik zo! Hij heeft geen koorts gelukkig. Ik kan het echt niet hebben als ik ook ziek word, want ik ga woensdag naar de chirurg voor controle en dan hoop ik donderdagochtend weer een paar uurtjes te gaan werken! Dus mag niet ziek worden!! (en hij is altijd na 1 dag beter, maar heeft mij dan vet aangestoken!)
@Bebek...hihi....de combinatie van de twijfel of je wel in een xxl gaat passen van de Zeeman( ik ben ook flink en de Zeeman valt idd altijd heel klein met leggings enzo) en dan erachteraan zeggen,dat je een vette neuroot lijkt zo,daar kreeg ik zulke leuke beelden bij,dat ik hier vreselijk moest lachen maar als jij een neuroot bent,dan ben ik er ook 1 hoor....en ik denk iedereen ,die graag zwanger wil worden.
Haha, het was mezelf ook opgevallen dat dit ietwat vreemd stond! Maar ja, het is wel de waarheid: letterlijk en figuurlijk! irritant is dat he, dat die dingen bij Zeeman altijd zo klein vallen! Ik werkte vroeger in een winkelcentrum vlakbij Zeeman en heb er echt een hoop leuke en relatief goed kleren vandaan gehaald (een 3/4 broek en gillet voor 20 euro, tja, wat is kwaliteit voor dat geld! heb het wel al 2 jaar!) en vaak passen dingen ook wel, maar hun maten zijn altijd anders! Soms kan ik een xl aan en zit die ruim en soms pas ik geeneens in een xxl! Met name hun jassen en leggings hebben daar last van. Alsof wij dikkerds nooit een voordeeltje willen!
Ik wilde eigenlijk even naar het Kruidvat,want daar is de antiklitspray in de aanbieding ,die ik altijd heb...2,50 ipv 5 euro.....en die is echt heel goed.Maar ik heb dus vandaag mijn gezicht geharst en zelf mijn wenkbrauwen geëpileerd en alles is nog een beetje rood.Rode snor enzo,dus ja......en het is zooooooooooooooooooover en mijn fiets is stuk.(het is toch zeker wel een kwartier lopen ) en ik heb geen zin,maar het is wel heel goedkoop......kan iemand me even een schop onder mijn achterwerk geven?
@Bebek....ik zag laatst ook een heel leuk jurkje/tuniekachtig ding bij de Zeeman....en normaal kom ik nog wel in een XL (met moeite hoor ),maar daar leek ik zelfs in de XXL nog op een rolmops.Ik baalde echt,want hij was echt heel leuk.Ze hebben in sommige Zeemannen gewoon een lijn voor dikkerdjes..zag ik laatst.Sjiek heur
Whoehahaah! Nu heb ik beelden: een suus met rode wenkbrauwen en een rode snor als rolmops in een zeeman-tuniek! Geweldig echt, ik kom niet meer bij! Maarre; komt ie hoor, die kick onder je but!! En doe er ook eentje terug, want zit ook tijd te rekken omdat tien minuten fietsen echt een onoverkomelijke hindernis lijkt!
*Schopt hard terug* Kom op .....gauw een stukje fietsen!....beetje beweging is goed voor ons dikkerdjes
Ben jij al weg? Hmm, ik ook niet. Hahaha! Doet wel pijn trouwens, die harde schop van jou! Oke, ik ga nu de computer uitzetten en dan naar Zeist fietsen! Denk ik. Hoop ik. Ok, ik ga het doen. Of toch nog 1 sigaretje (jaja, ik rook nog steeds! Dat mag ik van mezelf tot ik roze in handen heb!). Ok, nu ga ik echt!
Oef, ik zie dat we een meelezer hebben...die zal ook wel denken dat hier een gestoord zooitje zit! Haha! Naja, nu ga ik echt hoor!
He jammer, onze meelezer is weg! En ik dacht nog wel dat we een nieuw vriendinnetje op ons topic konden verwelkomen! Kom er allemaal maar bij hoor, is heel gezellig hier, allemaal gekke meiden! Sjesus wat zit ik een eind in de richting te ouwehoeren zeg! Niet normaal meer, hahaha! Ok, nu ga ik écht weg!!
@Bebek....En ben je echt gegaan of heb je gewoon 5 sigaretjes gerookt? Ik ben braaf gegaan,had niet zo'n zin in sociaal doen....woon in een heel sociaal gehucht,maar mijn Ipod met koptelefoon hielpen daar goed tegen...en en en en....ik heb 2 bussen antiklitspray gescoord!!!En jij een legging?
Wel de check bij de gyn was goed. Vooral voor wurm. De groei is netjes, hartslag was goed te horen, baarmoeder okee maar helaas.....mevrouw is nóg niet ingedaald. Verder dan een BIBI kwamen we niet. De moed zonk me even in mijn schoenen, want waar komt dan al die extra pijn in onderbuik en bekken vandaan? En ik begin nu toch echt bang te worden, dat ons kind zich lekker tot oktober in mijn buik gaat verschansen! Het is natuurlijk fijn te weten, dat die kleine het nog naar de zin heeft, daarbinnen, maar voor mama wordt het wel slopend zo! En dat het nog niet is ingedaald is ook niet fijn, want bij brekende vliezen mag ik dus wel meteen plat gaan. Fijn hoor..als je als doordeweekse alleenstaande alles allen moet doen. Straks loop ik door de C1000 en dan is het bingo... Maar goed. de gyn was begripvol, maar grijpt vooralsnog echt niet in (en dat had ik ook wel verwacht). Voor de zekerheid moet ik nog wel een glucose dagcurve laten doen en dan mag ik over 2 weken pas weer terugkomen.