35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je wel Koffie , leuk! Ben er ook echt heel blij mee, heb mijn droombaan gevonden en mag hem nog houden ook, haha!

Hoe gaat het met je, ben je alweer een beetje opgeknapt? Ik hoop het!

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    waarom ben je bang van huisarts bebek?

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik ga nr gyn elk jaar en soms eens in 2 jaar) sinds mijn jeugd. en niet omdat ik iets had of zo. gewoon controles...

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Volgens mij is Dop jarig :)

Dop meis:

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik dacht ook al ergens zoiets opgevangen te hebben,maar dacht misschien is het zwaar geheim :D maar ook van mij:

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Bebek: gefeliciteerd met je vaste aanstelling, meid!
    (Ik heb een buddy bij de septembermama's...mocht er iets gebeuren, vraag ik haar ook even hier bericht te geven)

Dop jarig??? VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Doppie, van harte gefeliciteerd!!!

Belize, ik hou niet van artsen en zeker niet als ze in me gaan zitten wroeten...god mag weten wat daar allemaal voor slecht nieuws uit naar voren komt!

Hellen, ok, goed dat je een buddy hebt, want we willen natuurlijk wel snel het laatste nieuws weten!

Ik heb even een genante vraag...zoals jullie weten had ik vorige week de hele week wat vegen bloedverlies. Zaterdag leek het door te zetten, maar 's avonds trok het alweer weg en nu heb ik al 2 dagen echt heel oud bloed... Dat ik soms maar 1 of 2 dagen ongi ben heb ik wel vaker, maar 2 dagen oud bloed NA een ongi vind ik toch vreemd...Mijn test vrijdag was wit maar ik heb echt het gevoel dat er iets in mijn lijf gebeurt of reeds is gebeurd, zou dit kunnen? Hebben jullie een idee? (en nee, ik ga niet naar de dokter! ;) )

8. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hey meiden !
    Dank voor de feli's!
    Jowjow.. náár nieuws...
    Bebek.. goed nieuws..!!! Feli!!!
    Enne.. nog een keer testen?
    Suus.. knuffel!!
    Hellen.. beval ze! (roep het alvast.. kan toch echt niet lang meer duren!!!)

Ik ga eten koken en vroeg naar bed.. ben brak van gister! Was een zálige, maar lange dag!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    *checkt Dop's banner*
    Volgens mij kan jij helemaal niet vroeg gaan slapen!! :D

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    bebek, ik probeer te begrijpen. maar lukt niet echt. ik ging niet naar gyn omdat ik het heel leuk vond! niemand vind het leuk! maar het is zo gebeurd, een paar minuten. en als er iets is dan is er iets, je kunt het niet bestrijden door onwetendheid?

je hebt al andere gezondheidsproblemen en daarom heb je kontakt met artsen, misschien tegen je zin in. maar er is n groot verschil tussen een artsebezoek wegens ziekte(zoals astma of hernia) en een bezoek voor kinderwens. je bent dan niet ziek, je bent een vrouw in her fertile age.
    ik weet niet wat je met oud bloed bedoelt. van sommige infecties kun je bruinig afscheiding krijgen, wanneer sommige ontstekingen of infecties niet tijdig behandeld worden, kunne ze definitieve onvruchtbaarheid veroozaken.of nog erger gezondheidsproblemen.
    ik weet van nieuws dat elk jaar n paar turkse vrouwen echt doodgaan(in nederland) omdat hun mannen of zichzelf een onderzoek door gyn niet zien zitte.
    je kunt trouwens altijd zeggen wat je niet wilt toestaan. ze mogen niks doen dat je niet wilt. en wat denk je van een vrouwelijke gyn?in plaats van HA?je hebt recht op een vrouwelijke arts.dat kun je gewoon eisen

ik zal hierna niet meer zeuren over artsen etc. over niks eigenlijk. want ik merk wel dat mijn reacties niet echt gewaardeerd worden.

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Huh Belize, wie zegt er dan dat je zeurt??
    Ik heb geen moeite met een gyn of inwendig onderzoek: doordat er bij mijn moeders kant van de familie bij vrouwen op heel jonge leeftijd baarmoederhalskanker voorkwam, ben ik al heel vaak voor uitstrijkjes enzo geweest, dus dat is het niet! Ik ben gewoon heel bang om te horen dat ik misschien wel onvruchtbaar ben ofzo, vandaar dat ik niet durf!
    Oja en oud bloed is gewoon bruin bloed zeg maar, maar dat kan ook komen doordat er zuurstof bijkomt heb ik me ooit eens wijs laten maken! ;)

Enniewees: ik vind het geen zeuren hoor, heb ik volgens mij ook niet laten doorschemeren ofzo! Alle tips en vragen zijn altijd welkom bij mij! :)

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Dop: van harte gefeliciteerd!!!

Bebek: jij ook feli met je vaste aanstelling. En ik sluit me aan bij een voorgangster, nogmaals testen (er zitten 2 testen in die van KV dus je hebt er vast nog eentje)

Suus: knuf voor jou!

Hellen: spannend!

Heb wel veel gelezen maar ben weer van alles kwijt, dus sorry als ik niet overal op reageer.

Hier vandaag telefoontje van gyn gehad. Bloed van manlief was goed, bloed van mijn persoon niet geheel. Er waren tekenen van een chlamydia infectie. Ik nog vragen of deze oud of nieuw was. Zei hij dat het een recente infectie is. Ik dus niet begrijpen. Ben nog nooit van mijn leven vreemd gegaan. En als ik het dan al zou hebben moet ik mijn man toch ook weer besmetten want we doen het toch wel regelmatig. Ik was dus totaal in shock en krijg nu een kuurtje. Ga 'm maar doen in het kader baad het niet dan schaad het niet maar ik geloof echt niet dat ik die infectie heb. Iemand een idee hoe je er anders nog aan zou kunnen komen (besmetting in het ziekenhuis?).
    Maar al met al wel groen licht gekregen dus als ik volgende week ongesteld word dan kan ik bellen om te starten. Zojuist m'n waslijst bij de apotheek ingeleverd. Ga ik vrijdag met grote shopper alles weer ophalen en m'n koelkast vullen. Het komt nu echt heel erg dichtbij allemaal.

14. Suzanne68

@Ladouce.....jeetje,dat is wel even schrikken meis....ik vind het alleen wel een vaag verhaal,dat ze zouden kunnen zien hoe oud zo'n infectie is....van het ziekenhuis een vaag verhaal hoor,niet van jou...maar ik heb er ook weer geen verstand van.

@Hellen....ben je er nog of ben je al aan het bevallen....op het laatste kun je weinig antwoord geven als het zo is :D Ik vind het echt helemaal spannend!!!!

Hier weet ik zeker deze keer niet zwanger te zijn....4 dagen voor NOD en helemaal geen aanwijzingen die kant op.Ook wel eens lekker hoor,gewoon weten dat het niet zo is.Nog 3 nachtdiensten en dan heeft mijn man vakantie!!!!!

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *meldt zich nog even*

Ik denk dat het echt nog wel even gaat duren, mijn omgeving denkt van niet. We zullen zien wie er gelijk krijgt :D

16. Suzanne68

@Hellen.....waarom denk jij dat het lang gaat duren?En de rest van niet?Vertel vertel vertel!!

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou .,.ik heb geen voorweeën ofzo, de kleine lag vrijdag nog niet eens helemaal ingedaald en ik ben nog niet helemaal klaar met alles :D

De rest denkt van wel..waar ze dat op baseren weet ik ooki niet. Misschien is het meer hoop, dan weten ;)

18. Suzanne68

Ooooh,maar de mijne daalde ook pas laat in.....en voorweeën kunnen zomaar wel beginnen....ik sluit me aan bij de hopers ;)

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    IEKSSSS
    ik word zenuwachtig van mensen die roepen dat het snel gaat gebeuren...

20. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Suus: ik snap het ook niet. Manlief vroeg ook al of niet meer gevraagd had maar ik was zo overdonderd en kon eigenlijk niet echt veel meer vragen.
    Jammer dat je niet zwanger bent maar ook wel lekker dat je tijdens je vakantie gewoon lekker een drankje kunt nemen en volgens mij valt je volgende eisprong in je vakantie, dus een vakantiebeeb:D.

Hellen: ik heb echt geen idee want geen ervaring maar ik hoop voor je dat het niet al te lang gaat duren.

Deel Deze Pagina