35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, wat een bizar verhaal! Heb je al even gegoogled om te kijken of je het ook ergens anders van kunt krijgen?? En anders gewoon een second opinion aanvragen hoor, als je het niet vertrouwd!! Het is wel je lichaam!

Suus, hoe weet je nou zo zeker dat je niet zwanger bent? Volgens mij zijn geen symptomen een hoopgevender vooruitzicht dan allerhande klachtjes, hahaha! Ik duim nog wel ff door en anders inderdaad op naar het vakantie-ei!

Zo, net ff knoflooksaus met shoarma (in die volgorde ja ;)) weg zitten werken bij een vriendin, heb je ook lekker lang wat aan, hahaha. Goed weg spoelen met een wijntje om mijn aanstelling te vieren en gezellig was het weer! Ow enne, voordat jullie denken dat ik een alcoholist ben: het waren twee glaasjes en hoef niet te werken morgen! ;)

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hihi....ga ik dalijk nog denken dat ik wel zwanger ben,omdat ik geen kwaaltjes heb :D

@Hellen.....1000maal sorry ;) het gaat vast nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren :p

3. Suzanne68

@Bebek....ik zit ook aan de wijn en de chips hoor ;) lekker!

4. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Dop, op de valreep, gefeliciteerd!!!!!!!

Bebek, ook gefeliciteerd met de vaste aanstelling!!!

Hellen, toen ik begon met het verliezen van de slijmprop, heeft het nog een week geduurd voor de bevalling daadwerkelijk begon.
    Maar iedereen wil je gewoon graag verlost zien van je klachten ;):D

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    I know en da's heel lief..maar ik voel ineens de tijd in mijn nek hijgen en dat is best onprettig. Ik wil gewoon alles af hebben en ben bang dat het niet gaat lukken zo. Ik ben met die BI zo traag als een slak

6. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hellen... ik duim gewoon voor zo snel als mogelijk met zoveel tijd als je nog nodig hebt om je dingetjes af te krijgen (maar ook geen seconde langer hoor!!! :D )
    Bebek... eergister geklust.. vandaag weer... óm de dag schijnt het beste zaad op te leveren :D:D
    (bovendien gister allebei gevloerd.. terugslag van beiden een lange drukke dag op zondag;) )
    Ladouce.. spannend wordt het nu!
    Nefje!! Hoe is het met je? Moet je regelmatig geprikt worden voor je stolling? Heb je medicijnen?

Ik ga werken.. neem mooie taarten mee! Vanmiddag infomiddag georganiseerd voor de medewerkers die straks in het nieuwe pand komen te werken! Leuk en spannend tegelijk!

Fijne dag allemaal!!

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Voorweeen had ik ook niet meer vlak voor de bevalling. Daarvoor wel, dat zegt dus niets Hellen. Nou vooruit, maak je dingetjes af dan! haha!

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *Gaat weer snel aan het naaien en zomen*

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Het geknoei is nog niet over hier hoor! Ze heeft de smaak te pakken...had haar onder de douche gezet en ging even een handdoek pakken enzo. Er staat verder niets waar ze bij kan of wat kwaad kan.
    Maar ik was vergeten het minipotje sudocrem weg te halen wat ik net voor Sophie had gebruikt, stond op de wasmachine.
    Nou..dat was snel gespot..
    Ik kwam terug, was ze helemaal wit (echt haar hele lijf) en stond ze zich lekker verder in te smeren...:D
    Gelukkig stond ze toch al onder de douche, dat scheelt! ;)
    Vrees dat ik de komende tijd echt ALLES gelijk op moet ruimen..

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo ben weer terug van de Vk, het rommelt een beetje, kleine probeert zich al te settelen voor straks. De boel is een beetje aan het verweken maar kan nog niet zo veel kwaad.
    Beetje rustig aan doen (goh dat woord hoor ik vaker) Voor de zekerheid wordt mijn urine vandaag ook getest. Ik moest naar de dieetiste omdat ik sinds donderdag weer een pond ben afgevallen. Ik heb gezegd dat ik me ook nog steeds niet lekker voel en geen eetlust heb. krijg nu dus weer een week om weer op gewicht te komen.
    We hebben besloten toch maar een natuurlijke bevalling te gaan doen en geen KS, O.K staat klaar tegen die tijd en ik krijg vooraf al een infuus met plasma voor het geval dat het weer harstikke fout gaat. Ik moest er maar vanuit gaan dat de placenta wederom operatief verwijderd moet gaan worden direct na de bevalling, kon het niet tegen vallen ook.
    Ben allang blij dat ik toch natuurlijk mag gaan bevallen. Bloeddruk was perfect 120/80 en dankzij de floradix is mijn Hb ook weer bijna op peil.
    Ukkie was mooi op groei qua weken maar het zal wederom een ukkie zijn net als mijn andere 3 meiden... Vindt ik niet erg vindt dat wel leuk bij meisjes....
    Net een voedingskussen gekregen van Hubbie, ik kan mijn draai niet meer vinden snachts, slaap nog maar een uurtje of 3, misschien gaat dit helpen.....
    Zo een heel verhaal zijn jullie allemaal weer op de hoogte.

11. Suzanne68

@lotuss......ik denk,dat ze een leuke nieuwe hobby heeft gevonden :D

Ik heb een keer gehad met de mijne,dat ik aan de telefoon zat met iemand.En ze waren samen in mijn slaapkamer op bed aan het spelen met barbies ofzo.....iig iets onschuldigs ;) en plots waren ze toch al een poosje heeeeeel erg stil,dus ik kijken.Was de een de andere haar haar aan het knippen!!!!!!Hele hap uit haar pony!(schrijf je pony in haar ook zo?ze hadden geen paard nml hoor)Ze hadden nog meer hobbies....kijken hoeveel boterhammen er in de videorecorder pasten,alle cds uit het hoesje halen en poep uit je luier aan het ledikant en jezelf smeren(en dan buiten als er een beetje aarde aan haar handen zat,roepen:kijk mama,bah!)Een troost,voor zover ik weet,doen ze die dingen allemaal niet meer ;)

12. Suzanne68

@Koffie......ik hoop dat het werkt dat kussen en dat je lekker slaapt vannacht.Het lijkt mij ook logisch,dat je afvalt als je ziek bent geweest.Dus van de week lekker gebakjes eten met veel slagroom?(geintje!)

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Niet te hopen dat ze dat nog doen Suus..:D

14. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    nee, ik hoef zelf geen medicijnen te gebruiken of geprikt te worden, omdat het maar om een kleine afwijking gaat en ik nog nooit problemen met mijn stolling heb gehad.
    echter zodra ik zwanger ben schijn ik dan heparine of zo te moeten gaan gebruiken. dat kan dus nog even gaan duren als het uberhaupt nog gaat gebeuren...ook voor deze ronde - de 17e alweer ;) - is het al weer bekeken *huil*
    overigens had ik de vorige ronde ook een licht positieve test, maar daar heb je zo weinig aan als het toch niet goed zit :(

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Fijn dat je natuurlijk mag proberen te bevallen Koffieleutje, en dat de kleine goed groeit. Vind het ook altijd wel lief, een ukkie..maar zit er bij niet in! Ze worden alleen maar zwaarder..
    Bij mijn zus(5 kinderen) kwam de placenta ook een aantal keer niet vanzelf los. Ook een paar keer wel, na veel geduw pas. Gelukkig leven we in deze tijd want vroeger had je mooi gestorven in het kraambed aan bloedverlies. Komt toch ook best vaak voor.
    Maar thuis bevallen zit er dan niet in..
    Lekker rustig aan doen en goed eten maar dan he..

16. Suzanne68

Nou,dat van die poep hoop ik ook van niet,want dat is voor haarzelf niet zo fris,maar ze mogen van mij daar best proberen hoeveel boterhammen er in de dvdspeler passen en met de cds frisbeeën :D

17. Suzanne68

@Nef.....he bah,weer niet.Knufffffff

Ik ben echt vreselijk moe,slaap heel slecht van dat gedoe met mijn ex.

18. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Af en toe word ik zooo verschrikkelijk verdrietig hier!
    Het gaat niet goed met de zwangerschap van Giegel. Ze heeft rood slijmverlies en is nu naar de gyn.
    Laten we eens heeel hard duimen dat het toch goed zit...! :(

19. Suzanne68

Ach nee :( ik ga heel erg duimen....wat zal ze een stress hebben....

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik duim heel erg hard mee !!! :(

Deel Deze Pagina