Gieg, wat balen dat je dan weer een dag moet wachten! Ik hoop zo vreselijk dat beebje blijft zitten en dat alles goed is!! En ik hoop ook dat ze voor je dochter gauw iets vinden wat wel aanslaat, zodat ze toch snel naar huis mag, maar dan met goede medicijnen! Sterkte lieverd, je hebt dit niet verdiend! Irmpje, welkom! Helaas hier nog geen ervaring met een zwangerschap, dus ik kan je niet helpen, maar ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan! Koffie, fijn dat je op een natuurlijke wijze mag bevallen meis! Hellen, hoe is het bij jou? Heb je vandaag gauw ff al je dingetjes afgemaakt? Hihi, je weet nooit! Maarre, ik sluit me bij Nef aan: we willen graag dat je al je klachten kwijt raakt, maar ik hoop dat wurm zich aandient als je er echt klaar voor bent voor je gevoel! Nef, ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven..Ik weet precies hoe je je voelt en ik weet dat een knuffel het leed soms wel iets kan verzachten! Dus komt ie: dikke knuf!! Suus, al je het niet erg vindt duim ik gewoon vrolijk door voor je hoor! Hier natuurlijk niks te melden. Net bbq met 'mijn' patiënten gehad en precies zoals ik zei: onaangepast snaaien, haha. Maar ze waren erg blij me weer te zien en hebben dan ook goed voor me gezorgd! Daarna nog ff drankje gedaan met zusje en collega om mijn vaste aanstelling te vieren; heerlijk op het welbekende Neude in Utrecht op het terras gezeten!
@Bebek...je duimt maar een eind weg,ik ben toch niet zwanger @Irmpje.....ik hoop,dat alles nog goed zit.
Bebek.. heb jij trouwens nou nog een keer getest? Irmpje..ik kan er geen zinnig woord over zeggen, maar ik duim voor je!
Neuh... Ik geloof er niet meer in...nu niet en nooit niet! Neej, ik denk gewoon dat dat geen zin heeft nu, ook al ben ik steeds misselijk en bloedt mijn tandvlees! Is alleen maar een bewijs dat ik mezelf voor de gek houdt! Ik ga gewoon lekker aan deklus voor de leuk, in combi met een knallend ei en dan wacht ik weer op de volgende duivels! Suus, we shall see... Ik ga puppie uitlaten..nou ja, puppie..tis 50 kilo zwaar, maar het blijft altijd mn puppie, haha! Slaap lekker voor straks meiden! Hug voor iedereen!! (ktrijg het er met plaatjes niet meer op sinds de nieuwe site, sorrie...zal wel iets fout doen, maar wat??)
wat waardeloos Giegel, dat je nu tot morgen moet wachten dat wordt ws. niet slapen vannacht. de duimen blijven hier onverminderd doordraaien hoor! Dop, wat een prachtverhaal! dat ie dan niet voelde dat die was droog was! tja, mànnen! Bebek, thanks, jij ook knufff! het zou zo mooi zijn als jij nu ook eens roze zou mogen aanschouwen...ik denk dat iedereen hier dan uit z'n dak gaat. eens gaat het gebeuren hoor, hoe dan ook! Irmpje, welkom en sterkte! ik duim voor je dat het toch goed zit. nicolioo, dank je voor het HCG, maar ik ga het wel delen met de andere smachtenden hier hoor! fijn dat je echo goed was. er moet hier toch ìets goed gaan hè!? ik hoop dat ik verder niemand ben vergeten...
En als wel.. Nef.. wat mij betreft zei het je vergeten! Fijn dat je er weer wat vaker bent! *knuffel* Meiden.. ik ga hollen... moet werken... was vroeg wakker met Dop, maar de bank lag zo lekker.. dus nu ben ik laat *grinnik* *zwaai* Fijne dag allemaal *zwaai*
Jij ook een fijne dag Dop! Mooi verhaal, hahaha!! Mannen..8) Hoop voor je dat alles goed blijkt te zijn Gieg...ga nog even heel hard duimen voor je! Ook voor jou Irmpje, het hoeft helemaal niets te betekenen maar dat weet je nooit helaas.. Gefeliciteerd met je aanstelling Bebek!! Hoe gaat het Hellen??? Al klaar met naaien en zomen? Of al klaar met bevallen misschien?
Hopelijk krijgt Giegel vandaag goed nieuws !! Ik heb heerlijk gelegen met dat kussen, werd helemaal ondersteund (tenminste dat gevoel had ik) en dat trekkende gevoel in mijn bekken is dan ook weg. Alleen jammer dat een fikse hoestbui me tot 3 keer toe gemeen uit mijn slaap haalde en dan kan ik niet blijven liggen. Helaas duurt dat hoesten erg lang...
Giegel, nééh! Wat verdrietig allemaal weer! Ik hoop zo vreselijk dat het toch gewoon goed zit, ik duim er heel hard voor!! Sterkte meis! *knuf!!* Nef, dank je! Dat is lief van je!
Bah..ik had gehoopt op positief nieuws hier...wat een narigheid. Ik blijf duimen voor onze Giegel!!!! Hier nog geen beebje hoor....
Ik lees net dat Giegel het vruchtje al is verloren. ik weet niet wat ik moet zeggen...zou er zelf wel om kunnen huilen heeel veeel sterkte Giegel. ik hoop dat je weer snel een nieuwe kans krijgt, al moet je daar nu misschien niet aan dènken. knuffffff...