35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Bedankt allemaal!

We weten nog niet of we een maand rust nemen of meteen doorgaan met IUI, nu onze jongste ook nog steeds in het ziekenhuis ligt.
    Was het eindelijk gelukt en nu alweer voorbij :(

M'n nieuwe NOD is 7 oktober.....

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jezus wat een vreselijk nieuws zeg!! Ik word daar ook even intens verdrietig van...het is ook zo oneerlijk!
    Lieve, lieve Gieg, heel veel sterkte meis! Weet dat we er voor je zijn!
    Dikke knuffel!

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Allereerst @Gieg....:( wat erg!Ik ben er zo mee bezig geweest,dat ik het hier thuis nog verteld heb.....

Sorry,moet toch nog even ego:
    Mijn ex heeft de meiden weer zo tegen me opgezet,dat ze niet meer gaan komen.Dat is al eerder gebeurd,toen heb ik ze een half jaar niet gezien.We gaan samen met anderen jeugdzorg inschakelen.Ik heb net ook een uur aan de telefoon gezeten met de zus van mijn ex en die ziet alles precies zoals wij het zien.Dus we zijn iig niet gek.Dus...wou ik wel vertellen hier.....dat alles wat ik weer dacht te hebben opgebouwd met die meiden door hem weer stuk is gemaakt :(:(:(

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Kom alleen even een heel dikke knuffel brengen aan Giegel....ik heb er echt geen woorden voor...

5. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hele dikke knuffel voor Gieg en Suus!
    Meiden.. de kaarsjes branden hier....

6. Suzanne68

@Dop...dankjewel!Heel lief van je!

7. Suzanne68

Ben nog wakker.....dadelijk komt mijn man thuis uit zijn nachtdienst en dan hebben we vakantie....had met het begin van mijn vakantie anders voorgesteld......

8. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Kwam even kijken of er ng nieuws van Giegel is, ja dus........... Giegel ik heb er geen woorden, sterkte!

Suus echt ongelooflijk die ex van jou.
    Is het niet te doen met die meiden van jou te praten, ze zijn nu toch wel op een leeftijd dat ze niet meer alleen van 1 kant uit beinvloedbaar zijn? Ze hebben toch vast een mobieltje waarop je ze kunt bellen of zelf langsgaan? Ik weet het niet hoor probeer gewoon de situatie te begrijpen hoe 1 idioot het voor elkaar krijgt 2 meiden die in de puberteit zitten bij hun moeder weg te praten?????
    Goed dat je jeugdzorg inschakeld, dit kan nooit goed zijn voor de meiden.

Sterkte iedereen die het kan gebruiken.

Hier gaat het gelukkig nog wel steeds goed.

9. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Oh ja suus, een hele fijne vakantie, ook al had je het begin anders voorgesteld.

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Heel veel sterkte Gieg...zo naar voor je..weet niet wat ik verder moet zeggen :(
    Wat komt het toch veel voor he..echt niet eerlijk! :x

He bah Suus!! Wat een dodelijk vermoeiende man zeg...
    En wie denkt hij dat hij is he..zaadstengel.! Kan daar zo kwaad om worden, weet precies hoe je je voelt. Ik hoor helemaal nooit meer iets van m'n ex maar toen dat nog wel zo was...:x
    Helemaal fucked raak je daarvan echt. Je hebt gelijk dat je jeugdzorg erbij haalt hoor, kom zeg! Hoop dat ze ook daadwerkelijk iets voor je kunnen doen. Maar zo niet, dan heb je voor jezelf in elk geval het gevoel er iets aan gedaan te hebben. Heel veel succes en sterkte!

11. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Een hele dikke knuffel voor Giegel en Suus....
    Meiden ik denk aan jullie....

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Jee, wat een rot nieuws allemaal.

Giegel, heel veel sterkte en een vette knuffel.

Suus, jij heel veel succes en ook een dikke knuffel en natuurlijk een fijne vakantie.

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Even iets vrolijkers dan maar...:(
    Roosje wordt bijna twee! Nog 10 dagen, heb een kaartje gemaakt.:D

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hoe voel je je Hellen? Gaat het nog?

15. Suzanne68

Hellen er niet?Elke keer als ze wat langer weg is,denk ik dat het zover is :D

@Nicole......ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen aan een buitenstaander,maar maar hij zegt nu gewoon tegen de meiden dat het voor hun beter is als ze even geen contact met mij hebben.Want ik veroorzaak onrust.
    Mijn man had een heel lief blog op zijn Hyves gezet over mij en daar heeft al 1 iemand op gereageerd...het kind van de zus van mijn ex.Met respect.Ik heb mijn schoonzus gister gebeld,omdat ik anders echt ga denken dat ik gek ben,maar als je zijn zus(waar hij altijd heel close mee was) het al zo ziet als wij........

Ik ben iig erg moe nu...heb geslapen van half 7 tot half 12.....wakker geworden en dan maalt het gelijk in mijn hoofd.Het is gewoon allemaal zo oneerlijk.....

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ja maar meis dit mag toch zo helemaal niet, is er via gerechtelijke weg niks aan te doen ?

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *Voldoet weer even aan de meldplicht :D *

Hier buttnacht gehad.Laat gaan slapen, omdat ik een lakentje af wilde hebben maar vooral omdat ik elke keer zo opzie tegen gaan liggen. Ik krijg echt zo'n enorme pijn in mijn onderbuik en bekken als ik ga liggen, dat ik daar alle aandacht voor nodig heb. En dan is omdraaien vre-se-lijk pijnlijk en stond ik toch weer aardig vroeg naast mijn bed. Elke stap doet enorm zeer en ik ben doodmoe. Begin het echt een beetje zat te worden, de 24/7 pijn. Ik wil die baby nu wel gewoon in mijn armen kunnen hebben. Dan maar niet alle lakentjes af!

Maar goed. Mopperen nut niets, het lucht wel op. Ik heb gemopperd, dus nu gaan we maar weeer over tot de orde van de dag ..een mens moet toch wat , he.

18. Suzanne68

@Hellen.....goed zo,dat je je netjes meldt :D
    Is het lakentje wel af nu?
    @Nicole....ik heb hier niet zo lang geleden een stuk geschreven over hoe het rechtssysteem hier in NL werkt.Moet je maar even opzoeken,ik ben te moe......

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    5 af nog 7 te gaan ( alleen nog festonsteekjes maken rondom de onderdelen van de schaapjes) Valt alleen niet mee met aan elke hand 3 "dode" vingers door het carpaal tunnel syndroom. Aan de andere kant: het verzet de zinnen en leidt de aandacht af van de voortdurende pijn in het bekken. Ik vermaak me eigenlijk wel :)

20. Suzanne68

Schaapjes!!!Nu wil ik foto's zien!Ik ben gek op schaapjes!!!!!
    Ik heb al 8 schapen gespaard voor de kinderkamer!(nu nog een kind ;))

Deel Deze Pagina