Benthe: welkom terug meis. Fijn, dat je zo'n heerlijke trouwdag en honeymoon hebt gehad! Ik sluit me aan bij Bebek, ik wens jullie een prachtig kindje toe!
Benthe: welkom terug als getrouwde vrouw. Ben erg benieuwd naar de foto's. Ik begrijp je gevoel helemaal. Ik ga dat punt binnenkort ook bereiken denk ik. Zit er nu al tegenaan. Koffie: doe rustig aan, denk aan jezelf en je beebje. Hellen: ik hoop voor je dat het de 17e gaat worden. Dat schiet tenminste op. Bebek: tja, geen idee hoe je dat moet doen met gepast betalen. Ik zou er gewoon naar toelopen en dan maar zien. Kun je evt. vriendlief niet vragen of hij op de weg naar huis gepast geld regelt? Ik ben zojuist bij de apotheek geweest en heb de hele riedel aan spuiten, ampullen etc. opgehaald. Het begint nu echt dichtbij te komen en spannend te worden. Nu maar afwachten wanneer ik ongi wordt. Ik ga er zelf vanuit dat ik deze keer toch weer niet zwanger ben en heb me er ook naar gedragen. Paar dagen met het werk weggeweest en gisteravond behoorlijk gefeest. Voel me vandaag ook behoorlijk brak en dat is de laatste 10 jaar niet meer voorgekomen. Misschien niet verstandig omdat we toch geklust hebben in mijn vruchtbare periode maar ik had dit keer echt geen zin in veilig op een sapje gaan zitten omdat ik er niet meer in geloof dat het ons zelf gaat lukken. Ik zie manlief aankomen dus die ga ik even gezellig begroeten.
Koffie, hou je taai meid. Ladouce, wanneer zou je ongi moeten worden? Benthe, welkom terug eerbare getrouwde vrouw! Fijn dat je huwelijksdag zo geweldig was. Wat zweef je dan hè! En wie weet, is er meer tussen hemel en aarde/lourdes.....
NOD 07-09 Liesben 11-09 Suzanne68 12-09 nefertary 17-09 Ladouce 29-09 Dop07 01-10 Bebek 03-10 Benthe 07-10 Giegel AFSPRAKEN 14-09-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog + echo 18-09-2009: Hellen controle gynaecoloog BEVALDATA 23-09-2009 Hellen1971 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang ??-??-2010 nicolioo BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe nee, het is niet voor werk, want dat heb ik nl. niet het is feitelijk familiebezoek. als je weet wie mijn gebruikersnaam is, dan weet je waar ik naar toe ga dat is nog maar de vraag... in de periode dat we zouden moeten klussen zijn we ws. op reis met de familie, en ik heb geen idee hoe dat dan geregeld gaat worden met de slaapplaatsen Benthe, fijn dat je bruiloft en huwelijksreis zo'n succes zijn geworden. dat kan niemand je meer afpakken ik begrijp je gevoelens omtrent het zwanger worden heel goed. ben zelf ook op een punt aangekomen dat ik er niet meer zo in geloof maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, en wie weet is er voor ons toch nog één weggelegd... Koffieleutje, beterschap. dat hoesten is inderdaad zo irritant. heb er in het verleden ook vaak nachten van wakker gelegen. en dat je er dan ook nog eens niets voor mag innemen maakt de misere helemaal compleet ik hoop voor je dat er snel verbetering in komt.
goeiemorgen dames! Hellen redelijke nacht gehad? Hoest met je schattige schaapjes? Nef.. heel veel plezier! Als ik me niet vergis ga je bij de piramides langs? Goede reis! Benthe. Wat klinkt het SUPER! Héérlijk dat jullie dag en honymoon zo naar wens verlopen is.. hier wordt met smart op de foto's gewacht! Hier is het ei laat deze maand. Wel wat vage 'sprong-pijntjes' gehad, maar niet sterk genoeg dat dacht: "Dáár issie!" Nu ook weer wat trekkerig in mijn lies. Zou mooi zijn als het springt vandaag.. zitten we iig goed qua klussen! Koffie: Ellendig, zo'n hoest. Mijn mama maakte vroeger voor mij altijd een mengseltje van één uitgeperste citroen met een schep honing. Daar nam ik dan af en toe een hapje van tegen de kriebel. Manlief slaapt weer. Hij is er van 6:00 tot 8:00 uitgeweest en moet vannacht werken.. Ik heb tot 8:00 het bedje warm gehouden voor hem en nu mag hij slapen tot hij wakker wordt Ik ga even snel een bakkie doen bij mijn ouders met kleine Dop, is de grootste bron van geluid even uit huis.. ter bevordering van dagrust van manlief Straks paardrijles.. en vanmiddag maar gewoon lekker wat rommelen... manlief is al om 14:30 de deur uit.. dus ben samen met dop... Iedereen een fijne dag!
Gister bij de gyn heeft ze een inwendige echo gemaakt en bleek dat het gele lichaam er nog zit, waardoor ik nu geen hormonen mag spuiten. Het gele lichaam geeft hcg af en het is niet verstandig om daarbij nog hormonen te spuiten. We moeten dus één ronde wachten en gaan dan verder met waarschijnlijk de laatste IUI. Ook volgt dan een IVF-gesprek, als we daarmee doorgaan. Giegman en ik hebben dus een maandje de tijd om na te denken en te praten over IVF. Gister baalde ik dat we niet meteen doorkunnen met IUI, maar het geeft ook wel even een beetje rust nu. Het allerleukste is dat m'n dochter gister naar huis mocht Er volgen nog wel onderzoeken, maar ze is weer lekker thuis.
Gieg, dat is dubbel nieuws! Heel goed nieuws dat je dochter naar huis mocht, kan me voorstellen dat het wat rust geeft en dat het fijn is haar weer thuis te hebben! Dubbel dat je nu nog niet meteen kan starten met iui, maar een maandje rust is inderdaad misschien wel beter voor je lichaam...en zoals je al zelf zegt; nu heb je ook even tijd om er samen goed over te praten. Maar het blijft een domper natuurlijk. Gaat het wel goed met je? Kun je het allemaal een beetje verwerken? Er is een hoop gebeurd natuurlijk! Hang in there girl! *knuf*
Hellen, voldoe je nog wel even aan de meldplicht vandaag? Iedere keer als je er even niet bent denk ik meteen dat er wat aan de gang is, haha!
Babienieuws!!! Jippie, wurm heeft eindelijk een naam: Hellen en Hellenman, van harte gefelicibeeb met de geboorte van ROOS! Wat ik even in de gauwigheid begreep is Roos 2 uur na de eerste wee begonnen! Hellen en Hellenman en Roos: ik hoop dat alles goed met jullie is, lekker gaan genieten van elkaar!!
hihi, zaten die er even naast met 17 september! Gefeliciteerd met Roos!!!!! Nu lekker genieten samen...
NOD 07-09 Liesben 11-09 Suzanne68 12-09 nefertary 17-09 Ladouce 29-09 Dop07 01-10 Bebek 03-10 Benthe 07-10 Giegel AFSPRAKEN 14-09-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog + echo BEVALDATA 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang ??-??-2010 nicolioo BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe 12-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos
Jaaaa!!! Roosje is geboren!! Lieve Hellen en Hellenman! Van harte gefeliciBEEB!! Is ze thuis geboren? Bij Hellen? Of in het ziekenhuis? Of bij Hellenman? Mijn allerliefste allerliefste grote liefste dinnetje heet Roos! En dat is zo'n fijn mens!!! Voor mij dus niets dan goeds als ik aan Roos denk! Moge kleine Roos ook opgroeien in warmte en liefde en nèt zo'n prachtig mens worden!!
Dop, hoe krijg je toch die kaartjes erop?? Hihi, dat rijmt! Maarre, ik krijg steeds een foutmelding als ik ze upload en als ik het gewoon in het bericht plak krijg ik alleen de link te zien!
ehm.. ik zoek een plaatje.. en doe dan met rechtermuisknop en kies eigenschappen. De link die ik dan krijg kopieer ik. Dan kies ik voor beheer bijlagen.. en dan plak ik de link bij bestand uploaden van url.. That's it.. het gebeurd mij ook wel eens dat een plaatje te groot is.. dan zoek ik een andere Ik ga plat! Manlief is aan het 'werk' (gitaarspelen .. is toch niet helemaal hetzelfde als werk toch? ) Dus mijn dag begint zéker vroeg morgen.. als mijn kleine wekkertje roept! Fijne nacht meiden!!
Hellen en Hellenman, gefeliciteerd met jullie Roos. Wat een prachtige naam en wat een supersnelle bevalling. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat we gauw van de eerste foto's mogen genieten.
Nog even officieel: Wurm is geboren! Zij heet Roos Mandy Gelens en zag op 11-09-2009 het levenslicht. Ze woog bij geboorte 3630 gram en was 49 cm. Haar komst was, gelijk een regel uit de songtekst van het liedje op haar site: "You came like crashing thunder" en als bij bliksemslag was ze er, inderdaad. Om 19.00 uur braken de vliezen, net na 19.30 uur begonnen de weeën meteen om de 5 minuten en kort daarna werd ik absoluut overdonderd door een niet aflatende weeënstorm, die nog geen 2,5 uur later ( 2 uur en 22 minuten na het breken van de vliezen) resulteerden in een prachtig meisje op de buik. Foto's volgen op haar site: www.kindjegelens.babysite.nl Liefs en van een nog wat overrompelde Heleen
Lieve Hellen en hellenman, Heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Roos. Ik wens jullie een prachtige kraamtijd toe..... Liefs van mij.
Hey .. daar is Hellen alweer!!! Meid, nogmaals van harte gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat je wat beduusd bent! Al leef je er (bijna) 9 maanden naartoe.. binnen 2,5 uur van nog niks naar een hele Roos.. dat is nogal wat! Neem je tijd, geniet met z'n drieën! Iedereen een fijne dag!
Helen en Helenman, GEFELICITEERD MET JULLIE ROOS, echt een mooie naam voor eenm snelle meid. Jee ik kan me voorstellen dat je je inderdaad een beetje overdonderd voelt, in 2,5 uur dat noem ik nog eens snel. Fijn dat het zo goed is gegaan en nu maar heeeeel erg genieten met z'n 3en .