35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wat een schatje Hellen! Doet me gelijk aan de geboorte van Sophie denken, vooral omdat ze hetzelfde pakje aan had! Lief...
    Ik heb het gister al opgeruimd, te klein geworden! Nu maar genieten he!

Inderdaad Bebek, 9 maanden ervan verlost en nu dubbel en dwars terug..:x

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Lotuss....ik gok op een in de warre cyclus.2 weken ongesteld,daar word je niet blij van.Knufffff
    @Bebek.....voortaan heet geen bloed en niet zwanger "een Bebekje doen " ;)

Hier bijna ingepakt om morgen voor 3 weken lekker helemaal weg te zijn.jeej!

3. Dop07

Dop07 Bekend lid

Lekker weg Suus! Geniet ervan!

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hellen, gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter Roos. Leuke lakentjes!

Suzanne, fijne vakantie!

Giegel, had je ook al gePB't, maar ook zo even, heel veel sterkte meid, ik had het zo anders voor je gehoopt.
    Fijn dat je meisje weer thuis is!

5. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Zeg Hellen, van harte met jullie 'Roos'!

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dank voor alle felicitaties ladies! Ik wens jullie ook zo'n prachtige, aardschokkende, hartvergrotende, vermoeiende en prachtige ervaring toe :)

7. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    NOD

07-09 Liesben
    11-09 Suzanne68
    17-09 Ladouce
    29-09 Dop07
    01-10 Bebek
    03-10 Benthe
    07-10 Giegel
    11-10 nefertary

AFSPRAKEN

14-09-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog + echo

BEVALDATA

03-11-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Belize
    19-11-2009 Koffieleutje
    21-02-2010 Mexicang
    ??-??-2010 nicolioo

BEVALLEN

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
    23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie
    11-06-2009 Limmeke - dochter
    18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel
    22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe
    11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos

8. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Wauw Helen, wat is ze mooi ....... inderdaad zwijmel zwijmel.
    Ik vind die met frons echt zo mooi, zo eentje wil ik ook !!!!

Jongens ik word echt dement, kan niets meer onthouden en echt alles gaat mis grrr. Gisteren de hele dag in bed gelegen, was wel opgestaan maar werd zo misselijk dat ik er een paar uur later weer in ben gegaan, ben zooooo moe niet normaal. Ik heb al vanalles om mijn ijzer aan te vullen maar het lijkt niet te helpen, ja soms een halve dag.
    Ga straks even vragen of ze niet nu al bloed kunnen prikken, dat moet toch over 2 weken en dan echt even alles goed nakijken.
    Nou ja zal wel extra mooi worden daar binnen dat het zoveel energie kost:(:D.

En Nefertary. Ik weet dan wel waar je heengaat hahahaa echt super. Weet je dat ik er zelfs over heb gedroomd? Ja over jou daar met je nefertaryman in een grote tent midden in de woestijn.
    Is trouwens niet heel bijhzonder dat ik over een vreemde droom hoor, ik droom echt 12 uur per nacht dus ik kom onderwerpen te kort zeg maar hahaha.
    Oh ja voor de lijst ik ben als het goed is 26 april uitgerekend en ik heb 28 sept. weer een echo en ook een afspraak bij de gyn. 16 oktober een echo.

gr. Nicole

9. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dop dank je ik ga de goeie kant weer op, heb het idee weer aan het opknappen te zijn. Gaat wel heel erg langzaam en ik ben van een klein iets doen al dodmoe maar..........We gaan de goeie kant op.. Hopen dat ik zo niet verder afgevallen ben bij de controle ;) Thnx voor de vitamientjes :)

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zit hier met een dikke tong en verdoofde wang..:p
    Verstandkies laten trekken net..
    Viel me 100% mee, was de eerste keer maar voelde de prikken zelfs niet. Zo gepiept! :D
    Hoop niet dat ik straks nog pijn ga krijgen alleen..;)

Fijn dat het weer beter gaat Koffieleutje! Nou ben jij de volgende op de lijst he! Doe het maar net zo snel als Hellen, ben je er zo vanaf! Hoewel..een weeen storm is ook geen pretje denk ik.

Vervelend dat je zo moe bent zeg Nicole!

Suus zal al wel weg zijn denk ik.. fijne vakantie en ik zal je missen hier! :)

11. irmpje

irmpje Nieuw lid

8 sep 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Hellen van harte gefeliciteerd met Roos!!! Geniet ervan!!!
    Giegel veel sterkte!!!
    En ik kan het allemaal nog niet goed onthouden hoe het met iedereen gaat, maar al het goede en hopelijk zullen er heel wat wensen in vervulling gaan hier!!

Ik heb vorige week mijn vruchtje helaas verloren, manlief en ik vinden het moeilijk om te bepalen hoe we nu verder gaan. We hebben donderdag nog een gesprek een in het ziekenhuis en hopelijk krijgen we daar wat steun. Na 3 miskramen moet ik alles ook even op een rijtje zetten. Ik heb een trage werkende schildklier en diabetes dus of onze wens ooit uitkomt weet ik helaas niet.

Tot gauw

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oei Lotus sterkte !!! Ik ben niet de volgende hoor, Smoeltje (hoe gaat het eigenlijk met haar ??? ) en Belize gaan me nog voor ;)

Zo weer terug van gyn, op de echo was er voldoende vruchtwater te zien, lag nog mooi met koppetje naar beneden iets ingedaald, draait nu dus niet meer vlgs gyn.
    Groei gaat iets langzamer nu wrs door mijn afvallen. Maar ik heb ook gezegd dat ik me nu beterder begin te voelen en dat de eetlust dan vanzelf weer komt.
    Schatting is ongeveer 6 pond bij geboorte, vind het mooi zat.
    Was wederom in 6 dagen 800 gr afgevallen, bloeddruk was wel toppie 125/75 en urine schoon.
    Mag nu wel weer 2 weken wegblijven....

Voor de lijst: 28 sep, controle gyn + echo

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Irmpje sterkte meis...

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lotuss, gelukkig maar dat je er weinig last van hebt! Ik sch*t in mijn broek voor de tandarts, dus van dit soort verhalen krijg ik weer moed! (hoewel ik alle 4 mijn verstandskiezen gelukkig nog heb en mag houden!)

Irmpje, wat naar dat je het vruchtje bent verloren, verdrietig! Sterkte!

Koffie, dat was een mooie controle als ik het zo hoor! Fijn dat het allemaal goed gaat met beebje en met jou! Oke, iets afgevallen, maar dat lijkt me niet zo vreemd als je zo ziek bent geweest...ik begrijp dat je aan de beterende hand bent, hoop dat je je gauw weer de oude voelt!

Nef, ik heb je gepb't! Is natuurlijk geen probleem! ;)

Nicole, vervelend dat je zo misselijk en moe bent! Maar het is voor het goede doel moet je maar denken...ik wil best met je ruilen hoor! :)

Hier tweede ochtendje gewerkt, ben gesloopt! Ik lijk wel een oud wijf als ik mijn bed uitkom 's ochtends; zo stijf ben ik! Kan ook goed voelen dat ik weer aan de gang ben, maar vind het heerlijk om weer tussen 'mijn' patiënten te vertoeven!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suusje: zwaai zwaai!! Veel plezier!! Enne, terugkomen met roze vakantie-ei he!! ;)

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nou, wat me nou weer gebeurd! Ik ben op hyves lid van een hyves van een kritische man, die allerlei misstanden aan de kaak stelt. Ik ben gek op discussies, dus meng me hier ook graag in. Helaas heeft meneer wat rascistische trekjes en uit deze onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting' en nodigt ons uit tot discussie. Prima, iedereen discussieert en geeft zijn mening en ik heb dus aangegeven wat ik van Geert Wilders stemmers en rascisten vindt...(laten we het erop houden dat dat niet mijn vrienden zijn). Is er vervolgens één of andere dakhaas die mij een privé bericht gaat sturen om me voor rotte vis uit te maken!! Dat geloof je toch zeker niet! Ik heb meneer mooi gemeld bij de directie van hyves, kijk maar ff!
    Wat is er toch gebeurd met de tolerantie en de verdraagzaamheid in dit land...dieptriest gewoon!

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meiden

ik kwam ook even weer langs en wat las ik helen bevallen

Hellen en hellenman, van harte gefeliciteerd met jullie roosje
    geniet er van

met mij gaat het goed
    alle onderzoeken zijn goed verlopen
    woensdag is mijn ei gesprongen morgen moet ik prikken
    manlief zaad in leveren
    en dan af wachten en binnen drie week krijgen we bericht van hoe verder en wat ze gaan doen met de vleesboom er uit of niet

tot nu toe alles goed waarom word ik dan niet zwanger

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zo, we zijn weer terug van weggeweest. We hebben het heerlijk gehad in Drenthe, de meisjes hebben genoten, veel gezwommen en in de speeltuin (binnen en buiten) gespeeld, dagje Noorder Dierenpark in Emmen, dagje Kabouterland en toen was het al weer tijd om naar huis te gaan.

Yelina is alleen helaas gevallen waarbij een hoekje van 1 van haar boventanden is afgebroken. Dus dat wordt voor de zekerheid even een tandartsbezoekje met haar. Weet het niet zeker, maar ik denk wel dat ze er met eten wat last van heeft.

Volgend jaar toch maar wat langer dan een weekje. Zo'n week vliegt toch weer voorbij en de dagen van aankomst en vertrek ben je toch voornamelijk bezig met uit- en inpakken en hond wegbrengen en halen naar en van pension. Maar goed, da's voor de volgende keer.

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ola dames!
    Liesben is ook weer in het land. Madeira was prachtig, echt een van de mooiste eilanden waar ik ooit geweest ben! Kon je die uitzichten maar meenemen.
    En...niet onbelangrijk op deze site, zoals jullie ook al aan mijn banner zien: ik ben niet zwanger. Ik heb dus heerlijk genoten van de wijn :)

Ik zie dat Hellen inmiddels is bevallen van een dochter? Lieve Hellen, van harte! Ik zie nog zo je berichtje staan dat je met trillende handen een test had gedaan. Damn, wat gaat de tijd hard!

Heb ik verder nog veel gemist?

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heej Liesben en Dombo, wat gezellig dat jullie weer terug zijn! En wat fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben! Welkom terug!

Deel Deze Pagina