35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dop07

Dop07 Bekend lid

WB meiden!
    Jammer van je banner Lies.. maar lekker dat je tijdens je vakantie van een wijntje hebt kunnen genieten!

2. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hier weer wat raars hoor...
    Ik weet zeker dat gister mijn ei gesprongen is.. ook goed geklust, want er lag een zwemmertjes-welkomstcommité te wachten (van vrijdagnacht :D ) en we hebben het ei gister nog een tweede welkomstcommité tegemoet gestuurd...
    Maar nu lijkt het wel alsof er nóg een ei gaat spingen... aan dezelfde kant... ;) Misschien na-weeën van gister.. maar de hele dag geen last gehad..

.. straks krijg ik een tweeling!!... :$
    :D

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha Dop, hebbie er twee voor de prijs van één!! :D

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lotuss, hoe is het met je kies afgelopen? Nog last gehad?

En hoest met Koffie? Weer wat beter?

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Bebekje gaat tukkie bouwen, morgen weer een ochtendje werken..pfft, wel zwaar hoor, 2 ochtenden achter elkaar! Maar kan onze nieuwe collega niet meteen alleen laten met al die raddraaiers, haha!
    Ruggetje is alleen zoooo stijf :(

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja, kom er net achter dat mijn ovu testen altijd het donkerst zijn op de dag dat mijn banner de eisprong aangeeft, maar dan duurt het dus nog 24 tot 36 uur voor ie gaat springen...toch? Dus eigenlijk heb ik gewoon een laat ei!
    Misschien dat mijn gevoel dan toch klopt en het afgelopen keer wel raak was, maar heel vroeg is misgegaan en ik gewoon te vroeg getest heb!
    Hmmm, breinbrekertje!

Sleep well ladies, I'll be back!! ;)

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Dombo: Kabouterland zijn wij kort geleden ook nog geweest :)
    De kinderen vinden en vonden (dit jaar en 3 jaar geleden) het daar geweldig!

Bedankt voor je PB!

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Hellen, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Roos!
    En wat een schatje om te zien zeg, wat een lief koppie. (dat pakje komt mij ook bekend voor :))

Irmpje, wat ontzettend verdrietig voor je. Heel veel sterkte.

We zijn gisteren met m'n stiefdochter en haar zoontje Geno naar Dierenpark Amersfoort geweest. Was erg leuk en beide kids hebben genoten.
    Geno heeft met open mond naar een olifant, een beer en een tijger gekeken. Danique keek naar alles met open mond en grote ogen, de beer was net zo interessant als rennende kinderen om haar heen. Het hoogtepunt, letterlijk en figuurlijk, was voor haar de babyschommel. Ze hield zichzelf goed vast na een slinger van Chris en ging daarna echt zelf schommelen, al schaterend! De meeste foto's daarvan zijn helaas bewogen, deze is nog wel leuk.

9. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    NOD

11-09 Suzanne68
    17-09 Ladouce
    29-09 Dop07
    01-10 Bebek
    03-10 Benthe
    07-10 Giegel
    11-10 nefertary
    ??-10 Liesben

AFSPRAKEN

28-09-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog + echo
    28-09-2009: nicolioo controle gynaecoloog + echo
    16-10-2009: nicolioo echo

BEVALDATA

03-11-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Belize
    19-11-2009 Koffieleutje
    21-02-2010 Mexicang
    26-04-2010 nicolioo

BEVALLEN

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
    23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie
    11-06-2009 Limmeke - dochter
    18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel
    22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe
    11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos

dames, even snel want ik ben nog druk bezig -wat haat ik koffers pakken toch! :x -
    ik hoop dat er de komende tijd veel roze mag kleuren en andere leuke dingen gebeuren...

heb met Bebek afgesproken dat we elkaar via sms op de hoogte houden van het wel en wee van beide kanten ;):D
    dus ik zou zeggen tot over een maand, maar als ik de kans krijg zal ik ook persoonlijk nog langs komen waaien...

oh ja, irmpje wat ellendig dat je een mk hebt gehad. weet er alles van...:( ik hoop dat je toch eens een mooi wondertje in je armen zal mogen houden. sterkte!

verder sterkte en knuffels voor iedereen die het nodig heeft!

10. Dop07

Dop07 Bekend lid

Fijne reis Nef!!

Ik ga aan het werk... iedereen een fijne dag!

11. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dombo fijn dat jullie genoten hebben, minder van Yelina`s tandje, heeft ze er behalve met eten ook pijn aan ??

Lies welcome back !

Bebek ik voel me alweer een stuk beter, alleen mijn conditie is zwaar beneden peil........

Nefertary *zwaai* *zwaai* we gaan je missen :(

12. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    hey allen,
    Alweer meer dan een week geleden dat ik hier iets las.
    Ik kom er gewoon niet aan toe!
    Ben zo moe...Het gaat super met Lupe !en dat vertel ik ook aan iedereen,dat het zo'n flinke meid is.
    Maar ik moet ook toegeven dat het verschil van 3(grote) kinderen naar 4 kinderen wel enorm is.
    De oudsten zijn dan wel 15 en 12,toch hebben zij ook nog hun verzorging en aandacht van doen.
    Mijn 2é in de rij is 9 en heeft het nu wat moeilijk dat ze ook es iets moet doen zonder mama.
    En dan het borstvoeden.Zalige momenten!maar wat gaat de tijd snel.om de 3 uur voeden en soms vaker.
    Voel me soms en vooral nu UITGEZOGEN.
    Ik ben moe,op,op ,op
    Zo,lieve schatten.vergeef me.dat ik er zo weinig ben.
    Las net nog dat ons Heleen een schat van een Roos op de weleld heeft gezet.PROFICIAT
    En ik stuur een welgemende knuffel naar GIEG!
    Daaaag

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wat schattig Natas! Kijk ze zitten.. uitvinding he, die schommels, kunnen ze tenminste veilig in.
    Dat pakje van Roos hebben veel kindjes aangehad na de bevalling denk ik! Het zit ook zo lekker bij die kleintjes en die kleurtjes zijn zo leuk! Ze doet me trouwens toch wel een beetje aan Sophie denken, kleine Roos van Hellen. Je hebt een aantal verschillende type pasgeboren baby's vind ik. (natuurlijk alleen het type, ze zijn verder wel anders altijd) Sophie had ook zo'n frons en die oogjes zo..ook een flinkerd.

Fijne reis Nef!

Wat naar voor je Irmpje, sterkte! :(

Goed mogelijk hoor Bebek, dat het toch raak was..
    En ik heb gelukkig geen pijn aan m'n getrokken kies meer gehad. Kan ook niet want hij is getrokken :D haha..flauw..gisteravond was het een beetje zeurderig alleen, niet eens pijnlijk te noemen. Dus mocht het nog eens nodig zijn bij je (wat ik niet hoop als je al bang bent voor de tandarts) Geen paniek, het valt heeeel erg mee. Maar ik ben dan ook niet bang voor de tandarts, dat scheelt al in je beleving.

Een tweeling Dop...;) Best leuk! Toch?? Pfff..wel druk hoor! ;)

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Naar dat je zo moe bent Ollebolleke! Hoop dat je je znel wat beter voelt en wat vaker kan komen! Wel fijn dat lupe het zo goed doet!

Hier wat foto's van m'n kleine kitty

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Grappig die koppie's die die kleintjes allemaal trekken! :D

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jeetje Lotus wat gaat dat hard !!

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Liesben: welkom terug. Jammer dat het geen rose is maar wel fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Dombo: ook weer welkom terug. Pas ook nog in Noorder Dierenpark geweest, is toch echt een van mijn favorieten.

Dop: leuk een tweeling. Zit mijn man er ook continue mee te plagen.

Bebek: zou best kunnen dat het al vroeg misgaat. Nu deze keer maar weer goed klussen.

Natas: mijn NOD is 16 of 17/9. Wat een schatje is je dochter zeg. Leuke foto.

Nefertary: fijne vakantie en hopelijk zien we je tussendoor nog even verschijnen. Geniet ervan!!!

Koffie: lekker dat je je weer wat beter voelt. Normaal is griep al niet fijn maar als je zwanger bent zit je hier niet op te wachten.

Ollebolleke: kan me voorstellen dat het nu zwaar is. Enneh, jammer dat we je hier niet zo vaak zien maar wel begrijpelijk.

Lotuss: ben blij dat die van mij er al heeeel lang geleden uitgehaald zijn. De herinneringen aan het trekken zijn niet echt fijn.
    Oh, ja en blijf maar spammen met foto's van je dochter!

Hier, de bekende dagen voor NOD en een vanochtend een witte test terwijl ik me echt zo voorgenomen had om niet te testen. Ik voel me gewoon heel erg niet lekker op dit moment. Misselijk, last van m'n darmen maar ben bang dat dit allemaal zenuwen zijn voor de start van het spuiten voor de ivf behandeling. Tenminste daar ga ik vanuit als ik nu een witte test had. Al zou het theoretisch best kunnen want ik had m'n ei pas op 4/9 dus dat is pas 12 dagen terug. Maar goed ga me er niet teveel aan vast houden want ben er inmiddels achter dat m'n lichaam me echt danig in het ooitje neemt.
    To be continued.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou he! Wordt al een echt babykindje. Wel leuk hoor, vind het veel fijner worden na anderhalve maand zo ongeveer. Minder vermoeiend, je bent zelf beter hersteld, hebt je draai weer gevonden en ze worden ook wat minder bewerkelijk. Gaan ook echt op je reageren, zo leuk!

20. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Bebek, nog iets gehoord van die man van hyves? Wel een erg vervelend verhaal en erg kinderachtig van zo iemand om zo op de vrouw af jou te gaan beledigen.

Marnat, ik ken je nog niet echt via dit topic maar als ik het zo lees zit het niet mee. ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat er snel duidelijkheid komt.

Dombo, Drenthe is heerlij he? Wij houden erg van wandelen met de honden en dan is Drenthe een heerlijke provincie.
    Dat stukje van de voortand, laat ,maar goed nakijken, waarschijnlijk is het niets waar je iets aan hoeft te doen maar je weet het niet.
    Jullie hebben ook een hond? Maar die gaat niet mee als ik het zo begrijp, is soms ook wel zo rustig.

Liesben, jammer dat je niet zwanger bent maar fijn dat je zo van je vakantie hebt genoten. Madeira staat ook nog op mijn verlanglijstje.

Dop , ik zoel altijd wel mijn ei maar niet precies wat er aan welke kant springt:D Nou ik zou zeggen in ieder geval meer kansen als er meer eitjes springen, dus duimen draaien.
    Een tweeling lijkt me echt zo geweldig, liefst een jongen en een meisje dan. Maar ik hoopte er deze keer niet op, een tweelingzwangerschap brengt altijd meer risico's met zich mee en daar zit ik nou net niet op te wachten.
    Oh ja ik ben sinds een week aan de floradix en het helpt nog niet echt maar we blijven goede hoop houden. bedankt in ieder geval voor de tip, het is in ieder geval gezond!

Nefertary, heeeel fijne vakantie!

Koffieleutje, fijn dat je weer soort van beter bent maar wel erg vervelemnd dat je conditie terug naar nul is , dat zal wel eventjes duren voor je je weer een beetje de oude voelt. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat.

Ollebolleke, fijn dat het zo goed gaat met Lupe, vervelend dat je zo moe bent als je ook nog eens 3 andere kids hebt rondlopen. Gelukkig zijn ze wel al iets ouder , ze kunnen het in ieder geval begrijpen.

Natas, leuke foto, ze heeft het duidelijk naar haar zin.

Irmpje, heeel erg veel sterkte vind het zo naar voor je.

Lotus, fijn dat het met je kies zo goed gaat, hopen dat het zo blijft maar dat zal wel als je er nu nog steeds niet ecvht veel last van hebt, fijn!!
    Erg schattige foto's weer, hoe kom je erop?

Ladouce, ik kan me voorstellen dat je toch hebt getest, het zou zo fijn zijn als je zwanger bent voor dat je aan al die hormonen moet gaan beginnen. (ik blijf wel hopen en duimen voor een positieve test)
    Ik vind je dapper en sterkt dat je het aandurft, heeeeel veel sterkte de komende weken.

Hier gaat het niet zo best qua vermoeidheid. Ik heb gisteren bloed laten prikken en daar is niets raars uitgekomen, mijn hb waarde is 7,6 niets mis mee dus. Nou ja we doen het er maar mee. Bebek, ik kan me voorstellen dat velen hier zo met me zouden willen ruilen en ik leg me er ook gewoon bij neer dat ik de komende weken een dweil ben.
    Wat ik wel lastig vind, we willen het zo graag nog even voor ons houden tot een week of 12 minimaal maar dat wordt erg lastig zo, ik zie er echt ook niet uit, net een lopend lijk:( iedereen vraagt al aan me of het wel gaat en of ik niet ziek ben. En over 2 weken moet ik mee op kamp met de kinderen en dan gaan er meer collega's mee en een aatal ouders, ik kan maar een halve dag wat doen en dan is het lichtje uit. Ook eten kan ik niet normaal hahahaha.
    Ik denk dat ik 1 of 2 collega's maar in vertrouwen ga nemen en die moeten me dan maar een beetje indekken.

Ik ben hier zo aan het typen en denk, mens wat zeur je nou, je bent zwanger JOEPIE hahahahhaa Nou ja ga maar weer "genieten" en hopen en kaarsjes aansteken dat het deze keer wel goed gaat.

Deel Deze Pagina