Ik meld me weer even. Het is best pittig hier: Roosje heeft nog steeds een omgekeerd ritme en is overdag soms met de beste wil van de wereld niet wakker te krijgen om te eten. Ik moet dus regelmatig nakolven om de zaak op gang te houden. s' Nachts daarentegen haalt ze de schade graag in en komt ze om de haverklap. Slapen doe ik dus echt amper. Maar ik weet dat het voor een goed doel is en hoop wel, dat het geen weken gaat duren zo. Voorlopig zit mijn kleine griet nog ruim 3 ons onder geboortegewicht en dat moet zo snel mogelijk veranderen. En dan zijn er nog andere ongemakken: Gister heb ik nog koorts gehad ( ik lag écht zo hard te klappertanden dat ik vreesde voor mijn vullingen) van de stuwing en de dag ervoor na harde ontlasting nog een hechting uitgescheurd De Kraamzorg is gelukkig erg doortastend en helpt me waar ze kan. Ik mocht vanavond voor het eerst pas naar beneden (vanwege het nog immer hard rammelende bekken) en dat gaan we zo dus ook doen. Ik hoop, dat het snel wat beter gaat, dan kan ik me hier ook weer eens wat vaker melden
Lieve Hellen... take the time it takes! (so it take less time ) Nu rustig aan met mobiliseren is straks weer helemaal strak in de botten en banden! En die Roosje toch.. die heeft gewoon het nachtelijk opzitten als voor 'normaal' aangenomen... Sterke met alle beslommeringen! Ik ben een broodje aan het eten en ga zo op tijd de deur uit voor mijn laatste werkdag van deze week.
meiden mag ik mee om te werken had ik maar werk. ik ben thuis door dat ik tintelingen in mijn hand had. nu blijkt dat ik hem over belast heb voor niets na ziekenhuis geweest bebek ik bedoel of ik ook op de lijst mag . of hebben jullie die hier niet. ik kan hem niet vinden namelijk . en euhu bebek die super zaad die jij gaat zoeken is hier niet hoor ja voor mij hihi nichool heb je goede nacht gehad of nog steeds zo moe hoe lang mag je nogmet dat buikje? hellen fijn dat het goed gaat met roosje en ja wie a zegt kinderen houden je bezig he ik begrijp dat je een hechting kwijt bent ? en nu probeer ook om je zelf te denken ja ik weet dat dat lastig is maar toch. geniet van roosje in elgeval hier gaat het wel goed ga gewoon door gister gelachen om mijn kat hij wil zijn eigen water niet. ik heb een bakje met een roos er in op tafel staan daar gaat ie dus op en gaat met zijn pootje het water er uit vissen heb er een foto van gemaakt hij komt anders nooit op die tafel katten zijn ook net kinderen hihi liefs marnat
O Hellen wat een getob aan het begin toch met die pukkies he.. Maar het gaat echt voorbij hoor, duurt alleen even. Meestal gaan ze met een week of 6 wel doorslapen. Had het met Sophie ook hoor, je doet geen oog dicht en zijn niet wakker te krijgen overdag. Maar nu slaapt ze ook heerlijk door en is ook zo onrustig niet meer 's avonds. Toch vaak wat last van de buikjes ook. Dus het komt echt goed allemaal! Die hormonen helpen ook niet echt om je goed te voelen natuurlijk. Maar houdt moed! Het komt goed! (dat rijmt) Sterkte lieve Hellen!
Even ego berichtje. Vannacht ongi geworden. Was toch een enorme teleurstelling. Heb vanochtend een potje zitten janken en voel me nog steeds klote. Ik voel het toch als een soort falen van mijn eigen lichaam. Weet wel dat er enorm veel vrouwen zijn die niet op de natuurlijke manier kinderen kunnen krijgen maar toch. Ga vanmiddag het zkh bellen om te horen of ik vandaag mag starten. Ik hoop van wel en dan vanavond de 1e keer prikken en dan gaan we die achtbaan in.
Ladouce kan het me voorstellen, dikke digi-knuf. Hopelijk mag je snel beginnen. Hellen rustig aan doen meis !
Hè gatver Ladouce... ik kan me voorstellen dat je daar even flink van moet janken... ik duim hard voor snel roze hoor!
Wat denken jullie wel niet van mij?? Ik bedoelde dat ik de superzaadjes ging scheiden van de minkukels...bij mijn eigen Lief!! Hahaha Hellen, kan me voorstellen dat je doodmoe bent, maar het is wat de meiden al zeggen: je moet zelf ook even goed herstellen en Roos moet haar ritme even zoeken! Sterkte meis! Marnat, wij hebben wel een lijst, maar normaal doet Nef dat en die is met vakantie en ik weet niet hoe het moet...denk dat Natas of Dombo het binnenkort wel doen, die weten wel hoe het werkt! Ladouce, wat een teleurstelling meis! Kan me je verdriet goed voorstellen! Dikke knuf!
NOD 11-09 Suzanne68 17-09 Ladouce 25-09 Marnat 29-09 Dop07 01-10 Bebek 03-10 Benthe 07-10 Giegel 11-10 nefertary ??-10 Liesben AFSPRAKEN 28-09-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog + echo 28-09-2009: nicolioo controle gynaecoloog + echo 16-10-2009: nicolioo echo BEVALDATA 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang 26-04-2010 nicolioo BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe 11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos Ik heb je toegevoegd Marnat
bebek is goed ik vraag dan wel aan hun bedank in elk geval lol daar is de lijst al en ik sta er ook al op dankje giel
Hihihi, grappige fotoserie Lotuss. Die babyschommel was super ja! Jammer genoeg ken ik er hier niet eentje, anders ging ik er vaker naar toe met Danique. Kleine Roos houdt haar moeder 's nachts wakker lees ik. Dat zal even flink pittig zijn! Danique had in het begin 2 tot 3 nachtvoedingen nodig, toen zag ik er ook niet meer zo florissant uit. Maar Hellen, alles is een fase. Vaak op het punt dat je denkt het niet meer te trekken veranderen ze weer van ritme. Ah Ladouce, wat ontzettend balen voor je. Sterkte, en dikke knuf! Marnat, sterkte op de wachtbank!
natas 1 dankje wel ik heb mijn tom tom met route beschrijving maar al vast heeeel ver weg gestuurd hihi we wachten wel weer af
Arme Ladouce..ik herken dat gevoel van falen heel erg hoor. Ik heb op vakantie ook zitten brullen toen ik ongesteld werd. Ik ben ook zo bang dat die ene hele korte zwangerschap de enige kans was die ik kreeg...... Meiden, ik ben vandaag naar de Efteling geweest. Even kind zijn en gillend in de python. Zo leuk!
Meiden bedankt voor alle knuffels. De 1e spuit is gezet. En het viel enorm mee. Nu zijn we dus officieel gestart. Voelt wel heel vreemd. Liesben: ik heb dat dus ook. Ben zo bang dat ik er alleen maar aan heb mogen ruiken.
Goedemorgen meiden, Ik voel zo mee met jullie meiden bij wie het gewoon (niet snel genoeg) wil lukken. Ladouce, Liesben ik herken het , die enorme treurigheid als je weer ongesteld wordt (ik ben voor de eerste zwangerschap 2 jaar bezig geweest, helemaal niets in die tijd. Nu gaat het blijkbaar een stuk makkelijker.. Ik strooi gewoon normaals veel geluk en HCG rond voor iedereen genoeg want ik heb echt zat ! Ladouce, fijn dat de eerste spuit meeviel, ik vind het ook heel spannend om zo je behandeling van "dichtbij" mee te maken. Ik ga echt zo voor je duimen dat het gewoon meteen raak is de eerste keer!! mijn laatste werkdagje van de week al weer en ik voel me best oke vandaag, heb de hele nacht doorgeslapen en ben iets minder misselijk en heb meer energie. groetjes Nicole
Dat herken ik wel Nicole, ik deed er ook bijna twee jaar over om zwanger te raken bij de eerste. En toen was ik 21! Lijkt wel of het tussen m'n oren zat ofzo want daarna was het steeds zo gebeurt. Kreeg eerst twee vroege miskramen met 6 weken maar was steeds de 3e poging weer zwanger. Zelfs op m'n 39 en 40e was het nog redelijk snel, poging 8 en 9. Iets langer maar toch..Dus waarom het nou zolang duurde die 1e keer?
Goeiemorgen meiden! Ik ga zo met Dopje naar de psz.. ik ben hulpmoeder vandaag, dus de hele ochtend onder de pannen! Hier 2x eerste ronde 1x zesde ronde.. en nu zitten we al in ronde 13... tja.. ik wijt het bij mij toch echt aan de leeftijd... Nicole.. geniet van je nieuwe energie! Lotuss.. het universum maakt soms rare kronkels! 8) Bebekje.. waar zit je? Hoop dat Nef het goed heeft! Syl al weer wat meer opgeknapt? Hellen.. wènt het al? Hoe is het om samen met Lief voor jullie roosje te zorgen? Hoe zou Suus het hebben met haar lief in de sleurhut? Ladouce... spannend hoor! Ik duim voor een geslaagde poging! Giegje.. hoe is het met je? en met je dochter? Lies in de python... ben je daar ondertussen niet wat te oud voor??? GEINTJE!!!! Hoest met Inez en Natas en de meiden?? Marnat... lukt het al een beetje om ons uit elkaar te houden? Ik mis trouwens een paar meiden.. Yuca... Olleke... en nog wel wat, die ik zo snel niet kan verzinnen.... Oh ja.. dacht laatst ook aan de tweeling.. hoe zou het daar mee zijn? Vast twee van die mooie zwartogige droppies!! .. en nu moet ik weg! Dag schatten! Fijne dag allemaal!!! (oh ja.. en wat báál ik toch van die smileys.. ik wil de snelcodes terug en minstens een verdubbeling van het aantal plaatjes!!!!! :x:x )
Dop lief dat je naar me vraagt maar ik voel me met de dag beter......Wel veel slaap maar dat heeft vlgs mij niks meer met de griep te maken... Liesbeth leuk die efteling, ik hou van die maffe dingen, ik ben ook zo iemand die het heerlijk vind ff een dagje kind te zijn en overal in te gaan Ladouce het is dus begonnen meis, succes !
ja inderdaad dop; waar is daantje en ni te vergeten coto? hoe zou het met haar gaan? zijn ze soms bij 35plus mama's? en smoeltje is ook heel lang ni geweest. ik ben hier wel vaak om te lezen. maar ik weet niet meer wat ik moet zeggen aan de meiden hier, en ik heb zelf heel weinig te melden. alleen dat ik nu een beetje kan slapen snachts en daarom ook een beetje begon te werken. hoop dt ik een paar dingen die nu maanden ligge, af kan maken.groeten aan iedereen!