35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meiden

dope ja hoor komt goed

koffieleutje dan vraag ik wel hoe het met je gaat hihi

ik zit even ergens mee ik zet het ook hier even neer

nu kreeg ik gister bericht dat ik 18 nov naar polikliniek neurologie moet
    ik wist niet waarom dus heb even gebeld bleek om onze kinderwens te gaan de gyn heeft dat gedaan dus

nu denk ik dat het is om dat ik wel eens duizelig word en flauw val
    zou dat kunnen?

weet iemand dat ?

anders weet ik niet wat neuro met kinder wens te maken heeft

dokter kan mij niet vertellen of het epileptie is dat heb ik vroeger gehad
    en nu we met de mm bezig zijn komt er steeds meer los

meiden ik weet het even niet meer

wie kan me wijzer maken

zo op schrijven lucht op

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dopje: haaaaiii! Hier ben ik! :)

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :D:D Haha, heel flauw van mij, maar moest er even erg om lachen! Sommige typefoutjes leveren zulke leuke dingen op! :D

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Marnat, ik kan je geen antwoord op je vraag geven, want heb geen idee! Vind het wel vreemd dat jouw arts je niet van tevoren verteld heeft dat hij neurologie in ging schakelen! Kun je hem niet even bellen?

Koffie, fijn dat het beter met je gaat! Vervelend van je vermoeidheid alleen! Gewoon lekker rustig aan doen en goed voor je laten zorgen!

Dop, ik wil ook die emoticons terug met die afkortingen!!
    Hier trouwens ronde 60000 en nog niks raak! Haha ;)

Ladouce, spannend dat het nu toch allemaal echt begonnen is, maar wel fijn dat het spuiten goed is gegaan!

Belize, wat heerlijk dat je nu een beetje kunt slapen! Je hebt je energie hard nodig straks, hihi!

Hier weinig nieuws...denk niet dat ik deze maand veel hoef te verwachten, want heb alleen woensdagavond geklust, omdat mijn rug een beetje tegenwerkt...:( Ben zo stijf, niet normaal meer! Misschien omdat ik begonnen ben met werken...
    Vraagje aan de dames die wél hun eisprong voelen: hoe voelt dat?? Heb sinds gisteren steken in mijn onderbuik, voornamelijk rechts en vanochtend helemaal, nu bij vlagen. Voelt een beetje als een naderende ongi! Kan dit een jojo-ei zijn? :)

*rent rond om het hcg van Nicole te vangen*

5. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    meeste vrouwen denken dat ovulatie pijn ook eisprong is, zodat ze wanner ze die pijn voelen denken dat ze ook aan het ovuleren zijn. nou, het voelt dus niet als pijn, duurt geen dagenlang, of vele uren. je voelt eigenlijk dat je tube bewegen en je gespronge ei vangen. een trekkig gevoel, een duidelijke eind van ovu pijn als je dat hebt, en niet persee onaangenaam. en ik krijg er altijd zo warm van ineens. ja, ik weet dat ik ni duidelijk ben. maar dat is hoe ik het weet.

6. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    wist!vroeger.

7. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi bebek ishyorum

Marnat, ik kan je geen antwoord op je vraag geven, want heb geen idee! Vind het wel vreemd dat jouw arts je niet van tevoren verteld heeft dat hij neurologie in ging schakelen! Kun je hem niet even bellen?

mijn gyn is een vrouwlijke hihi
    we hebben het over mijn duizlig heid gehad maar verder niet
    wij zouden binnen drie week horen hoe en wat veder. [via telefoon ]
    want alle onderzoeken zijn gedaan
    ze gingen met elkaar overleggen ook of mijn vleesboom er uit gaat of niet

verder nergens over gehad

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Marnat, wat erg zeg, dat ik er gewoon van uit ga dat de gyn een hij is! Schaam me dood voor dit bekrompen, seksistische gedrag! Maar ik zou haar mooi even bellen dan hoor! Je zit met vragen en het gaat wel om jouw lijf, dus je hebt er recht op te weten wat er gebeurd!
    Oja, je mag me afkorten naar Bebek hoor, dat schrijft wat makkelijker! ;)

Ok meiden, bericht van Nefertary!
    Ze is goed aangekomen en het is er bloedjeheet en ze is superdruk met de neefjes, die heel stout zijn! :)

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Bebek: sinds de curretage voel ik alles rondom mijn eisprong. Het begint met steekjes links en rechts en vervolgens lig ik dus krom van de pijn met behoorlijke krampen links of rechts. Afhankelijk van waar het ei moet springen. Volgens mij schreef Dop pas ook dat ze zoveel pijn had dat je echt niet aan klussen moet denken. Nou dat klopt bij mij ook. Al had ik het de laatste keer onder een vergadering en dan denk ik ook niet aan klussen.:D
    Voor mijn zwangerschap voelde ik mijn ei nooit. Wist niet eens wanneer die was. In januari begonnen met ovu testjes omdat tempen echt mijn ding niet was (in het weekend je wekker zetten voor een thermometer ;)). Maar in februari in ene een keer vruchtbaarslijm (nooit eerder gezien) (geen ovu test gedaan), geklust en raak. Helaas daarna dus mis. Na curretage weer ovu testjes maar dus nog steeds niet raak, zie ook niet echt meer van dat vruchtbareslijm dus misschien is mijn lichaam of ik een beetje loco.:D

Hee, zie net dat je teller op 1000 berichtjes staat!!!

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha lieverds....ben té moe en emotioneel vandaag om alles te lezen..maar ff een dikke knuf voor iedereen!

*was ineens alle abonnementen kwijt !*

Hier eens een keer een redelijke nacht gehad. Omdat ik Roos de nacht ervoor tussenin heb genomen en toen sliep ze wel, heeft ze afgelopen nacht eens een beetje doorgeslapen.Ze drinkt nog steeds wisselend goed en beroerd, wat soms best een beetje frustrerend is, zal ze zo beneden haar geboortegewicht zit. Maar..vandaag was ze 60 gram aangekomen en dat is wel goed!

Helaas was de kraamhulp ( en we hadden écht een geweldige!) voor het laatst. Het vliegt me wel een beetje naar de keel dat we het nu zonder haar wijze raad en daad moet doen. Als alles nu al goed liep, had ik dat gevoel waarschijnlijk minder. Verder loop ik de hele dag te janken..lang leven de kraamtranen. Mijn temperatuur loopt af en toe onverklaarbaar op en er zit een bobbel in mijn borst die afwijkt van wat normaal is, dus daarover maak ik me ook wel wat zorgen. De VK adviseerde me, om de komende week even ermee naar de huisarts te gaan. Zo bomvol hormonen moest ik ineens even aan Guusje Nederhorst denken...erg he?

11. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Vervelend Helen dat je je zo zeg maar beetje radeloos voelt. Het lijkt me ook heel wat om ineens alles zelf te moeten uitvissen.

Zet 'm op meid , oorlog aan de hormonen en rare bulten op plekken waar ze niet horen.

Ik ga heerlijk in bad want heb het al de hele dag koud, loop zelfs met een shawl om:) Daarna gooise vrouwen kijken en dan slapen als ik al niet in slaap ben gevallen.

fijne avond!
    Nicole

Oh Helen, ik was ook al mijn "abonnementen" kwijt, zag niet dat er iemand gereageerd had.

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dat had ik dus ook toen ik zwanger was. Sterker nog: dat ik het zo koud had voor mijn NOD gaf me al een gevoel dat er wel eens wat aan de hand zou kunnen zijn...

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ach lieve Hellen, huil maar lekker hoor meid, ik kan het me goed voorstellen!! Ook dat je schrikt van zo'n bobbel op een plek waar ie niet hoort, maar je zei van de week dat je last van stuwing hebt gehad, kan het daar niet van zijn? Ik heb er natuurlijk de ballen verstand van, maar kwam zo ineens in me op.
    Het is ook wel spannend dat de kraamhulp weg is, maar ik twijfel er niet aan dat je zelf heel handig wordt/bent. Ik bedoel: je hebt dat prachtige kindje toch ook maar mooi gemaakt, dan lukt de rest je ook wel!!
    Dikke knuf!

Ladouce, ik voel dat ei dus ook nooit! Ben om precies die reden ook aan de ovutesten gegaan, want ik ben ook niet van het temperaturen! Mis ik echt de discipline voor, haha! Maar als ik jouw verhaal begrijp, zou het dus kunnen dat ik dat gevoeld heb? Dacht altijd dat je dan maar 1 steekje ofzo voelde en niet twee dagen! Wanneer jumpt ie dan?? Doet ie toch geen 2 dagen over? Haha, ik ben echt een muts in die dingen hoor!

Hier trouwens ook geen melding meer van nieuwe berichten!

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Bebek: niets mutserigs aan hoor. Toen manlief en ik aan beebjes gingen denken moest ik eerst opzoeken wanneer mijn vruchtbare periode was. Wist ik veel :).
    Volgens mij is ei gesprongen als pijn weg is maar zeker weten doe ik het ook niet. Gewoon goed klussen voor die tijd en voor de zekerheid erna ook nog even, ook voor de fun. :D:D:D

Hellen: snap best dat die hormonsters nog steeds in de weg zitten. Kom maar vaak langs om even uittehuilen en te klagen maar dan wel met foto's van Roosje :D. Ik kan je helaas niet helpen met die bobbel maar lijkt me wel iets om even na te vragen.

Nicole: badderse. (is vast geen goed nederlands)

Hier wel melding van berichten maar bij mij waren ook m'n bericht instellingen veranderd dus misschien moeten jullie daar even kijken.

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Had ik ook die Bobbel Hellen! Rosalie heeft twee weken borstvoeding gehad maar ze dronk voor geen meter, viel veeeel teveel af en ik moest gaan bijvoeden. Had steeds dreigende borstontsteking en harde plekken die ik weg moest masseren. Maar er bleef een melkklier gevuld blijkbaar omdat ze nooit goed leeg gedronken werden en dat heeft een poos geduurt eer het helemaal weg was. Weken echt. Deed geen pijn maar was echt een harde bobbel inderdaad. Zou me er niet druk om maken maar wel even in de gaten houden natuurlijk, dat altijd. Sterkte meis..heb met je te doen want ik weet hoe je je moet voelen, valt niet mee allemaal aan't begin! Maar het komt echt goed! Over een paar weken voel je je heel anders.

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    En nu even spammen! ;)

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
  18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Slaap Lekker allemaal!!

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik wil meer van dit soort spam!!
    Ik wil alle kleintjes van onze meiden hier weer eens langs zien komen!! Wordt Bebekje blij van... *smelt*

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh ja..spammen..ikke ook!!!

Share This Page