35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Een zonnige baddersessie

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mijn 2 grote liefdes samen

3. Dop07

Dop07 Bekend lid

Jaaa!! spam!! Ik ook blij!!

Hier een hok vol kinders.. waarvan de middelste ziek is... mijn zorg is dus nodig... ;) en ik geniet me suf! :D

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik wil nog meer spam. Kom maar op Lotuss en Hellen.

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dames allemaal een

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    wat een lekkere kids beide

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jaah, Bebekje wordt hier zoooo blij van! Wat een heerlijke foto's allemaal! Kom maar op, alle meiden spammen!!!

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wat een plaatjes zie ik voorbij komen zeg! Heerlijk!

Maakt mijn dag weer wat vrolijker, want hier in huis is het echt een drama...er staat nu eindelijk een glaswand voor ons balkon, maar daardoor komt er dus helemaal geen frisse lucht meer binnen :( Onze balkondeur kan nog steeds niet open, ja 10cm op het kettinkje, maar we hebben via de buren wel de ramen van de nieuwe loggia kunnen openen...scheelt niet veel alleen, want die verrekte deur kan niet verder open! Grrr! Donderdag wordt helemaal een feestje, want dan komen ze 's morgens om 7u30 (!) om de oude ramen inclusief kozijnen te verwijderen, een brede vensterbak te plaatsen, een deel nieuw plafond en tussenmuren naar de buurtjes...Gaat een enorme ravage geven natuurlijk en daarna zit ik met een half afgewerkt plafond en een balkon dat een loggia is geworden, dus ik kan volgende week aan het schilderen! Het is ook echt jammer allemaal hoor, het scheelt echt 50% minimaal aan licht in huis en het uitzicht is ook weg als je op je balkon (pardon: loggia, pffft) zit...Ben niet blij!! :(
    Er is maar 1 lichtpuntje en dat is dat ze donderdag na anderhalve maand eindelijk mijn balkon weer gaan openen!!! Geen glurende, schreeuwende, stroom aftappende duitsers meer en frisse lucht!!!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zeg nieuw bakken mama's, wanneer gaan jullie die kleine wondertjes van jullie op de 'babyverkiezing van de maand' plaatsen??
    Zijn echt winnaartjes hoor!!

12. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Wat een mooie plaatjes komen er voorbij zeg, zijn echt mooie baby's (ik vind veel baby's echt lelijk hahaha)

Bebek wat een ellende he, zo te horen een huurappartement waaraan een hoop verbouwd moet worden wat jij helemaal niet wilt. Verbouwen is altijd erg maar helemaal als je er zelf niet voor kiest en het je eigen huis niet is. Sterkte!!!

Hier dacht ik een superdag te hebben , dat was ook zo maar de avond maakt het weer "goed" ben echt zo misselijk dat ik er helemaal naar van word en ook zo moe maar ja dat komt natuurlijk omdat ik dan weer te veel heb gedaan vandaag omdat ik dacht dat het wel kon.

Mijn schoonvader (van 83) ligt in het ziekenhuis en het gaat niet best. Ik kom nooit bij die mensen want ze vinden mij maar stom maar ik vind het wel erg rot voor mijn vriend, die is nu in het ziekenhuis. Ik ben bang dat schoonvader ook niet meer naar huis gaat.

Ik begin nu wel weer erg onzeker te worden of het hierbinnen allemaal nog wel goed gaat, ben zo bang dat we over ruim een week te horen krijgen dat het hartje niet meer klopt of dat er iets iets heel afwijkends wordt gezien... Gelukkig ben ik er niet de hele dag zo mee bezig maar toch, ben wel erg onzeker.

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nicole, kan me je spanning heel goed voorstellen meis! Ik zou graag willen, maar ik kan dat helaas niet voor je wegnemen! Ik geloof er alleen altijd heilig in dat je lichaam het wel aangeeft als er iets mis is...en zo te horen heb jij nu alleen maar last van alle gezonde zwangerschapskwalen! Het komt vast allemaal goed en ik duim voor je voor een prachtecho!!

Het is inderdaad een huurhuis, een flat, waarvan ze het nodig vonden om de balkons te vervangen door een loggia...hoe verzin je het! Nu moet je weten dat ik op de 16e etage woon, aan de zonkant, dus het wordt hier echt een broeikas!!
    En het vervelende is dat ze al zolang als wij hier wonen, aan het renoveren zijn, en dat is nu ruim 2 jaar!! Eerst de (binnen) galerij, die absoluut is opgeknapt, maar wat een herrie en een zooi...En toen het parkeerdek (soort grote carport) aan onze kant van de flat: daar komt een gezondheidscentrum in. En nu dus de grote verbouwing; hele flat wordt gerenoveerd aan de buiten- en binnenzijde!! En die bouwvakkers, allemaal duitsers, staan om 6u30 op je balkon te schreeuwen en koeiengeluiden te maken enzo. Alsof de verbouwingsoverlast nog niet erg genoeg is met al dat geboor en gehak en gezaag!! Dus nee; Bebek is niet blij!!

14. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Bebek, dank je voor je lieve woorden en het hopen op een mooie echo gaat zeker helpen:)

Lijkt me echt afschuwelijk jouw situatie, zeker nu je veel thuis hebt gezeten i.v.m. je rug, kun je die mannen wel schieten inmiddels!!

Is het niet een idee om aan een eigen huisje/appartementje te beginnen, de kopersmarkt is gunstig... Heb je al dat gedoe tenminste niet meer en een huis wat meer naar je zin is. Huren is vaak erg duur.
    Maar hier zullen jullie vast zelf al wel over nagedacht hebben maar ik woon nu sinds 5 jaar voor het eerst in een eigen huis en dat bevalt erg goed kan ik je zeggen.

gr. Nicole

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zooo..net de kamer versiert voor de grote dag morgen, Rosalie wordt 2 jaar! Gezellig nu hier hoor! Deze foto heb ik op haar taart laten maken, super leuk geworden! Zonde om op te eten :D
    Wilde de jurk eigenlijk ook aan doen maar het is ineens weer warm :(

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het is toch een overgooiertje? Of zie ik dat nou verkeerd? Want dan kan ze het wel aan!
    Leuk is dat he, die kamer helemaal versieren! En dan die snoetjes 's morgens, heerlijk! Volgens mij wordt het morgen weer een dag om nooit te vergeten, ik wens jullie heel veel plezier en kijk uit naar het verslag! :)

17. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Lotus, gefeliciteerd met Rosalie. Wat een geweldige taart moet dat zijn geworden, die foto echt super!

Lekker genieten en fijn dat het zo'n mooi weer is.

gr. Nicole

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Van harte gefeliciteerd Rosalie !!! :)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lotuss en Lotussman, van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Rosalie!! Ik wens jullie een hele gezellige, vrolijke dag toe!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mooi weer??? Hier is het mistig en winderig, haha! Geen zon te zien, zelfs niet als ik mijn best doe! :D Hopen dat het nog komt...en anders morgen, want dan is mijn zusje jarig en kunnen we lekker een wijntje doen op het terras!

Deel Deze Pagina