35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier schijnt ook het zonnetje, heerlijk! We zijn nu even aan het schoonmaken, want dat is er ietwat bij ingeschoten afgelopen weken ;)
    Vanavond komt schoonmama eten, en morgen moet ik weer werken.
    Om 05:45 uur de wekker dus. Wat gaan die 3 weken toch hard. :(

Lotuss: van harte gefeliciteerd met je dochter!
    Bebek: sterkte in jullie broeikas 8)

En voor degene die interesse hebben....hier is het klusseizoen weer geopend. Op naar een mooi en bevrucht eitje :D

2. Dop07

Dop07 Bekend lid

hihi.. Lies.. het klusseizoen :D

Bebek.. hier ook mooi weer, dus het komt vást ook bij jou! Veel plezier op het terras!

Lotuss en Lotussgezin, van harte geVEELiciteerd met de tweede verjaardag van Rosalie!!! Wat gaat de tijd toch snel.. nog een ruime maand, dan is het hier voor Dopje ook alweer zover!

Ik ga even siësta houden.. vanmorgen gebrunched met paps, mams, zus, zwager en alle kinderen in een geweldig eetcafe vlak bij het strand.. was héérlijk, maar wel een beetje volgevregen nu :)

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Familie Lotuss: gefeliciteerd met de verjaardag van Rosalie. Wat een prachtige (en vast lekkere) taart.

Liesben: veel klusplezier :D deze dagen.

Bebek: hier is de zon volop aanwezig geweest, neem aan bij jou inmiddels ook. Dus waarschijnlijk heb je weer in de sauna kunnen zitten. ;) (of op het terras met een roseetje :D)

Dop: klinkt goed. Was vast druk aan de kust.

Vandaag eerst in Amsterdam geweest, toen in Zaandam. Manlief heeft de Dam tot Damloop gelopen. Was weer een heel spektakel en hij heeft een redelijke tijd gelopen. Verder lekker rustig aan gedaan. Gisteren schoonouders op bezoek gehad, altijd leuk ahum. Vandaag alweer de 4e dag prikken. Gaat me inmiddels redelijk af, heb nog niet het idee dat ik last heb van bijwerkingen maar dat zal nog wel komen.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Ik pik tijdens het bijlezen deze er even uit, want dit herken ik heel erg.
    Ik was ook zo bang dat die 1ste zwangerschap mijn enige kans was geweest toen ik de MA kreeg op m'n 40ste. Maar hou moed meiden, want het kán!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Wat een mooie foto's van heerlijke prullekes zag ik voorbij komen!

Hellen, een bobbel in je borst kan zo weer weg zijn maar kan ook ontaarden in een borstonsteking. Masseer je borst af en toe en laat Roos die kant goed leegdrinken.

Lotuss, van harte gefeliciteerd met Rosalie!

We zijn gisteren wezen kijken naar een nieuwe autostoel groep 1. Nog best lastig vind ik, om te kiezen welke. Denk dat we voor de Priorifix gaan met misschien een goedkope 2de erbij (voor in de auto van mijn zus voornamelijk, die wil bijna elke oppasdag op pad).
    En ik heb wat nieuwe kleertjes gekocht voor Danique, voor de herfst/winter. Ze is vergeken met haar zomerkleertjes 2 maten gegroeid...... wat een goed excuus om flink te shoppen!
    Net lekker gefietst, hier was het heerlijk weer maar nu is het ook bewolkt.

Als afsluiter een vrolijke noot (als je niet moet lachen om Danique'je dan wel om mijn stem :$), een flimpje op YouTube van het schommelen vorige week : http://www.youtube.com/watch?v=fYm9T7f6kG0

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jaja, het is hier inmiddels ook weer mooi weer geworden! Ik ben heel slecht geweest: heb mijn balkondeur opengebroken!! HEERLIJK!! Hield het echt niet meer uit hier binnen, pfft!
    Lekker met Dost naar het bos geweest, kon ie lekker op de zandvlakte rennen en gek doen, dus al met al lekker dagje. Ga zo met zusje weg, want die is om twaalf uur jarig, dus dat gaan we even inluiden. Maar ik neem slechts 1 wijntje, want ik zit op de wachtbank...hoewel het toch niks meer wordt, maar goed, een mens moet hoop houden! ;)

Natas, wat schattig die kleine op de schommel! Ze kijkt ook zo heerlijk om zich heen, met zo'n zalige glimlach! En ze stapt ook al aardig zeg!

Liesben, namens de Hornbach wensen wij u een vruchtbaar klusseizoen! :D
    Succes morgen met je 1e werkdag weer!

Dop, lekker zitten snaaien met de familie? :D Altijd gezellig!

7. Dop07

Dop07 Bekend lid

Natas! Wat een schattig filmpje! (vond jouw geluid bèst meevallen hoor :D )

WB autostoelen.. ik heb één MC Priorie van de rommelmarkt.. E. 5,-.. bij de hema een nieuwe badstof hoes gekocht en klaar was Klara! De tweede Priorie heb ik via MP gekocht.. 25,- inclusief badstof hoes! Van beiden zijn de riempjes het het ondersel nog PRIMA. De bekleding was wat minder, maar daar zie je met die hoezen dus helemaal niets meer van!
    Ik kan me opzich voorstellen dat je graag een nieuwe wil voor jezelf.. maar als tweede ben ik van mening dat je beter een goed merk tweedehands kan kopen, dan een goedkope nieuwe... :)

Bebek...oooooh.. balkondeurvandaal dat je d'r bent! :D Alvast feli met je zusje!

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    #15148 Dombo, Sep 20, 2009
    Last edited: Sep 20, 2009
    Lotuss, gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Rosalie!

Natas, heerlijk filmpje van Danique en vervelend he? Shoppen voor je kleine meid?

Nog even heel wat anders, met name de 'oudgedienden' hier op dit topic zullen haar kennen, maar namens Diaantje1 mag ik vertellen dat ze na 3 jaar eindelijk zwanger is van een mooi wondertje. Dat kleine wondertje zit inmiddels al 23 weken veilig en wel in haar buik.
    Alles gaat goed met de kleine, nekplooimeting was goed, uitslag VP was goed, ze hebben een hele mooie 20 weken echo gehad en samen met haar vriendje geniet Diaantje volop van dat kleine groeiende beepje in haar buik.

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, ik sluit me helemaal bij Natas aan. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, dat je bang bent dat je het niet meer mee mag maken dat je nog weer zwanger wordt en dat het bij die ene prille zwangerschap zal blijven. Maar meid, er is echt nog hoop!

Ook ik heb een MA gehad en minstens 4 VMK's. OK, toen ik die kreeg hadden we Alyssa al wel, maar het verlangen naar nog zo'n mooi wondertje erbij werd er niet minder door, eerder groter. Uiteindelijk toen we de moed al op hadden gegeven raakte ik toch nog weer zwanger en mocht ook zwanger blijven.

Hellen, vervelend, die bobbel in je borst, maar inderdaad, laat Roos die borst goed leegdrinken en probeer hem weg te masseren, want anders kan het een vervelende borstontsteking worden.

10. Dop07

Dop07 Bekend lid

Wat een goed nieuws voor Diaantje! Dank voor het melden Dombo!!

11. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Graag gedaan. Ik heb nog geregeld contact met haar en ik ben echt zo blij voor haar.

12. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ik had een paar maanden geleden geloof ik wel eens verteld dat we helemaal opgedoft naar een feest waren gegaan en daar voor een dichte deur kwamen te staan, want het was doorgegaan op de manier zoals ons was verteld. Het aantal genodigden was ivm een te hoge kostenpost zwaar gereduceerd. Begrijpelijk, maar vertel dan ook aan de genodigden die niet meer hoeven te komen dat ze niet hoeven te komen.
    Nou had ik de betreffende feestganger vandaag aan de telefoon en die belde om te vertellen dat het feest niet doorging.

Ik: Ja dat hadden we al gemerkt. We stonden voor een dichte deur.
    Zij: Hoezo?
    Ik: Nou, in juni hadden jullie dat feest toch? Ik had toen welliswaar vrij laat een berichtje ingesproken op je antwoordapparaat dat we alsnog konden komen en dat als het niet doorging, dat ik dan graag van jullie zou horen
    Zij: Maar ik heb het je verteld
    Ik: Nee, anders had ik niet voor een dichte deur gestaan.
    Zij: Maar ik heb je gebeld, ik weet zeker dat ik het je heb verteld. Oh, nou weet ik het weer, ik heb je antwoordapparaat ingesproken.
    Ik: Ik heb van jou geen berichtje op m'n antwoordapparaat gehad hoor.

Zo ging dat gesprek nog wel even door. Ze vond het maar vreemd dat we het niet wisten, want ze had het me verteld. Nou, NOT dus, anders regel je geen oppas en sta je niet voor een dichte deur.
    Zij nog heel verbaasd dat ik haar dat niet eerder heb verteld. Tja, hoe zou dat nou komen zeg. Tssss.

Maar goed, haar belletje ging erom dat een nieuw gepland feest niet doorging. Nou ja, daar waren we toch niet heengegaan, want we hadden geen zin om weer voor een verrassing komen te staan zoals weer een dichte deur ivm gewijzigde plannen.

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Bedankt meiden! Hier zit ze dan..! In haar jottum jurk op haar stoere kawasaki bike!! :D Zal meer foto's in m'n album zetten anders spam ik alles weer vol!

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Zooo, die zal later de harten van vele jongens sneller doen kloppen.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Wat een prachtige jarige job!

Inez, wat leuk dat je nog contact met Diaantje hebt. En nog veel leuker dat ze zwanger is, echt helemaal super! Gefeliciteerd lieve Diaantje, ik vind dit geweldig nieuws en heerlijk voor je.
    Hahaha, ik zie je al gaan Inez, voor de 2de keer naar een feest voor noppes!

Dop, ik ben huiverig voor het kopen van een autostoel op MP. Je weet dan toch nooit zeker of de stoel niet bij een ongeluk betrokken is geweest of er om een andere reden iets niet meer mee klopt. De kans is klein maar aanwezig, vind ik een beetje eng.
    Vandaar een nieuwe, idd wel van een goed merk. Geld moet rollen zeggen we dan maar :p

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dus wel een geslaagde verjaardag geweest voor Rosalie, gezien haar stralende gezichtje :D

Liesbeth veel klusplezier.

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ja was leuk hoor! Ze was wel helemaal van slag toen het huis ineens vol was en ze het middelpunt van belangstelling was. Dus dat werd brullen en bij mama wegkruipen, heeel zielig was ze..:( Maar na een slaapje ging het weer beter en kon het feest verder gaan. Toch wel leuk al die kadootjes natuurlijk! :D

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Net naar de verloskundige geweest voor de nacontrole. Dus dat is ook afgesloten nu. Was er niets eens weemoedig over! ;)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wow, wat een goed nieuws van Diaantje!! Dombo, wil je Diaantje en Diaantjeman mijn hartelijke felicitaties overbrengen! Ik ben echt heel blij voor haar, ze hebben er zo lang op moeten wachten!

Lotuss, wat een mooie jarige job, geweldig!

Ga nu mijn jarige zusje-job van de bus halen, ze komt gezellig bij mij eten. Ik meld me vanaaf wel weer even!!

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier een korte Roos-update: ze eet nog steeds niet genoeg en slaapt nog steeds veel te veel. Behalve 's avonds, dan heeft ze "huiluurtjes" die uren kunnen duren en dan wil ze steeds aan de borst. Maar echt veel drinken doet ze niet. Voel me een beetje leeggezogen..zeg maar.

Consultatieburo kwam vandaag voor de intake en toen ik mijn verhaal had gedaan, werd ik uitgenodigd om meteen even te komen wegen en dan deden ze ook de gehoortest. Die was goed, het wegen niet. Ze zou sinds vrijdag maar 35 gram zijn aangekomen. Niet goed -niet alarmerend- maar wel verontrustend, was de conclusie. Ik heb haar ter plaatse gevoed en toen we weer wogen, bleek ze maar 35 gram zwaarder, en dus drinkt ze echt te weinig. Omdat cupvoeden niet lukte, nu het advies om elke 3 uur te voeden, dan na te kolven en dat ook nog te geven. Ben dus nu bijna de hele dag bezig met voeden. En intussen zijn mijn borsten gemangeld en doen ze pijn.

Genieten lukt dus nog niet echt, hoewel Roosje een schatje is en blijft...

Share This Page