He Hellen.. meissie toch.. het gaat allemaal niet vanzelf bij jullie Hele dikke knuffel.. enne.. ik weet niet of je er puf voor hebt, maar ik heb heel veel gehad aan www. borsvoeding.com .. béétje door de bv-maffia heenkijken en op zoek naar goeie tips... en die staan er plenty! Hier: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Kindjeaandeborst En speciefie over hoe je kan zien of je kindje goed drinkt en met weer linkjes wat je ermee/aan kunt doen: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Krijgt mijn baby wel genoeg?
Oh ja... en waar ik goede verhalen over hoor is de begeleiding door een lactatiedescundige.. hadden ze je bij het consultatiebureau trouwens ook wel even op mogen wijzen... of meteen met je samen regelen... (of hebben ze dat al gedaan?)
Sterkte Hellen...ken het probleem helaas nog van Rosalie, die deed hetzelfde. Met de fles ginghettoen wel goed, op de een of andere anier dronk ze die gewoon gulzig leeg. Werd ze minder moe van misschien.
Hellen, ik zou contact op nemen met een lactatiekundige bij jou in de buurt. Doorgaans weet het consultatiebureau niet genoeg van borstvoeden.
Dop: ik ga zelf contact opnemen met de lactatiekundige waar ik ook een cursus hyeb gevolgd. Met name omdat alles nu ook ineens pijn gaat doen. Lotuss: zie hieronder. Ik denk dat Roosje hetzelfde heeft... Want hier ging de eerste gekolfde fles er goed in. En de tweede ook. Mevrouw heeft nu al minder zin in de borst, maar ik houd nog even vol. Ik vind wel, dat ze met flesvoeding meer eten teruggeeft, maar dat is vast een flessen "ding"? Er staan nog wat nieuwe foto's in het album...zitten héle leuke bij
Hellen... als beebs wat gulziger drinken, komt er vaak wat meer lucht mee en 'boeren' ze wat makkelijker ook voeding terug.. Verstandig dat je contact neemt met de lactatiedeskundige...Mijn ervaring is dat het consultatiebureau doet alsof ze overal verstand van hebben, wat in de praktijk erg meevalt.. of tegen.. het is maar hoe je het bekijkt Succes en sterkte! Dikke kans dat als jullie straks de slag te pakken hebben dat je máánden probleemloos doorvoedt (en als niet.. dan niet... maar dan heb je het iig ècht geprobeerd ) Ik ga werken meiden! Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!
Meteen even in je album gespiekt.. wat een dótje.. Dop kwam op schoot zitten... toen de foto voorbij kwam waarbij ze in het beige dekentje gewikkeld ligt, begon hij te grommen.. dat is zijn geluid voor als hij een tijger of leeuw ziet Ik denk zomaar dat kleine Roosje niet voor de poes is Toen ik zei:"nee toch, dat is toch geen tijger, dat is een baby" .. keek hij nog eens en zei: "paap"... (slaapt) De knapperd!! En zo waren de foto's van Roosje weer goed voor een dubbel geniet moment! 1. Genieten van Roosje. 2. Genieten van mijn eigen menneke die zo schattig gaat babbelen
Zit 'm zeker in de naam Hellen! Zijn luie meiden die Roosjes! Mijn Roosje spuugde met borstvoeding ook heeeel veel dus in mijn geval was de fles wat dat betreft wel gunstig want ik ben toen overgegaan op AR voeding. Met Johannesbroodpitmeel voor heftig spugende baby's. Maar inderdaad, ze dronk vaak heel gulzig en kreeg dan meer lucht binnen waardoor ze soms ook kon boeren als een volwassen vent! Kan ze nu nog.. Leuk he Dop..dat kletsen wat ze doen.. Ze hebben ook nog van die schattige stemmetjes, Roosje kan heel zoet en hoog praten, echt een meisje en ze klets elke dag meer! Maar soms is ze ook net een bootwerker.. En ze heeft ook echt humor, zo grappig. Ze kan echt giegelen als ze iets ondeugends doet. (en dat doet ze veel en graag) Papa plagen vindt ze ook heel leuk, net als ik trouwens (arme papa, met drie vrouwen..) Ze zegt alles wat hij vraagt maar als hij vraagt 'hoe heet jij' roept ze heel hard 'JA JIJ!' Zo noemt ze zichzelf, 'jij'. Lekker ding..
Deze vind ik zo grappig, ze doken eigenlijk ineens achterover uit beeld maar kwam heel leuk over zo. Ga hem nog een keer overmaken met blote voeten, echt vader dochter liefde..
Hellen, groot gelijk meid, dat je contact op gaat nemen met een lactatiekundige. Hoewel bij mij de BV helaas niet op gang is gekomen heb ik wel heel veel aan haar adviezen gehad. Beter dan aan die van het CB, waar ze ook in mijn ogen vaak doen alsof ze alleswetend zijn, maar waar het in de praktijk erg tegenvalt. En wat een schatje is Roosje meid! Lotuss, leuke foto's weer.
=Giegel;5531112]NOD 11-09 Suzanne68 17-09 Ladouce 25-09 Marnat 29-09 Dop07 01-10 Bebek 03-10 Benthe 07-10 Giegel 11-10 nefertary ??-10 Liesben AFSPRAKEN 28-09-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog + echo 28-09-2009: nicolioo controle gynaecoloog + echo 16-10-2009: nicolioo echo 18-11-2009: marnat naar neurologie BEVALDATA 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang 26-04-2010 nicolioo BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe 11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos ik heb mijn afspraak er even bij gezet. ik weet nu waarom ik daar heen moet wel vanwege het flauwvallen en mijn rechte kant die is niet helemaal zo als het hoort ze willen dat allemaal gaan uitzoeken van wege onze kinderwens maar wat heeft mijn rechte kant met kinderwens te maken? het zal wel ik wil dat trajecht niet weer in grrr ben er wel een beetje verdrietig om ik wacht wel weer af
NOD 11-09 Suzanne68 17-09 Ladouce 25-09 Marnat 29-09 Dop07 01-10 Bebek 03-10 Benthe 07-10 Giegel 11-10 nefertary ??-10 Liesben AFSPRAKEN 28-09-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog + echo 28-09-2009: nicolioo controle gynaecoloog + echo 16-10-2009: nicolioo echo 18-11-2009: Marnat naar neurologie BEVALDATA 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang 26-04-2010 nicolioo BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe 11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos
Marnat, ik zou ook niet weten of het 1 verband houdt met het ander. Het lijkt me in ieder geval niet goed als je steeds flauwvalt en een rechterkant die niet doet wat hij doen moet. Sterkte met eventuele onderzoeken en de uitslag.
Hier was Roos ein-de-lijk aangekomen!! En goed ook. Op 30 gram na het geboortegewicht. Ik ga nu nog door met het zware voed-regime van én BV en dan kolven en dan flesvoeden. Zeker nu Roos de borst zo af en toe begint te weigeren. Maandag wegen we opnieuw. Het valt me superzwaar en mijn Lief snapt dat niet helemaal. Hij heeft zoiets van "ja...maar ze drinkt beter en groeit ervan...waarom vind je flesvoeden dan zo erg?" Terwijl ik dat lekkere kleinn lijfje tegen het mijne aan zo vreselijk mis en dat hele gemelk met zo'n koud plastic ding echt een desillusie vind. En natúúrlijk gaat het belang van mijn kindje voorop. Natuurlijk wil ik dat ze goed groeit. Maar ik had me toch heel wat anders voorgesteld bij borstvoeding. En het voelt gewoon best heel kil zo...maar dat zal wel een door hormonsters geregeerd vrouwending zijn ofzo.
ik heb geen llast van mijn rechte kant vandaar ik mij dat af vroeg maar ik wacht het wel af ik kom er zo in elk geval achter wat dat flauw vallen is ze denken epelepie dat heb ik tot mijn 5 de gehad van daar ook na neuro mijn oude arts had tegen me gezegt dat ik lage bloeddruk had maar dat is niet zo ik laat het wel over me heen komen het word in elk geval uit gezocht hoe doe je dat gele als ik mag vragen en de andere kleuren
hellen wat goed dat roosje wat aan gekomen is slaapt ze nu ook wat meer door s nachts en slaap je zelf ook weer wat beter
He meiden! Sorry hoor, maar ben even wat minder aanwezig geweest. Eerste helft cyclus he, dan heb je dat Maar 2e helft nadert. Helaas is vriendlief nu ziek, dus ik ben bang dat er niet geklu(t)st word vanavond. Jammer, want de eerste ovulatie-tekenen zijn er. Hoofdpijn, buikpijn. Maar als ik net zo even naar de schat keek denk ik niet dat het er in zit. Echt zo'n sexy rood hoofd met loopneus, waterige oogjes, wallen en een lekkere volle hoest. Nou ja, hoop maar dat ei nog even wacht met springen. Hellen: Kan me voorstellen dat het een desillusie is als de BV niet zo goed lukt. Maar het is natuurlijk wel goed nieuws dat Roosje nu goed drinkt en aankomt.
Bebekje zeilt even langs voor een snelle zwaai! *duikt snel op de bank, want moet goed uitgerust zijn voor de grote verbouwing die morgen plaatsvindt van 7 tot 17....* Ben jullie niet vergeten, maar ben zooooo moe...geen puf om te reageren maar zeker geen desinteresse!!! Maak het gauw goed! Liefs allemaal!