35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    SanRob: alles onder de 2 of 3 is goed, maar het hangt ook van je bloed af. Maar volgens mij groeit er een prachtig mooi kindje.

Ik zag ook dat Lientje nog niet bevallen is, maar dat zal niet lang meer duren.

Mijn meneertje hield me weer lang wakker afgelopen nacht. Vandaag slaapt hij bijna de hele dag, dus ik ben benieuwd of het weer feest wordt vanacht. :D

2. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Kaat: heel erg veel sterkte bij het nemen van deze ontzettend moeilijke beslissing!
    Ik heb er geen woorden voor.......

3. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Wat gebeurt er veel als je een paar dagen niet online bent zeg!

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    SanRob, oh wat vervelend zeg, 4x een echo vanochtend. En als toegift ook nog even mogen springen voor een goed resultaat. Haha. Maar goed, het is uiteindelijk gelukt en daar gaat het om.

Die nekplooi kllinkt inderdaad wel mooi. Nu nog een goede uitslag van het bloedprikken en dan kun je helemaal gaan genieten.

Kan jij je vinden in hetgeen besproken is mbt de bevalling of moet je het eerst nog even laten bezinken.

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

O ja meiden die ongi zijn geworden balen en succes bij de volgende ronde ...

Pff ik zit hier met een irri poes... beest is niet weg te slaan bij mij.. Mijn hele blouse is al nat van het gezabbel en gelik... Van het weekend was ze voor het eerst echt buiten zonder tuigje. Ging perfect maar nu blijft ze liever bij mij op de bank hangen...
    (niet dat ik dat erg vind, hubbie is weg en heb ik toch een zwaan kleef aan..)

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hier schommelde hij ook 1 1/2 week geleden. Door blijven testen, en idd 2x per dag.

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Veronica, het voordeel wat ik bij temperaturen zie, is dat je na een dag of 3, weet wanneer er een eisprong geweest is. Zodat de druk omlaag kan qua klusgedrag. Maar inderdaad is het wel achteraf. Het is een kwestie van uitproberen wat voor jullie prettig voelt.

Ellen,
    Ik heb ooit iemand horen vertellen hier over een beest wat alleen bij haar kwam wanneer ze zwanger was. Misschien ook bij jouw irri-poes?
    Ik hoop het voor je (en lag me rot als het zo is over een week)

SanRob,
    Mooi verhaal, dat springen. Maar vooral goed dat je weer mooie echo's had. Hopen dat de uitslag ook zo mooi is.

Nino,
    Jou wens ik vooral een goede nacht!

8. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Klopt, de kat was inderdaad niet bij me weg te slaan. Inmiddels is hij vanwege het weer veel buiten, maar eenmaal binnen ... is hij steeds dicht in de buurt. Dus Ellen, wie weet ...

10. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @Sanrob: spannend zo'n nekplooimeting. Ik ben heel benieuwd...

@EllenK: klinkt als een liefie, die poes van jullie!

@4xmamma: jammer zeg!

Zo zeg, vandaag weer een bezoekje gebracht aan De Geertgen. We waren pas na half zeven aan de beurt, ze maken lange dagen daar. Het mooie is wel dat de gyn alle tijd voor je heeft, hoe laat het dus blijkbaar ook wordt. Super dus!

We hebben een uitgangsecho gehad. De rechter eierstok is gewoon echt onvindbaar. Om die te zoeken zouden we een laproscopie moeten doen maar dit was voor dit moment in ieder geval nog niet nodig. De linker eierstok lijkt het een beetje overgenomen te hebben van de rechterkant. De linker eierstok zat vol met eitjes. Ik sta nog steeds perplex als ik dat zie, zo mooi! Onvoorstelbaar dat ik een paar maandjes geleden ben weggestuurd in het ziekenhuis met de mededeling dat ik geen eicellen meer had. Oh ja, er is wel een vleesboompje tevoorschijn gekomen. Hij is niet zo groot en zit niet in de weg. Mag dus blijven zitten waar hij zit... Maar hoe/waarom ontstaan die dingen eigenlijk? Weet iemand dat?

We hebben weer een nieuwe kuur Clomid 50 mgr meegekregen waar ik vandaag meteen mee moest beginnen. De 24e moet ik weer terugkomen. Twee daagjes later gaan we naar Parijs en volgens de gyn moesten we het in mijn vruchtbaarste periode maar eens goed van nemen in de stad der liefde. ;) Het zou natuurlijk wel mooi zijn als het nu goed ging komen. Aan ons zal het niet liggen! :)

Gr. Benthe

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wat een mooi verhaal Benthe. Tenminste weer wat positiefs ondanks het boompje en onvindbare eierstok....

Hahaha ja ja wie weet. Het is nu ook bijna 5 uur en ik zit dus gewoon beneden (met de poes weer op mijn schoot de schat) kan niet slapen pffffffffffff
    Kopje warme melk genomen en er zo maar weer eens in kruipen

12. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Benthe: dat klinkt heel goed van die eicellen. Leuk Parijs, misschien Zeker niet vergeten de EIffeltoren te bezoeken dan.

EllenK: het schijnt dat katten zich nogal aangetrokken voelen tot zwangere dames. Onze buurpoes kwam de afgelopen tijd ook vaak een kijkje nemen bij ons.

13. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hahaha, moest echt even lachen Nino...EIffeltoren! :)
    Hebben we hier al een foto van Jules gezien? :baby:

SanRob, spannend zeg zo'n nekplooimeting! Succes! [-o<
    De vriendin van mijn broer heeft er ook net een gehad, de uitslag was goed. Morgen hebben ze de vruchtwaterpunctie! [-o<

Goed om te horen Benthe, ondanks de missing eierstok en de vleesboom (mijn schoonzus heeft er geloof ik 2 en is nu 17 weken zwanger ;) ), ik duim voor je en geniet in Parijs! [-o<

Vandaag IVF intakegesprek. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs, Daantje

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Succes Daantje.....

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

NOD

14-07 Diana
    22-07 Sandra1967
    22-07 Molly
    23-07 Diaantje
    24-07 Ellenk
    26-07 Sens
    06-08 Limmeke
    07-08 4Xmamma
    11-08 Giegel
    12-08 Benthe
    13-08 Shiela

AFSPRAKEN

16-07 Miss Daantje intakegesprek IVF
    16-07 Lola verloskundige (18.20 uur)
    17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur)
    21-07 Miss Daantje start IVF (spuiten decapeptyl)
    22-07 Giegel gyn
    22-07 SanRob uitslag nekplooi
    23-07 Anna vk
    23-07 Inez gyn
    24-07 Benthe gyn
    29-07 Inez gyn
    30-07 SanRob vlk
    Eind juli: Diaantje start IVF
    01-09 Diaantje 1e echo IVF

BEVALDATA

06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob
    12-03 Anna

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06 Nin0 - zoon Jules

Zo ff mijn NOD aangepast ivm verlaat ei...
    SVP de quotes weghalen als je de lijst aanpast anders kan je hem niet weer quoten!

Thnks

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    MissDaantje, succes vandaag!

Benthe, inderdaad ondanks missing rechtereierstok en een vleesboompje klinkt het wel positief. Wie had dat toch kunnen denken meid, dat je daar gewoon eitjes klaar ziet staan in de andere eierstok. Helemaal geweldig.

Nu goed het advies opvolgen van de gyn, GEBRUIK maken van de sfeer van de stad der liefde en 'gewoon' zwanger weer terugkomen.

Hoe vleesbomen ontstaan, daar zou ik je geen antwoord op durven geven.

Lola, succes vandaag bij de VK.

Ellen, een kat die veel interesse voor je heeft, nachtbraken ..... SPANNEND SPANNEND. Ik duim voor je.

17. veronika

veronika Niet meer actief

Hmm, ben nog geen ei tegengekomen, wel steeds wisselend lichte streepjes, ik test nog even door, wil nu toch weten hoe het zit!

Bekroop me net de gedachte, dat we (? ik in elk geval) er maar ons hele leven vanuit gaan dat we wel gewoon vruchtbaar zullen zijn, dat het wel goed zit met die eitjes, je wordt toch gewoon ongesteld enzo. En nu begin je vol goede moed met proberen zwanger te worden, en dan kan dus blijken dat je helemaal geen eitjes meer hebt, dat je een eierstok mist? is dat niet vreemd, Benthe? Hadden ze daar nog een verklaring voor? Betekent dat dan ook dat je een 2x zolange cyclus hebt, omdat maar 1 kant springt? Had je daar ooit iets van gemerkt?

Natuurlijk weet ik wel dat zwanger worden moeilijker gaat als je ouder bent, ik ben niet gek, of dat het misschien helemaal niet meer lukt, maar het is allemaal zo ontastbaar voordat je er echt mee begint.

Sommige van jullie hebben natuurlijk al kindjes, dan weet je wel dat je in elk geval ooit vruchtbaar was. Wie gaan er eigenlijk nog meer voor de 1ste?

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    SanRob, de nekplooi van 0.93 mm is keurig!
    De grens is geloof ik 3 mm of 3.50 mm, dus daar zit je ruim onder. Dat is alvast een goed teken, nu nog even de combinatie met je bloedtest afwachten.

Benthe, Parijs is nou dé stad om goed gebruik te maken van die mooie eitjes uit je brave linkereierstok 8)

Ellen wat vervelend dat je zo rot slaapt, heb je dat al lang?
    Ik hoop dat je poezebeest een voorspellende gave heeft :)

Miss Daantje, ben benieuwd hoe je intakegesprek was.

Veronica, zwanger worden (en blijven) is idd heel ontastbaar. Wij gingen ook voor de 1ste (tenminste, ik dan want mijn man heeft al 2 grote dochters), dus het was zeker de vraag of ik wel vruchtbaar zou zijn waar mijn leeftijd natuurlijk ook geen goede invloed op heeft. Maar vruchtbaar bleek ik, 2x snel achter elkaar zwanger geworden! De 1ste keer werd het helaas een miskraam, maar het kan dus zeker op latere leeftijd.
    Elke maand ongesteld worden geeft geen garantie dat je idd een goede eisprong hebt en dat de eitjes nog van goede kwaliteit zijn. Meestal wel natuurlijk, maar niet 100%.

Dames, morgenavond gaan Chrisje en ik lekker uit eten want....... dan zijn we 10 jaar getrouwd! :D
    Tien jaar alweer, en we kennen elkaar nu 11 1/2 jaar, wat vliegt de tijd. We doen geen groot feest of zo, zou ik nu ook niet aan moeten denken, gewoon lekker met z'n tweetjes en dromen over hoe de komen tien(tallen) jaren zullen gaan.
    Maar eerst morgenmiddag naar de kapper om m'n grijze haren weer weg te laten werken :)

19. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Veronika: ik was bij de eerste na 1 keer al zwanger en daarna duurde het zeven maanden om vervolgens in zeven maanden drie mk te krijgen en toen weer iets van 6 of 7 maanden om weer zwanger te raken van mijn kleine kanjer die nu nog eventjes een dutje doet.

Natas: leuk zo'n etentje en nog even romantisch met zijn tweetjes en een hele mooie gelegenheid 10 jaar getrouwd. Nu kan dat nog. Oeps grijze haren, ik heb er ook een paar, steeds meer eigenlijk, maar ik ben niet meer bij de kapper geweest. Lang leve de haarbanden. Het is wel slim om nog even voor de bevalling te gaan.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, alvast gefeliciteerd meid. Maak er een leuke dag van.

Deel Deze Pagina