35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    nicooli rugpijn grrrrrrrr ik laat me altijd maseren door mijn man hihi
    ik heb nu ongi rug pijn dat heb jij denk ik niet begrijp ik of wel
    maar bij mij doet alles nu zeer door allespaning van de afgelopentijd dus ja ik zal niet klagen
    maar laat manlief mij vandaag wel even maseren hihi
    door ik de 18 nov naar neuro moet doet mijn been ook vervelend sleep er mee zeg maar

allemaal spanning kom ik wel weer door heen

ik wil eigenlijk nu wel weer wat meer geluk ben ik wel aan toe hih
    het mag van mij wel 210 zijn want 2009 is nu niet leuk meer
    mijn zus een miskraam oma overleden ziekenhuis voor ons zelf enz

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oke, gisteren was ik wit van de latex, nu ben ik antrecietgrijs van de alkydverf... Big difference: latex was je er zo vanaf, maar deze alkyd heeft blijkbaar de eigenschap zich direct te hechten aan zijn nieuwe eigenaar en is vast voornemens zolang mogelijk bij deze nieuwe eigenaar te blijven! :x:$:(

Heel fijn, met het verjaardagsfeestje van mijn zus en beste vriend op het programma vanavond! NOT! ;)
    Nou ja, ik kan niet anders zeggen dan dat het wel heel mooi wordt. Ben geloof ik best trots op mijn werk! ;)
    Ik zal wel wat foto's plaatsen als ik klaar ben, maar dan zal ik eerst even gaan spitten of ik ook nog voor-foto's heb, want daar heb ik natuurlijk weer niet aan gedacht!!
    Enniewees, ga nu even lekker uitwaaien met mijn heerlijke hond en daarna schrobben en wegwezen!

Dag lieve meiden, fijne avond allemaal!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Marnat: gecondoleerd!

Wauw Bebek...jij bent druk bezig!!!

*duimt voor Liesben*

Oeff Koffie....da's vervelend die rug, maar wél herkenbaar.Let goed op je houding!

Roosje deed het vannacht wel weer redelijk. Toch zit ze de 3 uur tussen elke voeding vrijwel nooit meer uit en komt ze steevast eerder. Na het advies van de LK heb ik nu tegenwoordig één voeding vooruit gekolfd staan en dat is wel relaxed. Volgens mij groeit ze ook, want de rompertjes maat 50 die eerst nog ruim zaten, zitten nu strak! En we hadden gister spuitpoep tot in haar nek (jakkes!) dus ik kon middenin de nacht nog even mevrouw badderen en verschonen.

Over kleren weer aan kunnen: Hier had ik op dag 11 alweer mijn gewone kleren aan. Alleen de strakke spijkerbroek durfde ik nog niet aan, met mijn overhangende vetschort/flubberbuikgebeuren.

O ja: we zijn nu 15 dagen na de bevalling en ik heb oplosbare hechtingen, maar vooral die aan het begin van mijn schede irriteren ontzettend. Iemand ervaring hiermee..en hoelang duurt het voor ze oplossen, want ik meen dat de arts-assistente me vertelde dat het 2 weken zou duren, maar da's dus niet zo!

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebekje je hoeft je niet meer te sminken voor het feest hihi
    alleen even andere kleren aan
    en je mag trots op je zelf zijn hoor er zijn veeeeeeeel mannen die zeggen vrouwen kunnen niet klussen hihi
    jij bewijst het wel ff he
    mijn man werkt veel ik helaas niet dus ik doe ook alles maar als het mij echt niet lukt vraag ik hem wel maar dat gebeurt zelden

wij vrouwen kunnen toch meer dan menig man denkt hihi

veel plezier vanavond

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hellen dankje wel heerlijk om te lezen dat het steeds beter gaat met roosje
    kom je zelf ook wat meer tot rust?
    en geniet je ook meer van roosje als het goed gaat minder zorgen dan
    denk ik

ja en de kleren van je zelf tja kun je van zelf weer aan he hihi
    geduld

meid veel geluk en gezondheid met roosje

ik weet even niet meer of ik dat wel had gedaan door de omstandig heden

6. Dop07

Dop07 Bekend lid

Meurning lady's.. hier de spotting begonnen..
    Ik had gister ook echt een ouderwets pré-NOD-om-op-te-schieten humeur, dus het verbaasd me niet.
    Het zet nog niet door, dus nog een hééééééééél klein beetje hoop op een innestelingsbloeding (zou óók voor het eerst zijn na drie voldragen en in totaal 6 zwangerschappen.. dus he.. nou ja)
    Ik geef nog wel door wat mijn nieuwe NOD moet worden als het doorgezet heeft!

Iedereen een fijne dag!

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    He balen weer dop :(

Meiden dank jullie wel voor de tips, neem nu af en toe een molletje en heb een buikband gekocht (niet een voor de leuk maar zo`n steungevende) Hopelijk is het nu uit te houden...Alhoewel ik nog weinig verschil merk. En mijn houding Hellen, tja ik loop wel met holle rug merk ik, krijg hem niet recht hoe ik ook probeer :D
    Heb al wel fysio dus die neemt nu naast mijn bekken ook mijn rug mee.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

#15228 Liesben, Sep 27, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 27, 2009
    He bah Dop......
    Snieleukmeis :(

Leutje: Ik hoop dat rugpijn zo afneemt!

Ik denk hier nu officieel op de wachtbank plaats te mogen nemen.
    Maar ik haat die wachtbank! Ik vind die eerste twee weken veel relaxter!
    Nou ja, wie weet heeft deze ronde geluk gebracht. We zijn nu een jaar bezig en ik wil zoooooooo graag zwanger zijn in Oktober (de maand dat ik uitgerekend zou zijn als de eerste zwangerschap goed was gegaan).

Edit: Net even mijn bm gevoeld. En die zit hoog, staat open en voelt zacht aan. Dus aan onze timing ligt het niet deze maand :)

Einde ego.

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Marnat, gecondoleerd!

Hellen, fijn dat Roosje nu lekker aan het groeien is. Hoe gaat het nu met de BV? Merk je dat het nu wel wat meer op gang komt?
    En wat goed zeg, dat je al weer bijna al je oude kleding aankunt. Dat heeft bij mij helaas heel wat langer geduurd, maar ja, ik was dan ook na de bevalling helaas eerst aangekomen.
    Nu pas (na ruim 4 jaar) kan ik weer in de kleren van voor m'n eerste zwangerschap.

Dop, balen van de spotting, maar duim nog even voor je dat het om een innestelingsbloeding gaat.

Bebek, sterkte met alle verbouw- en klusperikelen.

Liesben, en dan nu weer afwachten. Dat afwachten vond ik altijd de vervelendste periode van de cyclus. Baalde natuurlijk wel als het niet raak was, maar dan wist ik in ieder geval wel weer waar ik aan toe was.

10. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    :$ Kom ik aan met 2 meisjes van net over de 5 pond bij de geboorte. Als ik het goed heb, weegt Yelina het nu met 14 maanden nog net niet.

Succes trouwens met de fysio en ik hoop dat je buikband verlichting geeft. Ik heb er zelf wel heel veel aan gehad.

11. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, je ziet er prachtig uit in je jurk!

Ladouce, fijn dat het spuiten meevalt en heerlijk, nog even een paar daagjes er tussenuit.

Nicolioo, fijn morgen een echo. Ik kan me de spanning voor mijn eerste echo's nog goed herinneren. Ik duim voor je meid, en dat het hartje maar mooi mag kloppen.

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dop!! Dat hadden we niet afgesproken! Ik zet nog even in op een innestelingsbloeding!

Koffie, ik hoop dat je buikband je wat steun en verlichting gaat geven! Sterkte met de pijn meis!

Hellen, fijn dat er verbetering inzit met Roosjes drinkgedrag! Enne, ik heb wel geen verstand van hechtingen op die plaats, maar in mijn rug had ik ook oplosbare hechtingen en die zouden er met 10 dagen uit moeten zijn, maar dat heeft wel een maand geduurd hoor, voordat ze weg waren!

Marnat, dank je! ;) Al zeg ik het zelf, ik kan inderdaad aardig schilderen! Maar ben ook pietje precies, dus doe het altijd het liefste zelf, haha!
    Hoe gaat het vandaag met je?

Liesben, de duimen gaan weer in de draaistand! Enne, hoe voel je dat, of je baarmoeder openstaat en zacht is en wat betekent dat dan??

Dombo: hoi!! :)

Nicole, heel veel succes morgen met de echo!! Ik kom morgen even kijken hoe het gegaan is!!

Nu ga ik weer verder aan de klus...pffft. Moet de radiator nu even doen en dan de tuindeur nog en dan ben ik er klaar mee!! Naja, dan moet ik even de verfspatten afkrabben en stoffen, zuigen en dweilen....En dan kan manlief morgen de laminaatvloer leggen en kan ik alles beetje gaan inrichten! Ben het zat!!!

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    JEEH JIPPIE *BEBEK DOET EEN DANSJE*
    Ik ben klaar met schilderen!! Maar heb nu wel de kolder, want wil nu volgende week ook de binnenkant van mijn voordeur in die verf, haha. Da's nl het enige wat we nooit gedaan hebben en wat dus nog het oude bruine hout is....en nu alles zo mooi is geworden, wil ik dat ook maar opknappen: dat ene deurtje kan er ook nog wel bij!
    Ik ben blij! En moe...;) Moet nu nog met de hond wandelen, eten koken en dan eigenlijk ook nog even stofzuigen en dweilen maar ben beetje dom geweest: Als ik nu ga vegen, waait al dat stof tegen mijn pas geverfde kachel en kozijnen aan...Zou dat met stofzuigen ook zo zijn, of kan dat wel? Ik wilde het rond achten doen en om half 4 was ik klaar met die onderkant, zou dat wel lukken denken jullie??

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bebek:
    Als je in de vruchtbare periode zit zit je baarmoedermond hoger, en voelt deze ook zacht aan. Als je niet vruchtbaar bent zit hij heel laag en voelt hard aan (beetje als puntje van je neus)

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je wel Liesben, ik ga gelijk ff kijken! Weer wat geleerd! ;)

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Pfft, ik weet niet wat ik heb, maar voel me helemaal niet lekker :( Gisterenavond had ik al zoiets van, volgens mij word ik ziek, maar dat gevoel nam weer af. En nu zit ik hier even te eten, of eigenlijk ben ik net klaar, en nu zit ik te zweten als een otter, ben licht in mijn hoofd en voel me gewoon bleh! Heel raar, mijn huid voelt koud aan, maar ben heel klam...vind dat altijd beetje eng als ik alleen thuis ben...En als je nu boe tegen me zegt ga ik huilen, ook zo fijn. Misschien komt het wel door een naderende ongi ofzo, ik weet het niet.
    Ik hoop alleen niet dat ik ziek word, want ik heb net 2 maanden thuis gezeten en ben voorzichtig weer aan het opbouwen, dus is niet zo leuk als ik nu ineens ziek word!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Misschien een beetje oververmoeid Bebek?

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja dat zou ook nog wel kunnen...Ben nu in ieder geval klaar met alles, dus duik zo lekker mijn bedje in!!
    Was trouwens een duidelijke site Liesben, dank je! Nu snap ik het allemaal!

19. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Jee wat een werk heb je verricht Bebek echt super. Wel fijn als het straks helemaal af is.

Misschien een positief puntje, ziekjes voelen kan ook een symptoom zijn:D Mijn eerste zwangerschap begon met een griep.
    Ik duim en strooi gewoon weer voor iedereen die wil !

Gelukkig morgen om 9.00 al de echo kan ik me er niet de hele dag zorgen over lopen maken.
    Ik hoop het zooooooo!!!!!!!!!

Heb vandaag voor het eerst weer een beetje energie om dingen te doen , echt heerlijk. Ben nu wel moe maar niet totaal uitgeput.

Lekker slapen dadelijk.

Ik laat morgen zo snel mogelijk weten hoe het gegaan is.

groetjes Nicole

20. Dop07

Dop07 Bekend lid

Bebek! Hard gewerkt! Rot dat je je niet lekker voelt *knuffel*

Nicole.. ssssspannenddd!!! Ik kom morgen iig even spieken om jouw goede nieuws te lezen!!

Hellen... moet altijd even extra aan je denken op zondag avond *knuffel*

Dombo.. ik zie een hoop reacties op iedereen.. maar hoe is het nou met jou? (of lees ik daar nu straal overheen?? :) )

Hier nog geen echte duivels.. wel spotting en alle voortekenen.. bloedje sjaggo, hoofdpijn en een pukkel ter groote van een kippeei op mijn kin 8) IK heb er geen zin meer in.. in dit gedoe.. wil verdomme gewoon zwanger zijn.. of niet.. niet die 'geen idee kan nog veel kanten op' -gedoe... :x
    Nou ja.. geen keus.. we wachten de duivels maar weer af en dan op naar de volgende maand!

Share This Page