35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Spannend Ladouce, wel heel fijn dat alles tot nu toe supergoed gaat, lijkt me een fijn begin van een toch wel heftig traject.
    gelukkig zijn de behandelingen tot nu toe meegevallen.

Wat betreft die verschillen met wel of geen echo's. De vorige keer ben ik door de vk en de echoscopiste (van de vk praktijk)weggestuurd bij 10 weken met de boodschap dat ik niet zo onzeker moest zijn (had net een ma met 10 weken achter de rug) en vooral goed op mijn eigen lijf moest vertrouwen en dat ze me met 20 weken graag terug wilden zien.:x Ik toen nog van uh.... mag ik misschien met 15 weken nog een keertje kijken , gewoon als geruststelling dat het goed gaat, je ziet dan toch al een hoop. Nee dat was echt onzin , ze konden geen "vervroegde"20 weken echo gaan doen met 15 weken (alsof ik daar om vroeg!) Maar als ik het echt niet meer uithield dan mocht ik eventueel wel tussendoor een eertje terugkomen.
    Nou dat voelde niet lekker. de bewuste 15 weken echo waarbij het helemaal mis bleek te zijn hebben we bij een andere praktijk laten maken. Ik laat me in ieder geval nooit meer vertellen op dit gebied wat ik te doen en te laten heb, mijn lijf mijn baby!

Bebek, ben je weer een beetje opgeknapt of is het tich een griepje wat doorzet?
    Wordt het laminaat mooi? Ben wel erg benieuwd naar foto's.

Wanneer komt suus eigenlijk terug van vakantie?

koffie, hoe was jouw echo?

Dombo, lijkt me wel erg als van die grote vissen doorgaan. Is er nog bekend waaraan ze zijn dodgegaan of hebben ze de kou niet overleefd? Hoe lang duurt het eigenlijk voor de beestjes een beetje groot zijn? Ik verbaas me er altijd over oe duur die grote vissen zijn:$ echt enorme bedragen.

Ik heb net lekker geshopt. Een paar lichtbruine stoere laarzen gekocht (nu nog kijken of mijn spijkerbroek erin past, had nu een rokje met legging aan en dat ging prima) Ik heb een gave broek gekocht die ik mocht alles gewoon goed blijven gaan ook met buik een tijdje aankan en een katoenen koltrui die extra lang is. En toen een heerlijk broodje bij subway gehaald en net lekker opgepeuzeld.

Ben nu helemaal blij en op m'n roze wolk maar kan pas echt genieten als we weten dat deze kleine wel gezond is, kan gewon nog alle kanten op weet ik uit ervaring... Maar voor nu ben ik helemaal blij.
    Oh ja dus ook een nieuw 9 maanden dagboekje gekocht, als positief teken, ga deze keer wel echt goed invullen, vorige keer durfde ik niet echt en heb dus een boek met een paar blz ingevuld.

groetjes Nicole

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Even gauw want ben erg druk met laminaat leggen (nou ja, helpen dan), maar kwam even kijken voor Nicole en wat lees ik? een fantastische echo!!! Wat een geweldig nieuws meid! Lekker genieten nu!

Hier bruinverlies...3 dagen voor NOD...dus wordt denk ik weer niks deze maand.... :(

Ga gauw verder!

3. Dop07

Dop07 Bekend lid

:xMijn NOD mag naar 26 oktober:x

4. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Hai jongens, ben ik weer even. Druk druk druk maar verder alles prima.
    Danique was alleen gister ziek, 's avonds heeft ze 8x overgegeven. Vandaag was ze geen zielig vogeltje meer en gelukkig ook niet meer overgegeven, maar eten wilde nog niet echt lukken.

Bebek, wat een toestand met die verbouwing zeg, gatsie.

Hellen, ik moest Danique ook afkoppelen als ze niet meer goed dronk. Te lang aan de borst laten kost ze dan te veel kracht en jou ook idd te veel tijd. Daarna ging het bij ons een stuk beter.

Benthe, wat had je een PRACHTIGE jurk!

Marnat, gecondoleerd met het verlies van je oma.

Inez, wat gaat het afvallen goed zeg!

Nicole, gefeliciteerd met je prachtige echo!

Ladouce, prachtig resultaat van 7 mooie eitjes. Ik ga hard voor je duimen.

Balen Dop :(

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Iedereen een fijne werkdag gewenst!!

6. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ook namens mij!

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nicole wat fijn dat je echo goed was !!
    Ladouce ik ga voor je duimen meis, ben blij dat de punctie meeviel.
    balen weer dop bah bah :(

Gisteren ben ik ook naar de gyn geweest.
    Hoofdje ligt nog steeds keurig beneden, groei is redelijk is de laatste weken beetje aan de kleine kant geschat geboortegewicht rondom de 2900 gram.
    Ik vind het zat, hoefde me er ook niet druk om te maken, is gewoon een klein opdondertje net als haar 3 zusjes die tussen de 2700 en 3180 gram zaten.
    Wel rustig aan doen ivm mijn rugklachten en hoe meer rust Mama hoe beter de uk groeit.
    Navelstreng functioneerde goed, voldoende vruchtwater.
    Ik mag 3 molletjes per dag voor mijn rug.
    Kreeg nog een compliment, was 1.7 kg bijgekomen in 2 weken, ik vond het zelf nogal veel maar was logisch zei ze omdat ik zoveel was afgevallen, als je dan eenmaal weer een beetje eet komt het dubbel zo hard aan. Zit nu bijna aan het gewicht voor de zwangerschap.
    Bloeddruk perfect. 125/80
    Nu elke week op controle, zo jullie allemaal weer op de hoogte :)

Volgende afspraken 6 oktober klinisch verloskundige + groeiecho
    16 oktober gynaecoloog + Groeiecho

8. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Dop balen zeg!

Koffie.... Fijn dat alles zo goed was en dat je weer de goede kant op gaat.
    Ook fijn dat je wat mag nemen tegen de rugpijn.

Hier echt te vroeg gejuigd wat betreft de kwaaltjes, vanmorgen supermisselijk en overgegeven (had alleen een bakje kwark met vers fruit op....) en vancht een borstontsteking ontwikkeld aan m'n linkerborst, de rechter valt nog mee.
    Net maar even een nieuwe fijne sportbh gaan halen zodat ik wat kan slapen, het is net eenwarme opgezwollen grote blauwe plek (en heb al niet van die kleine:() Ik voel me dus weer als vanouds zwaar beroerd, maar in m'n koppie gaat het goed!

Genoeg geklaagd, moet vanmiddag even de huisarts terugbellen of ik wat mag tegen de misselijkheid en of hij me vandaag nog wil zien vanwege die zere borst. Ik moet morgenochtend met 75 kinderen op kamp en hoop het met de nodige voorzorgmaatregelen te overleven:D.

groetjes Nicole

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Zojuist Gent gebeld en van de 7 eitjes zijn er 5 bevrucht dus we hebben morgen een terugplaatsing van 2 embryo's. Jippie! We moeten morgen om 11.40 in het UZ Gent zijn.
    Voel me vandaag ook weer helemaal goed. Alleen zo af en toe nog een steekje onderin mijn buik maar voor de rest geen klachten. Gisteren heerlijk kalm aan gedaan (kon ook niet anders) en vandaag ook nog maar een thuis-blijf-dagje.

Dop: echt super kl.te zeg.

Koffie: Lekker dat je elke week controle hebt. Lijkt me een goed gevoel geven. Ach en het duurt niet lang meer, dan heb je een wolk van een dochter in je armen.

Nicole: hopelijk kan de dokter je helpen. Misselijk op kamp met kids is nou niet iets waar je echt naar uit kan kijken.

Natas: gelukkig dat het weer beter gaat met Danique. Het is en blijft toch zielig als die kleintjes ziek zijn. Ze kunnen zich nog zo slecht uiten.

Bebek: wat een early bird ben jij zeg, al zo vroeg naar het werk?

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, wat een goed nieuws!! Ik ga heel hard voor je duimen!
    Enne, ben inderdaad vroeg naar mijn werk, sta normaal om 5u40 op, maar omdat mijn Lief nu ook vroege diensten heeft en al om 5u weg moet, sta ik om 4u45 naast mijn bed en dan loop ik van 5 tot 5u45 met het hondje! Ik ben helemaal geen ochtendmens, dus heb het er best zwaar mee hoor! :(

Natas, gelukkig dat het beter gaat met Danique; 8x spugen op één avond is wel heel veel en dodelijk vermoeiend ook nog voor zo'n klein hummeltje!

Nicole, vervelend die misselijkheid en ontstoken borst! Ik hoop dat de huisarts je klachten een beetje kan verminderen, want anders wordt het een zwaar kamp! Sterkte en toch ook veel plezier met kamp!

Dop, wat %$#@!*& weer van die duivels!!

Ik denk dat het 'em hier ook niet gaat worden deze maand hoor...gisteren de hele dag bruinverlies en vanochtend ook nog. Nu niet meer, maar heb het meestal de 2 of 3 dagen voor ongi, dus ik reken nergens op. Manlief merkte gisteren wel heel fijntjes op dat ik verschrikkelijk afwezig ben, alsof ik steeds sta te slapen en niks en niemand bij me aankomt, haha. Dat heb ik normaal nooit, maar iedereen weet inmiddels dat bebek heel belachelijk in elkaar steekt, dus ik trek me van geen enkel symptoom meer iets aan, alleen nog van een roze test! Als ik die ooit nog eens ga krijgen.... :(
    We waren het er gisteren samen over eens dat de nieuwe loggia toch wel een heel mooi babykamertje zou zijn...Dus heb gezegd dat ie maar gauw raak moet schieten, haha! :)

11. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    oh arme danique.

ik zie dat we 2 ivf dames hebben deze maand. veel succes dames. heel spannend deze maand.

12. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    nou bebek 'hondje'? dost blijft voor jou altijd een babyt zijn misschien, maar wel een flink 'hondje' hoor...hahaha

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Yep, dat zijn inderdaad die mooie grote joekels, alleen moeten we nog wel weer een paar jaar wachten tot deze ook weer zo groot zijn, want op een paar grotere na hebben we nu bijna alleen maar babyvisjes van 5 tot 10 cm.

Enne, thanks!!

Vanochtend kwam schoonmama even op de koffie en die riep al dat het nu zo goed te zien was. Dat doet een mens toch weer erg goed en motiveert meteen om door te zetten.

Nicole, wij kopen ze altijd erg klein, dan zijn ze niet zo heel erg duur. Bovendien doen wij ook niet aan die hele dure Japanse soort hoor, er zijn ook hele behoorlijke Israeli's en Eurokoi voor veel minder te koop.
    En de groten hebben vorig jaar in een hittegolf het loodje gelegd. Combi van een ziekte, te snel opwarmend water en wij te druk ivm ik hoog zwanger en weinig kunnen en mannetje die naast zijn drukke baan hier moest verbouwen vanwege de komst van Yelina.
    Daardoor hebben we helaas te laat geconstateerd dat het helemaal mis was met de temperatuur van het water. Inmiddels zijn er de nodige maatregelen getroffen dat ons dat niet meer zal gebeuren. Dus hopelijk kunnen we van onze huidige lichting vissen nog enkele 10tallen jaren genieten.

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Nicole gefeliciteerd met je goede echo. En fijn dat je al zo snel weer mag komen. Dat geeft toch een hoop rust!

He Dop, wat balen.

Bebek, getsie, bruinverlies. Dat is niet waar we op wachten.

Koffieleutje, fijn dat de kleine goed groeit. Het schiet voor jou nu ook al lekker op zeg!

Ladouce, wat een goed nieuws. Ik duim voor je meid!

Hier vanochtend met Yelina naar het CB geweest. Ze is weer helemaal APK gekeurd en heeft de voorlopig laatste enting gehad. De vorige keren zette ze het vanaf het uitkleden t/m het weer aankleden op een brullen, nu heeft ze alleen maar even hoeven huilen toen ze de prikjes kreeg. Deze keer had ik haar speen en haar knuf maar even meegenomen en die hebben goed geholpen.
    Ze is nu 75,6 cm en 9.1 kg. Daarmee is ze net zo lang en 3 ons lichter dan Alyssa was met 14 maanden.
    Toch grappig om die curves naast elkaar te leggen.

En ja Dop, het gaat (te) hard met de kindertjes. Yelina lijkt nu de smaak van het los stappen te pakken te krijgen. De afgelopen dagen soms even een paar losse stapjes, maar vanmiddag na de lunch kroop ze toch een heel stuk minder en probeerde steeds van a naar beter te lopen. Knappe meid!

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Volgens mij vind ik die kl*te wachtbank elke maand moeilijker.........
    Misschien helpt een internetverbod? Dan heb ik ook niets om te googelen.

[einde ego]

16. Dop07

Dop07 Bekend lid

Is ook niet te harden Lies.. die wachtbank.. zeker niet omdat de meesten hier er zo vaak op moeten zitten *knuffel*
    Wij gaan de leuke weken weer in.. maar nu nog ff niet... djeez wat kan een mens bloeden... (sorry :D )

Bebekje.. waar blijven de foto's? ;) Enne.. volgende maand maar samen roze dan? ;)

Inez.. fijn dat Yelina weer door de BPK is... en zo lekker stappen... ik vind dat altijd zó schattig.. dat gewaggel op die wiebelpootjes!

Koffie ook weer door de keuring lees ik!

En Ladouce!! Wat een SUPERNIEUWS!! Heel veel succes morgen!!!

Natas.. ochgerm.. dat kleine vogeltje.. dikke knuffel voor d'r!

Nicole.. sterkte op kamp! Wordt een zware week denk ik hè? *knuffel*

Hier verder niet veel te melden.. nou ja.. duivels dus...
    En we hebben een nieuwe bus!!!!! Héél fijn! Hij is mooooooi! (vinden wij dan tenminste :) ) Uit 2002 en altijd heel goed onderhouden geweest. Beun Bert kwam em even aan mij laten zien, voordat hij hem bij manlief op zijn werk ging afleveren (dochter van beun heeft gitaarles bij manlief ;) ) Beun had als verrassing voor manlief diens naam op de bus gestickert.. in HEULE GROTE BLAUW LETTERS :D:D Hij was er zelf heel blij mee en trots op :D:D Ik vond het een reuzemop :D .. wetende dat Manlief het verschikkelijk vind om met zijn eigen naam op zijn bus rond te rijden :D:D en wetende hoe moeilijk manlief iemand teleur kan stellen :D:D Kreeg al een sms net dat hij blij is met de bus, maar de letters inderdaad VRESELIJK vind.. ik blijf nog maar even wakker om te horen hoe en of hij het slechte nieuws aan Bert gebracht heeft :D:D:D
    *oew.. wat ben ik vals :D:D:D:D *

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

Oh ja... en nog wat grappigs... ik deel mijn kantoor met twee meiden en met een mannelijke collega.. Bleken we met de drie meiden alledrie in de 'schietstand' te staan vandaag..Niet te genieten... :D:D:D... jaaaahooor.. alledrie duivels! :D:D:D
    Mannelijke collega heeft het flink moeten ontgelden vandaag... toen hij de reden hoorde kon hij er wel om lachen en heeft ons de rest van de dag vreselijk lopen pesten :D

18. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Heee ik kwam even snel langsgepiept om te kijken of Hellen al bevallen was. En ja, wat een schitterende dochter hebben jullie zeg! GEFELICITEERD

Zwaai zwaai voor de rest.:D

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Inderdaad...niet te harden.
    Ik wil niet afwachten. Ik wil NU een luikje open kunnen doen en zien hoe of wat.
    Niet nog 2 weken in de stress.
    (Voel ik al wat? Had ik dat ook niet toen....Zou het dan? Ja? Nee?)
    Ik wil zooooooooo graag zwanger zijn in oktober (ivm uitgerekende datum van vorige zwangerschap en een jaar bezig zijn) dat ik eigenlijk al denk te weten dat het dus wel niet raak zou zijn. Gewoon omdat ik te graag wil.
    Bah.
    Rotlijf.
    Bah, bah, bah.

20. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik is er weer!!!Wereldvakantie gehad...vertel van de week wel meer.Goed geklust ;) nu maar afwachten weer.
    Kan iemand me even een pbtje sturen met een updeetje over eventuele nieuwe zwangeren of andere spannende dingen,die gebeurt zijn terwijl ik weg was?

Share This Page