Ik zit hier heel erg te twijfelen of ik zal gaan werken...heb echt last van mijn rug en sta nog op 100% ziek en ze hebben gezegd dat als het niet gaat, ik dat gewoon kan zeggen...en er blijven nog 2 collega's over, dus ik laat ook niemand in de steek...Maar waarom vind ik het dan zo moeilijk om me af te melden? Ik wil doorzetten, maar ben zo bang dat ik het verpest met mijn rug...maar heb pas 2 ochtenden gewerkt deze week...moet morgen ook en dan is het wel belangrijk dat ik er ben dus dan ga ik ook!! Volgende week moet ik 5 ochtenden, pfft!! Oh ja, en mijn NOD mag naar 25 oktober :x Ook nog! Het is echt zwaar hevig door komen zetten, dus voel me daar ook niet top van. Ik moet NU beslissen, want moet weg zo....
Ok, ik ben er uit...ik blijf thuis, zwaar tegemn mijn principes in, maar ze hebben ook niets aan me als ik volgende week weer helemaal uitval! Ik moet leren om mezelf op nr.1 te zetten.....
Een geweldig verhaal Dop, die letters haahahahha ik zou er ok niet aan moeten denken. Maar het gebaar van beun is natuurlijk erg lief bedoeld en hij heeft er vast een hoop werk aan gehad. suus fijn je weer terug te hebben hier en goed te horen dat de vakantie in alle opzichten goed is geweest. Met mij gaat het zoals je ziet nog steeds helemaal naar wens met het beebje. Met mij ietsje minder maar is voor een goed doel. Bebek, heel goed te lezen dat je thuis blijft, je staat niet voor niets nog 100% ziek en je hebt een hoop gedaan deze week in huis. Besteed vandaag maar aan de foto's die we allemaal willen zien Ik ga nogmaals mijn enorme overschot aan HCG rondstrooien hier STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI, wie weet helpt het mij van de kisselijkheid af. Ik ga echt een andere huisart nemen, ik vond hem al een onegvoelige hork maar gisteren heeft hij ook nog eens tot 2 keer toe de verkeerde medicijnen voorgeschreven. eerst zetpillen die ik niet mag hebben nu en daarna pillen die ik niet mag hebben. Dankzij de appotheek heb ik nu de goede die wel mogen. Echt niet te geloven, ik heb wel 5 keer gezegd dat mijn klachten komen door de zwangerschap, die ontstoken borst doet hij niets aan zolang het niet erger wordt.... Heb er maar een goede sportbh omheen gedaan die ik nu 24 uur draag per dag. Nu mag ik met die pillen alleen niet autorijden, dus nu maar zonder de auto in en dan vanmiddag eventueel eentje innemen. Anders morgenvroeg kan het wel en vrijdag weer niet want dan moet ik 's middags weer rijden. Nou meiden , ik ga er vandoor en we hopen op het beste doei , groetjes Nicole
Nicole beterschap meis ! Lies dikke digiknuf..... Dop vandaag weer in je goede velletje, zal toch wel na die mop van gisteren ? Yelina ook weer helemaal goed gekeurd en loopt al een beetje, jee wat gaat dat toch hard.... Suus welkom thuis. Bebek niet schuldig voelen, je hebt maar 1 lijf !!
Nog even ego Ik ben echt heel blij dat ik thuis gebleven ben, want volgens mij heb ik griep...Ik heb het superbenauwd, hoest mijn longen mijn lijf uit en daar krijg ik dus weer hoofdpijn van en buikpijn, want die duivels zijn ook met extra versterking gekomen zeg, grrrr!! En voor mijn rug is het ook helemaal niet lekker, dat geblaf. Ik heb de hele morgen geslapen en ben nu aan het vechten om mijn ogen open te houden, maar ik moet nog met mijn hondje uit en boodschappen doen en nog dweilen... Ik kom gauw weer op jullie reageren, maar voelde me ff zo zielig dat ik het even kwijt moest....
Suusje!! Je bent er weer! Heb je gemist! Hier vannnacht ongewild een nachtje uit logeren geweest.. in het ziekenhuis wel te verstaan. Sophie had haar eerste inenting gehad. Daarna had ze erg veel last van haar rechterbeentje. Ze heeft echt drie uur geschreeuwd bij elke beweging. Op zich nog niet zo vreemd maar ze kreeg allemaal puntbloedinkjes, alleen op dat beentje. Toch maar even de huisartsenpost gebeld want je denkt dan toch aan mogelijk enge dingen. Inderdaad moest ik gelijk komen. Hij dacht aan een allergische reactie op de prikken. Maar toch maar de kinderarts gebeld en die wilde inderdaad even kijken omdat puntbloedinkjes ook een symptoom van hersenvliesontsteking zijn. Verder had ze daar geen klachten van, ze kon ook haar kin gewoon op haar borst doen en had maar 37.7 temp. Van de assistent mochten we naar huis en haar in de gaten houden maar na overleg met de arts moest ze toch blijven omdat ze het in de boeken nergens terug konden vinden als reactie op de prikken.. En voor het geval dat ze dus toch erg ziek zou worden wilden ze er toch op tijd bij zijn. Dat was toch wel schrikken! Al was Sophie tegen die tijd al weer opgeknapt en lag vriendelijk te lachen tegen al die dokters en zusters. Kleertjes aan..weer uit...ze bleef er wel vrolijk onder. Snel papa wat spullen laten halen (die was helemaal in de stress omdat hij bang was dat Rosalie absoluut niet zou gaan slapen zonder mij, wat reuze meeviel natuurlijk) Ik ben erbij gebleven en ze werd om de drie uur getempt enzo. Maar haar temp bleef hetzelfde gelukkig, vanmorgen had ze 37.3 dus dat was netjes. En we konden gelukkig weer naar huis! Wat het nou is weten ze dus niet, moest het wel melden bij het consultatiebureau, voor het geval het meer voorkomt bij kinderen. Dan kunnen ze het als mogelijke bijwerking noteren maar ook daar hebben ze er nooit van gehoord. Raar hoor... Het rare was dat ik er zo'n naar gevoel bij had, ik had het ook bijna uitgesteld, daar zelfs nog. Had er al over gesproken met de arts omdat papa keelpijn had enzo. Maar uiteindelijk toch maar gedaan omdat m'n lief zei dat we het dan maar gehad hadden en het al heel druk is met de verbouwing van het nieuwe huis en alles. Bah, en over 4 weken moet ze weer..
Pfff. Lotus, dat was schrikken meid. Gelukkig lijkt het nu in ieder geval weer goed te gaan met jullie kleine meid, maar ik kan me wel voorstellen dat je erg opziet tegen de volgende enting.
Ja..daar kijk ik niet naar uit. Zal haar dan zeker wel extra en een tikje hypogonder in de gaten houden. Nu zat ik ook al steeds te kijken of ze niet iets anders deed dan normaal. Ze keek bijv. steeds scheel. Maar ze was natuurlijk gewoon doodmoe van al dat gehannes met haar de hele avond! Die ogen wilden niet meer zo focussen hihi..
He getsie Lotus wat raar he meis, nou gelukkig niets aan de hand met het meiske.... Bebek beterschap meis !
Ha Koffie...dat ziet er goed uit met je kleintje! Pff Nicole..fijn zulke kwaaltjes. Sterkte op kamp! Ik zie dat Ladouce niet alleen goede bevruchte eitjes had, maar vandaag ook een terugplaatsing. Ik duim!!!! Snifff...pendeltje had het niet goed bgij Bebek... Enne: goede beslissing hoor..om thuis te blijven! Dombo: wat fijn dat alles zo lekker gaat met Yelina *stuurt een dikke knuf richting Liesben* Hee Suzanne: welkom terug. Ik hoop, dat het klussen zijn vruchten af zal werpen! Jeemig Lotuss..zwat zullen jullie geschrokken zijn! Wat een raar verhaal ook...
Jeutje Lotuss.. wat een schrik!! Gelukkig is je meisje vandaag weer goed te pas! Hellen.. pendeltje bij mij ook niet uitgekomen... (nog een keertje doen? *wappert met wimpers en kijkt smekend*) Koffie.. weer wat beter te pas ja Ben dus met bus naar mijn werk.. manlief schaamt zich dóód Wil er niet in rijden voordat de stickers er af zijn... is bang dat mensen hem een patser vinden, zo met zijn eigen naam op die bus .. en belde net.. of ik zo even een paar straten verderop wil parkeren en het laatste stukje naar huis wil gaan lopen
Beterschap Bebek! Morgen word ik terug gebeld door een arts die verbonden is aan kritisch prikken. want als het een allergische reactie was kan het de volgende keer natuurlijk veel erger zijn, dat gaat zo als je vaker wordt blootgesteld aan een stof waar je allergisch voor bent. Deze arts schijnt er veel verstand van te hebben en kan me misschien advies geven wat te doen. Want het klakkeloos inenten werkt niet voor ieder kind goed. Er zijn ook andere mogelijkheden tenslotte. Er een langere periode tussen laten of de "K' van kinkhoest die vaak klachten geeft later pas toedienen. Ik hoop dat ik dan wat beter weet wat te doen volgende keer.
We zijn weer terug uit Gent. Ik samen met mijn man en 2 hele mooie embryootjes. Iedereen was er lyrisch over in Gent. Het bleek dat alle 5 de embryootjes van erg goeie kwaliteit zijn dus hopelijk kunnen er morgen nog 3 ingevroren worden. Ik hoop natuurlijk dat we ze niet nodig hebben al zei de vroedvrouw waar we een gesprekje mee hadden dat een brusje natuurlijk altijd kan. Doordat men in Gent zo ontzettend enthousiast is, is mijn man een beetje geschrokken, hij gaat er echt vanuit dat het een tweeling wordt. Nu dus het grote wachten tot minimaal 14 oktober dan zou ik een bloedtest mogen laten doen als ik nog niet ongi ben. Een gewone zwangerschapstest wordt aangeraden vanaf de 16e. Pfoe, dat wordt een enorm lange zit.
Bebek: beterschap! Ziek lekker uit, laat je vertroetelen door je mannetje. Suus: welkom terug, hopelijk een mooi resultaat na al dat vermoeiende geklus. Nicole: sterkte met het kamp en de misselijkheid en de borstontsteking. Lotuss: Jij ook sterkte met Sophie. Ben helaas niet zo'n fan van kritisch prikken want daar wordt enorm veel onzin geroepen. Oh ja en iedereen bedankt voor het duimen. Duim nog maar even 2 weken door voor een mooi resultaat.
Ladouce, SPANNEND!!! Natuurlijk duim ik door voor jullie. Zou me wat zijn zeg, nog een tweeling hier. Bebek, beterschap.
Dank je Ladouce, en ik zal voor je duimen! Je moet je inderdaad ook niet doorslaan de andere kant op. Maar ik vind wel dat niet elk kind hetzelfde is en dat je wel voorzichtig (kritisch)moet zijn als blijkt dat je kind anders reageert. Er is ook wel degelijk onderzoek gedaan naar de mogelijk negatieve effecten van inenten, en een aantal vooraanstaande hoogleraren delen die mening, al zeggen die niet perse dat er helemaal niet meer ingeent moet worden. Voor mij blijft het eigenlijk gewoon altijd kiezen uit twee kwaden. Ik was er bij m'n andere kinderen ook bewust van maar heb toch gekozen om ze gewoon en op het aanbevolen tijdstip in te laten enten. Ze hadden er ook nooit merkbaar last van. Maar nu met Sophie vind ik het toch anders na deze reactie en ben ik liever wat voorzichtiger. Het voelt gewoon niet goed deze keer en ik kan m'n gevoel beter niet negeren heb ik geleerd, want dat neigt nog wel eens uit te komen bij mij.
*heeft pendeltje opnieuw erbij gepakt en je inmiddels een PB gestuurd* Ladouce: spannend!!!!! Ik blijf duimen!
Even snel, want ik duik zo mijn bedje in!!! Maar natuurlijk niet voordat ik Ladouce enorm veel succes heb toegewenst. Meid, wat een goed nieuws! Ik duim heel hard met je mee!!!! Ik ben hier gestart met een soort van "arme landen IVF medicatie" zoals de gyn het noemde... (???) Aangezien ik de laatste keer niet echt super reageerd op de Gonal-F zijn we nu begonnen met Clomid, waar ik altijd erg goed op reageerde. Ik kreeg dit altijd in de lichtste dosering van 50 mg en die dosering is nu verdubbeld. Vandaag heb ik mijn laatste pilletjes gehad en nu ga ik vanaf morgen weer spuiten met Gonal-F om die eitjes zo "door te trekken". En zaterdag weer terug voor een FM... Ik vind het zooooo spannend weer! Klein nadeeltje aan de Clomid, ik heb erg last van mijn hormoontjes. Ik heb vandaag op de zaak al jankend op de WC gezeten, mijn baas bijna zijn hoofd afgebeten en een onschuldige secretaresse in de gordijnen gejaagd... Ik schaam me diep! Thuis kreeg mijn lief natuurlijk de volle laag En iedereen blijft maar lief tegen me (ze weten van de hormonen voor IVF)... Ik baal er wel een beetje van dat ik geen vat op mijn humeur heb, hopelijk is het van tijdelijke aard! Trustuh! Gr. Benthe