Bebek, you lucky girl! Ik had het laatst ook. Kon mijn telefoon niet vinden. Ik mijn eigen nummer gebeld om hem (haar?) te localiseren, want ik dacht dat ie ergens in huis lag. Werd er opgenomen! Hallo, met de Albert Heyn... Was ik hem daar op de parkeerplaats verloren, en had de eerlijke vinder hem daar had afgegeven. Ik kon hem helaas niet bedanken, omdat ik niet wist wie het was. @ Koffieleutje: Smoeltje is gisteren nog online geweest (even zitten zoeken), maar ik heb haar ook al een tijdje niet gelezen hier.
nou ik heb het overleefd.! Ben wel grieperig nu maar zal wel door de extra extra extra lage weerstand komen nu. Paracetamolletje op en maar rustig aan. Bebek echt superveel geluk en een lieve Bebek-man dat hij gaat zoeken voor je. Verder heb ik gisterenavond wel even snel beetje bijgelezen maar echt niet veel onthouden. Oh ja weet weer wat; ladouce gefeliciteerd met je 2 mooie teruggeplaatste bevruchte eitjes (toch?) En suus heeft een heerlijke vakantie gehad. groetjes Nicole
Hihi, geen naughty foto's hoor, maar gewoon heel veel foto's van mijn hondje en mijn vrienden en mijn Lief enzo. Heb een 5 megapixel camera erop zitten, dus gebruik eigenlijk altijd mijn foon om foto's te maken! Liesben, jij hebt ook wel supermazzel gehad hoor! Gelukkig dat er nog van die eerlijke mensen bestaan, dat hoor je niet vaak meer! Nicole, jij ook beterschap! Ik dacht gisteren dat het hier beter ging, voel me ook wel wat beter, maar dat was voordat ik de nacht in ging....heb dus gewoon serieus niet geslapen! Zodra ik ga liggen wordt er een kriebel in mijn keel getriggerd, waardoor ik bijna stik van het hoesten en mijn hoofd bijna ontploft! Lief is net werken dus die wilde ik niet wakker maken, dus ben maar in een onhandige houding op de bank gaan liggen in de hoop wat slaap mee te pakken. Was een ijdele hoop! Het gekke is dat ik me verder echt wel beter voel...hmmm, vreemd weer! Is het bij jullie ook zo aan het stormen? Heerlijk, Bebek is gek op wind! Ga straks lekker met mijn jongen lopen in het bos! Heb trouwens geprobeerd foto's van het huis te maken, maar je ziet er eigenlijk geen zak op, hahaha. Zal zo nog wel ff kijken.
Even spammen Dit was gisteren, vlak voor ik mijn tel verloor, toen mijn jongen op zijn baasje zat te wachten, helemaal vol verwachting!
Pffft, ben niet vooruit te branden...geef me ff een schop onder mijn kont! Moet voor vijven naar de winkel, moet nog met mijn jongen lopen, moet de was nog afhalen, nog vegen en nog afwassen.... en ik word al moe als ik er aan denk!!
Ok, de ene was is eraf en de volgende zit in de machien Ben naar de winkel geweest ook en heb de wc schoongemaakt...Ga nu met mijn jongen blaadjes vangen in het bos en dan eten, was ophangen, nieuwe was erin, vegen, afwassen...Sjesus, die lijst wordt ook gewoon maar niet korter zeg!! En dan morgen dweilen en de bedden doen...leuk zo'n weekend! :x Wat zijn jullie stil trouwens...jullie wel allemaal braaf de wekelijkse taakjes aan het afwerken?
Zo, Dost en ik zijn weer terug van een heerlijke wandeling door het Grote Bos...En een avonturen we daar weer hebben meegemaakt: we hebben samen blaadjes gevangen en we hebben geprobeerd de eekhoorntjes te volgen toen ze op weg waren naar hun huisjes met hun pootjes vol heerlijke nootjes! We dachten dat we helemaal alleen waren, maar toen stond daar, verscholen tussen de bomen en de gevallen bladeren, het huisje van Kabouter Spillebeen!! Echt waar! We hebben nog voorzichtig aangeklopt, maar ik denk dat ie even op visite was bij de buurtjes Maar we hebben wel even zijn mooie onderkomen op de foto gezet! De herfst is nu echt begonnen!!
; ) : ? 8 ) 8) : $ : ( : x :x : - > ; - ) : ) : P : D Zo meisjes, hier de codes voor de emoticons! Hoeven we niet steeds naar "reactie plaatsen" Je moet geloof ik wel een spatie plaatsen!
Nou, saaie boel hoor! En ik nog wel zo trots op het Huisje van Kabouter Spillebeen...is er niemand om hem te bewonderen Ik ga maar ff lekker bankhangen denk ik, het is weer heerlijk crime night op Net 5: man de deur uit, mijn waslijst nagenoeg klaar (nog 1 ieniemieniewasje ophangen), dus ik zeg, lekker met een bakkie koffie, kaarsjes aan, op de bank! En dan kom ik tijdens de reclames nog wel weer ff spieken, haha!