35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, dat is inderdaad een fikse tegenvaller zeg. Dikke knuf.

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *vliegt even naar binnen om iedereen een heeeeel dikke knuffel te brengen*

3. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Hallo, mag ik hier mee komen kletsen? Ik ben Sabine, bijna 38 en we zijn bezig voor een tweede kindje. Vind het leuk om ervaringen uit te wisselen.

4. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    welkom welkom chocolaatje..

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Maar natuurlijk chocolaatje, welkom bij de oude wijven club :D

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    welkom chocolaatje

Zwaai Hellen! Hoe gaat het nu met Roosje?

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Welkom Chocolaatje! mmm..lekker chocolaatjes..:D

Weet iemand of het normaal is dat je na de bevalling, na weer ongesteld te zijn geworden ineens weer overslaat?
    Heb ik bij m'n vorige kids nooit gehad, gelijk weer helemaal regelmatig. Normaal ben ik dat ook altijd.
    Ben gelijk weer een beetje ongerust, sprak vandaag een vriendin, die onverwacht weer zwanger was toen haar dochtertje 4 maanden was. De Gyn had tegen haar gezegd dat je ten eerste heel vruchtbaar ben het eerste halfjaar na de zwangerschap en dat een test pas na zes weken positief aan geeft. Kan toch niet? :(
    Of ze moet het verkeerd begrepen hebben maar omdat je nog hormonen in je lijf hebt schijnt het HCG langzamer te stijgen. Vreemd verhaal...
    Had ik nou maar die ene keer vlak voor m'n verwachte ongi ook beter uitgekeken. Had ik nu niet ongerust hoeven zijn. Eigen schuld, dikke...:p

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Welkom chocolaatje!Heb gelijk trek in chocola ;)
    @Lotuss.....ik hoop niet voor je dat het letterlijk eigen schuld,dikke bult wordt.Bij je buik dan :p Anders verloot je de nieuwe baby toch gewoon hier :D
    @Hellen.....zwaaaaaaaaaaaaaaai terug
    @Nicole....11 weken alweer...wat gaat dat hard!

Griep hier alweer een heel stuk minder,alleen nog keelpijn en beetje hoesten,maar niet heel erg.Nog 5 dagen tot aan mijn NOD,wat gaan die maanden hard ook.

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha chocolaatje!

Oeps Lotuss...het zal toch niet?

Hier weer een heel verhaal met Roos. Was gister maar liefst van 2 uur 's midags tot 12 uur 's nachts aan het huilen. Een andere huil dan gewoonlijk. Dus vanochtend naar het inloopspreekuur van het CB geweest. Ze bleek alweer giga gegroeid ( weer 250 gram in 1 week) en ze vermoeden dus darmkrampen vanwege gulzig eetgedrag. De arts vond haar een fysiek erg sterk kindje ( ze houdt ook vanaf dag één haar hoofd langdurig omhoog e drukt zich met haar handjes ook al op) en hij zei dat ze volgens hem ook een dito karakter heeft. En da's niet de eerste keer dat ik dat hoorde.

Anyway: advies was infacol te gaan gebruiken en iets meer structuur aan te brengen in de voed-tijden. Dus in principe op aanvraag, tenzij het te lang duurt. Dan moet ik haar wekken en dan voeden. Dat voorkomt dat ze te hongerig wakker wordt en zich letterlijk op mijn borsten stort.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

#15370 Liesben, Oct 6, 2009
    Last edited by a moderator: Oct 6, 2009
    Roos is gewoon een pittig ding Hellen, dat wordt nog wat ;)

Lotuss: Hihi, het zal toch niet? Maar ik kan me ook zo maar voorstellen dat je nog aan het "ontzwangeren" bent, en je straks gewoon weer ongesteld word.

Suus: Blij dat de griep wat minder is en dat je je wat beter voelt.
    En je vind het snel gaan? Ik vind die laatste 2 weken altijd voorbij kruipen!

{egotripje}
    @ All: Zere en volle borsten, vlagen van misselijkheid, vaag menstruatiegevoel, kramperig gevoel in liezen, en af en toe (niet de hele dag maar echt ongeveer 1 maal per dag) witte afscheiding, beetje waterig bijna.
    *Zucht*
    En.....niet lachen...toen ik zwanger was had ik pukkeltjes op mijn linkerborst. Heel gek. Jeukten niet, brandden niet, maar zaten er gewoon. Ze vielen me op vanaf ongeveer een week voor mijn positieve test. Vlak na de curettage was het weg.
    En je raadt het al...ik heb nu weer wat pukkeltjes op mijn linkerborst..
    Maar goed, ik zal mezelf wel gek zitten maken en ga dus heel geduldig afwachten en voel vanaf nu helemaal niets meer!
    {einde egotripje}

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Dat gaat dus weer spannend worden voor je Suus! gelukkig dat je je al weer wat beter voelt!

Die Roosje Hellen! Hopelijk helpt het op deze manier tegen de krampjes. Is toch al zo zielig he, als ze zo huilen maar ook super vermoeiend voor jou!

Liesben...hoop het zo voor je! Dat zou toch even goed nieuws zijn he.. Ga weer eens hard duimen!

Ik ga er maar vanuit dat het gewoon ontzwangeren is..
    Het kan nu toch gewoon anders gaan dan de vorige keren tenslotte.

12. Dop07

Dop07 Bekend lid

Meiden! Ik lees hoor.. maar het is DRUK hier..
    Wel even een knuffel voor Benthe.. wat een teleurstelling..
    En voor Nef ook een knuffel..
    En bebek.. doe es ff een foto bij daglicht.. zie potdomme alleen maar kaarsjes hier :D
    Ladouce.. spannend!
    Suus... ik heb er helemaal geen slecht gevoel bij.. bij jou! Zegt natuurlijk niet veel.. maar ik denk zomaar dat het allemaal hartstikke goed komt.. misschien wel sneller dan je denkt!!

Hellen.. wat een verdrietjes bij Roos.. mag ik een suggestie doen? Zou je haar eens na willen laten kijken door een osteopaat?
    Sterke kindjes, zijn vaak kindjes met hoge spierspanning.. is niet erg hoor.. maar kan wel wat onrust en vage pijntjes veroorzaken..Gezien de razendsnelle bevalling zou het heel goed kunnen dat Roos toch wat last heeft hiervan... Nogmaals.. niets om je echt bezorgd om te maken, maar wellicht toch een idee om ernaar te laten kijken!

alle meiden een knuffel.. ik ga weer snel aan het werk!!

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dop: ik houd het zeker in mijn achterhoofd ja. Ik ben bekend met het feit, dat snelle bevallingen wel eens tot klachten kunnen leiden die goed zijn te behandelen door de osteopaat. Dus ik zal zeker ingrijpen als er geen verbetering optreed!

Hehe..die hechtingen zijn eruit! Hoewel de huid inderdaad geïrriteerd is, voelt het nu al stukken beter. Er zaten nog drie grote stukken draad net over de drempel, zeg maar, dus het was wel tijd dat die eruit gingen.

Opa heeft Roos meegenomen vanochtend. Heb ik een dagje de handen vrij en tijd om te doen wat ik wil. Het si wel raar hoor, zonder die kleine uk. Maar ook wel fijn, want ik heb echt weer even tijd om te doen wat ik wil, zoals met de stereo op 10 mijn favo metalband draaien en eindelijk de muursticker voor de babykamer eens op canvas plakken. Moet alleen wel kolven, natuurlijk...mja

Vandaag ben ik trouwens 38 geworden. Oww..wat voel ik me oud. Ik vier het niet echt..ben nog veel te moe en chaotisch nu. Maar ach: het allermooiste kado wat ik me kan wensen heb ik al gehad. Ik klaag dus niet :)

14. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    inderdaad lotuss, volgens mij is r niks aan de hand. ik ken geen mensen die minder dan een jaar jongere broers of zussen hebben. maar wel 14 maanden, 13 maanden jongere broers en zussen. dat betekent zo een 4 maaanden tussen moet zitten. maar voortaan heel voorzichtig zijn.

leuk hoor hellen n stevige baby. prachtig toch?

hier probeer ik een beetje bij te komen na een verschrikkelijkrotte nacht. ik ben wat gewend qua buikpijn(met spastische darmen) maar wat ik gister had bereikte wel n nieuwe pijngrens. ik werd bang van de heftigheid van de pijn.
    ik kan niet op mijn zij slapen(darm spasmen) en op mijn rug slapen maakt mijn maaghernia zo blij dat mijn keel vol zit met maagzuur. ik heb nu helemaal rode keel tot aan mijn oren. heel pijnlijk. dus ik slaap bijna zittend. en ik kan niks meer eten want mijn maag zit klem of zo. straks naar VK. sorry voor deze klaagzang.pfff.

15. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    #15375 nicolioo, Oct 6, 2009
    Last edited: Oct 6, 2009
    Blweh , er zijn er echt veel ziek zwak en misselijk. Hier nu ook maar aan de metoclopramide (poeh wat een woord) begonnen, ben weer zo misselijk, keelpijn , darmpijn en hoofdpijn, joepiedepoepie!!!

Ik had natuurlijk kunnen weten dat na dat schoolkamp mijn weerstand gewoon weg zou zijn...

We kunnen met z'n allen wel weer goed roze/blauw nieuws gebruiken. Ik ga voor 3 keer raak deze maand:p Stooi Strooi Strooi met HCG .

Hopelijk ga ik me snel ietsje beter voelen want de dagen kruipen voorbij.

beterschap iedereen die het gebruiken kan !
    groetjes Nicole

Oh Helen , ik heb veel goede dingen gehoord over een osteopaat, ik ga er zelf maandag heen omdat ik 3 weken geleden erge rugklachten had (zijn nu ineens een heel stuk minder????)
    Succes met Roosje, moet heerlijk zijn om zo een lekker dagje voor jezelf te hebben;

ennnnn GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG HELEN !!!!

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ga zo even bijlezen, maar wilde eerst even Hellen van harte feliciteren met haar verjaardag!!

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Daaaaaaank!

18. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    hartelijk gefeliciteerd hellen! wat ben je toch jong zeg!!!!

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Kijk dat vind ik nu zo fijn van dit "ouwe dozen topic". Want bij de septembermama's kreeg ik zojuist al te horen dat ik wel 2 x zo oud ben als één van de andere vaste dames daar. Ik voelde me meteen zo'n enorm fossiel....

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo, daar is ik weer. Ik vind jullie wel rustig hoor, de laatste tijd! ;)

Lotuss, ik heb er echt geen verstand van, maar ik hoop voor je dat het ontzwangerverschijnselen zijn (leuk scrabblewoord!)! Maar anders mag je het beebje ook aan mij geven hoor! :D

Liesben, het klinkt allemaal heel hoopgevend, ik zet de duimen weer in de draaistand!

Suus, fijn dat je je weer beter voelt! Ook voor jou spannende dagen, dus ik draai voorlopig ff op volle toeren! :)

Hellen, je kadootje is wel een lekker pittig ding he! Heerlijk! ;) Gaan we vast nog een heleboel hele leuke verhalen van horen, kan nu al niet meer wachten!

Doppie weer druk aan het werk zie ik...goed hoor meid, hebben we nodig; een tante met discipline! :D

Belize, wat vervelend voor je dat je zo'n last hebt meis! Het is geen gemakkelijke zwangerschap voor je he! Maar dan wordt het gewoon een joepie-bevalling, ter compensatie! ;) Sterkte met alle ongemakken!

Hier gaat het ook weer wat beter, het hoesten wordt minder, hoewel ieder hoestje erg zeer doet achter en rondom mijn linkeroog! :$ ENG!
    Verder komt mijn klusperiode in zicht, dus heb manlief alvast een klusschema gegeven, haha :D

Ga zo nog ff wat pendeldames zoeken, ik vind het zo leeg daar onderaan mijn pagina en moet me ergens aan vasthouden nietwaar...ik geloof er anders nl helemaal niet meer in dat het ooit nog gaat gebeuren :(

Share This Page