Natas: gefeliciteerd hoor 10 jaar getrouwd mooie mijlpaal! nee dat nachtbraken was vanacht weer voor het eerst. De laatste keer was..... daar durf ik nog niet aan te denken Kreeg net wel een heel lief sms-je van mannetje: ***ff een knuffel voor mijn nachtdiertje*** Ahhhhhhh
Natas, alvast gefeliciteerd! Lekker ff samen uit eten, geniet ervan. MDaantje, succes vandaag met de intake! Ik zag dat het voor een aantal niet de gelukkige maand is deze maand, balen! Op maar weer naar de volgende ronde! Pfff, hier nog steeds dik en log hihihi. Ik heb al van alles geprobeerd om deze kleine dame over te halen eruit te komen, maar vooralsnog zit ze prinsheerlijk binnen en danst en swingt de pan uit. Acupunctuur mocht niet baten en afgelopen maandag ben ik gestript, maar ook dat had erg weinig effect. Aan het eind van de middag doet de vlos nog een poging. Ik wil heeel graag thuis bevallen, maar dan moet het wel uiterlijk van het weekend gebeuren, want anders moet ik toch weer naar het ziekenhuis (net als bij Chris, mijn zoontje) om ingeleid te worden. Het blijft dus nog even afwachten hier. Kan zo maar zijn dat Inez me nog voor is Of zelfs Natas als ze vroeg is! Bij jullie al bevallingstekenen? Liefs, Lientje
Leuk Natas, gefeliciteerd en veel plezier! Dan valt ons 3 jarig jubileum wel een beetje in het niet. We hebben maandag ook wel lekker gegeten. Best heel leuk om te doen op zo maar een maandag. Ellen, ik had je gezelschap kunnen houden. Ik heb ook wakker beneden gezeten vannacht. (zonder poes om me gezelschap te houden, helaas) Ik ben vandaag dan ook superbrak, want ik sta altijd om 6 uur op. Benthe, Wat klinkt je verhaal toch hoopvol. Zou het ook kunnen zijn dat die 2e eileider er helemaal niet is? Of groeit zoiets ook wel een andere kant op? Het mooie is dat het voor de artsen voorlopig dus niets uit maakt. Veel plezier in Parijs. Maar dat zal vast wel lukken! Miss Daantje, sterkte en succes met je gesprek. Ik hoop dat alles voorspoedig gaat nu. Inez, ik wist niet meer dat jij ook zo'n kattenverhaal had. Ik dacht aan Luna. Maar inderdaad was jij het dus, die daar met haar over sprak. Nog 1 week te gaan tot de echo. Ik probeer er niet al te veel aan te denken, maar ik vind het wel reuze spannend. Als ik er aan denk drijg ik echt de zenuwen.
ANNA: nog even volhouden. INEZ: kan me prima vinden in het beleid van de gyn. Ben allang blij dat hij inderdaad mijn klachten nogsteeds serieus neemt. VERONIKA; ik ben zwanger vd 1e. Mijn vriend is internationaal chauffeur en komt dus op vrij of za thuis en gaat maandagmorgen heueuel vroeg weer weg.En ons is het ook gelukt(zonder ovulatietesten), dus houd moed. DAANTJE: hoe is het gegaan vandaag? BENTHE: hartstikke positief allemaal toch? Hopen dat de stad der liefde zijn/haar vruchten afwerpt. NATAS: van harte! eet smakelijk. LIENTJE: je met het ook niet zo gezellig houden daar binnen hoor.
ELLEN: spannend. Moet zeggen dat ik bij mij kat geen tekenen zie dat hij vaker bij me wil zijn.(maar misschien alleen poezen?)
Dag lieve dames, hihi, nou het is absoluut niet zo dat de moed me al in de schoenen zakt hoor! Poging twee en 36, dus we houden het heus nog wel een hele tijd vol. Ik had meer een filosofisch momentje (?) met mijmeringen over het lieve lijf, waarvan je eigenlijk nog zo weinig weet. Ofzo. En was ook benieuwd naar Benthes verhaal en het wat en hoe van de 1e eierstok die het werk heeft overgenomen =D> (als ze het wil toelichten natuurlijk).
Lientje, Ik had jouw berichtje nog niet gezien. Ik hoop het maar dat die kleine snel komt zeg. Ik wens je een voorspoedige thuisbevalling van een heel gezonde dochter. Veronika, Het nadeel van hier lezen is wel dat je je bewust wordt van alles wat er mis kan zijn of gaan. Van veel weten wordt je niet altijd beter. Voordelen zijn er ook hoor, die heb je al opgemerkt.
@ Veronika: tuurlijk wil ik het toelichten! Twaalf jaar geleden heb ik geprobeerd met mijn ex kinderen te krijgen. In 3 jaar tijd is dat nooit gelukt. Wel bij de gyn geweest en destijds nooit gehoord dat er 1 eierstok de kuierlatten had genomen. Begin dit jaar zijn we bij de gyn in het ziekenhuis terecht gekomen. Hij heeft een echo gemaakt waar volgens zijn zeggen geen bijzonderheden op te zien waren. Uit de bloedtesten bleek dat de waarden dusdanig waren dat ik het POF-syndroom zou hebben (= vervroegde overgang). Er zouden geen eicellen meer zijn. Er bleef voor ons alleen nog eicel-donatie over. Nadat ik een hele lieve vriendin daartoe bereid had gevonden zijn we gaan praten bij De Geertgen in De Mortel, waar eicel-donatie is toegestaan. Zij wilden toch eerst eens zelf kijken hoe het bij mij zat. Tot onze en hun verbazing ontstond er een spontaan eitje. Daarna is besloten te gaan stimuleren met Clomid. Inmiddels ben ik met de 3e ronde bezig en ik reageer erg goed op de lichtste dosering Clomid. De laatste twee keer kwamen er 5 tot 6 eicellen in ontwikkeling. Hier is ook geconstateerd dat er 1 eierstok onvindbaar is. Inmiddels hebben er 4 verschillende gyn's naar gekeken, maar geen van allen kunnen hem traceren. Het lijkt er overigens op dat de linker eierstok de functie van de rechter overgenomen heeft. En wij klussen ons natuurlijk een slag in de rondte, theoretisch gezien zou het toch een keertje moeten lukken. Sorry voor het lange verhaal, trouwens. Nog bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Ik probeer positief te blijven. We zijn gewoon van plan een heerlijk tijd in Parijs te hebben en we gaan zeker op zoek naar de EIffeltoren, hihi. Volgens de gyn moest ik minder stressen en in Parijs gewoon een wijntje drinken. Ik moest vooral genieten van het leven... @ MissDaantje: hoe is het gegaan bij het intakegesprek? @ Natas: gefeliciteerd met jullie mijlpaal. Geniet van jullie etentje! Gr. Benthe
Oh, wat spannend Anna! Kan me voorstellen dat je er helemaal nerveus van bent. Het komt vast allemaal goed hoor! Probeer maar leuke dingen te doen, dan gaat de tijd lekker snel. Ik neem aan dat je bijna vakantie hebt? Liefs, Lientje
Jeetje Benthe wat een verhaal zeg! Maar op zich wel fijn dat het zo met Clomid wel tot een eisprong komt! En inderdaad hoe meer ontspannen hoe groter de kans he? Geniet lekker van Parijs!
Nou jongens er is hier geen beweging in te krijgen Ze kon niet echt iets voor me betekenen omdat er niets veranderd is na maandag. Dus vrijdag nog 1 keer kijken of ze wat kan doen en ook vrijdag naar het zkh voor een CTG om te kijken of het kindje nog ok is en om te horen wat de vervolgstappen zijn. Voorlopig duim ik nog maar even dat ze zich uiterlijk in het weekend aan gaat dienen, maar ik ga me toch maar een beetje instellen op een zkh bevalling. Baal er vreselijk van, maarja er zijn natuurlijk heel veel ergere dingen. Liefs, Lientje
Lientje, nog steeds op de wachtbank meid? Wat balen dat het allemaal niks heeft uitgehaald. Ik hoop met je mee dat de kleine meid zich uit zichzelf aandient zodat je alsnog thuis kunt bevallen en anders zij het inderdaad zo dat het een zkh-bevalling wordt. Normaliter kun je al snel weer naar huis wanneer alles goedgaat met moeder en kind. Ik was eerlijk gezegd niet van plan om je voor te zijn Lientje. Mannetje is nog aan het klussen op Alyssa's kamer. Hopelijk komt die kamer dit weekeinde dan toch echt af en dan mag de kleine wat mij betreft wel in de loop van de volgende week komen nadat beide kinderkamers zijn ingeruimd. Alles is verder nog rustig. Had vorige week wel steeds wat harde buiken, nu blijft het steeds bij een menstruatie-achtige pijn in m'n onderbuik. Verder niks. Gelukkig is schoonmama deze week nog iedere ochtend geweest om me met Alyssa te helpen. Morgen heeft ze andere plannen, maar vrijdagochtend komt ze weer, de schat. En dan neemt ze ook de gordijnen voor Alyssa's kamer mee die ze nu op dit moment aan het maken is.
@Lientje: Goh, ik had toch echt gedacht (en voor jou gehoopt...) dat je inmiddels bevallen was. Het lijkt mij vreselijk om de uitgerekende datum voorbij te zien gaan zonder dat er iets gebeurt. Ik duim voor je dat de jongedame zich snel bedenkt en in de startblokken gaat. Mocht je niet meer online komen, dan wens ik je alvast een héél voorspoedige bevalling toe! @Natas: Van harte gefeliciteerd met jullie tinnen bruiloft! Een fijne dag morgen gewenst...
Inez, wat fijn dat je hulp hebt, want ik kan me goed voorstellen dat het nogal pittig is met zo'n dametje erbij. Moeten jullie nog veel klussen? Lola, dankjewel! Ik mag natuurlijk niet mopperen, want ik ben dolgelukkig dat ik uberhaupt een lief klein meisje in me draag, maar de combinatie van hormonen en frustratie is soms wat lastig handelen Bij jou alles goed? Liefs, Lientje
Mannetje is nu met het laatste stukje behangen bezig, dan moet er nog een kozijn in de grondverf, daarna samen met een deur in de lak en daarna samen met nog een andere deur voor de tweede keer in de lak en er mag nog worden gesausd. En dan is het klaar om ingeruimd te worden. Dussss ... het einde is wel in zicht. Het moet nu toch wel erg gek gaan wil het dit weekeinde niet afkomen.
Oh Inez, Ik kan me voorstellen dat je erg staat te popelen voor dat laatste. Hopelijk gaat het voorspoedig. Lientje, ik had net als Lola gedacht dat jij ook al lekker bevallen was en op je kraambed lag. (keek al uit naar een fotootje). Maar ja, jij bent zo'n uitzondering en ik kan me goed voorstellen dat je er niet zo blij mee bent.
Nou Lientje, je mag gezien de omstandigheden best wel even lekker komen mopperen en klagen hoor. Daar zijn we toch voor. Iedereen kan zich goed voorstellen dat je het onderhand best wel hebt gehad nu je zolang overtijd loopt. Dikke knuf meid!
@Lientje: Met mij gaat het eerlijk gezegd de laatste weken iets minder. Ik heb veel last van hartkloppingen en benauwdheid en ben erg moe, waarschijnlijk omdat ik zo slecht slaap (tja, een buikslaper hè...) Ik zal blij zijn wanneer ik het kindje in mijn armen heb in plaats van in mijn buik... De verloskundige raadde me vanavond ook aan het wat rustiger aan te doen, gezien mijn klachten. Maar wanneer je al een dreumes van 1,5 (die ook nog eens heeft besloten dat het nú een errug geschikt tijdstip is voor de peuterpubertijd... ) hebt rondlopen, is dat ietwat gemakkelijker gezegd dan gedaan. Na de bevallling van Jasmijn kreeg ik zo'n enorme energieboost, daar verheug ik me weer op...