misschien is je sinussen vol met slijm bebek. daarom oogpijn misschein. je hebt n soort griep gehad toch?
Nicole: mag je trouwens metoclopramide (primperan) hebben tijdens zwangerschap/ Ik heb wel eens gehoord van niet....
Ja, klopt. Het gekke is dat het alleen pijn doet als ik hoest, en alleen bij dat ene oog! Wordt ook steeds erger...hou het wel ff in de gaten, anders maar even naar de dok
lotus, zou toch wat zijn als je weer zwanger zou zijn, en wie zei dat nou hier ; '"baby verloten" hahahahahah hilarische uitspraken doen we toch af en toe. maar 1 ding is zeker dat beebje zou gewenst zijn, door heel veel mamma's Maar Lotus, ik hoop het toch niet voor je , zou wel erg rap zijn. En Belize, jee ik voel met je mee, heb ook een soort van spastische darm en dat kan inderdaad flink zeer doen en dan nu helemaal met die darmen op een andere plek en die beeb in je buik. Heel veel sterkte en soms is half rechtopslapen de enige optie wat betreft je darmen. Misschien extr op je eten letten (ik weet bij mij niet waar het aan ligt wat betreft eten maar schijnt wel verband te houden zeggen ze) Bebek, ik denk ook dat de hele boel vestopt zit in je hoofd, dan kan je een enorme druk achter je ogen opboewen. Stomen kan dan helpen of zoutoplossing druppelen in neus en oordruppels gebruiken (als het daar tenminste vast zit) succes ermee. Liesben op de 4 pagina's tellende beschrijving staat nadrukkelijk dat het al jaren gebruikt wordt bij zwangere vrouwen zonder nadelige gevolgen. Ik begin nu wel een beetje onzeker erover te worden Nou ja ik heb er maar 1 genomen en werkte niet. Ben vast of niet misselijk genoeg of ongevoelig ervoor. groetjes Nicole
Jaaah Nicole..het zou ook niet eerlijk zijn vind ik! Veel meiden hier zijn elke maand weer zo teleurgestelt en ik zou toch echt even niet weten waar ik het zoeken moest, over m'n mannetje nog maar niet te spreken. Zou echt veeeeel te snel zijn en we vinden twee ook wel genoeg eigenlijk. (4 voor mij) Dus..m'n hormonen doen gewoon raar! Werd trouwens gebeld door het RIVM. Hun hadden dus wel gehoord van het verschijnsel dat Soppie heeft gehad na de vaccinatie. Komt wel maar heeeel weinig voor maar ze denken (zeker weten doen ze het niet) dat het er mee te maken heeft dat zenuwstelsel van die hele jonge baby's nog onrijp is. Dan kunnen de bloedvaten gaan uitzetten waardoor het been rood wordt of juist gaan samentrekken waardoor ze onderhuidse bloedinkjes krijgen. Het gaat ook samen met heel erg huilen, waardoor dat komt weten ze niet. Maar gevaarlijk is het niet en wat haar betreft mocht ze de volgende vaccinatie gewoon hebben. Nou....daar wacht ik dus lekker mee tot haar zenuwstelsel wat rijper is. Ze heeft echt 'ergens' pijn gehad en zich heel rot gevoeld drie uur lang. En ik denk meer dan alleen in haar beentje want nadat ze gestopt was met huilen (na drie uur) Kon je haar been ook gewoon buigen en mocht je er aankomen, het was niet stijf ook. Terwijl m'n oudste wel eens een dag met een heel stijf been gekropen heeft, dan is het echt de spier die pijnlijk is. Gelukkig dat het niet gevaarlijk is in elk geval! Gefeliciteerd Hellen!!!
bedankt nicole. ja je hebt soorten van spastische darmen. sommigen ontstaan door voedsel allergie. die van mij is door verkeerde aansluiting met de hersenen. het is de prikkelbare darmen om het juiste term te gebruiken. maar goed, ik ben net terug van VK. volgens haar zitten mijn darmen helemaal niet waar de pijn was. het was toch mijn baarmoeder. en ik had weeen dus. wat voor soort kon ze ni zeggen. indalings weeen misschien. maar goed, volgende keer bellen zei ze. moet echt bellen. ook snachts. ik moest wel lachen, zij ook. je darmen kunne natuurlijk ni over di dikkebuik heen lopen. pff. wat ben ik dom!(komt ook van slaap tekort) bebek het kan ook bindvliesontsekking zijn. ja, dat heb je ook in je oog!hahahah
Weeen dus Belize? Jeetje, toch een teken dat je het grootste gedeelte erop heb zitten he? Indaling waarschijnlijk. Spannend hoor! Je bent nu zeker de 1e hier die gaat bevallen?
Zo, ik heb hier mijn kant van de kledingkast eens goed uitgemest. Drie vuilniszakken vol aan de kledingopvang gedoneerd. En een ruimte nu! Volgende week maar eens de stad in 8) Gisteren wel al laarzen gekocht. Maar die passen niet in de kast Vriendlief pas laat thuis vanavond, dus ik heb ik me in mijn joggingbroek en makkelijke trui gehesen en ga straks op de bank eens lekker niet charmant zitten wezen. Jeej.
Haha, ik moet wel om je lachen hoor! Maar eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet zo dom hoor: je hebt gewoon pijn en je bent dat 'gewend' van je darmen, dus kan me er wel iets bij voorstellen dat je daar a;s eerste aan denkt, zou ik waarschijnlijk ook gedaan hebben! Maarre, doe maar wel bellen he, als je het weer hebt! Misschien is beebje het gerommel van die darmen van jou wel zat en wil ie eruit! Enne, wat zeg je nou weer allemaal voor enge dingen over bindvliesontsteking?? Heb ik weer wat te googelen zo...
Ik heb geen rood oog en het brandt ook niet, dus dat is het volgens mij niet Belize... Na wat googelen denk ik dat het misschien inderdaad een voorhoofdsholte ontsteking is...ben ook wel verkouden geweest, maar dat zette niet echt door en dat snot moet toch ergens heen nietwaar?
Ik heb een luxeprobleem.We hebben iets verkocht op marktplaats voor 140 euro en nu hebben mijn man en ik ieder 70 euro om uit te geven aan iets leuks voor onszelf (niet dat dat normaal niet kan hoor,doen we alleen nooit).Mijn man heeft een afstandsbestuurbare helicopter gekocht (het blijven kinderen he) en ik weet het gewoon echt niet ...erg he....ik kan niks verzinnen wat ik graag wil.....ik geef niet zoveel om kleren..als ik maar elke dag wat schoons aan kan en ik heb vorig jaar een boel leuke kleren gekocht al.Ik heb wel een laarzentik,maar ik heb al 3 paar dit jaar.Alles wat ik graag wil hebben,heb ik al.En ik ben gewoon niet zo'n spullenmens.Het enige wat ik kan verzinnen is een gelhaard,maar daar hebben we echt geen plek voor.Maar die wil ik al heel lang.Maar nu hoorde ik vandaag ,dat een vriendin van mijn schoonma waarschijnlijk van de hare af wil,dus als ze dat doet krijgen wij hem vast wel(ik ben nml erg leuk..haha).....dus die durf ik nu ook niet te kopen.aaaaaaaargh!!!Wat noet ik nou kopen?Als ik zwanger ben deze maand koop ik een schommelwiegje ,die ik heb gezien bij de Prenatal op Marktplaats,maar zoveel geluk zal ik wel weer niet hebben deze maand.Nou ja,lekker lang egobericht weer,maar kan ook haast niet bijlezen met die verhuizing van mijn man zijn opa.Is wel een lieverd hoor,die opa en doe het graag.n het is een beetje stil hier,dacht zal het ff opleuken met mijn onzinverhaal.Als iemand nog wat leuks te kopen weet............
En weer niet zwanger 3 dagen voor NOD en alweer bruinverlies.....begin de moed een beetje op te geven.....
Belize succes met de laatste loodjes meis, vervelend dat je zo`n pijn hebt. Chocolaatje welkom ! Lotus je bent gewoon aan het ontzwangeren joh Liesbeth ik duim met je mee. Helemaal goed was de controle weer. Bloeddruk 120/70, urine schoon en 1 pond erbij. Het rustig aan doen doet de kleine veel goed, mevrouw is volgens de groei echo maar liefst 400 gram gegroeid in 8 dagen heeft dus een groeispurt gemaakt en weegt nu 2150 gram. Toch nog maar een keer naar het geslacht gekeken, en het blijft een meisje Suus dikke knuf meis.
Was ik nog helemaal vergeten, maar chocolaatje, welkom hier. suus wel weer balen dat het niet raak is. Ben je wel weer een beetje opgeknapt? koffie, fijn dat je kleine zo goed groeit, en het klopt dat rust echt goed is voor de groei, dus rusten maar ( hoe moeilijk dat soms ook is) Bebek, lekker is dat he met de hond lekker het bos in. Ik baal wel dat we hier niet echt bos hebben, ik zou graag verhuizen naar een gebied waar er lekker veel bos is. Liefst de veluwe, lekker dicht bij Arnhem en midden in de bossen. Verder hier redelijk opgestaan, niet misselijk. Eet ik mijn bordje brinta op word ik me toch misselijk en is alles er inclusief mijn vitaminepilletjes weer uitgekomen. Gelukkig gisteren een welliswaar doorbakken maar heerlijk kogelbiefstukje op en daar zitten ook wel een hoop vitamientje in. Weet iemand trouwens wat ik mag hebben tegen een kriebelhoest, wordt steeds erger en wil voorkomen dat ik straks de longen uit mijn lijf sta te hoesten. Het grote voordeel van de misselijkheid en overgeven is wel dat ik nog niets ben aangekomen echt geen grammetje. De vorige keren was ik altijd de eerste weken al een kilo of 3 aangekomen. Suus is zit nog even te denken wat je zou kunnen kopen voor dat geld? Uh een heel mooi voederhuisje voor vogels in je tuin (ik word daar altijd wel heel vrolijk van) of je eens lekker verwennen in een parfummerie of een heel mooi boek of heerlijk naar een kuuroord gaan met iemand? bEen enorme bos bloemen? Ik ben wel benieuwd wat e met het geld gaat doen, leuk om dat zo af te spreken. groetjes Nicole
@Nicole....zo'n huisje heb ik al en ik heb er gister 1 gekregen ,die van mijn man zijn opa was,die hij zelf gemaakt heeft.Ik zit wel te denken om het geld te bewaren voor als de tuin klaar is en leuke dingen voor in de tuin te kopen zoals een vogelhuisje en een zinken teil waar ik een vijver van kan maken. Balen dat je zo misselijk bent....ik zou niet weten wat je wel mag tegen de kriebelhoest eigenlijk..misschien even vragen bij de apotheek of de huisarts?Ik dacht opgeknapt te zijn,maar heb weer elke keer verhoging,keelpijn en ik ben mijn stem kwijt.En die kriebelhoest heb ik ook. @Belize...knuf voor de pijn @Koffie....fijn ,dat alles zo lekker gaat. @de iedereen die ik vergeet sorry. Hier gaat het er steeds meer op lijken,dat ik gewoon ongesteld ga worden.Ga van de week het Maasstad maar eens bellen om te kijken of ze daar nog wat voor me kunnen doen.Had ze wel gemaild,maar geen reactie.
Niet allemaal gaan gillen, want ik ben zelf nog niet overtuigd en ben heeeeeel bang dat het weer fout gaat........ Ik heb een vaag positieve test en vind het ontzettend eng Ik verander mijn banner ook nog niet, want ik wil eerst een knaltest zien.
@Giegel....mag zachtjes gillen ook niet?jeeeeeej! Gefeliciteerd meis.Ik begrijp je angst hoor,maar het moet toch een keer goed gaan en dat wordt gewoon deze keer.