35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Als het nu wel goed gaat, dan is het zonder hulp (IUI en hormonstertjes). Zou wel erg mooi zijn, maar ik geloof er nog niet zo in :)

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Giegel, WHAHAAA wat gaaf! Ik ga ongelooflijk hard voor je duimen en wil je bij deze alvast voorzichtig feliciteren!!!!!

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hellen, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suzanne, balen dat je ongi eraan zit te komen.

Liesben maakt het geloof ik spannend met allemaal kwaaltjes. Ik duim voor je!

Belize, zo komt de bevalling wel weer een stukje dichterbij, met oefenweeën/indalingsweeën. Het schiet al weer lekker op voor je. Succes met de laatste loodjes.

Bebek, ziet er gezellig uit, je stulpje, met al die lampjes.

Beterschap voor alle zieken.

5. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Ik gil heel hard in stiltje. En weet je Giegel je zou de 3e zijn die ik ken die na een tijdje rust van ivf en iui toch spontaan zwanger zou raken. streep is steep. Beebje houd je goed vast aan je giegelmamma!!!!!!

Koffie thx, ga ik zo even laten ha;en door hubby, die is ook ziek thuis maar niet zo ziek meer;).

En Suus wel een verstandig idee om het te bewaren maar niet zo leuk als nu opmaken toch?
    Balen dat jij je ook ng zo naar voelt, volgens mij hebbenn we hetzelfde, ik heb ook lichte verhoging steeds en een enorm zere keel.

Bebek, hoe gaat het met je oog?

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    oooo gieg wat verschrikkelijk mooiiii! en t voelt zo veilig he, na n behandeling gewoon zwanger! ik was ook na de eerste iui spontaan zwanger!
    dit zal blijven gieg... echt waar!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gieg, ik gil zonder geluid: .................!!! Beebje hou je vast!! Oh meis, ik wens zo dat het helemaal goed gaat, ik heb er echt alle vertrouwen in!!!
    Gefeliciteerd meid, ook voor Giegelman! Ik sluit me bij de meiden aan: het moet gewoon gaan deze keer!

Dombo, dank je!:)

Nicole, het gaat nog steeds niet fijn met dat oog....het doet echt heel zeer als ik hoest, niet fijn! Maar echt alleen als ik hoest, dus geen idee wat het is...

Hadden jullie gisteren ook dat ZP er ineens uit lag?? Rete irritant!

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    bebek, bindvliesontstekking is helemaal ni eng hoor. ik krijg het met mijn allergieen. maar ik denk dat je sinussen zijn. ben blij vr jou dat je geen hoofdpijn daarvan hebt. zo een vervelende hoofdpijn is het die van sinussen komt.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    suus, ik koop vaak mooie warme sokken in deze tijd van het jaar. en natuurlijk een bezoek bij een parfumerie is ook een hele gooeie.

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    o liesben ik wil ook laarzen, en lekker shoppen. zo leuk!

11. Dop07

Dop07 Bekend lid

Gieg!!!!
    Gááááf!!!
    (sorry.. het lukt me echt niet om zonder geluid te gillen.. vind het té gaaf!!!)

*gaat nu weer hard aan het werk.. ben er wel hoor meiden.. maar gewoon even té druk...*

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, ik zou echt iets leuks voor in huis kopen; mooie lantaarn voor kaarsen ofzo. Of een mooi blingbling halsbandje voor Stitch ofzo...Je mag het ook aan mij geven hoor, hier komt het wel op! :D

Giegel, ik had beloofd dat ik Nefertary op de hoogte zou houden van alle nieuwtjes, dus heb jouw nieuwtje ook even overgebracht en kreeg het volgende berichtje terug, speciaal voor jou:
    "Ooh wat geweldig! Giegel, gefeliciteerd!!!"

:)

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

*en nog niet geklust deze maand ;) .. maar ook nog geen ei gespot.. dus nog alle kansen!! ;)*

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mag ik nog even spammen met mijn kind? :D
    Deze foto is net gemaakt. Lief ging even bij mij op schoot zitten om te knuffelen en daar was Dost het niet helemaal mee eens: die sprong met zijn voorpoten op mijn schoot en wurmde zich ertussen en begon me overal hondenkusjes te geven ;) En maar de hele tijd naar Lief kijken met zo'n blik van: dit is mijn vrouwtje, alleen ik mag knuffelen, ze is van mij, ze is van mij! Wat een heerlijk beest, echt!
    En vervolgens ging ie dus echt zo naast me zitten en heel provocerend zitten kijken naar Lief:

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mijn hondje zit op mijn schouder om mij te kunne knuffelen. hahaha. wat jij hebt is zo n knuffelbeeest! prachtig!

hier gaat het veel beter vandaag. ik moet van vk heel veel uitrusten. en dat doe ik dus. ik zal straks naar murder she wrote kijken, lekker ,met een kopje darjeling thee, ik hou van t najaar.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Je hebt gelijk ook; lekker genieten en alleen maar denken aan jezelf en dat moois wat in je buik groeit! Fijn dat je je een stuk beter voelt!

17. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Bebek...wat een schatjes!:D

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wie, Lief en hondje of hondje en ik? ;):D

19. Suzanne68

Jij en je schoothondje :p:D

20. Suzanne68

Vind dat altijd zo schattig als grote honden denken,dat ze een schoothondje zijn.Vriendin van mij heeft ook een hele grote hond en als je daar komt springt ze altijd blij op je schoot alsof ze net zo groot is als mijn hond :D

Deel Deze Pagina