Is dat niet toevallig die vriendin wiens hondje het vriendinnetje is van mijn hondje? Want die zie ik er inderdaad ook voor aan dat ze graag bovenop je jumpt, die lekkere lomperd! Enne, thanx voor het compliment
Ja die is het....is echt een lieverd....geloof wel,dat vriendin het haar had afgeleerd.Maar ben al poosje niet meer daar geweest.
Is waar ja, dat is ook echt een scheet van een hond! Zo mooi dat ze nog steeds verwacht dat de bomen voor haar aan de kant gaan
Oke, ik gil niet. Ik maak gewoon een heel klein "jeej"-geluidje. Is dat ook goed? Spannend!!!!!!!!!!! Ik ben zooooooo blij voor je, al is het dan nog zonder geluid! Bebek: leuke foto! Suus: he bah, bruinverlies. Dat was geen afspraak! Nicole: Ik word ook misselijk van Brinta (sorry, flauw grapje) Hoe is het met Lotuss? Al ongesteld? All: hier enorm zere borsten, en de hele dag een beetje vaag misselijk/weeïg. En een soort spierpijn in mijn buik, lijkt op vage menstruatieklachten. Maar ik zou het zo vroeg vinden voor dat soort klachten, mijn NOD is zondag of maandag. Dus probeer ik niets te voelen, maar dat lukt niet erg ben ik bang. Waarop mijn lief heel schattig zegt: misschien zijn het er wel 2? Maar goed, ik voel dus niets. Dat jullie dat even weten.
@Liesben.....mijn duimen draaien hier voor je hoor. Zie net dat dat stomme stiefmens van mijn kinderen bij iemand anders op haar hyves schrijft...mijn kind en daar bedoelt ze mijn oudste mee....de stomme $$#$^^%$...bah!Wacht maar tot de zus van mijn ex daar is op de verjaardag van mijn oudste daar en ze dan zulke uitspraken doen,dan krijgen ze van haar echt de wind van voren.Kan me er zo boos om maken....als moeder zijnde iemand anders kinderen afpakken....echt geen woorden voor.
GRRRRRRR>>Suus!! Om hels hels hels van te worden toch..:x:x:x " Mijn kind" Pffffffffff.....NOT! Kan me voorstellen dat je wurgneigingen hebt zeg!! Ik ben trouwens gelukkig niet zwanger Liesben! Niet dat ik ongi ben geworden maar had vandaag een positieve ovu test en een nega zwangerschapstest! (had nog testen liggen) Ik heb dus een eisprong... Naaah..de boel is echt in de war hoor!!
Hahaha..verloten..stel je voor! Jullie gaan gewoon allemaal zelf lekker zwanger raken! Ach..het zou wel even stressen worden, dat zeker, maar zou me er wel bij neerleggen toch. Weg laten halen is toch geen optie voor mij. Kan me wel situaties voorstellen waarin je dat wel doet hoor. Maar omdat je zelf niet hebt uitgekeken is in mijn geval dan echt geen reden. Mannen denken daar meestal anders over alleen, is ook hun lichaam niet he, toch heel anders voor hen.
Dat verloten was ook een grapje hoor En ik kan me voorstellen dat je even lichte stress had, maar gelukkig was het loos alarm. Nu wel even uitkijken dezer dagen he, met die positieve ovulatietest
Had het trouwens kunnen weten, van die eisprong. Heb m'n mannetje van zaterdag tot maandag als een ei besprongen, haha! Alleen omdat het helemaal de tijd niet is ervoor dacht ik daar niet aan...dus wie weet over twee weken toch een loterij? Pff..knoop erin gewoon bij die man! 8)
O..ja te laat dus Liesben.. Hopelijk kan ik snel aan de Persona gaan beginnen. Maar dan moet je cyclus eerst regelmatig zijn. Gek dat je je altijd druk maakt als het niet de bedoeling is dat je zwanger raakt. Als je het bewust probeert is het namelijk ook niet gelijk in 1 keer raak, na je 35e in elk geval meestal niet, of je moet geluk hebben. Wij deden er ook 8 en 9 rondes over en nu ben ik weer ouder natuurlijk. Dus dat verkleint de kansen ook wel behoorlijk. Maar omdat het niet onmogelijk is en dat soort dingen vaak zo lijken te gaan denk je toch wel even.. Vooral omdat m'n man nou niet echt blij zou zijn.. maar goed, hij weet ook dat waar de kindertjes vandaan komen he..
Bebek: wat een leuke foto van jou en hondekind! Liesben: ik vind het toch wel rete-spannend dat jij "niets" voelt Hmm Suzanne: lekker tactisch van die dame zeg.. Roos en ik zijn vandaag voor het eerst met de kinderwagen op pad geweest. We zijn een stukje gaan lopen naar de supermarkt. Roos vond het geweldig in die zin, dat ze de hele tijd sliep als een blok. Voor mij was het, met mijn nog altijd rammelende bekken, best zwaar. Maar we hebben nog wat zonnestraaltjes kunnen vangen en even tussen die 4 muren vandaan zijn is ook wel fijn. Helaas ging mevrouw bij thuiskomst weer brullen en dat bleef redelijk aanhouden. Nu heb ik ze te lange leste maar op mijn slaapkamer gezet. Na even huilen is het nu stil. Daar is het donker en stil, wellicht dat het helpt i.v.m. prikkels. Wel vervelend voor mij, want ik had ze steeds -tot ik zelf naar bed ging- beneden staan, zodat ik niet steeds trap hoef te lopen. ff spammen
Ik noem mijn familie voor de grap ipv 'de Tokkie's' vaak 'De Fokkie's'.. M'n moeder heeft 5 kinderen, m'n oudste zus ook 5, ik 4 en m'n jongste zusje 6... En m'n broertje wordt in december ook vader van de 1e. Dat maakt dat m'n mams voor de 16e keer oma wordt..