35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zo hee..dat is wel erg gezellig als jouw familie bij elkaar komt!
    Mijn ouders hebben in Roos hun eerste en wellicht wel enige kleinkind. Wat een contrast is dat!

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hellen, *smelt* Wat een poppetje zeg!! Again: *smelt*..

*zucht, ik wil ook zo'n poppie van mezelf :(*

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja..de meeste kleinkinderen zijn al groot inmiddels. Mijn oudste wordt ook 19 in december. Maar toen ze allemaal klein waren was het wel een drukte op verjaardagen ja! M'n broertjes waren toen ook nog kind, alleen al wat ouder dus het hele spul ging meestal boven spelen bij m'n moeder dan. Was wel hectisch als ik een verjaardag van een van m'n kinderen vierde hoor! Al dat gillende grut, haha!
    Heeft wel voordelen ook jouw situatie hoor Hellen.
    Zie het aan m'n schoonmoeder, mijn meisjes zijn ook haar eerste kleinkinderen en ze had nooit gedacht ze ooit nog te krijgen.
    Dan is het toch anders dan mijn moeder die vanaf haar 20e kinderen om zich heen heeft gehad. Niet dat ze niet gek op ze is hoor! Maar voor mijn schoonouders zijn die meiden echt hun hele leven geworden..ze praten nergens anders meer over bijna. Je zou bijna zeggen 'get a life!' haha..
    Ach..het is wel heel lief hoor, kan goed met ze opschieten en het zijn schatten. Staan ook altijd voor je klaar. En gelukkig is m'n schoonmoeder heel verstandig, ze zal zich nooit opdringen. M'n schoonvader is soms wel eens een beetje 'to much' maar ja...hij staat echt altijd voor ons klaar dus ik klaag niet.

4. Dop07

Dop07 Bekend lid

Genoteerd: Lies voelt NIKS! :D;)
    Hellen. .. wat een schatje!! Ik kan me voorstellen dat je 's avonds niet steeds de trap op en af kan... misschien voor je zelf boven gemakkelijk en gezellig maken? Wellicht is het idd voor Roos wel fijn om in de rust en het donker te zijn.. voor het ritme..
    Laten huilen is niet wat hè? zo zielig altijd, als die kleintjes verdrietjes hebben.. Sterkte er maar mee! *knuffel*
    Lotuss... loterij uitgesteld lees ik! En jij ook van het bespringerige soort rond je eisprong? Hier nog één.. Handig geregeld toch van moeder natuur! :D
    Bebekje en Suus.. lekker kwebbelen over de hondebeesten! Leuk zijn ze toch! :)
    En suus.. takkewijf.. lekker laten gaan, die gooit vanzelf een keer haar eigen glazen in hoor!! :x

Nicole? Hoe is het? Trekt de misselijkheid al wat op?

Voor mij de laatste werkdag van deze week... maar goed ook.. ben een béétje moe.. niet dat het een rustig weekend wordt... een aantal afspraken, rijles.. en feest van mijn ouders die 50 jaar getrouwd zijn.. . dáár moet ik ook nog het e.e.a. voor regelen...
    Verder hier een twijfel ei... wel wat eggwhite, maar nog geen 'middenpijn'.. ook nog niet zó 'bespringerig' ;) Nou ja.. eigenlijk is het nèt ff te druk hier met werk van mij en manlief, webshop, slecht slapende Dopje.. van klussen komt niet veel 8) Wie weet komt ei nog... we zien het wel deze maand...

Ik ga me aankleden.. mag lekker wéér mijn nieuwe laarzen aan! :D Wát een feest! :D

Fijne dag allemaal!!

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja he Dop! Kan het echt merken rond die tijd. Een soort van 'one track mind' haha!
    Wat mij wel opvalt is dat ik zo'n drie dagen voor m'n eisprong het het ergst heb terwijl het op de dag van een positieve test (wat eigenlijk je vruchtbaartse dag zou moeten zijn volgens de boekjes) het ergst opdringerige alweer afneemt. De natuur regelt het natuurlijk zelf, dat soort dingen, dus dat zette mij altijd aan het denken of dat wel klopte, dat de dag van je positieve test je het meest vruchtbaar bent dus dat je het dan moet doen. In mijn geval zegt moeder natuur in elk geval " opwachten met die zaadcellen, dat ei!"

Wat mij ook opvalt, en dat heb ik ook wel eens gelezen, is dat ik bijv. gister in de stad was, ik nog niet wist dat ik ging ovuleren, en dat ik verschillende keren ben aangesproken door mannen, of opmerkingen naar m'n hoofd kreeg. (terwijl ik met m'n schoonmoeder liep...leuk! :D) Terwijl ik er voor m'n gevoel nogal haveloos uitzag met die regen enzo. Terwijl ik me soms op kan tutten en er bij wijze van spreken geen hond naar me kijkt, nou ja..misschien nog net een hond dan..:p
    Mannen schijnen er dus ook echt een neus voor te hebben, haha!
    De natuur..het is bij ons ook echt niet anders dan bij dieren al denken we dat wel.
    Vrouwen schijnen ook het minst monogaam te zijn rond die tijd. In elk geval meer geinterreseerd in andere mannnen dan normaal.
    Dus blijven uitkijken waar je de beste zaadjes gaat zoeken he Bebek! ;)

6. Dop07

Dop07 Bekend lid

:Dwhoehahaha.. Lotuss.. dát heb ik dus ook! :D
    Ik ga ook zelfs ándere mannen dan mijn eigen leuk vinden :) Van die types waar ik anders niet naar om zou kijken :D

Nou.. en aangezien het deze maand nog meevalt.. denk ik dat ei ook nog niet geweest is :D Wát nou ovulatietest :D:D

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Giegel wat ontzettend spannend, zal nog niet gillen maar wacht ademloos op je knaltest.

Oh is dat het waarom je ineens andere mannen zo interessant kan vinden. We hebben dus een geldige reden :D

Hellen wat een gaaf meissie !

En ff spammen met mijn buikje :D

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Moooi buikje Koffie!!

Ja, dat schijnt echt zo te zijn! Inderdaad types waar je normaal niet op zou vallen. Normaal vallen vrouwen meer op het meer verzorgende betrouwbare type. Want die kan (volgens de natuur) voor je zorgen en blijft bij je om je kroost op te voeden.
    Maar rond de eisprong schijnt het zo te zijn dat vrouwen op mannen met een brede kaaklijn, het meer macho type.
    Sterke mannen sterke genen (denken de hormonen) en die verzorgende man mag het kroost dan wel weer opvoeden..:D
    Want zodra de eisprong over is irriteren we ons weer dood aan die macho foute man. Geen relatie materiaal! 8)
    Er schijnen toch heel wat mannen te denken dat het hun kind is terwijl eigenlijk die 'foute macho' de verwekker is..:$

Nou heb ik het geluk (en jullie natuurlijk ook ;)) dat mijn man alles in 1 is, hahah:D (Voor mij in elk geval, we gaan ook nog relatief kort met elkaar om, 5 jaar in febr.)) vroeger, voor ik hem kende had ik dat wel echt.
    Nu moet ik zeggen dat het zich toch echt wel op hem richt.
    Normaal valt het me minder op maar rond mijn eisprong kan ik hem zoooo stoer en mannelijk vinden.
    Voor mij is hij heel lief en verzorgend maar buiten de deur is hij best dominant, eigen bedrijven ook, dus hij moet wel. Kan ik dan heel opwindend vinden, mijn man...zucht :D spring spring grijp graai :p

Maar ik geniet wel meer van aandacht van andere mannen rond m'n ei. Terwijl het me normaal zou irriteren (viezerikken, ga lekker naar je eigen vrouw, ben je daar ook zo charmant tegen? eikel..) streelt het dan m'n ego wel! Vrouwen schijnen rond hun eisprong ook meer zin te hebben om zich op te tutten enzo, doen daar meer moeite voor.
    Extra luchtje, armbandje..bling bling..;) dus het werkt er wel zeker op!

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Plus dat ik voor ik hem leerde kennen ik 4 jaar vrijgezel ben geweest. Kwam natuurlijk uit een heel moeilijke relatie, veel verdriet om mijn kids dus ik zat in een fase waarin ik veel afleiding zocht door heel veel te sporten, later ook veel uitging met m'n vriendinnen. iets wat ik noooit had gedaan, ook in m'n pubertijd niet, hield ik helemaal niet van. En in die periode mocht ik van mezelf best eens toegeven aan die foute mannen, aangezien ik toch alleen was en niet op zoek was naar een relatie voorlopig. Niet dat ik rondsliep, daar hou ik dan ook weer niet van maar als ik er eens zin in had..waarom niet, had niemand om rekening mee te houden tenslotte. Was goed voor m'n ego, al die aandacht, veel etentjes en mannen die zich uitsloven voor je...en vervolgens had jij als vrouw dan de macht om het daarbij te laten (wat ik dan ook heel vaak deed en me daar totaaaaal niet schuldig over voelde :D) of het een vervolg te laten hebben, als hij echt leuk was. Had ik nodig, die periode, na zo de grond in getrapt te zijn door m'n ex jaren lang. En was een leuke tijd, heel veel lol gehad met die meiden echt. Elkaars traantjes gedroogd en heeeeel veel gelachen!
    Maar op een gegeven moment was ik het zoooo zat. Dat geslijm van die gasten om je in bed te krijgen, ze kronkelen zich dan in alle bochten, die types. Alsof je niet door hebt waar ze op uit zijn...gaaaap! Ben geen 16 meer..;)

En op het moment dat ik klaar was voor een nieuwe relatie met een serieuze man, kwam ik m'n lieffie tegen. Alsof het zo moest zijn echt. (hoor je? eisprong he..;))
    En ik kan het vaak nog steeds niet geloven dat ik nu zo gelukkig ben, we hebben iets heel bijzonders kan ik rustig zeggen, mijn soulmate is hij echt. Het lijkt ook alleen maar beter te worden (behalve als ik zwanger ben, haha, maar dat ligt aan mij, of de hormonen meer)
    Soms ben ik wel eens bang dat het te goed is om waar te zijn, dat hij ineens dood zal gaan ofzo en alles weer voorbij is.:(
    Misschien denk ik ergens nog steeds dat ik het niet verdien omdat ik zoiets verwacht? (nalatenschap van m'n ex)
    Maar goed, je moet vaak eerst het slechte leren kennen om het goede te waarderen zeggen ze he.

Zit op m'n praatstoel geloof ik zeg! Heeeel verhaal..;)

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O en Dop, schattige foto van kleine Doppie weer!

11. Dop07

Dop07 Bekend lid

Klets maar hoor Lotuss.. ik lees wel ;)
    Mijn lief is niet zo'n stoerie.. wel een prachtig mens.. en mooi vind ik em ook.. maar na ex had ik mijn buik wel vol van stoere (leeghoofdige) mannen :D
    Die fase die jij na je huwelijk had, heb ik na mijn eerste langere relatie-met-samenwonen gehad.. toen was ik 22 en sloeg lós :D Heel herkenbaar dus.. goede tijd.. al denkt mijn huidige Lief daar geloof ik wel eens anders over :D .. hij heeft zo'n fase nooit gehad, dus vind het wel een beetje wonderlijk geloof ik.. ;)

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik herken het ook echt wel, na mijn huwelijk waar ik op mijn 18e al inging,kreeg ik op mijn 28e zo`n periode. Sjee wat heb ik me uitgeleefd :D

Poe ben alweer moe, en weet je waarvan van het bedenken wat ik allemaal had KUNNEN doen hahahaha
    Ga dus maar even met een boek op de bank en zet mijn plannen voor morgen neer en dan MOET het (ramen zemen, keukenkastjes bleeeeeeeeegh)

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

Leut.. suks MOET niet hoor :D Kan bèst wachten... maakt het uit dat de kastjes niet spik en span zijn en dat je nauwelijks meer naar buiten kan kijken? :D Ik zeg altijd.. zo lang er geen ongedierte rondloopt hier, loopt het wel los! :D

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Haha Dop, denk dat geen enkele man dat een leuk idee vindt inderdaad. De mijne lacht ook een beetje zuur als ik met pretogen vertel over die tijd, haha! Maar het was leuk voor TOEN, zou er nu niets meer aan vinden en ook echt niet meer terug willen. Ik heb die fase wel laat gehad zeg, van m'n 33 tot 37e. Maar ja, beter laat dan nooit!

Nesteldrang Koffie?;)

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Of zouden het juist die pretoogjes zijn die zorgen voor dat zure lachje?;)

16. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik kom zo met iets echt spannend,maar om even in te haken op jullie verhalen.Ik heb van mijn 17e tot mijn 23e flink gefeest,vandaar dat ik daarna die behoefte niet meer zo had ,denk ik.Maar kan me goed voorstellen als je dat stukje gemist hebt,dat je dat in moet halen.
    En wat dat bang zijn dat je partner dood gaat of dat er anderzins iets gebeurt waardoor de relatie over gaat herken ik heel erg,maar dat komt door ons nare verleden en dat die kinderen ook weg zijn...daar krijg je ook een flink wantrouwen van.

Nu misschien iets spannends....alhoewel ik er niks van snap,want mijn hele lijf schreeuwt,dat ik ongesteld ga worden en ik heb al bruin verloren gisteren en eergister,maar om mijn man er ook van te overtuigen,dat het deze maand weer niet raak is toch een testje gedaan en daarop staat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag een streepje.Maar dan ook heel vaag hoor,maar hij staat er wel.We zien hem allebei.

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    OOOOO SUUUUUS!! Zei ik toch..met je rare bloedingen....
    En wat dat ik wordt ongi gevoel, dat had ik ook hoor!
    Ga toch zo duimen voor je dat die streep heel vet gaat worden..

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hoe is het trouwens met Gieg????

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Beide vage streepjes Suus, maar dat betekent wel dat er HCG in je urine zit. Spannend!

@ Lotuss: Ik ben nog steeds erg bang dat het weer mis gaat, maar de huisarts (moest bellen ivm medicatie) zei ook dat ik wel zwanger ben anders zou de test geen vaag streepje geven.
    Zondag ga ik weer testen en dan wil ik (hoop ik) een duidelijkere streep te zien. Pas als ik een duidelijke streep heb pas ik m'n banner aan. Mocht ik geen duidelijke test krijgen en de duivels komen ook niet, dan bel ik maandag de gyn.

Deel Deze Pagina