Kijk hier word ik nou echt blij van. Ik strooi nog wat HCG voor snelle duidelijke strepen JOEPIE!!!!!!!!! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG JHCG (ik heb er namelijk te veel van , heb weer gespuugd vanochtend...) Ik ben er helemaal sprakeloos van, wauwie
Mijn streepje zie je beter als het minder licht is als bv in de zon(beetje rare zin)...ik kan me van de vorige keren herinneren,dat dat juist goed is.Maar hoe langer ik ernaar kijk,hoe minder streep ik zie.Zal ik naar het Kruidvat voor meer testen?Ik heb ook nog zo'n CBdigitaal,maar daar is het denk ik te vroeg voor.......aaaaaaargh!
Suus , mijn eerste test was amper zichtbaar, ik had zo'n kruidvat ding en die heb ik uit elkaar gesloopt omdat door de spiegeling van het plastic het streepje zo slecht te zien was dat is steeds twijfelde. Was bang dat ik het streepje er zeg maar in gekeken had omdat ik zo graag wilde.
Ja dat was een paar dagen voor NOD en met die 2 voor 5. Maar Suus streep is streep. Ik zou over 2 dagen weer testen, dan moet je een duidelijkere streep zien (heb ik ook gedaan geloof ik)
Nou de streep is nog niet echt fotowaardig....zo vaag dus....het is een sensitest.Zo'n dipstick (vind ik zo'n leuk woord..net een scheldwoord....jij dipstick!hihi)
SUUS, jij dipstick!! Zit jij gewoon een beetje zwanger te wezen daar?? Streep is streep hoor! Dus...voorzichtige felicitaties op zijn plaats denk ik?! FELICITEERD! Dat zijn al twee roze streepjes deze maand...goed! Zou er ruimte zijn voor nog meer roze of is dat weer het tarten van het lot? Haha Lotuss, ik zal zorgen dat ik de zaadjes bij mijn eigen Lief zoek! Da's ook de mooiste man van de wereld (ehm, wel type macho dus...), dus daar wil ik ook zo'n mooi kindje van! (oef, zit zeker ook tegen mijn vruchtbare dagen aan...) Maarre, ik herken wel wat je zegt dat je bang bent dat het ineens mis gaat, ik heb dat ook. Ook hele slechte relatie gehad en toen alles weer een beetje goed ging, ging mijn mama plotseling dood (ze was 48 en niet ziek), dus ik heb ook een beetje 'geleerd' dat dingen nooit lang goed kunnen gaan. En ik geniet nu ook zo vreselijk van mijn Grote Liefde, dus ben daar ook wel beetje bang voor! En die losbolperiode heb ik gewoon twee keer gehad...errug van genoten overigens! Jammer dat Lief nu werken is trouwens; moet tot vannacht wachten voor ik hem kan bespringen, haha Want dat ie besprongen gaat worden vandaag is zeker...ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei! Koffie, mooi buikje meis, groeit gestaag door daarbinnen!
Spannend hoor..die vage strepen weer hier.... Vond ik ook doodeng..was gewoon 3 kilo afgevallen van de spanning tot ik echt aan mijn nod zat. Had 3 of vier dagen eerder getest. Maaaaar..het resultaat ligt nu in de box dus die vage strepen kunnen echt uitgroeien tot dikke baby's!
Suus: als er echt niets is dan is die kv test echt maagdelijk wit!!! Ik heb er de laatste maanden echt wel ervaring mee op gedaan. Dus wat mij betreft ook een voorzichtige felicitatie!
Hier ook één die wéét dat je ECHT zwanger bent, ookal staat er een vage streep... Maar dus ook iemand die wéét dat het ook nog mis kan gaan, juist in die vroege periode voor nod.. en juist bij zo'n vaag streepje.. Het enige dat ik Suusje mee kan geven is VEEEEEL GEDULD... EMMERS VOL.. en dat ik dan HEEEEEL hard duim voor een hele dikke vette test over een dag of 2/3!!!!!!!! Bebek.. wij ook hè?! *knuffel* (want hoezeer ik het IEDEREEN hier ook gun.. ik wil ook, dus het steekt toch een heeeeel klein beetje.. of is dat té erg?!!!! )
@Dop...nee hoor,dat is helemaal niet te erg,maar heel herkenbaar. Ik ga er vooralsnog van uit,dat het gewoon een mislukte innesteling is hier hoor.Vind dat bruinverlies niet bepaald rustgevend.
Bruinverlies is oud bloed, dus zeker niet een teken dat er iets mis is. Pas bij helderrood verlies is het een teken dat het mis kan (zijn) gegaan.
Suus ook al aan de vage streepjes? Hoeveel spanning kan een forum aan Enne, Bebek...er is nog veel meer ruimte voor roze hoor, deze maand! (Niet dat ik wat voel hoor, ik voel niks.... Op de hoofdpijn, zere borsten, menstruatiepijn en misselijkheid na dan he...)
Nee hoor lieverd, is helemaal niet te erg! Jij spreekt uit wat ik eigenlijk ook wel een beetje voel... Het is heel erg dubbel; je bent zo blij voor degene met de roze test, echt oprecht blij! Maar diep van binnen doet het ook wel zeer dat je het zelf niet bent die het mooie nieuws hier kan delen... Maar dat is nou juist zo vreselijk fijn en vertrouwd aan dit forum: dat gevoel kennen we allemaal! Ook de meiden die nu eindelijk dat mooie streepje mogen aanschouwen! Ik vind het persoonlijk echt heel fijn dat we juist zo eerlijk kunnen zijn over wat we voelen en dat er begrip is en herkenning. Enne Doppie: wij ook, heel gauw!! *dikke knuf terug*
Dop: ik denk dat we dat gevoel allemaal wel kennen. We zijn soms net mensen weet je.... We gunnen het iedereen, maar willen zelf ook graag. Niets geks aan hoor!